Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme M4 1.5dci 110cp
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2, 3
jbn
Ieri am fost in service (Meridian Vest) pentru cateva mici probleme:

1. La relanti si nu numai, in habitaclu se auzea un barait (vibratie) destul de deranjanta din partea dreapta, de undeva din compartimentul motor. Vibratia se accentua cand pornea aerul conditionat si suna ca si cum ar lovi un plastic dur pe alt material dur.

Cauza: conducta de freon de deasupra motorului vibra si lovea in vasul de expansiune (pentru necunoscatori, vasul de expansiune este vasul lichidului de racire motor, undeva in zona aripei drepte in compartimentul motor).
Solutia: aplicarea unui burete autoadeziv intre conducta si vas.
Rezultat: in sfarsit pot spune ca am masina noua!!!!! biggrin.gif


2. Luminile de inalnire (faza scurta) (full LED) bateau prea jos. Noaptea bateau undeva la 10-15m, ceea ce mi se parea foarte scurt.

Cauza: faruri reglate prea jos
Solutia: reglare faruri
Rezultat: in sfarsit imi dau seama de calitatea farurilor LED!!!!


3. Perdeaua de apa de la duzele spalatorului de parbriz bat prea jos la viteze mari.

Solutia: nu exista solutie, nu se pot regla.
Solutia mea: sper sa gasesc o metoda sa modific unghiul prin miscarea intregii duze.


4. Motorul pornit, scoasa din viteza, ambreiajul liber. Calc ambreiajul si imediat cuplez treapta 1 => se simte un mic zguduit/o mica agatare in cutie (se resimte slab si in maneta). Daca astept 1-2 secunde pana sa cuplez treapta 1, aceasta problema nu se mai manifesta.

Cauza (atat imaginata de mine, cat si de ei): arborele principal din cutia de viteze, datorita inertiei, nu apuca sa se opreasca, iar atunci cand se cupleaza treapta 1, mecanismul de sincroizare agata ceva pe acolo
Solutia lor: sa mai astept cateva mii de km si va disparea de la sine in urma rodajului
Solutia mea: daca in 10000 km nu dispare, ma duc sa imi schimbe cutia pe garantie (sper si trebuie sa vrea!!).


In alta ordine de idei, problemele de mai sus nu ma fac sa nu fiu foarte incantat de masinuta pana acum!

Multa bafta va doresc!
espacern
QUOTE(jbn @ 8 Nov 2016, 08:55)
4. Motorul pornit, scoasa din viteza, ambreiajul liber. Calc ambreiajul si imediat cuplez treapta 1 => se simte un mic zguduit/o mica agatare in cutie (se resimte slab si in maneta). Daca astept 1-2 secunde pana sa cuplez treapta 1, aceasta problema nu se mai manifesta.

Cauza (atat imaginata de mine, cat si de ei): arborele principal din cutia de viteze, datorita inertiei, nu apuca sa se opreasca, iar atunci cand se cupleaza treapta 1, mecanismul de sincroizare agata ceva pe acolo
Solutia lor: sa mai astept cateva mii de km si va disparea de la sine in urma rodajului
Solutia mea: daca in 10000 km nu dispare, ma duc sa imi schimbe cutia pe garantie (sper si trebuie sa vrea!!

Solutia de schimb cutie se afla la capat de drum dupa ce se verifica functionarea ambreiajului/schimb ulei/accept Renault.....si sigur NU pentru problema de acest gen.
Eventual se demonteaza si se repara/schimba piesele gasite defecte....sincron/rulment/etc.
Cutia se schimba cu alta cand nu se mai poate repara......si doar dupa constatare si accept Renault adica timp de inmobilizare masina indelungat.
meg2s
Legat de punctul 4:
In principiu e cam aceeasi cutie cu a mea, poate cu mici modificari. Simptomatica asta de 'agatat' usor in treptele 1 si 2 am constatat-o si eu de la inceput si e inca prezenta la 180k. Am cerut diagnosticare la Renault la mai multe revizii si verdictul a fost: comportament normal al cutiei. Te obisnuiesti in timp, mai ales ca restul treptelor nu au aceasta problema.
adrianovici_2006
Jbn
3. Perdeaua de apa de la duzele spalatorului de parbriz bat prea jos la viteze mari.

Solutia: nu exista solutie, nu se pot regla.
Solutia mea: sper sa gasesc o metoda sa modific unghiul prin miscarea intregii duze.

Si eu am aceeasi problema...am fost la reprezentanta si maine am programare sa ridice diuzele...asa au zis. Interesant este ca pe loc functioneaza perfect
jbn
Interesant, avand in vedere ca mie mi-au zis ca nu se regleaza...

Totusi, daca ai posibilitatea, sa fii te rog atent cum fac asta si sa postezi aici. Poate este ceva simplu si in felul asta nu mai trebuie sa faca lumea drumul pana la service.
mihaimgm
E normal ca la viteza mare unghiul perdelei de apa sa fie mai mic. Probabil daca ar stropi bine la viteza mare, pe loc ar stropi pavilionul nu parbrizul.
jbn
QUOTE(mihaimgm @ 8 Nov 2016, 13:56)
E normal ca la viteza mare unghiul perdelei de apa sa fie mai mic. Probabil daca ar stropi bine la viteza mare, pe loc ar stropi pavilionul nu parbrizul.
*



Sunt convins ca se poate gasi un unghi bun pentru ambele situatii. Intr-adevar, unghiul optim pentru statul pe loc nu va fi niciodata suficient de bun pentru mers si viceversa. In momentul de fata in mers arunca la maxim 10 cm pe parbriz, ceea ce mi se pare inacceptabil.
adrianovici_2006
QUOTE(jbn @ 8 Nov 2016, 12:12)
Interesant, avand in vedere ca mie mi-au zis ca nu se regleaza...

Totusi, daca ai posibilitatea, sa fii te rog atent cum fac asta si sa postezi aici. Poate este ceva simplu si in felul asta nu mai trebuie sa faca lumea drumul pana la service.
*




QUOTE(jbn @ 8 Nov 2016, 14:21)
Sunt convins ca se poate gasi un unghi bun pentru ambele situatii. Intr-adevar, unghiul optim pentru statul pe loc nu va fi niciodata suficient de bun pentru mers si viceversa. In momentul de fata in mers arunca la maxim 10 cm pe parbriz, ceea ce mi se pare inacceptabil.
*


Ce nu inteleg este de ce sa apara aceasta problema din moment ce la melalt Megane(cel vechi), nu a existat!!
Voi fi maine atent la ceea ce va face mecanicul.
Dar ma gandesc ca daca va ridica diuzele, pe loc va stropi pe plafon iar in mers probabil va merge...vom vedea!!
sparkyalex
QUOTE(jbn @ 8 Nov 2016, 08:55)

2. Luminile de inalnire (faza scurta) (full LED) bateau prea jos. Noaptea bateau undeva la 10-15m, ceea ce mi se parea foarte scurt.

Cauza: faruri reglate prea jos
Solutia: reglare faruri
Rezultat: in sfarsit imi dau seama de calitatea farurilor LED!!!!

*




Salut. S-au putut regla farurile ? Si eu am aceeasi problema, mi se pare ca bat prea jos.
ssilviu
QUOTE(adrianovici_2006 @ 8 Nov 2016, 16:08)
Ce nu inteleg este de ce sa apara aceasta problema din moment ce la melalt Megane(cel vechi), nu a existat!!
Voi fi maine atent la ceea ce va face mecanicul.
Dar ma gandesc ca daca va ridica diuzele, pe loc va stropi pe plafon iar in mers probabil va merge...vom vedea!!
*



Pai daca aveai Megane 2, nu era perdea, ci 4 jeturi solide, care nu sunt asa de rau afectate de aerodinamica. Dar sincer mi se pare ca va agitati degeaba. Mie mi se pare chiar foarte bine ca ele sa bata undeva mai jos pentru astfel stergatoarele de la inceput sterg ude. Si care apa cu ele pe tot parbrizul. Daca aruncau undeva la mijloc, pana ajungeau la mijloc, mergeau pe uscat.
cj98czh
Perdeaua dca functioneaza cum ar trebui .... baga instant pe ot parbrizul indiferent de viteza ... amele masini a perdea si sa este l ambele ... daca la viteza baga jos ... este un defect de fabricatie ... sau gandire inginerasca proasta ..
jbn
QUOTE(sparkyalex @ 10 Nov 2016, 21:16)
Salut. S-au putut regla farurile ? Si eu am aceeasi problema, mi se pare ca bat prea jos.
*



Se pot regla de la un surub de sub capota, nu din habitaclu. Au un dispozitiv special pe baza de oglinzi si lupe la service pentru a le regla la inaltimea corecta.
sparkyalex
QUOTE(jbn @ 10 Nov 2016, 22:01)
Se pot regla de la un surub de sub capota, nu din habitaclu. Au un dispozitiv special pe baza de oglinzi si lupe la service pentru a le regla la inaltimea corecta.
*



Multumesc frumos. Maine o sa merg si eu la reprezentanta in Pitesti sa vorbesc cu ei. Eu mai am si o problema cu senzorii de presiune am facut un topic nou dar vad ca nimeni nu imi raspunde smile.gif)

Seara buna
jbn
QUOTE(sparkyalex @ 10 Nov 2016, 22:05)
Multumesc frumos. Maine o sa merg si eu la reprezentanta in Pitesti sa vorbesc cu ei. Eu mai am si o problema cu senzorii de presiune am facut un topic nou dar vad ca nimeni nu imi raspunde smile.gif)

Seara buna
*



Daca tot de duci la service intreaba te rog daca inaltimea farurilor se modifica automat in functie de incarcarea masinii. Eu am uitat sa ii intreb ca eram unpic pe fuga si oricum am avut mai multe intrebari atunci. Referitor la problemele cu senzorii, incerc imediat sa raspund.
Btw, si eu sunt original tot din pitesti smile.gif
adrianovici_2006
QUOTE(jbn @ 10 Nov 2016, 22:48)
Daca tot de duci la service intreaba te rog daca inaltimea farurilor se modifica automat in functie de incarcarea masinii. Eu am uitat sa ii intreb ca eram unpic pe fuga si oricum am avut mai multe intrebari atunci. Referitor la problemele cu senzorii, incerc imediat sa raspund.
Btw, si eu sunt original tot din pitesti  smile.gif
*


In carte scrie ca se regleaza automat la nivelele INTENS...la mine chiar functioneaza bine. Probleme am cu instalatia de spalare parbriz si cu senzorii rotilor. Am scris in topicele aferente!
B83MAR
Salutare,

Si eu am avut aceeasi impresie despre farurile full LED, ca bat prea jos. Dupa vizita in service m-am convins ca cel din dreapta batea un pic mai sus iar cel din stanga era bine reglat --> asadar la masina veche erau prea sus smile.gif
Aceeasi problema si pentru duzele de la stropitorul de parbriz, au incercat sa le regleze dar se pare ca nu se poate, iar la Meridian nimeni nu s-a mai plans de problema tongue.gif
jbn
QUOTE(B83MAR @ 22 Nov 2016, 21:03)
Salutare,

Si eu am avut aceeasi impresie despre farurile full LED, ca bat prea jos. Dupa vizita in service m-am convins ca cel din dreapta batea un pic mai sus iar cel din stanga era bine reglat --> asadar la masina veche erau prea sus smile.gif
Aceeasi problema si pentru duzele de la stropitorul de parbriz, au incercat sa le regleze dar se pare ca nu se poate, iar la Meridian nimeni nu s-a mai plans de problema tongue.gif
*



Ai fost la Meridian Vest? Daca da inseamna ca au uitat cand m-am plans eu biggrin.gif
adrianovici_2006
QUOTE(sparkyalex @ 10 Nov 2016, 22:05)
Multumesc frumos. Maine o sa merg si eu la reprezentanta in Pitesti sa vorbesc cu ei. Eu mai am si o problema cu senzorii de presiune am facut un topic nou dar vad ca nimeni nu imi raspunde smile.gif)

Seara buna
*


Este topic cu senzorii de presiune si ai destule raspunsuri acolo....!! Eu am montat si am scris acolo!
B83MAR
Salut,

jbn: nu, la Meridian Nord

Inca ceva, la mine am observat ca mufa de la incuietoarea capotei nu era conectata la firul de legatura ci avea un conector fals in capat -> l-am scos si l-am conectat la mufa lui dar cu toate astea nu imi indica in bord daca capota este deschisa iar masina se incuie chiar si cu capota deschisa.

Imi puteti spune daca la voi este la fel?

Merci
jbn
Da, la fel se intampla si la mine. Se incuie fara sa fie capota inchisa. Eu am facut testul acesta sa vad daca porneste alarma cu capota deschisa (ulterior mi-am dat seama cat de fraier sunt....alarma fiind pe baza de senzori de miscare interiori...sau cum s-o numi sistemul radmasa.gif ). Insa concentrat fiind pe comportamentul alarmei, nu am bagat de seama ca de fapt masina se incuie chiar daca am capota deschisa. Abia acum realizez acest aspect biggrin.gif

Acum strict la aspectul neincuierii cu capota deschisa: in manualul masinii nu se face nicio referire la cazul in care capota este deschisa (se precizeaza doar ca masina nu se va incuia daca una din usi/haion nu este inchisa adecvat - acum nu stiu daca este considerata usa si capota...). Insa intervine intrebarea logica...atunci de ce mai sunt firele trase pana la incuietoarea capotei? Care este rostul lor? Clar trebuie intrebat. Foarte bine punctat B83MAR!
b76bgaarh
ai senzor de capota deschisa? iti apare pe bord daca este deschisa? in functie de asta iti raspunzi singur daca se inchide sau nu masina cu capota deschisa.
jbn
Ar trebui sa fie martor dedicat pe bord pentru capota? Intreb pentru ca nu stiu, nu am mai vazut pana acum. Poate la unele masini este.
Ok, sa spunem ca este ok sa se incuie masina cu capota deschisa. Dar atunci la ce servesc firele electrice care pleaca din incuietoare? Au vreun scop anume in momentul de fata? Poate "precablaj" pentru alarmele care nu sunt bazate doar pe senzori de miscare?
adrianovici_2006
QUOTE(jbn @ 24 Nov 2016, 12:57)
Ar trebui sa fie martor dedicat pe bord pentru capota? Intreb pentru ca nu stiu, nu am mai vazut pana acum. Poate la unele masini este.
Ok, sa spunem ca este ok sa se incuie masina cu capota deschisa. Dar atunci la ce servesc firele electrice care pleaca din incuietoare? Au vreun scop anume in momentul de fata? Poate "precablaj" pentru alarmele care nu sunt bazate doar pe senzori de miscare?
*


N-am verificat ce zici(armarea cu capota deschisa)...dar eu am pus alarma si stiu ca zilele trecute am verificat daca reactioneaza alarma la capota deschisa...si a reactionat!..poate pt alarma sunt firele
jbn
QUOTE(adrianovici_2006 @ 24 Nov 2016, 15:53)
N-am verificat ce zici(armarea cu capota deschisa)...dar eu am pus alarma si stiu ca zilele trecute am verificat daca reactioneaza alarma la capota deschisa...si a reactionat!..poate pt alarma sunt firele
*



Pai depinde ce alarma ai. Ai senzori de miscare in interior? Sau senzorii pentru alarma sunt doar intrerupatoarele din incuietorile usilor, haionului si....capotei din cate inteleg de la tine?
Anyway, daca zici ca la tine a pornit alarma cand ai armat-o cu capota deschisa, inseamna ca acel intrerupator din incuietoarea capotei chiar este activ, insa nu impiedica incuierea usilor (am dedus asta din faptul ca ai reusit sa armezi alarma, ceea ce nu ar fi fost posibil, cred, fara ca masina sa se incuie). Concluzia ar fi ca acel intrerupator este exclusiv dedicat eventualei alarme.
B83MAR
Salutare,

Daca la nimeni nu apare pe bord acel martor de capota deschisa e clar ca firele sunt doar pentru alarma, asadar asta e, traim si fara el biggrin.gif
ss_remus
Foarte interesant, renault au pus in mileniul trecut doi senzori pentru capota, unul in stanga si unul in dreapta, pe laguna. Au pus pe ea si sinteza vocala care te avertizeaza in limba aleasa daca capota nu e inchisa bine, chestie de siguranta, si s-au zgarcit 25 de ani mai tarziu ,sau poate pe noii proiectanti ii intereseaza doar ledurile frumos colorate si mai putin siguranta. Putem trai fara multe dar involutia asta la renault la noile modele, unde nu mai sunt in stare sa proiecteze un sistem de spalare parbriz eficient care tine totusi de siguranta e inexplicabila.
cj98czh
QUOTE(ss_remus @ 24 Nov 2016, 23:36)
Foarte interesant, renault au pus in mileniul trecut doi senzori pentru capota, unul in stanga si unul in dreapta, pe laguna
*




Aveam asa ceva pe R25 din 87 .. primul meu R25 ...
silvanu96
Erau vremurile in care ,unii o luau in serios si chiar faceau masini. blush.gif
IRONICK
Are contact pentru capota montat suplimentar cu alarma. Nu-i by default din fabrica.
Haustrum
Atat de important este pentru voi acel senzor? Chiar umblati atat de des sub capota?
IRONICK
Solutiile tehnice o fac masina. Chiar si un amarat de contact intra la categoria asta.
Bine ca nu mai sunt mare parte din userii inscrisi pe forum cu peste zece ani in urma, ca o desfaceau bucati din vorbe. Iar altora nu le mai pasa sa faca asta.
jbn
QUOTE(jbn @ 8 Nov 2016, 08:55)
Ieri am fost in service (Meridian Vest) pentru cateva mici probleme:

1. La relanti si nu numai, in habitaclu se auzea un barait (vibratie) destul de deranjanta din partea dreapta, de undeva din compartimentul motor. Vibratia se accentua cand pornea aerul conditionat si suna ca si cum ar lovi un plastic dur pe alt material dur.

Cauza: conducta de freon de deasupra motorului vibra si lovea in vasul de expansiune (pentru necunoscatori, vasul de expansiune este vasul lichidului de racire motor, undeva in zona aripei drepte in compartimentul motor).
Solutia: aplicarea unui burete autoadeziv intre conducta si vas.
Rezultat: in sfarsit pot spune ca am masina noua!!!!! biggrin.gif

*



Revin cu o solutie mai "trainica" pentru problema citata mai sus. Am facut un suport din inox pentru conducta respectiva, pe care l-am prins in surubul de fixare al vasului pentru lichidul de parbriz. Intre conducta si suport am pus o pasla si o piele pentru a nu exista riscul frecarii metal pe metal. Acea pasla si pielea sunt lipite de suport (nu se vad in poza).
Asa cum se vede din poza, cei 2 "soricei" albi trag conducta cativa milimetri in sus, pentru a o tine departata de vasul de expansiune.
freya2012
Cei cu motoare 1.5 dci pe noile Megane, iarna asta cand au fost sub -15 grade noaptea, ati avut ceva emotii la pornirea motorului dimineata?
jbn
QUOTE(freya2012 @ 19 Jan 2017, 09:43)
Cei cu motoare 1.5 dci pe noile Megane, iarna asta cand au fost sub -15 grade noaptea, ati avut ceva emotii la pornirea motorului dimineata?
*


Nici cea mai mica emotie. Au fost dimineti si cu -19 wink.gif Dar nu ai cum sa ai emotii, avand in vedere ca e nou. Loganul tatalui meu din 2005 1.5 dci 65cp a avut primele probleme undeva pe la 150 000 km. Clio 3 al fratelui meu din 2008 1.5 dci 85cp nu a dat nici macar un semn pana acum si are 180 000 km. Fostul M2 al meu din 2006 1.5 dci 86 cp a avut probleme pe la 200 000 km (dar este exceptie pentru ca l-am luat sh, cu km dati inapoi etc...deci nici nu stiu cu exactitate numarul real de km ai lui; ideea este ca inca merge, i l-am dat tatalui meu). Bazandu-ma pe primele 2 exemple am ales motorul din semnatura wink.gif
meg2s
Corect, ar fi ridicol sa ai emotii la motor&baterie noi.
Eu la al meu (9 ani, 190k km) am 0 probleme la porniri pe ger. Am totusi grija sa pun motorina "de frig" cand se anunta scaderi importante de temperatura, iar bateria are mai putin de un an.
aba81
odata cu inceperea sezonului de iarna toata motorina este aditivita pentru temperaturi scazute indiferent ca este regular sau premium.
adrianovici_2006
QUOTE(freya2012 @ 19 Jan 2017, 09:43)
Cei cu motoare 1.5 dci pe noile Megane, iarna asta cand au fost sub -15 grade noaptea, ati avut ceva emotii la pornirea motorului dimineata?
*


Ce sa intelegem prin intrebarea ta?....este un motor dezvoltat pe periada a mai mult de 13 ani, execelent functional...din cate stiu si pe acesta il au in intentie cei de la Mercedes pt clasele A si B!
La -19* a pornit "cat ai clipi"!
freya2012
QUOTE(adrianovici_2006 @ 19 Jan 2017, 13:56)
Ce sa intelegem prin intrebarea ta?....este un motor dezvoltat pe periada a mai mult de 13 ani, execelent functional...din cate stiu si pe acesta il au in intentie cei de la Mercedes pt clasele A si B!
La -19* a pornit "cat ai clipi"!
*



Eu detin motorul asta, avand un megane 2, de care sunt foarte multumit. Altfel nu as fi optat in continuare pe acelasi motor la noua masina. Dar intreb mai mult pentru linistea mea... orice este posibil. Oricum un update tot i s-a facut acestui motor, deci nu e fix acelasi motor cu ce am eu pe megane-ul actual. Sau este?
cj98czh
QUOTE(adrianovici_2006 @ 19 Jan 2017, 13:56)
din cate stiu si pe acesta il au in intentie cei de la Mercedes pt clasele A si B!
La -19* a pornit "cat ai clipi"!
*



A fost pe A Klasse , dar eu stiu ca varianta de pe A Klasse avea multe repere schimbate .. si acum l-au pensionat si pun 1.6 dCi -ul ..
roland
QUOTE(aba81 @ 19 Jan 2017, 13:39)
odata cu inceperea sezonului de iarna toata motorina este aditivita pentru temperaturi scazute indiferent ca este regular sau premium.
*



Doar ca cea regular e aditivata pentru -20, cea premium pentru -35 (sau variatiuni pe aceeasi tema, -20 cu -40, etc).

Chestia e sa nu ai de aia de -10, pusa prin noiembrie-decembrie (sa zicem ca nu circuli cu masina) si sa te prinda un ger de -30.
jbn
QUOTE(freya2012 @ 19 Jan 2017, 15:47)
Oricum un update tot i s-a facut acestui motor, deci nu e fix acelasi motor cu ce am eu pe megane-ul actual. Sau este?
*


O modificare majora pe care am observat-o fata de 1.5 dci 86 cp de pe M2 (nu stiu cum este la M2 106 cp) este sistemul de injectie. Pe M2 era Delphi, acum este Continental. Cel putin pompa de motorina este Continental. Dar nu cred ca ar pune pompa Continental si injectoare Delhpi.
roland
Da, Delphi s-a scos de ceva vreme. Fluence-ul meu e din 2013 (la inceput) si nu se mai punea atunci Delphi.
papa_mulo
Fluence al tau e de 110 cai. Delphi era pe variantele de putere mai mica ale lui 1.5 dci, adica cele de 81, apoi 86 si in final 90 cai. Pe varianta 1.5 de peste 100 cai nu a existat Delphi. Era Siemens si acum probabil ca e Conti daca asa zice colegul ca are pe M4 de 110 cai.
roland
Am inteles, danke.
silvanu96
Posesor de M3 1.5dCi intreb posesorii de M4 1.5dCi : aveti capac la motor? cum era odata pe M2?
jbn
QUOTE(silvanu96 @ 25 Jan 2017, 14:42)
Posesor de M3 1.5dCi intreb posesorii de M4 1.5dCi : aveti capac la motor? cum era odata pe M2?
*


La masina din semnatura nu este capac. Sincer sa fiu nici nu este nevoie, este foarte silentios wink.gif
Cu riscul de a porni o discutie contradictorie, am vazut la Robert Adam, cand a facut review la Opel Astra CDTI, ca au facut un capac "ultra-sofisticat" care sa reduca foarte mult zgomotul. Iete ca Renault a reusit fara capac sa aiba un motor foarte silentios. Poate sunt subiectiv. Nu am gasit cifre pe net care sa confirme sau infirme ceea ce spun.
Catalinmodena
De unde capac,reducere de costuri.Foarte aiurea arata compartimentul motor,toate alea la vedere.
jbn
QUOTE(Catalinmodena @ 25 Jan 2017, 15:38)
De unde capac,reducere de costuri.Foarte aiurea arata compartimentul motor,toate alea la vedere.
*


Pai si crezi ca acel capac ar fi schimbat multe? Si pana la urma daca renuntarea la acel capac reduce suficient costul de productie, fara sa afecteze nivelul de zgomot, nu vad nicio problema in faptul ca motorul este putin inestetic.
aba81
mie de exemplu motorul de pe gt imi place mai mult fara capac.
adrianovici_2006
QUOTE(aba81 @ 25 Jan 2017, 16:55)
mie de exemplu motorul de pe gt imi place mai mult fara capac.
*


Mie-mi plac toate fara capac....contrar asteptarilor se aduna mai mult praf sub capac!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.