Salutare! Am zis sa postez topicul si la sectiunea de modificari in caz ca lumea mai vrea sa-si faca acest lucru si poate gasi informatii si pe aici. Procedeul nu e complicat.
Un tutorial aici pentru 1.5 dCi
In principiu ce a zis Cristi Streulea in videoul acela trebuie facut deoarece catch can-urile nu vin cu nici-un fel de element filtrant. Se cauta o teava de cupru moale care sa intre cat de cat in gura catch can-ului si pe urma se ia niste burete de sarma din inox (eventual 2) si se pune de-a lungul tevii. Poxipol pentru legatura etc.
Pe urma la 1.9 dCi la Laguna trebuie pus intre epurator si duza aia care intra in furtunul de admisie (ala gros de dupa filtrul de aer). Pentru orice detalii imi puteti da PM.
Singura chestie de care nu sunt sigur sunt celelalte doua furtune care intra in epuratorul de ulei. Cel care intra in dreapta si cel care intra dedesubt. Cred ca sunt de retur. Acelea nu stiu daca ar trebui anulate sau cumva montate sa intre printr-o conexiune in catch can.
Daca e cineva care stie ceva de acele furtune sau are alte sfaturi in plus asteptam pareri.
Dupa aproape 600 de km nu pot observa prea mult ulei prin recipient. Se simte totusi ca acei bureti din inox sunt un pic uleiosi. Ce-i drept acesti km au fost facuti doar in oras. Urmeaza sa plec cu ea la drum lung prin august. Voi posta update-uri atunci.
Am uitat sa zic ca furtunele le-am gasit in Dedeman. Nu stiu cat o sa tina ca nu par cine stie dar clar sunt peste porcariile cu care vine catch can-ul.
Pana una alta las o poza aici pentru cei care nu vor avea prea multa inspiratie de pozitionare a recipientului.
Numai bine!