alexandruuu
8 Aug 2016, 15:21
Salutare , am o problema cu masinuta ea fiind un megane II 1.6 16v din 2006 , recent am schimbat injectoarele si fulia defazoare , uleiul , masina mergea brici.Am fost pana la statiunea Vidra la vreo 126km distanta fata de mine am urcat prin tot felul de gropi totul a fost super am ajuns cu bine in statiunea , dupa 3 zile cand am vrut sa plec acasa am coborat 10 km apoi am urcat iarasi sa iau inca 2 prieteni si am oprit masina pana sa incarcam bagajele etc , cand bag cartela apas pe buton , masina nu porneste motorul se invarte dar nu porneste , am pornit cu ea in viteaza a doua la vale , masina a pornit nu aveam nici un martor aprins in bord toate bune , am ajuns in oras am oprit-o si acum nu porneste , am desfacut o bobina cu bujia si am dat o cheie , nu era curent la bujie , ce pot face nu pot sa ajung deocamdata cu ea la un tester , pareri orice , va multumesc mult !
oanavas
8 Aug 2016, 15:35
Bateria e buna? Adică mai noua sau e veche? Învârte electromotorul?
alexandruuu
8 Aug 2016, 15:41
da si baterie e noua , am uitat sa mentionez
8 Aug 2016, 19:26:am scos senzorul de turatie si l-am curatat era ceva span pe el si a pornit , dar acum nu mai porneste si nu mai merge cu scosul senzorului
Iti afiseaza Steering locked/ steering not locked cand apesi start? Daca da, ziceau unii ca in momentul in care apesi start,sa tragi un pic de volan . Mai e o oprune sa slabesti sau sa infiletezi la loc surbul care blocheaza blocatorul- e un tutorial pe undeva pe aici. Eu la a mea am invatat sa resetez eroarea steering not locked : dupa ce opresc motorul , mai apas o data pe start fara sa apas pedala si dispare mesajul si becul service din bord.din iarna fac asa si nu mai face figuri.
Bafta
alexandruuu
10 Aug 2016, 15:42
nu imi afiseaza nici un mesaj , nici un martor aprins in bord , poate cum e ambreiajul pe duca se tocesc niturile respective si ajunge span la senzorul de pe volanta , chiar nu stiu astazi incerc sa dau jos senzorul si sa bag in gaura respectiva spray de contact si sa dau un automat poate e ceva mizerie acolo...
cj98czh
10 Aug 2016, 15:44
Curata senzorul, nu baga nici un spray in gaura ...
Daca nici asa nu vrea, pune un Clip pe ea si vezi ce o doare ..
suca76
11 Aug 2016, 20:35
salut ! am si eu o problema cu pornitul masinii ,porneste iar dacă nu accelerez repede se opreste motorul si imi apare injecțion fault ,practic nu sta deloc la relantiu iar dacă încerc să plec de pe loc trebuie să o turez foarte tare undeva la 3 mii de ture sa pot pleca de pe loc apoi moare iară motorul
are cineva idee despre ce este vorba ?
11 Aug 2016, 20:38:
am uitat să specific masina este un megane de 1,9 dci din 2005 varianta cu 96 kw
Alexandruuu , daca motorul invarte si nu porneste nu mai curata senzorul de pe volanta ci schimba l , si eu am patit asa.
alexandruuu
18 Aug 2016, 15:45
QUOTE(suca76 @ 11 Aug 2016, 20:35)
salut ! am si eu o problema cu pornitul masinii ,porneste iar dacă nu accelerez repede se opreste motorul si imi apare injecțion fault ,practic nu sta deloc la relantiu iar dacă încerc să plec de pe loc trebuie să o turez foarte tare undeva la 3 mii de ture sa pot pleca de pe loc apoi moare iară motorul
are cineva idee despre ce este vorba ?
<span class='edit'>11 Aug 2016, 20:38:</span>
am uitat să specific masina este un megane de 1,9 dci din 2005 varianta cu 96 kw
cel mai probabil s-au dus injectoarele, trebuie schimbate
18 Aug 2016, 15:46:QUOTE(L4Z4R @ 18 Aug 2016, 14:06)
Alexandruuu , daca motorul invarte si nu porneste nu mai curata senzorul de pe volanta ci schimba l , si eu am patit asa.
imediat trebuie sa ajunga unchiul meu de la servici si urmeaza sa schimbam senzorul , multumesc mult , si eu cred ca el e problema am avut ceva probleme cu injectoarele si trebuia sa dau vreo 3 chei pana sa porneasca si asta l-a uzat , multumesc !
Alex sa scrii despre problema daca si cum ai rezolvat o.
alexandruuu
19 Aug 2016, 18:30
da o sa scriu momentan senzorul adus nu a fost bun era de 14A , eu aveam nevoie de unul de 7A , maine dimineata o sa ridic senzorul si o sa-l montez singur , din cate am vazut nu e atat de greu , revin maine cu vesti
Lucian BLK
22 Aug 2016, 13:15
Am avut si eu o problema la fel. Apasam pe buton, motorul se invartea dar nu pornea. Era oxidata mufa de la pompa de benzina.
alexandruuu
29 Aug 2016, 17:27
imi cer scuze pentru inactivitate , am schimbat senzorul merge brici !
Salut.
Poti sa atasezi o fotografie cu senzorul? Unde exact e pozitionat si cum ajung la el? As vrea si eu sa il schimb ca a inceput nebuna sa faca figuri si porneste impinsa.
Mulțumesc!
Ps: sub ce denumire il gasesc in magazine?ai codul pentru el?
Dreamer
30 Aug 2016, 10:34
Masina NU se porneste impinsa, risti sa sara distributia.
alexandruuu
30 Aug 2016, 16:11
QUOTE(greny @ 30 Aug 2016, 07:35)
Salut.
Poti sa atasezi o fotografie cu senzorul? Unde exact e pozitionat si cum ajung la el? As vrea si eu sa il schimb ca a inceput nebuna sa faca figuri si porneste impinsa.
Mulțumesc!
Ps: sub ce denumire il gasesc in magazine?ai codul pentru el?
senzorul se gaseste chiar in dreapta motorului, undeva jos, deasupra cutiei de viteze , intrebi la un magazin de piese senzor volanta pentru modelul tau de renault , al meu a costat 180lei si e produs de VDO.
Am inteles.merg vineri cu ea la doctor,poate gaseste ceva . Acum seara a pornit ,n-a mai facut figuri.
Mulțumesc!
alexandruuu
30 Aug 2016, 18:03
QUOTE(greny @ 30 Aug 2016, 17:35)
Am inteles.merg vineri cu ea la doctor,poate gaseste ceva . Acum seara a pornit ,n-a mai facut figuri.
Mulțumesc!
eu nu ma mai duc la doctor veci cu ea =)) , incearca sa-l dai jos e tinut de 2 suruburi il dai cu putin spray de contact si poate nu mai ai treaba , sa nu ai probleme cu injectoare bujii etc , porneste greu la cheie invarte de multe ori motorul ?
Nu invarte deloc.a incercat sa invarta si atat.se aude ca si cand se deblocheaza volanul, se aprinde bordul si atat.am mai incercat de 2 ori dar tor nu a vrut . Faza e ca mie imi da cand o opresc mesaj steering not locked si cand nu resetez eroarea,asa face. Nu stiu cu ce are legatura,dar asta am observat.
Doar ca atunci cand am oprit-o am resetat mesajul si nu a ramas becul service aprins.
cristian.iliescu88
30 Aug 2016, 22:38
Daca nu invarte deloc, nu este de vina senzorul de turatie. Cauta in alta parte problema.
Greny daca nu invarte deloc poate fi bateria. Cand apare stering not locked?
Bateria are becul verde aprins.mesajul apare imediat ce opresc motorul,pana sa se blocheze volanul - adica se aude ca actuatorul ala face ceva,insa volanul ramane deblocat.ramane apoi becul de service aprins si il resetez apasand inca o data pe start,fara pedale.Am sa fac o filmare azi si o postez.
Se intampla prea random ca sa fie baterie,zic eu...
Later edit :
https://youtu.be/veK_3uJEAwE asa face,insa a pornit cum trebuie.
suca76
31 Aug 2016, 12:31
am fost cu ea la un service si au pus-o pe tester avea mai multe erori pe care le-a sters apoi am pornit masina si am plecat ,totul a mers normal statea pornita nu a mai avut probleme am mers din turda pana in deva apoi dupa ce am oprit motorul cand l-am pornit iara aceeasi problema iara nu sta pornita decat turata peste 1200 turartii
Greny daca nu se blocheaza volanu cand scoti cardul atunci cu parere de rau iti spun ca o sa schimbi modulul de blocare care este in carcasa de sub volan.
claudiu RAKA
4 Sep 2016, 20:19
Salutare baieti. De o saptamana sunt posesorul unui Megan 2 1.9 6 trepte 2005. Pana astazi, toata bune si frumoase. Azi am vrut sa o pornesc, si surpriza, nu vroia....la primele apasari pe buton, se auzea niste ticaituri , pe la motor, dupa care nu mai dadea nici un semn. I-am dat curent , de la alta masina, si a pornit imediat. Era sa uit , imi aparea un mesaj inn bord, si traducandul ( cu ajutorul prietenului GOOGLE) , zicea INJECTOR DEFECT. Acum porneste, am mai pornito , de vreo 3 ori, in decursul zilei fara probleme. Dupa toate astea, nu se mai deschid geamurile , prin impuls. doar in reprize; adica apas- se coboara 5-7 cm, apas iara se coboara putin.....
- dupa ce am pornito, nu a ramas nici un martor aprins in bord (in afara airbag+service ), nici alt mesaj ciudat. Sa fie, oare, bateria? S-au ma lasa vreun injector? Ma cam sperie a doua varianta......
maryus_maryusss
4 Sep 2016, 21:02
Cred ca este bateria pe duca.La geamuri faci cursa sus -jos iar la capat de cursa tii butonul apasat citeva secunde si isi revine.
claudiu RAKA
4 Sep 2016, 21:17
maryus_maryusss , iti multumesc de raspuns. Maine am sa cumpar baterie noua. M-am uitat in seara asta la ea , si becul verde nu da semne de viata. De 19 ani, de cand am permis, nu am avut niciodata diezel, si nu vreau sa incep cu stangul......Sunt foarte multumit de cum merge, nu scoate fum deloc, trage foarte bine....sper sa fie doar bateria.
-Am sa revin cu rezolvarea problemei.
maryus_maryusss
4 Sep 2016, 22:19
Incearca sa o incarci poate mai merge iar geamurile asa fac care sunt cu impuls si se descarca bateria sau scoti borna .
raduraduradu1
23 Apr 2020, 02:58
Buna ziua dragi colegi! Problema sta in felul urmator, am schimbat la masina senzor pozitie volant, senzor pozitie ax cu came, senzor de presiune in admisie, bujii, 2 bobine, filtre, ulei (liqui moly 10w40 cu bisulfura de molibden), dau la automat si invarte dar nu porneste. La ce ar trebui sa ma mai uit? Am ramas fara idei, pe diagnoza aveam o eroare la senzorul de la ax, dar s-a remediat prin schimbarea senzorului, masina in cauza e un megane 2.1 1.6 16v 113cp 2005.
Am verificat daca funcționează pompa de benzina si e in regula, upc ul si nu avea nimic oxidat, cele 3 mufe de la ecu care sunt absolut in regula, bujiile sunt putin afumate dar pe electrod erau curate,masa de pe caroserie mai precis, cea de sub farul stang, iar imobilizatorul recunoaste cheia.
Diagnoza nu i-am facut inca pentru ca aparent nimeni nu vrea sa vina pana in locul unde sunt, asta cu toate ca am alta masina si pot asigura transportul. Ultima data cand ii facusem diagnoza dadea o eroare la senzorul de la ax si sonda din aval. Senzorul l-am schimbat iar sonda urmeaza pentru ca idiotii care au lucrat la ea inainte sa o cumpăr eu, au sudat sonda in esapament,dar cu toate astea, a funcționat pana acum cateva zile.
espacern
23 Apr 2020, 05:56
Verifica bine mufa si cablajul senzorului....nu tot timpul eroarea este de la senzor defect.
Salut,
Verifica connectorul (maro sau gri) cu 12 pini din panou sigurante motor.
E posibil sa fie pinii oxidati.
Mai poti incerca o diagnoza,poate e de la senzori (volant/ax cu came)
Bafta!
Salut, la motoarele diesel euro 3 exista doar senzorul axe cu came sau si cel pentru volanta.
Eu ma uit si sa mor daca gasesc senzorul ala pentru volanta cel care seamana cu un fluturas.
Multumesc.
xymzar
12 May 2020, 17:57
Am reusit sa identific senzorul buclucas.
Dat jos curatat pus la loc tot porneste cum vrea ea.
Comandat altul schimbat tot cu fite.
E clar ca este altceva trebuie sa ajung la un test dupa 15 mai.
Ca fapt divers, demontare senzor vechi montare senzor nou a durat pe cronometru 19 minute si 45 minute din momentul deschiderii capotei pana la pornirea masinii cu noul senzor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.