Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cu Koleos (sau Kelios-ul cum ii zic eu)
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4
PetruDez
Asadar deschid si eu topic acilea cu noua Leguma T2 2.0 .
Ammm........revin cu detalii.
Ah da, a fost a lu speedman inainte. unsure.gif


Mno acuma am zis ca daca tot o am pe asta, sa ii fac si jurnal.


Asadar dupa cum am mai zis, eram in cautare de ceva nou de ceva vreme si cum sunt unpic cu fetish-uri S&M (doar asa unpic) am zis sa imi iau si Leguma.....iar....!

Asadar zis si facut, dau ceva postari pe forum, dau search pe net pe la noi si pe site-urile din afara.

La bani ma incadram la un 2.0 aspirat sau 2.0 DCI cu vreo 200.000-300.000 .

Am stat, m-am gandit, am facut calcule si am ajuns la concluzia ca diesel nu ma coafeaza intrucat nu fac inca suficienti kilometri.

Dupa ce am citit si jurnalul altor colegi de forum, am zis ca benzinar si gaz intrucat o sa fie in principal oras.

Numai ca ce gaseam la vanzare chiar si benzinar si dotari etc. era absolut scump.

Cum stateam si ma gandeam la recomandarea unora sa merg pe 1.9 DCI ca-s mai ieftine, hopa primesc PM.

Zic mah sa vezi ca iar ma ia unu la ture pe acilea, ca de ce ma arunc la de astea, ca mai bine ceva ieftin sau mai stiu eu ce.

Citesc PM era de la Speedman si imi zice ca are el la vanzare daca ma intereseaza, daca nu tot aia e, o Leguma T2 din 2007.

Intre timp i-am dat numarul meu de telefon sa vb sau parca invers, nu mai stiu.

Eram la doftori cand am vb. cu el (de fapt doar ce iesisem de la doftori).

Mi-a zis, mi-a povestit ce si cum a zis cat vrea, boon.

Acuma mica mea problema era ca de cand am inceput eu sa ma uit si una alta, am cam topit banutii cu doftorii. Multi banuti cu doftorii si alte astea.

Ce dracu fac acum. In fine am facut rost de cati bani aveam nevoie, o parte ii aveam, o parte am facut rost. Intre timp aia pe care ii aveam s-au dus cum am ajuns acasa cu masina, dar asta e alta poveste.

Asa ca dupa cum am zis, merg frumos in Bucuresti sa iau masina. No acuma nu-i nimic rau in asta, in afara de Bucuresti si renumitul sau trafic si oameni kamikaze, numa ca eu nu am cum sa conduc o vreme. Intre timp ma palise si un fel de daltonism de la pastile de vedeam rosu un fel de maro verde nush exact ce culoare era, umpic dublu pe ici pe colo, da in rest eram bine nu aveam nimic.

Asa ca am luat un prieten cu mine, doar ce iesise si ala din tura de noapte de la munca si ii zic "hai ca tre sa iau masina, iar eu nu pot sa conduc".

Ne-am vazut ne-am placut.... eu si masina ma refer. Asa ca am zis ca de acuma sa merem sa facem o diagnoza si apoi actele.


Dupa cum am zis mai sus traficul din Bucuresti plus decizia mea proasta rau de tot de a nu lua metroul au rezultat in intarzieri imense.

Nici speedman nu a mers sa scoata ce trebuia ca noh ma astepta pe mine cu banii dry.gif nici eu nu am ajuns in timp util sleep.gif plus program de bugetar (pana la 14:00-si mai vor salarii mari?!) mad.gif asa ca am facut doar o parte din acte.

El mi-a zis tot ce nu e bine la masina, ce trebe schimbat, ce nu, ce a facut el, ce mai ramane la mine etc.

Pana acum tot ce mi-a zis s-a pupat cu ce am observat, nicio surpriza pana acilea.
El mai facuse o diagnoza cu ceva vreme, vreo luna jumate inainte, dar nu mai avea actele.
Iar la diagnoza cand am fost la aia de la Reno din Militari vroiau sa astept pana sambata ca sa o iau.

Draci, nu aveam timpul asta la dispozitie.

Asa ca am luat-o, am testat-o ca sa zic asa deja la drum lung si la trafic de Bucuresti.

Masina e cinstita la pret, dotari si vechime.

Nu are nicio problema tehnica, dar tre sa-i schimb bara stabilizatoare si bucsile, nu are probleme estetice, dar vopseaua isi arata varsta, plus unele urme in vopsea de pe la ciori, plus unele zgarieturi pe ici pe colo si un punct mic de rugina gasit (in afara de acel punctulet, majoritatea o sa iasa lapolish sper, iar ce nu, vad eu cum fac), interiorul e ok, dar volanul, schimbatorul si manerele si scrumiera trebe avut grija de ele. Adica schimbat pielea de pe maciulie plus volanu' imbracat in piele si vopsit manerele si scrumiera, ca s-a dus din vospeaua aia cauciucata de pe ele, zgomote in interior nu are, dar are ceva greierasi, plus problema bordului ridicat unpic intr-o parte.
Unii greieri i-am gasit de unde sunt, acuma sa vad cum ii rezolv.

Ramane acum sa primesc si restul de acte de la Speedman sa o inmatriculez si sa ii pun GPL.


Motorul din ce am vazut trage, nu gafaie, deocamdata cam atat.


Pe masura ce voi remedia detaliile, voi face update.

Daca mai apar altele la diagnoza vedem atunci(Speedman stiu unde stai si am multa palinca si muraturi disponibile radmasa.gif )


Sunt multumit deocamdata de masina tre sa merg luni sa imi verific iara franele si nah sa ma apuc sa schimb ce trebe la ea, intrucat urmeaza un drum lung de concediu.


Asadar in viitorul foarte apropiat urmeaza bara stabilizatoare+bucse bara, am inteles ca vine vreo 900 RON cu totul.

Franele, desi au fost puse placute de catre speedman ATF, nush ce naiba, pe spate se incing cam tare la drum, posibil sa nu fie calibrate bine, desi eu credem ca-s de alea cu autocalibrare pe sistemul de franare.


Dupa cum am zis, masina are de acum 10 ani si ~132.000 km. Nu e noua sau "tipla" ori "full de full", e Reno, nu are cum, asta e numa la alea de la VAG in ceea ce ma priveste.

Ceva poze cu masina:
budspencer07
Tare masina.Bafta cu Gpl ul.
anecula_08
Frumoasa foc, sa o stapanesti sanatos wub.gif .
Pentru GPL iti recomand BRC la Vernesti(Buzau). Dc sa schimbi si bara stabilizatoare? unsure.gif Asa uzata este? Poti pune bucse din poliuretan si un set de bielete antiruliu pe Lemforder.
La franele spate curata si greseaza culisele de la etrier cu niste ATE Plastilube, daca ai nevoie pot sa iti dau si codul de producator.
PetruDez
Multumesc de urari.

Cu bara stabilizatoare nu stiu ce sa zic. Speedman mi-a spus ca el cand a verificat-o la Reno i-au zis aia sa o schimbe cu totul plus bucse.

Eu oricum merg cu ea la verificat luni si mai vad odata ce si cum.

Acum cu GPL e mai complicat. Nu imi vine la indemana sa merg pana in Buzau sa ii pun instalatia si sa ii fac reviziile.

Sper sa gasesc ceva mai aproape prin zona Sibiu sa pot sa fac operatiunea cu pricina.
andri1940
Sa o stapanesti sanatos!

Pentru bara stabilizatoare fa cum a zis colegul anecula mai sus, schimba doar bucsile! Oricum la numarul asta de km nu prea ar avea nevoie, dar depinde de cate gropi a vazut...
PetruDez
Cine ma poate ajuta cu un service specializat unde se monteaza GPL in Sibiu. Unul bun desigur?



Also de care BRC?

Din ce am vazut pe goagal in Sibiu sunt in general cu LandiRenzo cica au si un model nou acuma cu modul resetare nivel benzina...!


Are cineva montat LandiRenzo? Is bune? Pe Dacii din fabrica vin cu LAndiRenzo si vad ca toti taximetristii au LAndi pe ele.....

anecula_08
Pentru bucsi recomand poliuretanul, oricum Laguna le cam mananca. http://siberianbushing.com/catalog/RENAULT...NA%20II/BG/2005
Pt gpl, nu iti pot spune decat despre BRC Secvent 24.11, cu restul nu am mers sa vad cum se prezinta. Din auzite si LandiRenzo este ok. Conteaza extrem de mult cine si cum il monteaza.
PetruDez
Poi am vb.si cu Speedman si se pare ca bara trebe schimbata musai.

Asaca luni profit de o promotie acuma de la Reno cu 20%reducere al piesa si manopera.

Cat despre instalatie am gasit http://www.pro-gaz.ro/Servicii_si_accesori..._si_oferte.html .

Sunt 4 firme din ce am vazut in Sibiu autorizate RAR sa monteze instalatii.

Pretul ar fi de circa 3000 de ron la o intalatie cu montaj cu tot.

Acuma concediu plus alte chestii de facut cred ca se amana vreo 2 luni montajul.

Deconcediu am nevoie asa ca.....


Intre timp vreau sa ma informez cu privire la ce instalatie ar fi mai ok.

Am vazut ca e o firma mare in Sibiu ce se ocupa doar cu LAndiRenzo si au si ultimul model cu modulul pentru benzina si OBD IIcompatibil direct.

Ramane de vazut pe parcurs ce si cum.


Fac update-uri dupa ce o scot din service marti cel mai probabil.

anecula_08
BRC Secvent 32, este varianta noua. La astia de la pro-gaz am pus si eu si au lucrat exemplar. A durat o zi intreaga si a costat 3200 lei cu rezervor la roata de rezerva. La care se adauga RAR + trecut instalatia in talon biggrin.gif . Nici de LandiRenzo nu am auzit nimic de rau. Parca mai este un coleg pe forum cu o 2.0T si GPL, dar nu mai stiu ce instalatie are. Concediu placut drunksinging.gif
PetruDez
@ anecula:sar'mana. O sa vad ce si cum de BRC am tot auzit cas laudate dar nicide landirenzo nu am auzit nimic rau...


PetruDez
Mda am facut programare am sunat la Renault Acilea in Sibiu si imi zice nenea de la magazie ca domle nu avem pe stoc si dureaza 12 zile lucratoare.

Si intreb si eu da de ce asa de mult: No pai sa vezi ca lagune de asta faza 2 facelift sunt mai rare asa nu prea sunt pe la noi si nu prea sunt piese.

In gandul meu WTF? Am numarat numai azi vreo 8 pe acilea prin sibiu cat am fost pana la Altex.

Also am luat un de ala de scame philips si am dat pe scaune.

Minune nu o facut dar parca tot arata mai bineca inainte.


Acuma caut bara stabilizatoare sa vedem unde gasesc.



Daca stie cineva unde gasesc repede una sa imi dau un mesaj ceva sau sa lase un reply acilea. Multumesc.



Are idee cineva care e codul piesei de care am nevoie?
PetruDez
No azi a intrat la service renault pentru unele mici verificari si remedieri. Nimic serios doar cas mivaloase. Sa fie bine pregatita de concediu. In viitorul apropiat urmeaza un polish total profesionist. Sper sa gasesc ceva ok in sibiu ori iasi. Apoi inmatriculatul si usor usor pregatirea pentru jepele. Pan la urma am ramas la BRC. 3200 ron costa jepeleul. Revin cu noutati.
PetruDez
Asadar masina o fost in service si diagnoza. Nici o eroare electrica dar are nevoie de etrier nou 2 becuri noi si bineinteles de bucse bara noi. Bara amu cica nu trebe schimbata zic astia de aci de la reno. Si ptr ca o meritat i-am facu o spalare int si ext.

Dupa ce am vazut ca e curata am zis hotarat: polish profesionist scrie pe tine scumpa mea.

10 Jun 2016, 05:49:
P.S. Din ce am obsevat pana acum pot afirma cu mana oe inima ca e mai putin confortabila decat L1 din 2000 cea Concorde avuta inainte.

O fi de la PDG? Imi pare ca ar putea sa absoarba ceva mai bine gropile si denivelarilereapectiv sa transmita mai putin drumurile patriei la interior. Amortizoarele sunt bune nau nimic.


Oricum deocamdata nu imi surade sa dau jos pdg-ul ca la ce gropi am gasit ieri pe A1 sibiu am zis ca mai bine cu acel pdg decat fara.
argon
Da-l jos liniștit, n-are legătură cu gropile , doar daca sunt pe drum forestier . eu nu simt nevoia de PDG si am bagat-o pe multe drumuri proaste, se comporta ok, pdg-ul e o prostie .

Și de amortizoare nu fii așa sigur, pe spate îmi dădea la test ca sunt încă bune, le-am schimbat totuși, si s-a îmbunătățit substanțial ținută de drum.
andri1940
QUOTE(PetruDez @ 10 Jun 2016, 04:39)
Din ce am obsevat pana acum pot afirma cu mana oe inima ca e mai putin confortabila decat L1 din 2000 cea Concorde avuta inainte.

O fi de la PDG?
*



Da jos PDG! Am avut si eu Laguna 1 ph2 Concorde si nu se compara cu Laguna 2 la confortul suspensiei. Ca astalalta e mai barca, mai instabila pe viraje, etc e partea a doua...
espacern
Nivelul de echipare Concord se refera la dotari interioare de echipament.....nu la vreo imbunatatire amortizoare!
andri1940
Cunoastem, nu despre asta era vorba... Bineinteles ca suspensia e la fel!
PetruDez
Mda oferta Reno: 600 ron piesele aproximativ si 1200 ron manopera. Wtf! Nu mai fac ca data trecuta. De data asta merg direct la un service multimarca ceva.
bgdrenault
De ce ti-au spus de la service ca ai nevoie de etrier nou? Fata? Spate? se blocheza sau si-a facut joc si troncane?
R19/16v
1200RON manopera inseamna 10h de lucru. Dai jos motorul sau ce?
anecula_08
1200 manopera pentru ce? blink.gif
Legat de etrier( daca e vb de cel de spate) iti pot recoamnda DRI. Am schimbat si eu unul luna trecuta. In cutia de DRI gasesti etrier original Renault, reconditionat(schimbat tot din interior). Am dat 300 lei pe el + cel vechi (garantie 2 ani).
PetruDez
Deci cu Reno Sibiu m-am lamurit.

1ora si jumate manopera pentru schimbat etrier spate. Restul pana la circa 12 ore caci total manopera e 1380 si cevade ron acum am vazut mai bine.

Aci ar intra schimbat bucse bara stabilizatoare+ etrier+ re-etansare baie ulei.

Acuma dao naibii da ce fac ei la masina aia 12 ore frate o fabrica?


Faza e ca dupa ce am facut diagnoza completa+ verificare completa pentru concediu au plecat ai mei azila drum lung.

Dupa vreo 2 ore si jumate 3 ore ma suna:

"Masina s-a oprit plus check injection mesaj in bord".

Au zis ca au dat sa mearga iarasi imediat ca erau la dracu in praznic dar fara putere au ajuns tocmai intreapta 6 ca sa ajunga la 50 km ora ca nu aveau cum sa o lase acolo. Nu trepideaza nu huruie nu nimic.

Au prit au stat unpic apoi au plecat iara si a disparut eroarea.

O ora si jumate mai tarziu ii sun.


"Acuma am ajuns dar vad ca face mai rau check injection+check emissions".


E tui masa de treaba.Au zis ca maine o baga la tester sa vada ce si cum si nah sa o repare. Inainte de plecare dupa cum am zis am verificat absolut tot ce se putea si in afara de cele de mai sus nu avea nimic masina cu recomandare de la service ca in urmatorii 1500-2000 de km cica etrierul trebe schimbat musai.

Acum ma uit pe forum sa vad ce si cum.


I-am zis sai zica aluia de la service maine sa verifice bobinele senzorul de la axul cu came contactele de la filtrul de aer si furtunul bobinele si in cele din urma injectoarele.

Faza e ca daca era sa apara dadea un semn ceva si pana acum dar nimic. Iar km multi nu are.

Dacaare cineva o idee mai fixa cu ce are sa scrie acilea ca nu ma deranjeaza.

12 Jun 2016, 13:10:
Ca sa fie tot tacamul complet am ramas si fara net acasa. Deh ploua asa ca in sibiu netul cade. E regula nescrisa asta.
bgdrenault
Nu ai spus care e treaba cu etrierul?
PetruDez
Faza cu etrieru chiar nu stiu. Ca am fost la verificare si imu ice ca sa vin dupa 4-5 ore. Cand am venit mia zis cele de mai sus. Etrierul a foat la un moment dat blocat dar a fost facut de speedman cand a schimbat si placutele. Si nici in foaia aia nu zice ce are . Ala doar mi-a zis ca trebe schimbat. Acum dupa ce m-am lamurit cu acle etrier cand or ajunge ai mei cu masina inapoi merg la un service multimarca si vad exact. Am lierdut orice incredere in serviceul reno din sibiu . el era incins binisor cand am venit de la bucuresti. Da acuma nici eu nu am verifucat cum era celalalt. Nu bate nu troncane nu scartaie din ce am vazut eu....
mars
Da' ce are masina aia? Care e istoria ei? Ca 2.0T nu au prea avut probleme la motor. Zici ca e de la speedman, dar parca nici el n-a tinut-o prea mult, poate o luna...
speedman
masina, cat a fost la mine, nu am avut probleme cu ea...dupa ce am schimbat placutele spate am observat ca se incalzesc mai mult decat ar trebui. Masina a avut un proprietar, revizii la zi in reteaua renault. Problemele au fost la bara stabilizatoare, bieletele antiruliu, placutele spate. Ultimele doua le am rezolvat inainte sa o vand... De asemenea, i am pus si anvelope de vara michelin energy saver (sh utilizate 2-3000 k). Totodata, primise si un detailing interior si exterior la user ul vali kpt. Atunci cand am luat o, in afara de verificarea la mach 1 expozitiei, am condus o pe dn 1 pana la balotesti (de la piata presei), am alergat o pe unde s a putut si nu au fost probleme, nu a dar erori...de altfel in scurta perioada cat am tinut o, nu am avut probleme cu ea. Nu mi a placut suspensia, ma asteptam la o suspensie mai confortabila (am si intrebat pe un topic dc este mai confortabila decat megane ul 2 detinut anterior).
PetruDez
Masina na avut nimic. Dupa cum am zis masina a mers fara nici o problema cateva sute de kilometri. Nush ce o apucat-o azi da iau venit toti dracii. Prima data check injection apoi check injection plus check emissions. Am scris mai sus. Acuma sincer sa fiu eu cere ca ori ceva apa o ajuns cumva nu imi imaginez cum pe une nu trebe ori o mufa ceva face figuri ori o fi de la carburant. Ca cica taicamiu a kuat de ia mai pus de vreo 50 de lei benzina. De ce nu pot sa imi dau seama. Si dupa asta o inceput sa o apuce dracii.

Cand am luat-o de la speedman masina fu verificata apoi iara de mine in sibiu. Deci cam exclus sa fie vreo ceva dinainte nestiut. Dupa cum am zis e Reno si cand le ia cu draci nu ai cei face. Daca ea vrea check injection apoi check injection o sa fie. Vad eu maine ce si cum cand intra in service sper, la diagnoza si remediere.
mars
Eu m-am referit la perioada de dinainte sa ajunga la speedman, ca de atunci incoace stiu ce e cu ea, am si vorbit la telefon. E dubioasa treaba cu erorile, restul sunt chestii banale. Legat de etrieri, n-o fi de la frana electrica? Prin carte zice ca se reinitializeaza dupa schimbatea placutelor. Scoate fundul compartimentului din cotiera si trage de maneta aia, sa se intinda bone cablurile. Dupa aia vezi daca mai face. Daca nu merge nici asa, schimba garniturile, nu vad de ce trebuie schimbat un etrier cu totul.
speedman
Mie sincer imi pare rau ca ai pb cu ea, dar sper sa fie ceva minor (gen benzina cu probleme). La skoda mi a aparut check emissions si engine fault in 2 situatii (de la o bujie, respectiv o bobina de inductie). Altii au avut aceeasi eroare din cauza combustibilului, cf celor postate pe forum ul wv.
PetruDez
Sieu banui benzina. O fi fost ea statie petrom dacine stiece naiba o avut intancuri..! Ca pana atunci no facut nici pe dracu.Mergea lin si finut.
PetruDez
Azi a iesit masina din service.
S-au schimbat asa: bucse baravstabilizatoare, reparat etrier etansare baie de ulei plus recalibrat senzorul de pe pedala de acceleratie de la care aveam check injection error cica. Total diatractie 1500 lei.
mars
Mno, da' acuma ai masina wink.gif!
PetruDez
QUOTE(mars @ 16 Jun 2016, 20:48)
Mno, da' acuma ai masina wink.gif!
*


Oare?


Imi zice azi taicamiu ca iara ii aoare chech injection si check emissions dupa ce a scoso din service. Dar ca de data asta merge perfect. Nu ii ia din putere merge cum trebe fara stes dar apar erorile alea doua.
ursul_bipolar
Sondele le-au verificat?
argon
Asta e motivul pentru care masinile cumparate din Ro sunt mai naspa decat ceel de dincolo, 100.000 km la noi fac cat 400.000 dincolo.
cj98czh
hai ma fugi de aici ..
PetruDez
Argon ai vb ca sa nu taci. Eu zic sa maibdai o raita pe forum poate te prinzi de ceva.

Eu acum sunt sigur ca e un rahat de senzir afectat de benzina proasta pusa de taicamiu. Treaba e ca masina desi afiseaza erorile merge brici.


Vad eu ce ai cum sibcand aflu de la ce o fost va anunt.
MuciX
Pana nu citesti si codul de eroare nu ai de unde sa stii.
PetruDez
Asa dar problema e ca apus testerul pe ea si in comp nu aparenici o eroare. Adica mers inservice cu eroarea in bord. oprit motorul conectat ce trebe pornit iara si surpriza: nici o eroare gasita.

WTF? Cum e posibil. Acuma eu suspectez si priceperea alora din service acilea.
4x4
Daca spui ca masina merge bine, ce sens are investigarea mai departe a problemei?
AR-18-MOS
Deșurubezi becul de la check engine și aia e. Te invață argon, că e profesor la d-astea.
PetruDez
Poi nufac deastea pentru camereu o sa imi stea pe creier. Apoi daca apare vreo problema iarasi ce fac?


O sa investighez problema mai atent cand masina ajunge in iasi sa vad de la ce si cum e treaba.

Cel dela service a zis ca nu a gasit nici un fel de eroare in computer iar parametrii masinii sunt totii cum trebe chiar daca apare acel mesaj check engine si check emissions. Nu a stiut sa explice de ce apare evident.


Sa vedem iarasi dupa cum am zis cand ajunge in iasi.
espacern
Depinde cine si ce tester s-a folosit pentru diagnoza....eroarea este stocata 100%.
Sigur o sa gasesti ceva informatii despre erorile astea.....daca mergi la cineva care stie sa folosesca CLIP-ul!
PetruDez
In acest moment iara la service Reno. Vedem cat costa halatu acusi....
espacern
Bobina/bujie/injector....cam astea "aprind" mesajul din bord.
PetruDez
Espacern eu te cred ca despre asta e cel mai probabil vorba dar deh nu am cunostintele necesare sa ma apuc sa verific. Oricum le-am zis alora de la service sa verifice astea ca stiu din sursa sigura ca rrebe verificate.

PetruDez
Asadar masina a fost dupa cum am scris iara la service reno. Transauto sibiu reprezentanta nissan renault .

Inca 400 de RON si circa 7 ore pierdute. Imi zice nenea de acolo ca bre iti dadea asta de la clapeta de acceleratie care era imbacsita . Asa caam curatat am ster eroarea totul e bine de acum nu mai ai probleme.


Boooon. Plecam noi cu masina facem circa 3 km si..si....surpriza: "Check injection check emissions maxim 2000 de ture maxim 70 km pe ora.


Ma intorc laei cu masinasi imi zice ca bre de acuma tre sa fac programare ca ala care e cu testerul e ocupat acuma cu alte masini. Deci peste 2 saptamani celmai repede.


Firar ei sa fie. Am gasit un service in Sura ammers acolo o stat ala circa 30 de minute o dat recalibrare la clapeta si imi zice "a dat de 2 ori eroare la clapeta si odata la pedalade acceleratie".

A zis ca nu o sa tina "reparatia" dar ca pot sa ajungcu masina undeam nevoie si anume in Iasi.

Exact asa a fost. Tot el mi-a zis ca e 90% sigur ca clapeta are probleme si intrucat nu am timp sa stau cu masina sa o faca el sa gasesc un mecanic bun si 99% se poate repara. Ca o fi asa sau nu ramane de vazut.

Cand masina ajunge in iasi ma suna si aia de la Reno sa ma intrebe de sanatate desatisfactie etc.

O raspuns taicamiu si le-a zis exact ce si cum si faptul ca bani multi rezultate 5 minute.

O zis ca sa merg cu foaia de la Reno de acilea din sibiu la aia din iasi sa rezolve ei in banii dati.


Doar ca pana acuma cei de la Reno Sibiu mi-au mancat vreo 700-800 Ron fara sa faca nimic. Ca deh la ei arata cai rezolvata treaba.

Asa ca ramane sa revin cu detalii cand e gata.


In cel mai rau cato saam nevoie de o noua calapeta si/sau pedala de acceleratie (senzorul cel mai probabil.)

Cand aflu ce si cum postez pentru preturi. Noi sunt ridicol de scumpe dar se gasesc pe forum la preturi decente .

Sa traiasca forumul.

PetruDez
Asadar un mic update.

Masina a fost in service Reno de calitate. Respectiv in Iasi.

In circa 1 ora au identificat si remediat problema. Era de laun cablu dintro mufa de la calculatorul ce controleaza injectia. Parca asa mi-au zis.

Au refacut mufa si cablajul a se intelege reparat.

Pana acum in jur de 100 km fara probleme.


Azi am fost sunat de la Reno sa ma intrebe dacas multumit. Au fost de la Reno din Iasi parese.

Am zis ce am avutde zis de Reno Iasi respectiv ca totul a fost ok rapid si ieftin (cuvantul ieftin e ceva ce nu auzi des avand in vedere ca toata distractia la Reno Iasi a costat 300 RON).

Cat despre Reno Sibiu am zis tot ce am avut pe suflet. Am zis de "profesionalismul" de care au dat dovada bani luati pe nimic etc. Cu atata mai mult cu cat cei de la Reno Iasi au zis ca ce au gasit ei e boala veche la Reno mai ales la modelele astea.

A ramas aia de pe fir masca nu mai stia ce sa zica. A zis ca acest aspect o sa fie sesizat mai departe si o sa fiu sunat de la Vocea Clientului cu mai multe intrebari si ca cica or sa se ia masuri intrucat nu e normal ce am patit eu.

Acuma nah. Sa vedem ce o sa fie.



espacern
QUOTE(PetruDez @ 1 Jul 2016, 14:19)
A ramas aia de pe fir masca nu mai stia ce sa zica. A zis ca acest aspect o sa fie sesizat mai departe si o sa fiu sunat de la Vocea Clientului cu mai multe intrebari si ca cica or sa se ia masuri intrucat nu e normal ce am patit eu.
Acuma nah. Sa vedem ce o sa fie.

Cand te suna de la "Reno" vorbesti cu un angajat call-service.....care doar urmareste un text cu intrebari pe un display.....si bifeaza raspunsurile primite.
Acesta trimite/nu trimite nemultumirea la firma care-l angajeaza....mai mult nu poate face.
Nu te astepta la prea multe masuri de la o conversatie purtata cu cineva care te-a sunat!
Daca ai nemultumiri SUNA/SCRIE PERSONAL si sesizeaza aspectele respective......nu astepta sa-ti rezolve un angajat call-service nemultumirile tale!
PetruDez
Leguma deocamdata sta mai mult degeaba. In principal din cauza spatelui meu in piuneze. Motiv secundar: nu am chef sa dau 4507 RON taxa de mediu . Am inteles ca se scoate acusi.

Urmeaza jante+cauciucuri pentru iarna. Deja am dat buzna la Argon pe topic sa intreb/stresez.

Pe viitor urmeaza imbracat in piele maciuliea schimbator si volan . Volanul inca se prezinta bine dar.....parca nu imi place.

Also pe viitor cel mai probabil la anu in vara vreau un ARO. Da stiu ca suna ciudat dar mi s-a casunat rau de tot pe un ARO.

Also ca proiect ma gandeam daca merita sa imi pun navigatie pe ea.....Ori sa merg pe ceva mai simplu si mai ieftin gen un sistem de navigatie de asta simplu.

Alte imbunatatiri la masina urmeaza: "ucis" cei doi sau 3 tregeri care apar uneori...(ciudat rau).

Also ma gadeam sa inlocuiesc becurile cu LEd-uri. Ma refer la cele de pe spate.

Stie cineva de vre-o problema pe la ITP sau militie din cauza asta?

GPL-ul mai asteapta. DEocamdata nu isi arerostul dar presimt ca din iarna de prin ianuarie o sa am nevoie.


Revin cu poze pe masura ce fac diverse chestii la ea.

Dar amortizoare Kony nu pun nici daca ma bate cineva.


Si totusi un Aro bai tata bai......!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.