Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Trafic
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault Kangoo & Renault Vehicule Utilitare
Pierrooradea
Salutare,

De putina vreme sunt proaspatul posesor al unui Trafic Passenger model scurt, an 2004.
Motorizare 2.0 16v benzina
Tip motor F4R-L7-20

Am facut prima mie de kilometri, imi place cum merge masina, pe langa e foarte curata pe interior asta si datorita faptului ca are doar 68.000 km si sta foarte bine pe drum.
Masina a avut fata lovita, a fost reparata partial in reprezentanta, partial la niste carpaci, asta dupa ce am vazut ce lucrare au facut la partea de clima, unde au utilizat un radiator asemanator si au facut o groaza de improvizatii, ca urmare nu sta freonul in instalatie.

Datorita faptului ca masina a stat mai mult parcata in garaj sau in fata casei prezinta niste simptome de masina stata. Niste scurgeri de ulei, probabil ceva simering intarit la palier (sper ca ma exprim bine) si intra greu in viteze dar dupa cateva minute sau daca ploua i-si da drumul si merge mai lejer.

Intrebari:
- ce ulei sa folosesc la masina asta? Marca/tip etc
- avand in vedere ca e din 2004 si inca nu s-a schimbat distributia aceea de fabrica, pot sa mai merg cu ea cateva saptamani sau sa nu risc? La acest motor daca se rupe cureaua de distributie se sparge motorul ca si la diesel? Intreb asta pt ca dupa achizitie stau mai prost cu finantele...
- ce ulei recomandati pentru cutia de viteze? E cu 6 rapoarte
- ce instalatie de GPL sa ii pun? Marca/tip...etc

Sunt curios cati proprietari de Trafic cu motorizare pe benzina, suntem pe acest forum?!

Multumesc!
espacern
Ulei recomandat Elf
Schimba distributia URGENT
Pierrooradea
Multumesc!
Pierrooradea
Urmeaza sa schimb:
Distributia
Ulei motor. Ce tip? Ce cantitate?
Ulei cutie. Ce tip? Ce cantitate?
Curea de distributie
Curea alternator

Ce marci recomandati?
Pierrooradea
Salutare,

Azi am reparat sistemul de spalare a parbrizului la Trafic.
De cateva saptamani odata cu venirea frigului apa tasnea foarte slab prin diuze, facand ineficienta stropirea parbrizului.
Initial am incercat sa scot diuzele fara sa demontez, langa mine era un mecanic ce lucreaza la reprezentanta radmasa.gif ... era pe langa tipul
Am demontat ornamente si plastice, am scos bratele stergatoarelor cu ajutorul unei prese de rulmenti ce o folosesc la extras rulmentii din butucii motocicletelor.
Cand totul era demontat constat ca acele furtunase sunt foarte intarite si cutate in anumite locuri. Ma gandeam ca din acest motiv presiunea este fff slaba.
Am mers la primul magazin de piese auto, nu aveau furtunas la metru dar aveau set pt Logan. Am comparat cele de pe masina mea si am constatat ca se potrivesc la lungimi, doar ca furtunasele de Logan sunt putin mai groase, setul continea si diuzele, la 15 lei, pomana.
Ajung acasa montez pentru proba, nimic.
Desfund probez, adaptez diuza direct pe furtunul primar ... aproape nimic.
Ma nervez si ma apuc sa dau jos pompa de pe bidonas, dupa chinuiala de rigoare si 2..3 rani pe la degete iese si pompita.
Parea capsata, si de ne desfacut. O tot analizez si-mi dau seama ca daca exista doua piese de culori diferite se poate desface, ma straduiesc si dau jos stuturile. La mine spala si luneta daca e nevoie.
Suflu in stuturi, proape nimic, incerc sa desfund iarasi nimic. Zic sa desfac si stuturile si gasesc o "pastila" care se plimba stanga dreapta pentru a bloca ori spre luneta ori spre parbriz.
Ma uit la ea vad ca acel cauciuc din bucsa de plastic (asta e pastila) era crapat si umflat pe un capat. Mi.am dat seama ca din cauza a ceva chimic a lucrat cauciucul si optureaza. L-am subtiat pe un smirghel, introdus la loc, capsat, montat pompita, pusa apa pt test si intradevar stropea cu putere dar diuzele originale de trafic sunt cam coapte si pline de "faina''
Am zis sa vad daca potrivesc alea de Logan. Surprizaa! Potrivesc, intradevar nu 100% dar cu oleaca imaginatie se pot monta.
Acum parbrizul se spala binisor, diuzele de Logan sunt foarte plate in comparatie cu alea de Trafic, si stropesc putin mai jos fata de locul ideal, la luneta inca nu stropeste, mai trebuie sa verific traseul.
Daca aveti nevoie de sfaturi doar intrebati.
sorinacho
Salut . Masina pe care ai achizitionat-o ,am intentionat sa o ia eu ,dar mi s-a parut putin ciudat raportul an de fabricatie numar de kilometri. De obicei aceste masini au suficienti kilometri parcursi ,marea majoritate fiind folosite la transportul de persoane , pretul relativ mare pentru o masina cu o asemenea vechime plus taxa de mediu care trebuia achitata m -au determinat sa ma reorientez.
Si eu mi-am dorit o benzinara dar sunt cam rare ,asa ca am ramas la diesel. Vis a vis de uleiul folosit eu folosesc cu succes castrol edge 5w30. Am considerat ca acest produs are o calitate mai buna comparativ cu uleiul recomandat de reno. Acum ramane la latitudinea ta de ce vei folosi fiind vorba si de partea financiara.In legatura cu instalatia gpl pe care o poti folosi ,ar putea fi de la Tomaseto ,pretul acesta variind de la 2400-3000 lei in functie de injectoarele pentru care obtezi.In pret este inclusa si butelia toroidala (rotunda)pe care o poti monta in spate in locul rotii de rezerva . Vis a vis de consumabile eu folosesc cu succes produsele de la mahle care inca se mai produc in Germania-Austria. Ce pot sa ti urez, succes si sa te bucuri de achizitia facuta.
MarioBros
[FONT=Arial][SIZE=7] Salut! Și eu am achiziționat un Trafic Passenger(varianta lungă) de aproximativ o lună, aceeași motorizare 2.0 Benzină doar că e din 2006 luna VI. În legătură cu sistemul de spălare a lunetei, ai mai reușit să-l faci să funcționeze? Spală și în spate acum sau tot blocat a rămas? Am aceeași problemă, nu țâșnește deloc soluție pentru spălat, în spate la lunetă. Chiar mă gândeam ca poate are un rezervor special în spate în stâlp pe undeva. Cu uleiul ce decizie ai luat? Mergi tot cu Elf sau?
dumitru benone siriu
Salut!
Si eu am renault trafic,2.0 16 v,8+1 lung.Am montat gpl. Sunt foarte mulțumit de ea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.