Alexandru Necula
3 Aug 2016, 22:41
Salut tuturor! Sunt nou aici. Detin un Dacia Logan 1.4mpi 75cp si as vrea sa achizitionez zilele astea un Renault Megane GT 1.6 205cp. Ce parere aveti despre model, termenul de livrare, daca are probleme etc. As vrea sa aud multe pareri ca sunt indecis. Ma scuzati daca am deranjat pe cineva. Astept un raspuns, multumesc.
old_jhon
4 Aug 2016, 11:17
Nu e GT line ce vrei tu, e GT. Este super mașina, am fost la test drive de doua ori cu ea. Termenul de livrare dacă nu găsești ceva pe stoc probabil o sa fie Octombrie-Noembrie. Acuma in August sunt închise fabricile, e concediu.
Probleme nu ar trebui sa fie, motorul este cel de pe Clio RS cu 5 căluți in plus. Cutia EDC cu 7 viteze e noua dar nu cred ca are ce sa se strice la ea, se fac cutii automate de mulți ani cu dublu ambreiaj.
ssilviu
4 Aug 2016, 11:47
De fapt pe Clio RS motorul ajunge sa aiba si 220 de CP. Daca a rezistat acolo la abuzuri majore, la o masina mai calma gen GT probabil e tanc.
shadowzz
4 Aug 2016, 13:33
Pot confirma termeni de livrare minim octombrie daca azi platesti avansul.
bogdabogda
4 Aug 2016, 15:22
QUOTE(Alexandru Necula @ 3 Aug 2016, 22:41)
Salut tuturor! Sunt nou aici. Detin un Dacia Logan 1.4mpi 75cp si as vrea sa achizitionez zilele astea un Renault Megane GT Line 1.6 205cp. Ce parere aveti despre model, termenul de livrare, daca are probleme etc. As vrea sa aud multe pareri ca sunt indecis. Ma scuzati daca am deranjat pe cineva. Astept un raspuns, multumesc.
Buna,
Daca ai rabdare si citesti ce s-a postat pana acum in aceasta sectiune gasesti raspuns la totate intrebarile tale.
sorin.sfetcu
5 Aug 2016, 20:58
Eu am una de 3 saptamani deja. Am facut cam 1500 km cu ea si pot sa-ti zic ca e minunata pana acum. Daca ai intrebari punctuale, te ajut cu cea mai mare placere.
shadowzz
5 Aug 2016, 23:47
Exista un soft/cablu de diagnoza similar vag-com-ului pe care omul de rand il poate cumpara si cu ajutorul lui sa isi mai activeze/modifice unele functii ca la vw ?
La ce pret se vinde un astfel de agregat?
Alexandru Necula
6 Aug 2016, 21:42
24,740 aproximativ tot fara scaune cu alcantara, jante pe 18, head up display si trapa
cj98czh
6 Aug 2016, 21:51
QUOTE(shadowzz @ 6 Aug 2016, 00:47)
Exista un soft/cablu de diagnoza similar vag-com-ului pe care omul de rand il poate cumpara
da, se numeste CLIP in varianta originala sau copie chinezeasca
QUOTE(Alexandru Necula @ 6 Aug 2016, 22:42)
24,740 aproximativ tot fara scaune cu alcantara, jante pe 18, head up display si trapa
Sper ca e o gluma cu 24,7k
)))))
Alexandru Necula
7 Aug 2016, 01:16
si eu imi doream sa fie o gluma, dar se pare ca atat costa ..ma gandeam sa o iau in leasing, dar nici asa nu se merita. Totusi cred ca o sa mai caut niste variante, nu vreau sa ajung pana la urma din nou la Dacia...
bogdabogda
7 Aug 2016, 14:16
QUOTE(Alexandru Necula @ 6 Aug 2016, 21:42)
24,740 aproximativ tot fara scaune cu alcantara, jante pe 18, head up display si trapa
20700 cu reducere 1400 de la dealer si cu rabla 1200
Io nu prea inteleg de unde veniti voi cu preturi de-astea de 20K decat daca vorbim de modelul "stas", fara optionale si cu un tichet valoric si reducerea in minus. ...ca eu am fost acu' 2 saptamani la dealerul Renault din Cluj si am configurat un M4 GT cu toate optionalele si scaune de stofa (nu imi plac scaunele de piele iar alcantara aia sintetica e o porcarie care in timp se scamoseaza) si mi-a iesit 25,5K Euro.
Nici asta nu e un pret bun, insa daca nici la 24K nu merita, sunt curios cu ce o comparam. Fiindca eu, alt hatch din clasa compacta, de 200+ CP, cu dotari comparabile, la 25K nu stiu.
shadowzz
7 Aug 2016, 16:54
Mi se pare un pret just pentru ce ofera masina dpdv estetic si al performantelor cat si a interiorului.
@Bwwlan : da-mi si mie un pm cu un mod de contact din afara forumului ( skype, fb ..etc ).
Cred a am avut contact si pe vwforum.
Alexandru Necula
7 Aug 2016, 18:31
Nu pot sa dau loganul la rabla inca mai am nevoie de el pentru drumuri mai nasoale. Pretul fara reducere 24,840 iar cu reducere -1.200 =23.640euro. Inca ma mai gandesc la acest m4.
bogdabogda
7 Aug 2016, 20:06
QUOTE(Bwwlan @ 7 Aug 2016, 16:17)
Io nu prea inteleg de unde veniti voi cu preturi de-astea de 20K decat daca vorbim de modelul "stas", fara optionale si cu un tichet valoric si reducerea in minus. ...ca eu am fost acu' 2 saptamani la dealerul Renault din Cluj si am configurat un M4 GT cu toate optionalele si scaune de stofa (nu imi plac scaunele de piele iar alcantara aia sintetica e o porcarie care in timp se scamoseaza) si mi-a iesit 25,5K Euro.
Nici asta nu e un pret bun, insa daca nici la 24K nu merita, sunt curios cu ce o comparam. Fiindca eu, alt hatch din clasa compacta, de 200+ CP, cu dotari comparabile, la 25K nu stiu.
Buna
Eu vin din Craiova cu pretul asta adica 20700; singurele optionale tableta de 8,9 si sistemul Bose.
speedman
7 Aug 2016, 20:08
Rabla s a cam dus, ramane reducerea de 1200.
Stie cineva daca la GT exista posibilitatea de a afisa ecranul de eco-coaching? Eu imi aduc aminte ca parca la drive test exista dar eu nu am gasit optiunea asta.
mircea_aq
27 Sep 2016, 09:37
Ai RS mode in locul eco-coach-ului.
Schimba cineva titlul topic-ului din GT LINE in GT simplu ?
Ma refeream la ecranul ce se afiseaza dupa ce ai terminat calatoria si in care iti analizeaza stilul de condus. Ca sa nu existe dubii la ce am intrebat anterior.
silvanu96
3 Oct 2016, 09:30
Am vazut sambata test-drive-ul pe canalul TV AutoMotor&Sport, la nemti, cu Cristian Menzel la volan. A fost incantat de manevrabilitate, iar pe circuit (Mendig) a scos timp mai bun decat ClioRs , in situatia in care la M4 ai 200kile in plus. Diferenta s-a facut pe viraje, pentru ca pe linia dreapta ,ClioRS a prins 199kmh, iar M4 a ramas la 189kmh.
Masina de test avea cutie automata dar si padele, iar pe circuit a lasat-o pe automat, spunand ca modul sport este suficient.
Reportajul s-a terminat cu gandul, desigur, la viitorul RS.
Am fost surprins de parerea nemtilor cu privire la noul M4 GT, eu stiindu-i cam subiectivi.
Si pe mine m-a surprins parerea buna a nemtilor despre masina. Intr-un review olandez insa era criticata ca este prea nemteasca
.
Mefisto81
31 Oct 2016, 20:16
Salut
Cat de repede se incalzeste motorul dimineata mai ales acum cand au scazut temperaturile...?Plasticul de la bord scartaie la denivelari?Consumul mediu in jurul carei valori se invarte?
adrianovici_2006
1 Nov 2016, 04:17
QUOTE(Mefisto81 @ 31 Oct 2016, 20:16)
Salut
Cat de repede se incalzeste motorul dimineata mai ales acum cand au scazut temperaturile...?Plasticul de la bord scartaie la denivelari?Consumul mediu in jurul carei valori se invarte?
Motorul nu se incalzeste deloc la pornirea la rece...in manualul de utilizare se precizeaza ca este indicat a se pleca imediat dar a se merge ponderat pana se incalzeste.
Nu scartaie absolut nimic iar consumul este totdeuna ceva mai mare decat cel prescris de constructor.
Mefisto81
1 Nov 2016, 08:43
Poate m am exprimat gresit
Vroiam sa stiu cam dupa cati km se incalzeste motorul.Eu am un focus cu motor diesel 2l si se incalzeste dupa aprox 7 km...In oras e o problema.
Multumesc de raspunsuri
Sunt interesat de megane gt alb si camera spate...am primit o oferta ok si sunt pe cale de a plati avansul
papa_mulo
1 Nov 2016, 09:54
E stupida intrebarea...dieselurile se incalzesc mai greu si benzinele mai repede. Ai nevoie sa iti zica cineva ceva de genul "se incalzeste dupa 2.24 km"? Oricum, timpul in care se ajunge la temp de 90 grade e influentat si de vremea de afara...dar mai mult la diesel decat la benzina.
silvanu96
1 Nov 2016, 11:27
M3 ul diesel are incalzire auxiliara si pana la primul colt de strada ai aer cald prin gurile de ventilatie.
Rugam un coleg cu M4 diesel sa verifice.
Mefisto81
1 Nov 2016, 13:09
Benzinele se incalzesc intr adevar mai repede...nu stiu ce a fost in capul meu
old_jhon
1 Nov 2016, 13:21
1.6 dci se incalzeste cam in 4.5-5 km dar depinde de multe, cat de tare accelerezi, daca lasi sau nu Start/Stop activat. Caldura incepe si baga mai repede in habitaclu, dar dureaza ceva pana incalzeste motorul pana la temperatura optima.
Ce am observat, daca ajungi in treapta 4 se incalzeste mai repede, decat daca stai cu a 3a.
QUOTE(silvanu96 @ 1 Nov 2016, 11:27)
M3 ul diesel are incalzire auxiliara si pana la primul colt de strada ai aer cald prin gurile de ventilatie.
Rugam un coleg cu M4 diesel sa verifice.
Sincer sa fiu pana acum nu am observat ca ar baga aer cald asa repede. Nici nu am fost concentrat pe problema asta ce-i drept. Voi studia mai atent si voi reveni cu un verdict.
Mefisto81
1 Nov 2016, 13:27
Ok mersi
mircea_aq
1 Nov 2016, 15:08
Apropo de timpii pe circuit si de ce nu sunt absolut deloc relevanti cand vine vorba de GT. Daca n-ai rabdare sa vezi clipul poti sa citesti descrierea, 90% e acolo.
https://www.youtube.com/watch?v=BLFhxY2z2wEAl doilea clip, acelasi domn, aceeasi locatie, alte manusi:
https://www.youtube.com/watch?v=sFrts1jprdc
Se pare ca are incalzire auxiliara. Acul temperaturii fiind la minim, dupa aproximativ 5 minute, tinuta in parcare la relanti a inceput sa bage cald.
papa_mulo
1 Nov 2016, 19:58
Acul la minim poate sa insemne si 40-50 grade. Daca baga cald dupa 5 min inseamna ca n-are, vine cald de la alea 40 grade la care a ajuns lichidul.
adrianovici_2006
4 Nov 2016, 17:27
Inteleg ca sunt ceva probleme la GT-uri...cutiile de viteze ar fi cauza...azi am fost la o reprezentanta si era in parc una adusa de proprietar inca de luni 31.10 cu probleme asemanatoare, iar un angajat sub protectia anonimatului mi-a zis ca si masina lor de drive test ar cam avea aceleasi probleme.
ionutm82
6 Nov 2016, 17:48
Am facut un alt tip de drive test cu Megane 4 GT, 10 ture de circuit la academia unui fost mare pilot roman de raliu.
Mi se pare o masina foarte misto de zi cu zi. Placuta la condus, confortabila chiar si in modul sport, silentioasa, directia destul de precisa, frane foarte bune, stabila, inchegata, destul de sportiva, dar toate astea din perspectiva conduslui pe sosele. 4control mi se pare ca face masina duper manevrabila la parcari. Pe circuit treaba se schimba, lag cam mare la acceleratie, puterea pare insuficienta, sincer eu nu a simtit acei 205 cai. Mai degraba 170-180. Instructorii au spus ca electronica reduce din sportivitatea masinii, de aici si lagul pe care l-am simtit la acceleratie in anumite momente. Per total a fost o experienta foarte frumoasa. Daca se va dovedi si fiabila, cred ca masina va fi o achizitie excelenta la performatentele si dotarile pe care le are.
Bonus un filmulet
https://www.youtube.com/watch?v=HolWzGtmL58
adrianovici_2006
6 Nov 2016, 17:58
QUOTE(ionutm82 @ 6 Nov 2016, 17:48)
Am facut un alt tip de drive test cu Megane 4 GT, 10 ture de circuit la academia unui fost mare pilot roman de raliu.
Mi se pare o masina foarte misto de zi cu zi. Placuta la condus, confortabila chiar si in modul sport, silentioasa, directia destul de precisa, frane foarte bune, stabila, inchegata, destul de sportiva, dar toate astea din perspectiva conduslui pe sosele. 4control mi se pare ca face masina duper manevrabila la parcari. Pe circuit treaba se schimba, lag cam mare la acceleratie, puterea pare insuficienta, sincer eu nu a simtit acei 205 cai. Mai degraba 170-180. Instructorii au spus ca electronica reduce din sportivitatea masinii, de aici si lagul pe care l-am simtit la acceleratie in anumite momente. Per total a fost o experienta foarte frumoasa. Daca se va dovedi si fiabila, cred ca masina va fi o achizitie excelenta la performatentele si dotarile pe care le are.
Bonus un filmulet
https://www.youtube.com/watch?v=HolWzGtmL58Din moment ce are 7,1 sec. 0-100km/h asta spune tot...nu e lenesa deloc
eu am incercat sa caut un concesionar zona moldovei (Iasi, Bacau, Neamt, Suceava) pentru un drive test cu acest GT si nu am gasit. O fi asa o.raritate?
b76bgaarh
7 Nov 2016, 15:12
masina in sine nue lenesa, pana nu o compari cu un 308/astra de 200 cp.
QUOTE(b76bgaarh @ 7 Nov 2016, 15:12)
masina in sine nue lenesa, pana nu o compari cu un 308/astra de 200 cp.
La pagina 14 din linkul de mai jos zice ca peugeot 308 cu motorul de 205 cp atinge suta in 7.5 s...
http://www.peugeot.co.uk/media/peugeot-308...ns-brochure.pdf
bogdabogda
7 Nov 2016, 17:45
QUOTE(b76bgaarh @ 7 Nov 2016, 15:12)
masina in sine nue lenesa, pana nu o compari cu un 308/astra de 200 cp.
Am vrut sa cumpar Opel Astra in martie a.c cand inca nu aparuse M4 in Romania si asa am putut face comparatie; nu regret alegerea facuta: GT este peste Opel Astra.
st3efan
7 Nov 2016, 22:58
Salut bogdabogda
Cati km ai cu gt ul?
IRONICK
7 Nov 2016, 23:06
QUOTE(jbn @ 7 Nov 2016, 15:23)
La pagina 14 din linkul de mai jos zice ca peugeot 308 cu motorul de 205 cp atinge suta in 7.5 s...
http://www.peugeot.co.uk/media/peugeot-308...ns-brochure.pdfDoar pe soferii de duminica este relevant in cat prinde suta.
b76bgaarh
8 Nov 2016, 09:56
jbn, diferenta e intre una si doo secunde pe tur, megane iese ultimul, in toate testele.
adrianovici_2006
8 Nov 2016, 11:59
QUOTE(b76bgaarh @ 8 Nov 2016, 09:56)
jbn, diferenta e intre una si doo secunde pe tur, megane iese ultimul, in toate testele.
Concluzia!!...sa nu cumparam M4 GT pt ca e mai lenesa cu 1..2 secunde...pai numai asta conteaza!!??/...sau mai ales ceea ce iti ofera interior-exterior in comparatie cu concurenta!!????
bogdabogda
8 Nov 2016, 15:04
QUOTE(st3efan @ 7 Nov 2016, 22:58)
Salut bogdabogda
Cati km ai cu gt ul?
4000 km
IRONICK
8 Nov 2016, 16:54
QUOTE(adrianovici_2006 @ 8 Nov 2016, 11:59)
Concluzia!!...sa nu cumparam M4 GT pt ca e mai lenesa cu 1..2 secunde...pai numai asta conteaza!!??/..
Diferenta pentru cineva cu diesel obsedat de consum nu are relevanta.
Dar pentru altcineva care vrea sa se bucure de masina, de comportamentul ei, de tinuta de drum in afara de mers in linie dreapta ca sa prinda suta, conteaza.
Pentru un producator cu traditie acum este rusinos sa produca o masina care este depasita de concurenta care in urma cu ani nici nu se punea problema sa ii fie rival. A mai fost lansata si timpuriu cu probleme de proiectare.
QUOTE(adrianovici_2006 @ 8 Nov 2016, 11:59)
Concluzia!!...sau mai ales ceea ce iti ofera interior-exterior in comparatie cu concurenta!!????
Pai ce ofera in plus?
mircea_aq
8 Nov 2016, 17:38
Per ansamblu mai multa masina.
Acuma eu nu vad rusinea mai ales ca GT-ul nu e vreo masina care sa fi facut vreodata istorie la reno, indiferent ca vorbim de megane sau de twingo.
Ca e facuta din carpeala si saracie, e evident, dar nici concurenta nu sta mult mai bine.
Dupa euforia de marketing cu masina anului lumea se trezeste si vede la ce reduceri s-au pretat domnii de la opel pe noua astra. La cum se prezinta nu sunt prea mari sanse sa imbatraneasca bine. V-ati plans de greutate si uite ce-a iesit...
Cu 308 nu am mers. Ca design mie-mi place, ca materiale e ieftina dar decenta, spre deosebire de astra.
Haustrum
8 Nov 2016, 18:32
Ce probleme are Astra K?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.