Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Reconditionare Dacia 1300 '75
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Dinica Mihnea
Dacia a fost o masina foarte buna, normal, si noi pana in 2004 am tras de ea, mergea de nu comenta nimeni nimic...acum, dupa ce s-au obisnuit toti cu masinile autohtone, greu rau sa mai conduca dacia (frane, cutie, comoditate)...ca piese, ce-am gasit de buna credinta ca producator, am luat, la piesele la care s-a putut am cautat sa iau din stocuri de pe timpuri, cateva chestii am mai avut si eu...restul am rectificat/reparat, nu am lasat nimic gresit pe masina (cu exceptia pompitei de spalator)...doar pompa de frana a ramas ASAM, e buna, dar la etansarea conductei spate era in ambele parti cu con iesit in afara, de asta am facut piesa adaptoare




13 Aug 2016, 07:46:
Iar ca masina eu as vrea sa fie folosita mai des, dar nu are cine...la tara bunicului ii trebuia pe la vie, porumb, iar la oras e oarecum periculos sa o tin in fata blocului si nu gasesc pe nimeni dornic sa o conduca smile.gif)
sobolan
Pompa de frana si la mine e ASAM,am si scris asta la mine pe topic atunci,inca merge oarecum ok.....eu stiu ca se putea mai bine avand de-a lungul timpului si alte dacii cu acelasi tip de pompa dar n-am gasit nimic mai ok.....
Incearca sa-i pui servo,n-o sa-ti para rau.....
Dinica Mihnea
Am mers pe ASAM in mare pentru ca am vazut intr-o postare de-a ta ca e ok...daca trec pe servo trebuie pusa si pompa dublu-circuit? Dupa trebuie sa fac si omologari?
sobolan
e ok,sa vedem in timp......ca sa ii pui servo iti trebuie o servo,o pompa ca a mea,alte conducte(nu sunt sigur,posibil sa ajunga si ale tale ca lungime) si cam atat,repartitorul e identic......
Dinica Mihnea
Cu conductele a fost alta bataie de cap...unele au fost schimbate aiurea, in sensul ca am descoperit ca 2 dintre ele au etansare pe con exterior si 3 pe interior...asa ca au trebuit facute adaptari (piesa aceea la pompa si la un cilindru frana spate care avea conul tot in exterior - l-am "lucrat" cu o freza pana a devenit con interior)
sobolan
dyi....daca e facuta treaba cu cap merge....dar ai grija mare la frane ,nu te juca......puteai schimba cilindrii sau tevile la nevoie si nu mai lucrai cu frezele.....tevile din Cu is ok oarecum dar sa fii atent cand cumperi la capelele lor,unde-s bercluite...unele au defecte din fabricatie....o sa ma duc iar in remat sa caut eu tevi originale ca-i belea cu piesele de dacie....is gunoaie astea de prin magazine....
Dinica Mihnea
Iti dai seama ca nu m-am jucat eu la frane...pe orice cilindru, fie nou, fie vechi, se intampla asa, toti aveau con exterior... nu am gasit conducta asa ca a trebuit lucrat cu ce aveam. Avem si noi un Remat, dar intri doar cu relatii in el...
sobolan
si aci in gl tot cu relatii e....
Dinica Mihnea
Un corp carburator "chel", dar nou, uitat in magazia unui fost magazin de piese, acum ar trebui sa zboare masinuta...
maho
Pai echipeaza-l intai cu tot ce-i trebuie, si vezi dupa aia cum "zboara".
Dinica Mihnea
Sper sa mai gasesc cu ce sa-l echipez (jiglere in principal, nu prea am mai gasit de 1300)... cel vechi nu mai avea tapla plana (am rectificat-o un pic) si parca nu e in porcii lui cu reglajul admisiei de aer...iar pe cel care era bun l-am spalat doar pe exterior (sau cel putin asa am incercat) cu Triumf, (a iesit parfurm), dar naiba stie ce s-a intamplat ca a lasat depuneri care au infundat cele 3 gauri prin care curge benzina la relanti si nu mai statea deloc neturat
Dinica Mihnea
Distractie mare cu daciuca saptamana asta...iar s-a dat cutia jos, motorul impins in fata, ca sa schimbam placa de ambreiaj ce credeam ca are probleme si in final sa aflam ca am cumparat-o degeaba: discul era problema! Am cautat repede unul pe olx, l-am comandat, vanzatorul mi-a garantat ca e de 1700mm pt 1300, dar in realitate are 180mm...teapa... in final am schimbat ferodourile si merge lin acum...alta problema cu baia de ulei, s-a spart o garnitura de cauciuc NOUA, de bune ce sunt, am pus-o tot pe-a veche, nu mai curge. La frane mare circ, repartitorul nu merge neam, doar lungeste cursa la pedala, pompa am pus-o tot pe cea veche ca are etansarea facuta pentru tulumbele de la conductele mele...am zis sa o facem cu garnituri de dacie, am reusit sa facem din 3 seturi unul bun, dar nu facea presiune in sarcina...pana la urma am pus inapoi "smecheriile" de le facusem cu piese de moswich si merge perfect. De furtune nu mai zic, m-au lasat si astea stoc vechi, am dibuit-o in final, dupa ceva masuratori... de maine iar in probe...apoi tinichigerie, taiem semi-lonjeronul si il sudam corect ca roata tot stramba e si nu pot face geometria...
Dinica Mihnea
Accesorii...
Dinica Mihnea
Perioada asta a fost numai buna pentru porumb si vie dacia smile.gif "zboara" pe camp...nu am mai facut tinichigeria, ramane pe primavara. Nu-i prea merg ei toate 4 bujiile (le-am schimbat si raschimbat, 2 cu 3 fac probleme), dar sper ca se rezolva dupa ce mai mergem cu ea, sa isi faca rodaj...
maho
Ce probleme fac 2 si 3, se afuma, nu merg deloc, sau cum?
Dinica Mihnea
De afumat se afuma toate, nu inteleg de ce (de uleiat nu uleiaza). Chiuloasa am luat-o de la dezmembrari, m-am uitat la bujiile cu care am luat-o, aproape ca nu au urma de afumatura. 1 si 4 cu toate ca se afuma merg f bine, 2 merge cam pe jumate, putin mai mult, iar 3 nu mergea deloc, acum cred ca l-am mai pacalit un pic cu o bujie sinterom de 260 (nu 225 sau 175). M-am gandit la jiglorul principal din carburator (nou, la fel si corpul), nu e marit, posibil de la supape sa fie problema, or trebui sa se mai aseze...

<span class='edit'>1 Sep 2016, 17:56:</span>
De afumat le afuma, nu se-ncurca. In prima poza e o bujie care mearge bine, iar in a doua cea care nu mergea decat pe jumate

1 Sep 2016, 18:04:
https://youtu.be/RlDT6-lwElw
Asta este mersul dupa ce am amschimbat cele 2 bujii...parca tot nu e ok, in sarcina se simte stabil macar
sobolan
s-ar parea ca e amestec bogat dar mai degraba papa ulei...joc mare in ghiduri la supape,lipsa simeringuri...asta e motorul de 1300cc,am mai spus.....ai gresit la pasuirea supapelor la bormasina,dar ti-am zis....is patit cu bujiile de culoarea aia pe vechiul meu motor ,is patit cu mai multe cu motorul de 1300 wink.gif
BTW: la motorul tau Sinterom 14np18 is the best.....
Dinica Mihnea
Ulei nu pare sa pape, dar nici nu a facut mai mult de 100km... bujiile fusesera Sinteroame noi noute 14 np 18, au mers (cred) o perioada, in special pe loc, nu pe strada, apoi au inceput sa se duca. Simeringuri noi, cota ST, supapele au fost doar curatate la bormasina, nu au avut nevoie de rectificare, iar cu pasta aia de rectificare am dat mai mult ca sa vedem cum se asaza pe scaun. Amestecul nu cred sa fie (prea) bogat, e reglat de mecanic, relanti.ul nu e mare, cum sa il fac mai putin bogat? Cred ca tot din supape sa fie, mai tragem de el asa, poate se mai asaza
sobolan
QUOTE(Dinica Mihnea @ 1 Sep 2016, 22:31)
, supapele au fost doar curatate la bormasina, nu au avut nevoie de rectificare,
*



frecarea aia violenta la turatii mari a cozii supapei de ghid nu face bine la ghid,se creeaza "inele" pe coada supapei si in timp iti "rozi" ghidurile in ele...macar le-ai uns cozile cu vaselina inainte sa la pui pe ghid si sa le pasuiesti ?
Dinica Mihnea
In primul rand n-am facut asta dupa capul meu, iti dai seama smile.gif si apoi, da, am uns cozile cu ulei, am lasat pe turatie mica si nu am insistat (10-15 sec), dadeam fata-spate, nu statea in loc. Inainte de asta, cand am curatat am bagat supapa in bormasina prinsa in menghina si tineam cu un fier câș (sa nu fac santuri) de la limita aia a cozii inspre cap. Deci au fost "rectificate" cu o oarecare atentie

1 Sep 2016, 23:10:
Cand le.am curatat nu le-am curatat in ghid, ci afara, asta voiam sa spun. Dupa le.am pus pasta de rectificare in cap, le.am uns coada, le.am bagat pe ghid si am inceput cu bormasina la turatie mica miscare fata-spate (sa se loveasca usor de scaun, sa actioneze pasta cum trebuie)
maho
QUOTE(Dinica Mihnea @ 1 Sep 2016, 18:15)
In prima poza e o bujie care mearge bine, iar in a doua cea care nu mergea decat pe jumate

https://youtu.be/RlDT6-lwElw
Asta este mersul dupa ce am amschimbat cele 2 bujii...parca tot nu e ok, in sarcina se simte stabil macar

In poza 2 e o bujie Breckner? radmasa.gif La ambele poze (bujii), din cate imi dau seama "la ochi", distanta intre electrozi pare cam mica, n-ar strica s-o masori cu setul de lere, sa ai intre 0.7 (daca ai aprindere clasica) si 1 mm (daca ai aprindere slectronica).

La cum se aude in clip, da, merge cam in 3 cilindri, dar si ralantiul imi pare cam mare.
Rob3rto
Recomand bujii NGK BP6HS smile.gif
Dinica Mihnea
QUOTE(maho @ 2 Sep 2016, 12:23)
In poza 2 e o bujie Breckner?  radmasa.gif  La ambele poze (bujii), din cate imi dau seama "la ochi", distanta intre electrozi pare cam mica, n-ar strica s-o masori cu setul de lere, sa ai intre 0.7 (daca ai aprindere clasica) si 1 mm (daca ai aprindere slectronica).

La cum se aude in clip, da, merge cam in 3 cilindri, dar si ralantiul imi pare cam mare.
*


Da, e Breckner, a fost, surprinzator, singura cu care parea sa mearga mai bine... distanta e reglata in tabla de langa aripa, stiam ca are 0.7, lerele nu le am la tara, cu mine...relantiul o sa il masor cu un turometru

2 Sep 2016, 17:11:
QUOTE(Rob3rto @ 2 Sep 2016, 13:02)
Recomand bujii NGK BP6HS smile.gif
*


O sa incerc si dintr.astea

2 Sep 2016, 19:30:
https://youtu.be/2-uSLJx9qEE
Gasii ceva cu care pare sa mearga mai bine decat Breckner...

2 Sep 2016, 19:33:
Bujiile NGK nu sunt de scuter?
sobolan
QUOTE(Rob3rto @ 2 Sep 2016, 14:02)
Recomand bujii NGK BP6HS smile.gif
*



is ok doar la motoarele de 1400cm3.....


QUOTE(Dinica Mihnea @ 2 Sep 2016, 18:09)
Bujiile NGK nu sunt de scuter?
*



asta de unde ai scos-o ? blink.gif
si pune-i arcul la pompa de benzina la "coada" ....
Dinica Mihnea
O scosei ca ma uitai pe google dupa ele si le gasii la magazine de piese moto smile.gif) arcul ala nici macar nu e arc, vai mama lui, e o sarmulita pe care am tot pus-o si nu sta mai mult de 3 min...ma gandesc ca reglajul culbutorilor ar putea fi problema, trebuie verificat
sobolan
fa-i .20 cu .25 ,ai grija sa nu ai tije strambe si cand ai lera intre culbutor si coada supapei sa rasucesti de tija,daca "blocheaza" in anumite pozitii nu e ok,iti poate reduce mult jocul sau chiar sa-l anuleze.....
Dinica Mihnea
Tijele sigur nu erau strambe cand le.am desfacu si nici nu blocau cand le-am montat. Nu pot sa ma apuc de el, nu am lera la mine, nici scule prea potrivite, si parca nu l-as face eu. 15 cu 20, 20 cu 25, vedem cum ma indruma si vreun mecanic, sa vada la fata locului cum se prezinta uzurile de care sa tina cont. Poate, daca gasesc pe cineva cu mana facuta, il face la simt, am auzit ca si lera poate insela in anumite situatii
sobolan
n-ai inteles....blocheaza uneori cand le rasucesti si lera o ai intre culbutor si coada supapei....asa liber nu blocheaza ele.....sunt unele tije nenorocite si au acel "cuib" asimetric....locul ala unde intra sfera surubului de reglaj in ele...
20 cu 25 e mai "safe" mereu,mai ales la un motor vechi(spun vechi pentru ca nu mai ai axa noua,nu mai ai blocul nou si poate exista uzuri in lagarele axei si intre tachet si peretii blocului)....tachetii se inlocuiesc pe la 70000km la dacii ,daca vizual ai acele urme dreptunghiulare lasate in ei inseamna ca e o problema pe axa...normal pe tachet ar trebui sa existe o "urma/amprenta" circulara,ei se invart in mers daca axa are profilul ok pe came(usor inclinat)...is multe de zis,eu nu stiu ce ai mesterit tu acolo...
tijele se pot stramba daca ai jocuri excesiv de mari,daca supapa blocheaza pe ghid sau daca ai o problema pe fluierul culbutoarelor......am vazut tije strambe care au frecat de corpul chiulasei lasand urme urate.....cand tija e stramba ai jocul mai mare intre culbutor si supapa,rezultand un mers neregulat al motorului....
apropo : ai curatat fluierul cumva ? la astea tip vechi se da capacul din capat jos si il iei la scarmanat cu o sarma si benzina....
OFF: Capacul culbutoarelor se poate curate prin ardere,ii pui benzina in el si il incendiezi....ai sa ramai mut dupa ce vezi ce iese din el..... smile.gif

Cu bujiile repet ca 14np18 is cele mai ok la 1300,testat si retestat si reverificat si ce mai vrei tu....daca si pe astea ti le afuma usor cenusiu e o problema pe amestec la carbelitor,daca in 100km devin negre leaga-te de ghidurile supapelor ca simeringuri nu ai la chiulasa aia....fum urat misrositor scoate ? biggrin.gif
Dinica Mihnea
Tachetii cred ca au fost inlocuiti acum 20-25 k, odata cu majoritatea motorului: a fost readus de la cota +2 la ST, deci uzuri prea mari nu ar fi, cel mult in bloc, dar nu cred. Daca fluierul e cel care actioneaza pe supapa, da, l-am curatat. Tijele nu le-am schimbat, deci inseamna ca nu au avut probleme (mecanicul mi-a zis tot ce are belele si am luat sa schimb). Nici de blocat nu blocau, dupa ce am pornit motorul am reverificat chiuloasa... Capacul culbutoarelor a fost nou, deci nu avea mizerie. Bujiile 14np18 am crezut si eu ca sunt cele potrivite, pe 1 si 4 dintr.astea am, pe 3 sinterom de 175 si pe 2 ceva no-name cu care merge... si problema e ca nu in 100km devin negre, in 2-3 km. Fumul iese mult mai bine decat inainte, e gri, frumos, nu "pute"...nu cred sa fie din ghiduri, cel mult din distanta de 0.15 0.20
sobolan
din ce spui tu eu cred ca nu-s reglate bine jocurile culbutorilor ....supapele le-ati probat cu benzina ? fara arc pus....
Dinica Mihnea
Nu-mi aduc aminte sa le fi probat, nu cred totusi...voi incerca sa vad jocurile maine cand fac rost de lera, se pot regla si fara cheita speciala? Adica un patent si o cheie normala ar merge?
sobolan
patent ,cheie de 10 inelara dreapta si lera.....atentie la metoda de reglaj....se pot ei regla si la ochi dar nu poti tu s-o faci asa,iti trebuie experienta.....
Rob3rto
0.20 cu 0.25 face ca un tractor. Producatorul recomanda 0.15 cu 0.20, de ce trebuie sa-l contrazicem?
maho
In ultimul clip (de ieri) se aude normal motorul, nu mai merge in 3 (desi, cum am zis, imi pare cam mare ralantiul, dar nu se moare din asta), e clar ca bujia a fost problema; o f. usoara bataie parca se aude totusi, dar nu-mi dau seama daca de la jocul culbutorilor (eu zic, ca si Robert, sa-l lasi la 0.15 a - 0.20 e) sau de la vreo fulie (pompa de apa sau alternator). Daca zici ca si fumul e normal, atunci e bine. Cu afumatul bujiilor, nu cumva mergi subturat?
sobolan
QUOTE(Rob3rto @ 3 Sep 2016, 15:45)
0.20 cu 0.25 face ca un tractor. Producatorul recomanda 0.15 cu 0.20, de ce trebuie sa-l contrazicem?
*




20 cu 25 la mine nu face ca nici un tractor,e silent.....am tachetii noi,axa noua si rampa culbutoarelor noua....si trage mai ok cu setup-ul asta.....probeaza si o sa vezi !
Citeste ce-am scris mai sus....fa-l la 10 cu 15 si daca ai vreo tija cu cuib asimetric deja e posibil acolo ca din 10 sa ai 5 asta insemnand ca o supapa deschide prea devreme sau nul asta insemnand ca o supapa sta intredeschisa .....motoarele astea OHV is pretentioase ,uzurile se manifesta fiind un mecanism mai complex si format din mai multe componente....la un motor cu axa in chiuloasa treaba e mai simpla un pic....
Dinica Mihnea
La pompa de apa fulia pare ok, la fel si la alternator. M-am mai jucat cu bujiile, am gasit una care se brodeste pe cilindru, de asta cred ca merge mai bine. De mers nu merg eu, bineinteles, bunicul merge (tata nici nu vrea sa mai auda de ea), am observat si eu, merge cam subturata, sa incerc sa-l fac sa mearga mai normal, dar la 80 de ani cu cine sa te intelegi...
sobolan
QUOTE(Dinica Mihnea @ 3 Sep 2016, 20:50)
..., am gasit una care se brodeste pe cilindru, ....
*



?
Dinica Mihnea
Am pus bujie de temperatura mai mica si vad ca merge (cand trag fisa se observa in mersul motorului)
Dinica Mihnea
Mda, pare sa fie problema de rodaj...adica acum s-a cam rezolvat problema, merg toate bujiile (le.am pus de 225), voi incerca sa schimb bobina ca nu sunt prea multumit de aprindere (e reglata corespunzator)... daca pun de 1100 ar trebui sa mearga, nu? Reglajul la culbutori e facut 20 cu 25
sobolan
merge si de 1100,eu zic sa pui una romaneasca mai noua de prin remat...iei 7-8 si din ele gasesti tu una mai ok,eu asa am facut smile.gif ...20 cu 25 e ok pe culbutoare...
Dinica Mihnea
Nu am acces in Remat, nu am relatii... bobine mai am una de 1300 si vreo 5 de 1100, una chiar noua, sper sa isi faca treaba cum trebuie vreo una dintre ele...in primavara, daca se dovedeste sa fie nevoie, voi cauta sa o duc la un atelier de rectificat cu tot tacamul
Dinica Mihnea
Schimbat bobina (sapt trecuta) mers identic... mai mult ca sigur e din chiuloasa, o voi trimite la rectificat (le dau 2 sa aleaga ce.i mai bun)... La ordinea de zi: i-am tras un set de proiectoare (trebuie sa le asez cum trebuie sapt viitoare si sa maschez cablurile), cred ca vor fi doar temporare astea, ma bate gandul sa.i pun unele cromate cu geam galben, iar cu ocazia asta am vazut ca bara e prastie (indreptata vai mama ei, o masca numarul), o sa ii iau una buna mai pe primavara, chiar romanesca de-o fi, bine sa arate... Ii gasii la targ si un delcou complet Sev Marchal (5 lei, la o babuta de vindea gutui smile.gif), pare chiar bun, o sa il trimit la un mecanic sa-l verifice si sa-l curete si il arunc pe masina (o a doua problema pe langa chiuloasa mi-au zis multi ca ar putea fi din delcou)

2 Oct 2016, 19:40:
Ff
sobolan
eu am scris si mai sus ca n-ati facut chiulasa aia cum trebuie,da' asta e.... in prima faza m-as gandi sa verific daca jocurile culbutoarelor is facute ok,ca unii mecanici au niste metode ciudate de-ai regla de te doare capu'....
Delcoul ala nu pare de r12,mai degraba de r16,la cat e de vechi sa nu-ti creeze probleme,eu zic sa-l revizuiesti si sa-l tii ca piesa de rezerva....
Dinica Mihnea
Nici eu n-am zis ca a fost facuta cum trebuie, si mecanicul mi-a zis asta, doar le-am curatat mai mult noi... dar cand am luat-o m-am uitat la bujiile vechi si erau fara pic de negreala, deci ea a lucrat pe masina veche (sigur nu inlocuise tipul bujiile inainte de vanzare smile.gif)... nu stiu pt ce masina e delcoul, la banii lui nu e nicio pierdere, dar daca merge pe dacie si mai e si bun m.am scos (nu am certitudinea ca al meu e chiar bun, doar pana la platina l-am refacut)
sobolan
cu proiectoarele o sa ai belele la ITP si pe drum daca te opreste RAR/Politia.....categoric ca nu-i pierdere de 5 ron la delcoul ala....
Supapele implicit chiulasa se pot face acasa,in cazuri extreme iti trebuiesc freze,asta cand e uzat ghidul si supapa a avut joc in scaun,se inlocuieste supapa si se face frezare la scaun apoi polishare.....
Dinica Mihnea
Parca n-as mai face-o din nou acasa...cu proiectoarele am tot auzit de probleme, dar vreo 2 ani masina va mai tot sta "ascunsa" pe la tara, pana fac eu 18, si aici mai mult ca sigur nu se pune problema sa am belele...dupa aceea mai vedem ce se mai intampla... ghidurile sunt bune, scaunele ok, supapele bune...cred ca e problema ca nu calca bine supapele pe scaun
DACIOTUL_97
Nu vreau sa fiu carcotas,dar eu am umblat un an si jumatate cu proiectoare (bec halogen,sticla galben-albastruie) si nu am patit nimic,chiar am trecut pe langa filtre de politie si nu a fost bai.Nu stiu daca treceam de un echipaj mobil RAR,dar totusi zic sa nu exageram (cand te duci sa faci ITP-ul,ar trebui demontate).Daca masina arata bine si pare ingrijita-intretinuta,nu ar trebui sa-ti faci probleme.
sobolan
cu Dacia&Shit de RAR nu treci,is prea inchisi la minte unii ca sa inteleaga ca totusi mai sunt si dacii bune....fereste-te de ei dry.gif totodata vad dricuri cu numere de texas care scot fum ca la maneca furnalului,se clatina pe sosea ca o baraca gata sa se darame,pe alea nu le mai vede nimeni....de ce ? pentru ca pe ele scrie Opel,VW sau alte drecarii biggrin.gif acuma toti stim ca Aro si Dacia is vaci cu lapte pentru militieni sau erau ca acu' e RAR...cel putin la ARO azi faceai pivotare si maine batea iar radmasa.gif ,vorbesc de un ARO intreg nu jumatatile alea mici cu motor de dacie biggrin.gif
Dinica Mihnea
Schimbat bujiile vechi (care, surprinzator, erau destul de maronii, deci se indreapta spre bine) cu niste bosch.uri cu 4 electrozi, se simte o imbunatatire considerabila...recomand...cu toatale astea, tot mai este o problema pe undeva pe la aprindere (si putin dereglat carburatorul, nu ma pricep sa.l reglez mai bine de atat), suspectez bobina...mai aveam una prin garaj (am gasit-o la cineva, folosita) si o schimbai, din nou se simte o imbunatatire destul de mare, dar tot nu cred ca ar fi nici asta prea buna...am si una noua de 1100 dar nu stiu care e + si care -, ajutor smile.gif) platina buna, delcou verificat, fara jocuri, carburator nou, fise noi, alternator refacut, poate din supape sa mai fie cate ceva...cred ca mai intai o sa caut o bobina buna, dupa mai vedem. Apropo, Sobolan, delcou-ul ala e de Renault 12 (deci dacie), dar are un joc mic la platoul platinei, deci se pare ca e mai bun EP al meu
Si cum la dacie repari una si strici alta mi se arse ( dupa 1 sapt de functionare) releul de semnalizare radmasa.gif sa caut unul tot mecanic, dar cred ca e cam patima cu ele, sau sa iau direct electronic?
sobolan
QUOTE(Dinica Mihnea @ 8 Oct 2016, 21:53)
Schimbat bujiile vechi (care, surprinzator, erau destul de maronii, deci se indreapta spre bine) cu niste bosch.uri cu 4 electrozi,
*



ai sa regreti....dupa bani biggrin.gif

releul e bun sa-l pui electronic,eu de ala am pus,mai trebuie tras un fir,parca o masa daca nu ma insel....
Delcoul ala pare de r16,am mai scris,pune o poza mai clara cu el....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.