flaviusili
21 Jul 2016, 22:00
azi s-a aplicat dedesubt un mastic pulverizabil
flaviusili
29 Jul 2016, 19:08
Am mai facut ceva....
flaviusili
8 Aug 2016, 21:55
Work in progres
flaviusili
21 Aug 2016, 12:01
Între timp am curățat baia de ulei, vibrochenul si alte piese.
Am mai facut rost de ceva piese noi, dar mai trebuie să vină și cele de la suspensie si tren de rulare.
Dinica Mihnea
21 Aug 2016, 16:25
Salut! Ce firma sunt furtunele de frana?
flaviusili
21 Aug 2016, 20:07
QUOTE(Dinica Mihnea @ 21 Aug 2016, 16:25)
Salut! Ce firma sunt furtunele de frana?
Salut! Cele doua desfacute, le pun pe fata, sunt ASAM, iar cel impachetat, pe spate, nu stiu exact...de import ceva... nu le-am luat dintr-un loc. Sper sa fie bune, daca nu le pastrez pe cele vechi..
Dinica Mihnea
21 Aug 2016, 21:26
Bafta cu ele! Am incercat si eu Asam, la inceput au parut bune, dar dupa cateva franari succesive la aerisire am constatat ca se lungesc cam mult...2cm...pierdeam din cursa pedalei acolo...poate am nimerit eu un lot mai prost, dar am patit asa cam la toate marcile incercate
), chiar si unele robuste, de pe timpuri, au tinut cateva zile bine si apoi s-au lungit... de Arteca, firma pe care o credeam buna, nu mai zic, se lungeste 3.5 cm... singurele care m-au tinut bine (0.5 cm alungire) sunt unele W.W., posibil de import
sobolan
21 Aug 2016, 22:15
tot ce e asam e de kkt ......logic.....daca tot s-a desfacut motorul se putea incerca o vizualizare a liniei.....asta spune multe despre un motor,evantual o rectificare in urmatoarea cota de reparatie a arborelui si punerea unui nou set de cuzineti.....ar fi pacat sa n-o faceti,motorul e inima masinii,cu el obosit si masina proaspat vopsita si aranjata n-ati facut nimic....
flaviusili
22 Aug 2016, 21:10
QUOTE(sobolan @ 21 Aug 2016, 22:15)
tot ce e asam e de kkt ......logic.....daca tot s-a desfacut motorul se putea incerca o vizualizare a liniei.....asta spune multe despre un motor,evantual o rectificare in urmatoarea cota de reparatie a arborelui si punerea unui nou set de cuzineti.....ar fi pacat sa n-o faceti,motorul e inima masinii,cu el obosit si masina proaspat vopsita si aranjata n-ati facut nimic....
1.
Recomandați-mi o firmă buna de furtune.
2.
Am controlat arborele sa vad daca are joc, nu are. Deasemenea, bielele nu au joc pe verticală. Deocamdată cred ca va rămâne cu o curățire temeinică si cam atât.
Înainte de a-l desface, un mecanic care a lucrat cu dacii a testat cu un aparat compresia si mi-a zis ca se prezintă foarte bine (motorul fiind funcțional la demontarea de pe masina). Nu sunt expert in motoare, încă învăț, lucrez singur și mai cer ajutorul vecinului meu, acest mecanic care mi-a terorizat copilăria cu Daciile lui
Am încredere în ce zice, oricum mă sprijină si mă îndrumă la lucrările importante, dar un sfat în plus nu strică si ma bucura să-l primesc.
sobolan
22 Aug 2016, 21:30
cum ai controlat jocul ?
acolo e vorba de zecimi,o cota de reparatie la arbore e 2,5 zecimi....o pelicula de ulei poate anula jocul la rece...wtf ?
furtune ok sunt Semperit....
flaviusili
22 Aug 2016, 21:55
Cat de greu se găsesc furtunele alea?
sobolan
22 Aug 2016, 22:07
pai la mine se gaseau usor prin magazine....daca nu gasesti suna-ma si-ti iau eu 3 si pui peste tot si gata,scapi de o grija.....
flaviusili
22 Aug 2016, 22:23
QUOTE(sobolan @ 22 Aug 2016, 22:07)
pai la mine se gaseau usor prin magazine....daca nu gasesti suna-ma si-ti iau eu 3 si pui peste tot si gata,scapi de o grija.....
Mulțumesc! Vad odată cum se comportă si apoi...
Am o oarecare îngrijorare cu privire la eventualele scurgeri de ulei din cutie, pe lângă planetare... Voi lua semeringuri noi. Cum pot rezolva scurgerile, daca vor fi? Sunt la faza in care le pot preveni
sobolan
22 Aug 2016, 22:28
ia noi dar daca ai joc in axele planetare sau intre planetare si ele tot degeaba.....ai putea rezolva oarecum asta cu simeringuri dublate de pasla....is mai greu de gasit dar se pot gasi....
Eu am noi,pe dreapta e uscat acum,pe stanga tot mai se umezeste usor de tot,asta e cutia in 4,are 40 de ani de cand e lansata,ce pretentii ai ?
alea in 5 nu prea pierd dar is mai proaste din punct de vedere al durabilitatii(parerea mea)......
flaviusili
22 Aug 2016, 23:03
QUOTE(sobolan @ 22 Aug 2016, 22:28)
ia noi dar daca ai joc in axele planetare sau intre planetare si ele tot degeaba.....ai putea rezolva oarecum asta cu simeringuri dublate de pasla....is mai greu de gasit dar se pot gasi....
Eu am noi,pe dreapta e uscat acum,pe stanga tot mai se umezeste usor de tot,asta e cutia in 4,are 40 de ani de cand e lansata,ce pretentii ai ?
alea in 5 nu prea pierd dar is mai proaste din punct de vedere al durabilitatii(parerea mea)......
Vreau să onpastrez pe cea in 4. Vreau sa fie masina originala. Tema de casa mare e treaba asta...
Ce ulei recomandati in cutie pentru o funcționare optimă si prevenire de scurgeri?
sobolan
22 Aug 2016, 23:35
valvoline 80w90
flaviusili
22 Aug 2016, 23:38
QUOTE(sobolan @ 22 Aug 2016, 23:35)
Mulțumesc! Dacă stiti un set de semeringuri planetare cu pâslă (noi), sa mă anuntati va rog. Ar fi foarte greu de gasit in zona mea..
23 Aug 2016, 19:47:Azi am achiziționat o rampă de culbutori noua din stocuri vechi.
Caroseria a fost data în fuller...
flaviusili
26 Aug 2016, 22:57
Mai lucram ceva....
Mihai,ro
27 Aug 2016, 13:28
felicitari, se lucreaza frumos
, asta negru care e dat pe podea ce e antifon?
spor la lucru in continuare!
flaviusili
27 Aug 2016, 15:13
QUOTE(Mihai @ ro,27 Aug 2016, 13:28)
felicitari, se lucreaza frumos
, asta negru care e dat pe podea ce e antifon?
spor la lucru in continuare!
Da, e antifon cu "granulatie" mica.
Multumesc pentru aprecieri!
flaviusili
31 Aug 2016, 22:49
Am mai "cules" ceva....
sobolan
1 Sep 2016, 00:15
se putea un pic mai bine la aripi,ma refer la spatiul dintre stalpul A si aripa....aveam si eu una asa pe dreapta si orice ii faceam tot asa venea....am inlocuit-o cu una originala,altfel sta acum desi un tinichigiu batran mi-a spus ca se putea si cu aia dar n-am stiut eu ce sa fac.....deja stiu unele chestii,ele mai pot fi "inchise sau deschise" de la ochelar ca sa elimini burta sau cum sa jonglezi la jgheaburi dar tot mai am de bagat la cap.....ia-te oleak de tinichigiu,sunt sigur ca poate
flaviusili
3 Sep 2016, 15:25
Îmi da cineva un sfat... Am pus garnitură noua la carburator, dupa ce l-am curățat, si am observat ca nu mai etanseaza capacul carburatorului pe corp. Posibil sa nu fie plane. Oare sa pun două garnituri...?
sobolan
3 Sep 2016, 20:20
QUOTE(flaviusili @ 3 Sep 2016, 16:25)
Oare sa pun două garnituri...?
nu.....una si buna...
flaviusili
5 Sep 2016, 21:54
oldtimercraiova
6 Sep 2016, 01:01
Asta da!
Piesă rară!
flaviusili
6 Sep 2016, 10:17
Dilemă: Pot pune întinzător lant mecanic daca înainte a fost montat unul hidraulic? (hidraulic nou nu am găsit
)... Si in ce condiții...?
Poti, dar trebuie sa astupi cu ceva gaura pe unde se alimenta cu ulei cel hidraulic.
Nu stiu cum nu gasesti ce era plin de ele pe net intr-o vreme. Da-i un mesaj lui
Marius ca sigur iti gaseste.
sobolan
6 Sep 2016, 13:11
faci cu un tarod un filet,iei un surub la filetul respectiv si tai capul dar pana la jumate(nu de tot),bagi surubul cu treadlock pe filet,iei o dalta mica apoi si-i dai jos capul definitiv(o sa re rupa repede fiind deja stapuns-taiat).....asta-i tot,patina mecanica e mult mai ok decat aia hidraulica....spor !
flaviusili
6 Sep 2016, 16:25
Rezolvat. Mulțumesc!
Rob3rto
6 Sep 2016, 17:34
Eu am gasit intinzator hidraulic nou, chiar doua bucati!
flaviusili
6 Sep 2016, 21:15
QUOTE(Rob3rto @ 6 Sep 2016, 17:34)
Eu am gasit intinzator hidraulic nou, chiar doua bucati!
Acum e tarziu... Treaba-i gata. Nu am nici insistat prea mult pe hidraulic intrucat mecanicii recomanda mai mult cele mecanice pentru ca, zic ei, creste presiunea de ulei...
sobolan
6 Sep 2016, 21:41
presiunea e cam aceeasi atat timp cat cel hidraulic e in mintile lui,mai scade la uzura pistonasului si poate sari/decala distributia...un mare rahat,m-a lasat odata la una pe bac,bagami-as mana la cec am zis ca-i dau foc ca nu mai puteam s-o dau jos de-acolo,ma injura dracului lumea,in viata mea n-as folosi asemenea rahat,nu-i inteleg deloc pe astia care tot spun ca hidraulicul e mai bun....va intreb sincer : de ce ????? da' cu argumente tehnice si nu mistocareli.....fara baliverne....
Tine lantul tensionat in functie de turatia motorului si astfel reduce uzura patinei. E o solutie mult mai eleganta/inginereasca decat cea cu arc, dar "la dacie unde merge si cu sarma e mai bun ala mecanic", sau cum voia unu' mai demult pe-un topic, sa-l scoata de tot si sa tensioneze lantul facandu-l fix pe pinioane!
sobolan
7 Sep 2016, 09:43
Da,la asta nu m-am gandit,eu garantez ca tine 150k km patina mecanica,ma refer la partea de frictiune.....acuma' cat naiba sa tina,e destul de mult si asa tinand cont ca cu un motor de dacie nu mergi mai mult de 150k-180k km pana nu-l desfaci il si-l repari......exclus injectia,alea duc o idee mai mult.....
Pe fostul motor aveam o patina rolast recuperata de pe un motor oarecare din fiare vechi,arata ok,oleak de amprenta,cand l-am desfacut era la fel dupa 1000km....nimic schimbat.....
Presiune de ulei se poate pierde lejer si pe la rampa culbutoarelor cand e uzura la fluier,poate pierde si pe la axa daca e uzura la bloc...nu mai zic nimic de linie.....nu de presiune pierduta era vorba,ca daca pierde patina aia ai 2 in mers la 2000rpm nu pateste nimic linia,ajungi acasa si remediezi,da' poate sari lantu' si nu mai ajungi acasa.....decat tras !
flaviusili
7 Sep 2016, 17:39
Vopsit interior
<span class='edit'>8 Sep 2016, 14:15:</span>
Pregătim de vopsit
<span class='edit'>8 Sep 2016, 14:53:</span>
Caut semeringuri planetare lungi-1300, cutie in 4, cu pâslă! Am inteles ca alea sunt mai bune.... Daca are cineva doua bucati in plus, poate face un bine...
8 Sep 2016, 18:45:Primul strat:albastru
flaviusili
22 Sep 2016, 11:27
Aproape gata caroseria
Alex1300BV
22 Sep 2016, 12:02
ce mai luceste
flaviusili
23 Sep 2016, 19:46
Sticlă
sobolan
23 Sep 2016, 20:10
foarte fain !
Viorel Balmez
26 Sep 2016, 12:35
Perfecta!
flaviusili
28 Sep 2016, 23:23
Cam așa arătăm.... + un lot de piese noi....
29 Sep 2016, 09:16:
Piese
29 Sep 2016, 16:24:
Poze
flaviusili
2 Oct 2016, 21:27
Cu asa ceva (doua buc.) ma poate ajuta cineva?
ydaniel
3 Oct 2016, 06:26
Cu furtunele de frana ai rezolvat-o?
flaviusili
3 Oct 2016, 13:54
QUOTE(ydaniel @ 3 Oct 2016, 06:26)
Cu furtunele de frana ai rezolvat-o?
Încă nu. Doar azi o aduc acasă. De acum începe distracția. Te tin la curent....
ydaniel
3 Oct 2016, 17:29
Te pot servi cu fortune frana noi de calitate&alte Piese!
flaviusili
4 Oct 2016, 21:40
Ce mă sfătuiti să pun pe podea în interior, sub mocheta de cauciuc?
sobolan
4 Oct 2016, 21:49
absolut nimic....las-o asa,la dacie e mai ok asa,o mai poti verifica vizual din cand in cand....fabrica punea un carton bituminos ceva,nu prea e ok.....sa nu cumva sa pui pasla de aia fonomin,tine umezeala,lasa masina oem,parerea mea...
flaviusili
4 Oct 2016, 22:06
Mulțumesc pentru sfat Șobolan! La varianta asta m-am gândit și eu dar am așteptat confirmarea unui experimentat.
Cum pot pune kilometrajul pe 00000? Acum arată 32658 km. Aș vrea să știu cât am parcurs eu cu ea....
sobolan
4 Oct 2016, 22:12
nu-s experimentat dar imi place sa mai surubaresc si eu pe la "rable" ,m-as bucura s-o lasi simpla si nu te doare capul niciodata....deasemeni in planseele fata spre scaun ai niste dopuri mici de 5mm de plastic,vreo 3,ar fi ok sa le scoti,iarna se mai aduna balta pe pres de pe bocanci,ar fi ok sa aiba pe unde sa iasa in caz de ajunge p-acolo pe sub mocheta ei.....
Kilometrajul e simplu de dat inapoi dupa ce dai jos ceasurile si scoti vitezometrul din ele,nu mai retin exact cum dar nu e greu daca le ai un pic cu mestereala si ai rabdare.....da' eu zic sa-l lasi asa si pe ala,parerea mea...
Furtune de frana ia Semperit noi,nu umbla cu vechituri de fabrica,e copt cauciucul,nu te juca cu franele.....vezi poate-ti da vreo idee bune ydaniel in caz de nu gasesti,la mine sunt inca.....sau iti iau eu vreo 3,le pui noi pe toate si gata,ai doua pe fata si unul pe spate la limitator,cum crezi.....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.