Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: CLIO 2 SYMBOL 1.5 DCI 85CP Consum excesiv, 17l/100
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
radiostas
Salutare,

Sunt posesorul unui Renault Clio Symbol 2, din 2010, 1.5DCI, 85Cp, cod motor K9K718.
Detin autoturismul de nou, toate reviziile facute la timp, in prezent are 80.000km. Pe la 60.000 am observat o usoara crestere a consumului, o medie de 8% mergand 50-50 oras cu afara, dar de ceva timp, schimbandu-mi locul de munca si lucrand mai mult in Bucuresti, am sesizat ca scad foarte repede liniile de la rezervor, astazi mi-au scazut 2 linii si am facut 40km.....imi cunosc masina si stiu ca o linie are cam 5 litri....in fine, am facut plinul....am mers 40km....am bagat 7 litri pana la plin...rezulta un consum de 17% !!!!

Am fost cu ea la cineva pe tester CANCLIP, totul in parametri, nicio eroare in memorie.
Nu scoate fum, trage bine, porneste ok, sta la relanti frumos, nu da rateuri.
VItezele le schimb pe la 3000- 3500, foarte rar pe la 2500, depinde de trafic.

Daca ii fac plinul si merg in afara, pe autostrada cu 130km/h imi ia 5.5l/100km, am testat zilele trecute pe buc-pitesti cu aerul pornit.

Nu stiu ce are in oras, e enorm....saptamana trecuta am facut 200km numai in Bucuresti cu 28l alimentati de la plin la plin...si am circulat seara, era lejer, am mers cu 50-60 si nu prea am stat la semafoare.

Rog pareri! Ce poate fi? EGR? MAP? MAF? ECU? Altceva?

Stie cineva valorile la relanti?
Ce imi apare pe un teste OBD sunt urmatoarele:
MAF: 10g/s
Engine load: 49%, asta mi se pare mare, la un prieten sta la 23%....cei de la Renault au zis ca e in parametri....
MAP: 80kPa
Intake:90kpa

De la ce ar putea fi? Cred ca sonsuma stand la relanti....imi apare 3,2l/h pe debitmetru......si din ce stiu de la VW ar fi trebuit sa consume undeva la 0.6 - 1l cu aer maxim.

Parca totul a inceput de cand i-am schimat bateria, acum 2 ani......a facut "plici" si nu a vrut sa mai porneasca. Trebuie setat ceva in ECU? S-o fi resetat?
andutu
Tester ai facut e ok...
Rezervorul este etans? zic si eu...o avea o fisura pe undeva ...si cand mergi in oras opresti, pornesti se misca motorina in rezervor si pica pe undeva, cand mergi la drum lung nu se mai balangane prin rezervor.

Computerul de bord ce zice de consum?
BlueChaos
Salut.
Nu ti separe cam mare turatia la care schimbi vitezele????? Turatie mare insamna consum mare... eu stiam ca diesel-ul se schimba pe la 2500....
Ce anvelope ai? Daca pe vremea asta folosesti anvelope de iarna iti va creste consumul...
diesel_power
E intr-adevar mare turatia, inseamna ca in oras folosesti doar vitezele 1-2. Ma indoiesc ca schimbi vitezele constant la asa turatie, dar e irelevant acest fapt pt consumul declarat de 17 litri.

Injectoarele le-ai verificat? Am o banuiala ca-s pe duca. Alimentezi de la Petrom si LukOil ?
andutu
Si eu schimb in 3000 si uit cand am fost ultima oara la pompa...si chiar si cu cauciucuri de iarna tot nu are de ce sa consume atat...17L ,
BlueChaos
Conteaza foarte mult turatia la care schimba, si mai conteaza si cat merge cu turatia aceea pana schimba viteza.Daca ,de exemplu, de la piata presei pana la arcul de triumf o tii cu a 2 in 3500 o sa faca vartej in rezervor.
A zis-o si el,consumul a crescut de cand a inceput sa circule mai mult prin bucale...
Eu zic ca tine strict de stilul de condus, daca ar fi avut ceva masina, ar fi trbuit sa creasca consumul si in extraurban.
De curiozitate, care a fost turatia pt cei 130/h pe autostrada?

Mie mi se pare enorm 3500 de ture pt un diesel.. si care e doar 1,5l...
Relu11
Terminati cu prostiile, e ok schimbatul la 3000 - 3500, nu de la asta e consumul marit, alta e cauza.
myhay1208
3,2l/h ora stand pe loc e enorm. Eu pe benzina abia ajung la 1l/ora. Cu scurgerea de motorina din rezervor nu sunt de acord. Adica s-ar vedea cand ajungi cu ea in parcare. Ceva, ceva tot picura sub ea.

Mie mi se pare mai degraba o functionare de motor rece permanent. E posibil ca ECU sa primeasca informatii gresite si sa incerce sa imbogateasca amestecul, in acelasi timp, fara a da alarma ?
BlueChaos
QUOTE(Relu11 @ 29 Jun 2016, 09:10)
Terminati cu prostiile, e ok schimbatul la 3000 - 3500, nu de la asta e consumul marit, alta e cauza.
*



Cum sa fie normal 3500 pt un motor care are maxim 4000 rpm, si cuplul maxim e atins pe la 2000rpm???? wacko.gif
Daca schimbi diesel-ul ,care e un motor ce lucreaza la turatii mici, la 3500 si e normal, rezulta ca pt un benzinar e normal sa schimbi la 4500?!?!

Ia mergi cu a 2-a cu 3500 rpm si apoi,pe aceasi distanta,mergi cu a 4-a cu 2000 rpm si vezi diferenta de consum....
Disturber
QUOTE(BlueChaos @ 29 Jun 2016, 10:03)
Cum sa fie normal 3500 pt un motor care are maxim 4000 rpm, si cuplul maxim e atins pe la 2000rpm???? wacko.gif
Daca schimbi diesel-ul ,care e un motor ce lucreaza la turatii mici, la 3500 si e normal, rezulta ca pt un benzinar e normal sa schimbi la 4500?!?!

Ia mergi cu a 2-a cu 3500 rpm si apoi,pe aceasi distanta,mergi cu a 4-a cu 2000 rpm si vezi diferenta de consum....
*



ESTE PERFECT NORMAL SCHIMBATUL LA 3000-3500 rpm! Nu a spus ca merge turata cu 3500 cu a 2-a, ci doar ca schimba la turatiile acelea.

La 1.5 dCi, abia pe la 1900 de rotatii intra turbina. Cum pana mea sa schimbi la 2300-2500? O omori! Scade treapta superioara sub 1900 de rpm si ii dati in gat intr-una.

Nu mai sfatui in viata ta pe nimeni sa mearga cu 2000 rpm cu a 4-a, te rog eu din suflet, ori ia-ti o masina pe benzina!!!
BlueChaos
QUOTE(Disturber @ 29 Jun 2016, 10:15)
ESTE PERFECT NORMAL SCHIMBATUL LA 3000-3500 rpm! Nu a spus ca merge turata cu 3500 cu a 2-a, ci doar ca schimba la turatiile acelea.

La 1.5 dCi, abia pe la 1900 de rotatii intra turbina. Cum pana mea sa schimbi la 2300-2500? O omori! Scade treapta superioara sub 1900 de rpm si ii dati in gat intr-una.

Nu mai sfatui in viata ta pe nimeni sa mearga cu 2000 rpm cu a 4-a, te rog eu din suflet, ori ia-ti o masina pe benzina!!!
*



Ia se te vedem in traficul din bucuresti in ce treapta ajungi schimband la 3500????
Eu am zis de mers cu 2000, nu schimbat la 2000. Am zis ca trebuie schimbat la 2500...
Si dupa cum se vede in semnatura,am benzina, si asta deja de la 2800 incepe sa urle.
Si ca sa nu zici ca nu stiu ce inseamna sa motorina,merg si am mers cu deatule masini pe motorina.
Mergeti in continuare schimband la 3500,de parca ati avea motoare de cel putin 3 litrii, si apoi sa va intrebati ca toti romanii care si-au cumparat loganuri ,atunci cand au aparut, de ce consuma 12-13 extra urban, dar uitau sa precizeze ca toti aveau motoare 1.4 si nu mergeau cu mai putin de 150 km/h.
Si revin cu intrebarea, daca pt motorina e normal 3500,pt benzina cat e normal?????

Off topic, benzinarul meu,saptamana trecuta, la un drum bucucuresti-suceava, a avut consum 5.25, cu ac,viteza extraurban 100-110 km/h si 3200-3400 rpm.
radiostas
Multumesc pentru raspunsuri.

Nu merg constant cu 3000 de ture.....am scris ca schimb undeva dupa 3000...max 3500.....adica in oras ii dau a 1a, a 2 si stau pe la 50...60 la ora in a 3a....foarte rar a 4a saca e liber......dar deja in a 4a la 60 la ora am sub 1500 ture....

Nu curge nimic sub masina....nu am observat pete

O sa curat si egr-ul....poate o fi ramas blocat.

Pe tester totul e in parametri. Comparand cu alt clio....doar engine load e 50%.....fata de 20%.....dar cei de la Renault au zis ca nu ar avea treaba.

Eu tind sa cred ca aici e problema.....daca motorul e solicitat la jumatate la relanti.....baga carburant......

29 Jun 2016, 12:29:
Legat de anvelope.....am anvelope premium, noi, Goodyear....clasa a sau b de consum......aveau a si b pe eticheta.....una e pt consum alta pt franare....oricum la asta stau bine.

Masina a inceput sa consume treptat...de vreo 30.000...dar nu am sesizat mergand si in afara.....iesind o medie de 7....8......

Mergand doar in oras.....nu imi ajuge un pkin de 50l pt 400km.....asta in conditiile in care merg si noaptea si e liber si o tin in 70 cu a 4a...sau pe centura cu 90 in a 5a.......


Daca fac plinul si merg doar in afara.....fac 700- 800km cu aer pornit. Poate chiar 900 daca nu ma dau la ea si o tin la max 100 in a 5a

29 Jun 2016, 12:55:
RECTIFICARE:

Tocmai ce am condus spre casa......vitezele le schimb undeva intre 2500 si 3000, am fost atent la stilul de condus si sa nu va induc in eroare.

In a 3-a la 50 km\h am 2000 ture.

Un prieten pilot cu curse mi-a spus mai demult ca la diesel este bine sa schimbi vitezele la o turatie care iti permite atunci cand urci in treapta superioara sa ai ceva peste momentul cand intra turbina.....si cum la mine intra pe la 1800.........schimband pe la 2750....cand dau treapta superioara, am minim 2000 ture.

Daca e aglomerat in oras, va dati seama ca nu merg cu ea turata pana ii dau eu treapta superioara....sunt momente si momente, depinde de trafic....dar recunosc ca merg usor agresiv.

Voua cat va consuma in oras? Poate sunt eu paranoia....dar as vrea maxim 7...8.....totusi e diesel.....imi ia loganul pe benzina 1.4 vreo 10..........

29 Jun 2016, 12:56:
QUOTE(BlueChaos @ 29 Jun 2016, 06:56)
Salut.
Nu ti separe cam mare turatia la care schimbi vitezele????? Turatie mare insamna consum mare... eu stiam ca diesel-ul se schimba pe la 2500....
Ce anvelope ai? Daca pe vremea asta folosesti anvelope de iarna iti va creste consumul...
*



SCUZE, am aproximat eu gresit turatia....in oras schimb pe la 2500 - 3000, tocmai ce am dat o tura cu ea. La depasiri ma duc la 3500.....
Relu11
BlueChaos eu am diesel, are aproape 200.000 km, masina asta nu a vazut schimbare de treapta sub 3000 rpm, daca tu ai niste mentalitati ca acum 50 de ani cand nu trebuia sa turezi dieselul afla ca acum sunt masini moderne, se tureaza max pana la 4500 rmp nu vad unde e problema sa schimbi mai sus, mai jos se stie se depune funingine pe turbina si pe urma de plangem ca-s proaste masinile.
Cred si eu ca la benzinar schimbi la 2800 serios ??? pe bune la 1.2 mergi cu ea lesinata, depui calamina, e motor care taie injectia la 6.800 rpm. Crezi ca o menajezi?

LE pentru conformitate 1.5 dci 85 cp are cuplu maxim de la 1750 rpm, asta se traduce prin: in momentul schimbarii treptei de viteza trebuie sa ai peste valoarea asta in noua treapta, daca schimbi la 2500 esti cam sub.
diesel_power
Cred ca subiectul turatiilor nu are treaba cu problema initiatorului.
@radiostas - Repet ce am scris mai devreme - injectoarele le-ai verificat ?
Relu11
Cu temperatura la apa cum stai?
radiostas
QUOTE(diesel_power @ 29 Jun 2016, 15:32)
Cred ca subiectul turatiilor nu are treaba cu problema initiatorului.
@radiostas - Repet ce am scris mai devreme - injectoarele le-ai verificat ?
*



Fizic nu au fost demontate injectoarele. Au fost testate cu aparat pe masina la relanti si in sarcina, sunt in parametri, mi-a zis mecanicul ca sunt ca noi.



29 Jun 2016, 22:44:
QUOTE(Relu11 @ 29 Jun 2016, 15:37)
Cu temperatura la apa cum stai?
*



Sta bine....83...85....intra ventilatorul....dar oricum la mine merge mereu ventilatorul pentru ca tin clima pornita pe 22 grade, de 5 ani de cand am masina nu am oprit-o niciodata.
espacern
Spune mecanicului care ti-a zis ca injectoarele sunt ca noi....sa-ti faca un test debit de retur.
radiostas
QUOTE(espacern @ 29 Jun 2016, 22:58)
Spune mecanicului care ti-a zis ca injectoarele sunt ca noi....sa-ti faca un test debit de retur.
*



Ok. Merci pt info.

Maine o sa ii dau jos egr sa curat pe acolo, apoi urmeaza un test de noxe sa vada amestecul.
Daca nu rezolv nimic incerc si testul de retur, dar cica daca erau infundate nu manca atat si trepida motorul...nu avea forta....se auzeau zgomote.....dar il fac....o demontez usor usor pana aflu ce are.
BlueChaos
Garnituri admisie? Sa nu se fi intarit..
Sonde lamda?
Relu11
Daca pe autostrada la 130 km/h manaca 5% sau pe acolo si in oras manaca 10% nu cred ca e problema de injectoare, sau cel putin mi se pare ciudat. La clima e normal sa mearga ventilatorul cam non-stop, tocmai d-aia am intrebat de temperatura lichidului de racire, termostat deschis tot timpul rezulta masina merge cu soc, se simte doar in oras unde la relanti nu scade sub 1.000 rpm fata de un 750 cat e la regim de lucru

Exista mod test CB ?, mie fara AC imi sta la un 0,4-0,5 si cu ac la 0.8 l/h
myhay1208
Relu11, tu vezi consumul prin programul de diagnoza sau in bord ? smile.gif
Relu11
In bord, daca intri in self test mod.
myhay1208
Sunt putin off-topic dar cum procedezi ?
Adica intri in diagnoza si pur si simplu mergi mai departe sa pornesti motorul ?
radiostas
QUOTE(Relu11 @ 30 Jun 2016, 07:12)
Daca pe autostrada la 130 km/h manaca 5% sau pe acolo si in oras manaca 10% nu cred ca e problema de injectoare, sau cel putin mi se pare ciudat. La clima e normal sa mearga ventilatorul cam non-stop, tocmai d-aia am intrebat de temperatura lichidului de racire, termostat deschis tot timpul rezulta masina merge cu soc, se simte doar in oras unde la relanti nu scade sub 1.000 rpm fata de un 750 cat e la regim de lucru

Exista mod test CB ?, mie fara AC imi sta la un 0,4-0,5 si cu ac la 0.8 l/h
*



Exista mod de test. 0.5 fara ac si 0.7 cu aer pornit.

Am mai vorbit cu cineva si tot la injectoare ajung....cik e posibil sa se di dus niste garnituri si sa picure mai mult decat ttebuie.......


30 Jun 2016, 12:03:
QUOTE(myhay1208 @ 30 Jun 2016, 10:24)
Sunt putin off-topic dar cum procedezi ?
Adica intri in diagnoza si pur si simplu mergi mai departe sa pornesti motorul ?
*


huh.gif

La mine....tin apasat pe butonul din capatul manetei de stergatoare si pun contactul.....acele incep sa mearga.....dau drumul la buton si il apas iar si iar.......pornesc motorul si apas iar pe buton.....la un moment dat apare consumul......
espacern
QUOTE(radiostas @ 30 Jun 2016, 12:01)
Am mai vorbit cu cineva si tot la injectoare ajung....cik e posibil sa se di dus niste garnituri si sa picure mai mult decat ttebuie.......

Singura garnitura este una groasa din cupru aflata in partea de contact dintre chiuloasa si injector.....fara relevanta pentru debitul de combustibil.
Mergi la un atelier specializat in sisteme de injectie....si solicita test debit retur!
bleano1
QUOTE(radiostas @ 28 Jun 2016, 21:39)
Salutare,

Sunt posesorul unui Renault Clio Symbol 2, din 2010, 1.5DCI, 85Cp, cod motor K9K718.
Detin autoturismul de nou, toate reviziile facute la timp...
*


Recomand verificarea filtrului de aer.La revizii ai fost de fata,ai pus filtru original sau aftemarket?
Am pus si eu o data un filtru la 15 lei si m-a tinut fix un plin.La realimentare consumul imi sarise la 8.
radiostas
QUOTE(bleano1 @ 1 Jul 2016, 16:11)
Recomand verificarea filtrului de aer.La revizii ai fost de fata,ai pus filtru original sau aftemarket?
Am pus si eu o data un filtru la 15 lei si m-a tinut fix un plin.La realimentare consumul imi sarise la 8.
*




Hmmmm....de cand a iesit din garantie, adica de acum 30.000 km....toate reviiile i le fac eu acasa, in curte.....am mers pe comanda online de piese, marca MANN, filtru de ulei mann W75/3 si filtru de aer mann C3875/1,filtru de motorina tot mann WK939/7......
O sa incerc sa le schimb pe toate cu unele de origine, mi-a spus cineva astazi ca cel de motorina este bine sa fie DELPHI deoarece are nu stiu ce hartie speciala sa adune eventuala pilitura din pompa si altfel calibrat.........e posibil sa fie un consum marit si de aici....toate tevile intra si pleaca din el.....de vreo 2 revizii am pus numai aftermarket..........FRAM.....si inca ceva tot cu F........FIAAM parca...
Taica-miu are masina de 7 ani ( tot CLIO 1.5DCI dar 82CP ) si nu a schimbat niciodata filtrele, doar pe cel de ulei de vreo 3 ori....are aprox. 50.000 km...cel de motorina e cel din fabrica, il mai curata cateodata pe la orificiul de sub el.......si ii consuma maxim 6 in oras si maxim 4 in afara....

PS: ce cod are filtrul original si de cine este facut? sa incerc si asa.....
espacern
QUOTE(radiostas @ 1 Jul 2016, 18:10)
mi-a spus cineva astazi ca cel de motorina este bine sa fie DELPHI deoarece are nu stiu ce hartie speciala sa adune eventuala pilitura din pompa
Taica-miu are masina de 7 ani ( tot CLIO 1.5DCI dar 82CP ) si nu a schimbat niciodata filtrele, doar pe cel de ulei de vreo 3 ori....are aprox. 50.000 km...cel de motorina e cel din fabrica, il mai curata cateodata pe la orificiul de sub el

Daca pompa "face" pilitura se duce direct in injectoare......ce sa mai protejeze filtrul conductele de transport?

Tu sa nu faci reviziile ca tata.....schimba toate consumabilele cand trebuie si cu ce trebuie!
radiostas
Astazi am avut timp sa curat egr...avea ceva "pamant" in el.....m-am folosit de spray de curatat carburatorul......el cupla de cuplat dar am zis sa elimin si blocarea acestuia de pe lista. E ca nou acum. Am spalat si senzorii de pe filtru de aer, debitmetru cu spray special.

Maine fac si testul de retur la injectoare si schimb si filtru de motorina cu unul delphi.

Oricum, cu egr curat se infige mai bine.

3 Jul 2016, 19:42:
Salutare,

Am efectuat si testul la injectoare pentru debit pe retur, eu zic ca a iesit bine, tinand cont de cantitatea de motorina scoasa. Deci, dupa 5 minute cu motorul la relanti, am urmatoarele cantitati:
1 - 18ml
2 - 16ml
3 - 15ml
4 - 18ml
De aici rezulta un retur de 3ml/minut care cica ar fi ok, din ce am citit pe forum-uri.
A urmat apoi o accelerare timp de 1 minut la 2500-3000 rpm, iar cantitatea totala ( in cele 6 minute, 5 la relanti, 1 turata ) este urmatoarea:
1 - 34ml
2 - 32ml
3 - 34ml
4 - 36ml
De aici rezulta o cantitate de aproximativ 17ml pe fiecare injector cu masina turata intr-un minut.
V-am pus si niste fotografii cu egr-ul inainte de curatare si nivelul din pahare de la testul de debit.

Urmeaza sa schimb filtrul de aer si de motorina, fac plinul iar si ma apuc sa circul prin oras sa fac iar testul pentru consum.
bleano1
Daca asa arata egr-ul,,,teava in forma de J sigur e infundata.
Ai curatat-o?
radiostas
QUOTE(bleano1 @ 8 Jul 2016, 13:33)
Daca asa arata egr-ul,,,teava in forma de J sigur e infundata.
Ai curatat-o?
*



Nu am avut timpul necesar sa desfac mai multe componente..... dar cred ca ar fi recomandat....tot nu am rezolvat problema consumului....acum am 11l/100km in Buc cu AC pornit.

Vreau sa desfac tubulatura aceea de la recirculare gaze si poate si turbina, sa ii curat palele.

Singura problema pe care o are acum este doar debitul de aer la relanti.....10g/s.....normal trebuie sa fie 5-6g/s si noxele din senzorul O2....260g/km......ar trebui sa fie undeva la 130g/km.......deci practic la relanti are amestecul foarte bogat...

Am facut un drum de 500km.....am mers cu 100 pe DN si 140 pe A2 cu AC pornit si am bagat 25l.....rezulta un consum de 5%.....si chiar am mers sportiv.

Azi in oras...in 40km....iar a papat 6l.........
Fratzica
Esti sigur ca nu ai crapata conducta de alimentare cu combustibil?

Verifica furtunul din imaginea atasata.
vallixx
QUOTE(Disturber @ 29 Jun 2016, 10:15)
Nu mai sfatui in viata ta pe nimeni sa mearga cu 2000 rpm cu a 4-a, te rog eu din suflet, ori ia-ti o masina pe benzina!!!
*


Prima parte a afirmatiei e corecta, nu trebuie sa recomande nimanui sa isi strice masinile mergand subturat.

Partea a doua insa.....sa isi ia masina pe benzina.....nu e buna. Daca cu dieselul merge subturat, pai atunci cu benzinara care cere in jur de 1000 rpm in plus de diesel, atunci cu aia o sa mearga sub subturat? biggrin.gif
Ca benzinara de 1.4, la 2000 abia se taraie. 2000 e turatie de mers printre blocuri. Aia la peste 3500 incepe sa se trezeasca, eu sub 4000 rar schimb....numai cand n-am cum, gen ..... ambuteiaj.
RazvanF
QUOTE(radiostas @ 15 Jul 2016, 10:33)
si noxele din senzorul O2....260g/km......ar trebui sa fie undeva la 130g/km.......deci practic la relanti are amestecul foarte bogat...
*


Unde ai senzorul de oxigen?
radiostas
QUOTE(RazvanF @ 15 Jul 2016, 20:34)
Unde ai senzorul de oxigen?
*



Fizic nu stiu unde se afla....undeva pana in corpul catalizatorului....pe tester apare si pare functional....valoarea se schimba in functie de acceleratie.

<span class='edit'>16 Jul 2016, 00:16:</span>
QUOTE(Fratzica @ 15 Jul 2016, 11:55)
Esti sigur ca nu ai crapata conducta de alimentare cu combustibil?

Verifica furtunul din imaginea atasata.
*




Nu am verificat conducta dar nu se vad pete sau balta sub masina.

Doar sa nu picure returul cand e la relanti....dar nu cred.....si calculatorul de bord indica consumul...si este cel real, il resetez mereu la fiecare plin si in oras nu sta sub 10% cu ac pornit.

Vad ca are in fuel flow de 1.4l pe ora cu ac ai 0.7 fara ac.....
radiostas
Revin cu noi informatii, problema a ramas aceeasi.
Intre timp am ascultat toate sfaturile voastre si am facut teste de injectoare, de compresie, dyno test etc.
Am fost la Renault si am pus toate consumabilele originale, a spus cineva de pe forum ca de aici ar putea fi, eu inainte mergeam pe filtre MANN.
Deci:
- injectoare ok
-conducte ok
-egr curatat
-filtre schimbate originale
-filtru motorina original
PROBLEMA PERSISTA sad.gif

Am venit de la Constanta, 510 km consum plin-plin 21L, mers cu 130 pe A2. Si pe CB imi arata 21,4L
In Buc....daca merg 100Km mananca 11-12l cu trafic lejer....fara stat bara la bara......CB-ul indica cu o oroare de 0,5 l cantitatea de la pompa.

Am luat un tester DDT si observ ca la relanti fara consumatori am un consum de 1,5 - 1,6 L pe ora.
Acelasi tester l-am pus si pe alte 2 masini identice de la servici si am verificat toti parametrii, presiune pompa injectie....injectoare, MAF, MAP, boost, etc.....totul identic la toate masinile, a mea are consum la relanti 1,5l si celelalte 0,6 .....0,5 si cu aer 0,7...0,8.....eu ajung la 1,8!!!!

Alte sfaturi va rog! Ce sa mai verific?
RazvanF
Oare este posibil sa ai infundata conducta de retur care duce in rezervor? Sau poate chiar in rezervor sa fie o problema.
radiostas
QUOTE(RazvanF @ 30 Jul 2016, 16:57)
Oare este posibil sa ai infundata conducta de retur care duce in rezervor? Sau poate chiar in rezervor sa fie o problema.
*



S-a verificat...si tur si retur. Totul ok. nu e problema pe partea de alimentare combustibil.
RazvanF
Daca toate sunt verificate mai ramane calculatorul de injectie, cu toate daca el "zice" ca e sanatos, poate e bolnav.
Dar totodata....daca injecteaza mai multa motorina, teoretic ar trebui sa ai un plus de putere la motor.
Cauta pe cineva care face chiptuning/remapari si cere sa faca o diagnoza a calculatorului de injectie.
Spiro
Buna Radiostas , ce-ai rezolvat cu acel consum excesiv ; se pare ca am aceeasi problema ...
bogdi12001
Tu trebuie sa te canalizezi pe problema compensarii cu combustibil prea mare.
Ecu compenseaza prea mult. Trebuie sa gasesti din ce cauza. Am avut o laguna 2 cu scurt la senzorul de presiune de pe traseul de servodirectie. Ecu compensa non stop crezand ca este solicitata servodirectia si avea ralantiul la 1000 rpm. La reprezentanta l-au pus sa schimbe clapeta de acceleratie 😂.
Apropo de filtre la 1.5 dci mergeti doar pe filtru combustibil ORIGINAL. Capacitatea de filtrare a celor aftermarket este mai mare decat dublu fata de cel original.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.