punisher00
26 Jun 2016, 11:22
Salutare si bine v-am gasit !
Am un Megane 1.5 dci , 106 cp , 173.000 km cu urmatoarele semne/probleme:
1. Pierdere de ulei ( doua unitati pe joja si doua cerculete pe computer) in aprox. 3000km
Observ ca uleiul se prelinge/curge/scuipa ( nu stiu cum sa ii spun ) in partea dreapta cum te uiti spre motor si este formata o mica "balta" pe cutia de viteze si catalizator unde intra un fir ( am atasat si poze)
2. La accelerarea brusca ...fum negru. Motorul are putere , distributie , filtre, curea de accesorii , role , schimbate acum 3000km .
3. La pornire becul "CHECK ENGINE " ramane aprins 2 secunde maxim 3 fata de celalalte ( posibil anulat din soft? )
4. La relanti daca "ciupesc" acceleratia , se simte o zmucire a cutiei de viteze .
Sper ca am fost cat de cat precis in descriere .
Astept parerile voastre , cu atat mai mult pe ale celor care , eventual , s-au confruntat cu probleme de genul .
Multumesc
RazvanF
27 Jun 2016, 17:26
Nu scapa cumva pe la pompa de frana? Si daca simti zmuncituri la apasarea acceleratiei ar fi bine sa verifici toate tampoanele de sustinere a motorului si a cutiei de viteze.
MareleR
27 Jun 2016, 17:58
Ai verificat daca garnitura de la capacul culbutori etanseaza? Cu Garnitura de chiulasa cum sta treaba?
marius_b81wbm
30 Jun 2016, 08:35
A mea pierdea ulei pe la pompa de vacum,asa am inteles ca se cheama,chestia aia rotunda din dreapta.poti sa bagi mana si sa pipai pe sub ea daca exista ulei pe acolo.si la mine,patratelele alea de pe cutia de viteze erau pline de ulei
octavian.gagu
1 Jul 2016, 14:48
Desfa busonul de la vasul de expansiune si vezi daca ai spuma/pete de ulei amestecate cu antigel. Daca da, atunci e termostatul.
punisher00
14 Jul 2016, 08:59
Va multumes tututor pentru raspunsuri.
Imi cer scuze pentru raspunsul tarziu
QUOTE(marius_b81wbm @ 30 Jun 2016, 08:35)
A mea pierdea ulei pe la pompa de vacum,asa am inteles ca se cheama,chestia aia rotunda din dreapta.poti sa bagi mana si sa pipai pe sub ea daca exista ulei pe acolo.si la mine,patratelele alea de pe cutia de viteze erau pline de ulei
Am fost la service si am primit acelasi raspuns .
Mi-a umblat la pompa de vacuum , si a spus ca daca tot curge sa schimb pompa cu totul , iar daca continua sa curga si dupa ce o schimb ar putea fi turbina .
Este posibil sa fie turbina ?
Deasemenea a identificat o eroare la piesa de deasupra pompei de vacuum , pe care am schimbat-o . ( ceva legat de acceleratie cred) si a fost curatat egr ( nu a fost curatat niciodata)
Celalalte pareri nu va pot spune o parere deoarece nu ma pricep sa umblu sau sa identific componentele de care ati spus
punisher00
19 Jul 2016, 07:50
In prezent dupa aprox 500 km , nivelul uleiului pe computer de bord indica 0------
In urma am completat 00000 arpox 200 ml .
Ceva idei ? Sa schimb pompa de vacuum ?
punisher00
26 Jul 2016, 14:45
Am adaugat poze noi.
Intr una din poze se vede si piesa schimba ( pe la care curge ulei. Dupa schimbare)
Pareri?
punisher00
18 Aug 2016, 08:01
Pareri?
cj98czh
18 Aug 2016, 08:08
Strict legat de poza 3 .. este normal sa ai ulei acolo .. este din capitolul asa fac toate ..
punisher00
18 Aug 2016, 08:41
QUOTE(cj98czh @ 18 Aug 2016, 08:08)
Strict legat de poza 3 .. este normal sa ai ulei acolo .. este din capitolul asa fac toate ..
Ideea e ca la service mi au schimbat acea piesa pe motiv ca nu lucra in parametrii normali . Uleiul aparut acolo este dupa schimbarea piese inainte nu avea ulei acolo.
cj98czh
18 Aug 2016, 08:43
Uleiul scapa pe langa colierul furtunului de la intercooler .. acolo este presiune si vapori de ulei ..
punisher00
18 Aug 2016, 09:03
QUOTE(cj98czh @ 18 Aug 2016, 08:43)
Uleiul scapa pe langa colierul furtunului de la intercooler .. acolo este presiune si vapori de ulei ..
Multumesc pentru raspuns .
Am o pierdere de peste 300 ml in mai putin de 1000 de km . Posibil sa fie aceasta pierdere asa mare ? In alta parte nu am urme de ulei.
cj98czh
18 Aug 2016, 23:41
NU, nu este .. verifica cat de mare este jocul la turbo ..
Din ce oraș ești?
P.S. posibil să fie necesară o etanșare cu argon.
punisher00
21 Aug 2016, 00:19
Bucuresti
Pe fagurele de la cutie de viteze e plin de ulei ...in formele cutiei ( nu stiu cum sa explic)
Am fost la doi mecanici si mi au spus ca este pompa de vacuum si de acolo si fumul la accelerari bruste si lungi ....
Ce presupune aceasta etansare cu argon?
punisher00
25 Aug 2016, 12:00
Am fost astazi la service , mecanicul a desfacut clapeta de acceleratie si era plina de ulei , a desfacut intercooler , si turbo si a spus ca de vina este turbo si trebuie schimbat .
Cum sa procedez ?
Noua , sh , reconditionata , kit de reparatie , miez schimbat .
Am mai citit despre presiune de ulei , resoftat din calculator ?
Va rog sa ma sfatutiti
CrissGabriel
27 Aug 2016, 09:38
Aceeasi problema am avut-o si eu, am pierdut tot uleiul. Verifica te rog conducta care duce de la blocul motor la turbo in partea de sus, la mine era fisurata. Exact aceleasi pete de ulei le aveam si eu in exact aceleasi locuri.
Cu Stima,
punisher00
28 Aug 2016, 15:17
Am verificat . Niciun rurtun fisurat , crapat .
Mecanicul mia spus cum ca ar fi turbina . Mi a desfacut tot . Intercooler . Clapeta de accelrratie . Furtune. Egr . Pline de ulei . Mi a spus ca am avut noroc ca nu a pierdut ulei im sensul invers ca imi luam la revedere.
Am dus turbina la reconditionat 1100 lei , 1 an garantie fara limita de km .
Avea joc in ax si segmentii dusi de aceea pierdea mult ulei
Astazi ma duc sa ridic masina sa vedem ce si cum .
Am vrut sa fac azi un test de compresie pe motorul de 106cp pt ca pierde ulei de ceva vreme. Am observat ca aproape de varful bujiei pe cilindrul 1 era umeda de ulei, ca si injectorul de altfel aproape de varf. Testul de compresie nu am putut sa-l mai fac din cauza pozitiei injectoarelor si lipsei de dop in locul injectorului in chiulasa(tipic Renault de a complica inutil lucrurile. Nici macar un test de compresie fara demontarea instalatiei de inalta presiune img2002). Sa fie de la simeringurile supapelor sau pierde pe la garnitura chiulasa ? Pe la segmenti cam greu de crezut sa fie. A avut cineva cu experienta in mecanica, o problema similara?
Fan Megane
1 Apr 2020, 21:28
Poate pe la garnitura de la capac.
accidutu
2 Apr 2024, 12:50
Salut. Al meu dci pierde ulei pe la pompa de vacuum. Am schimbat doua garnituri și tot degeaba .De mai bine de doi ani tot șterg la ulei de pe cutie. Sa fie oare soluția doar, schimbarea cu totul a pompei de vacuum?masina merge bine, nu are lag la accelerare, frânează ok.Din cauza strângerii repetate nu mai este plana suprafața de contact cu chiulasa?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.