QUOTE(netcity @ 26 May 2016, 19:51)
[...]
Întrebarea era simplă: cum ajung la capace? Rup colantele sau trag mai tare de plastice?
Din pură curiozitate, acum câțiva ani, am desfăcut o baterie asemănătoare.Am îndepărtat colantele și sub ele am găsit orificiile tehnologice ale elementelor, astupate cu niste bușoane mititele pe care le-am deșurubat destul de ușor cu o șurbelniță mai lată.Posibil să fie la fel și la Premier-ul dumitale, sub rezerva ca nu cumva bușoanele respctive să fie nedemontabile.Nu cunosc tehnologia de fabricație a bacurilor bateriilor moderne.
Să zicem că vei reuși să demontezi bușoanele orificiilor de umplere.Cu toate acestea, nu vei face mare scofală.Vei putea doar să ai bafta să poți să extragi niște lichid la care să-i măsori densitatea sau să aduci nivelul eloctrolitului deasupra placilor-prin completarea cu apa-șiii cam atât!Nu vei putea aprecia starea placilor de Pb, nu vei putea să vezi dacă mai au "pastă" în faguri sau dacă aceasta este deja depusă consistent pe fundul bacului(punând astfel plăcile în scurt-circuit), nu vei avea cum să vezi starea punților de legătură dintre elemente(e suficient ca
o singură punte să fie întreruptă și bateria să fie complet compromisă) etc!Ar mai fi o grămadă de argumente care să te împiedice să faci ce ți-ai propus, dar n-are rost să-ți umplu capu'!
Bref!Sunt în asentimentul colegilor ce-ți recomandă să te lași pagubaș.Decât să faci o cârpeală ieftină, mai bine lipsă!Io, personal, m-aș simți tare inconfortabil cu gândul că am pe mașină o baterie "peticită, care mă poate lăsa în drum în orice moment.Am avut io probleme cu un Banner de un an!!Mi-a fost de ajuns câți nervi mi-a facut!
Cam atât am avut de spus.
În concluzie:ia-ți o baterie nouă și ai gătat bâlciul!