Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Comanda cu trapa Talisman
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Talisman
mohawksk
Începând de vineri 22 aprilie sunteți în stare să a comanda Taslimant cu trapa

P.S.: Îmi cer scuze pentru scrisul meu în limba română unsure.gif
stefandinescu70
Se poate comanda cu orice exista in lista Renault , numai ca livrarea se face in 3 luni de la o comanda ferma ( cu avans de min 1500 euro ) . Eu am platit-o integral in August 2016 si abia in Noiembrie eram programat sa fie livrata , numai ca am avut noroc si am gasit una in Ungaria refuzata de un client de acolo , pentru ca nu avea pe ea 4control .
R19/16v
Trebuia sa o refuzi si tu.
stefandinescu70
Ai condus o masina cu toate rotile viratoare ca sa stii ce vorbesti ?? este OK in oras pentru virajele stranse , dar la sosea ai impresia ca tot timpul esti in derapaj controlat la viteze mari . Mie sincer nu imi creeaza o stare de comfort . 4Control este 4 roti viratoare , nu 4 roti motrice , presupn ca stii asta . Deci depinde de gusturi. De exemplu si parktronicul mi se pare o optiune pentru soferi handicapati , ori stii sa conduci o masina ,deci o si parchezi singur , ori nu te mai bagi la asa ceva . Sunt cateva inventii idioate de gadgeturi la masini care nu isi au rostul , dar trebuie sa apara ceva nou si sa se vanda ceva in plus , altfel nu se numeste evolutie , de exemplu si aceasta idiotenie de masini care se conduc singure .
mars
4Control e o chestie groaznica, intr-adevar. Soferii adevarati nu au nevoie de asa ceva, nu merita sa dai nici macar un euro in plus pentru el. Cica se rezolva cu dezactivare din soft si doua suduri la fuzetele alea mobile.
stefandinescu70
ideea este asa , are ON/OFF acest 4Control, numai ca , de ce sa dai 1500 euro sau mai mult parca pe acest gadget si apoi sa il tii tot timpul pe OFF . Mai bine nu il pui pe masina si esti mai castigat . De asemenea si line assist il tin pe off , este stresant sa mergi intre benzi tot timpul fara sa calci liniile numai ca altfel te streseaza un zgomot enervant in boxele audio , pe dreapta sau stanga depinde unde incalci banda .
mars
Si cu trapa la fel, scartaie, face condens, ploua in masina, intra praf. La ce bun? Un moft.
madhorsefuzzy
QUOTE(stefandinescu70 @ 4 Sep 2016, 19:31)
Ai condus o masina cu toate rotile viratoare ca sa stii ce vorbesti ?? este OK in oras pentru virajele stranse , dar la sosea ai impresia ca tot timpul esti in derapaj controlat la viteze mari . Mie sincer nu imi creeaza o stare de comfort .
radmasa.gif

Unde e doftoru' sa ceteasca?
stefandinescu70
serios ?? madhorsefuzzy
Ai mai vazut tu pe vreo masina de raliuri sau F1 sau chiar de drifturi 4 Control ?? de ce crezi ca nu se foloseste . Este util numai la masinile LUNGI si atat sa ajute la virajele stranse , dar la sosea si la viteza mare este INUTIL
madhorsefuzzy
Ia de aici cu gheata:

Ferrari F12

Porsche 911 GT3

Masini lente care nu ating viteze mari. sleep.gif

R19/16v
Asta-i frate cu argonu'... ABSu'ti trebuie, sau tot moft ca-l poti face si din picior...
mars
Omul are dreptate. Eu am vandut Laguna II din cauza trapei. Iar de coupe vreau sa scap din cauza 4C-ului. Mofturi inutile. Cam ca strugurii iarna. Scumpi al naibii si cu siguranta foarte acri wink.gif.
agabrean
Salut,

Conduc Laguna GT 4Control de 7 ani si peste 200.000 Km si pot sa va spun ca acest sistem isi merita toti banii. Este absolut impresionanta stabilitatea la viteze mari si agilitatea la viteze mici in oras. Este o adevarata placere.

Pentru cei ce-si fac griji in privinta fiabilitatii sistemului, eu zic sa sunt griji nefondate. Sistemul merge perfect si n-am auzit pina acuma vreo laguna cu probleme de 4Control.

In orice caz eu sunt convins de eficacitatea acestui sistem iar pentru mine 4Control devine un "must have" cind imi comand o masina noua.

O zi buna la toti.
madhorsefuzzy
Cum e 4Control-ul pe Talisman comparativ cu Laguna?
stefandinescu70
Pai cine are sa bage comentarii aici despre 4Control. Eu nu vreau si nu imi trebuie un system de directie ( caseta de directie electrica , bielete , pivoti , etc ) in plus la puntea spate. Oricum pe Talisman se poate da OFF la 4Control , nu stiu la alte masini daca merge OFF.

Si apropo , strugurii nu sunt acri , eu am masina , altii doar viseaza si tasteaza despre 4Control .
mars
Exact wink.gif!
agabrean
QUOTE(madhorsefuzzy @ 5 Sep 2016, 11:04)
Cum e 4Control-ul pe Talisman comparativ cu Laguna?
*



Nu stiu inca pentru ca Talismanul imi vine abia in Octombrie.
mars
Deci suntem vreo trei care zicem ca 4Control e bun (si avem, ce-i drept nu pe Talisman). Stii cum e cand trei oameni iti zic o treaba wink.gif.

Eu cred ca unii s-au cam grabit sa sara pe Talisman fara sa se gandeasca la altceva decat cum sa-l ia mai repede, uitand ca Reno isi bate joc de piata din Romania si aduce versiuni slab dotate sau cu motorizari in marea lor majoritate diesel, exact cum s-a intamplat cu Laguna III.

Si cand va scadea pretul si vor fi disponibile dotari cum ar fi trapa sau 4C pe toate versiunile, vor incepe sa chitaie pe forumuri ca-s dotari inutile, nu le-ar fi luat nici gratis. C'asa-i romanul...
stefandinescu70
Aici te contrazic , TALISMAN in ROMANIA nu va veni niciodata INITIALE , si nu va veni decat in configuratiile de tara de EST , adica asa cum sunt acum , nu vei avea 1.5DCI automat nici daca vei sta in cap , sau 1.6DCI 130 cp cu EDC . Si la KADJAR se doreste de la inceput ( 3 ani in urma ) cutia EDC automata pe 4x4 si nu va fi niciodata , asta se numeste politica de marketing si este creata de Renault nu de noi .
Eu am luat masina , pentru ca ACUM vreau masina , nu dupa ce o sa aiba jumate de ROMANIA aceasta masina , desi cred ca nu o va cumpara multi , toti se duc la NEMTESTI cu 35000 euro SH , dar OBOSITE de 3ani cu pret de lista de 60 000 euro
papa_mulo
Vezi ca 1.5Dci pe talisman nu exista nicaieri cu edc. E motorul de baza al masinii, echipat doar cu manuala.
mars
QUOTE(stefandinescu70 @ 6 Sep 2016, 09:11)
Eu am luat masina , pentru ca ACUM vreau masina , nu dupa ce o sa aiba jumate de ROMANIA aceasta masina
*



Mi se pare un criteriu foarte corect in alegerea unei masini. Da-l in ma-sa de 4Control.
andreist
Mai usor cu tara de EST si previziuni d'astea ca io deja m-am chinuit 40j de minute sa gasesc un magazin de vinde tigari pe la 9 seara in centru, unde e plin de baruri si asta IN ORASU' MEU (adica cunosc bine zona). Incepe sa fie c'an vest, va zic io, primele semne deja se vad, cat mai dureaza nu stiu. ( oricu io tot plec )
icsfails
in 40 de minute ajungeai la un peco smile.gif
stefandinescu70
Ca bine se mai graieste pe aici , cu Est / Vestul din Romania .
EST este la DAT si VEST este la LUAT

Nu vreau sa ma contrazic pe aici ( ca nu este frumos , HAHA, nu ca nu s-ar practica pe forum , NO offence , please ) dar uite aici o lista completa de Talisman , care se vinde in Europa ( Franta ) si de care Romania ( EST ) nu va pune B..o..t..u..l. Dupa parerea mea , pentru cineva care vrea sa mearga la buget si la consum , perfect este 1.5DCI 110 cu EDC automat sau la benzinar 1.6Tce 150 tot cu EDC
-------------------------------------------------------------------------
Renault Talisman tax-paid prices in France

Version Engine Price
Life Energy dCi 110 manual ECO2 € 27,900
Life Energy dCi 110 EDC ECO2 € 29,400
Zen Energy dCi 110 manual ECO2 € 29,900
Zen Energy dCi 110 EDC ECO2 € 31,400
Zen Energy dCi 130 manual € 31,200
Zen Energy dCi 130 EDC € 32,700
Zen Energy TCe 150 EDC € 31,500
Business Energy dCi 110 manual ECO2 € 31,300
Business Energy dCi 110 EDC ECO2 € 32,800
Business Energy dCi 130 manual € 32,600
Business Energy dCi 130 EDC € 34,100
Intens Energy dCi 110 manual ECO2 € 32,900
Intens Energy dCi 110 EDC ECO2 € 34,400
Intens Energy dCi 130 manual € 34,200
Intens Energy dCi 130 EDC € 35,700
Intens Energy dCi 160 EDC € 36,500
Intens Energy TCe 150 EDC € 34,500
Intens Energy TCe 200 EDC € 35,800
Initiale Paris Energy dCi 130 manual € 38,700
Initiale Paris Energy dCi 130 EDC € 40,200
Initiale Paris Energy dCi 160 EDC € 41,000
Initiale Paris Energy TCe 200 EDC € 40,300
-------------------------------------------------------------
http://media.renault.com/global/en-gb/rena...x?mediaid=72905
papa_mulo
Scuzele mele daca au bagat intre timp pe talisman dci110 cu EDC...initial nu exista asa ceva in oferta lor pe nici o tara.
stefandinescu70
Nu trebuie sa te scuzi , crezi ca toti stim , de toate ???. Eu m-am imformat , NITEL mai mult deoarece urmaream de mult o asa masina , adica o limuzina model nou , cat mai futurist , cu spatiu interior , greutate si dimesiuni suficiente , cu motor cilindree mica si potent , OBLIGATORIU AUTOMATA si pana in 35 000 euro (mai mult nu merita in Romania sa dai pe o masina noua , parerea mea , NORMAL doar a mea parere ) . Prima data stiam totul depre SKODA SUPERB ( o alta masina cool ) dar cand am vazut ce si cum cu motoarele de 1.6 TDI si numai 120 cp , m-am lasat pagubas ( probleme tehnice+consum de ulei + AdBlue + acum cu scandalul VW) .Cum a aparut si in Romania , Renault Talisman , mi-a ramas singurul in lista . Urmaream un 1.5 dci EDC , dar nu a iesit la zaruri in Romania , asa ca 1.6 DCI EDC .



PS> Am in curte si un 1.5 Dci EDC pe un Megane III , an 2014 si sunt super incantat de performante/dinamica, diferenta de greutate fiind de la Megane la Talisman , exact ca si cand ai merge cu Megane cu 4 persoane mereu in ea .
papa_mulo
Ori e foarte proaspat introdusa varianta dci110 cu EDC, ori exista doar in mod restrans pe anumite piete. Ma uitam pe autoscout si mobile si de abea se gasesc cateva anunturi, unul singur din franta si restul din olanda(dintr-un total de aproape 800 de anunturi pt talisman pe fiecare dintre siteuri):
http://fahrzeuge.autoscout24.de/?atype=C&m...vent=sort&dtr=s
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.h...MAGE_UNREPAIRED

Si e interesant ca aproape toate cele din olanda sunt echipare superioara(intens), in general breakuri si multe au si ceva dotari pe ele(4control, trapa).
stefandinescu70
Sa stii ca si la Superb , de exemplu , exista varianta 1.6 TDI cu DSG afara , dar la noi nu se aduce. Chiar daca este entry level motorul de 1.6 TDI la neamt sau 1.5 DCI la francez , nimeni nu mai considera automatele cu dublu ambreiaj , ca o automata cu pierderi , unde la un motor mic si slab se simte , in timp ce la cel mai puternic/performant ii protejeaza cutia si motorul de soferi nepriceputi care pot arde ambreiajul.
Nu ai sa gasesti la nimeni cel mai slab motor cu o automata pura cu convertizor. De aia a aparut si Easy-R ala la Logan si Duster , este o manuala actionata electric , pur manuala fara pierderi de cuplu sau putere.
Alexandar
Multe masini, in special flagship-urile, in Ro, nu vor beneficia de aceleasi dotari ca si in tarile cu apa calda. Probabil e o strategie de marketing, dracu' stie. Pentru ca spre exemplu la VAG (valabil intr-o oarecre masura si pentru Reno sau oricare alt producator care pune la dispozitie si motoare entry level - de kkt, pe varful gamei), 1.6 TDI cu DSG se gaseste pe toate masinile care beneficiaza de motoru' ala, mai putin Superb si Passat.
ovidiupay
Asta este oferta pentru Norvegia , si doar break , sedan , poate la anu , inca nu e sigur.

Aveau in showroom 2 Talismane , unul gata vandut , un Intens Energy TCe 150 EDC negru metalizat (extra obtional 5000 nok ) si roti pe 18 ( extra 6000 nok) si un Zen Energy TCe 150 EDC gri ( cam urat la interior dupa ce am vazut Intensul prima oara.

Uite ca am uitat sa ma uit daca avea trapa sau nu smile.gif)))))
crlf
E un topic mai vechi, insa cred ca merita facuta o obsevatie: trapa e o idee buna, un moft scump, dar interesant. Masina e mai luminoasa si da o senzatie placuta, mai ales pasagerilor din spate...

INSA, la viteze mari, peste 160 km/h, trapa devine zgomotoasa. Se pare ca francezii nu prea au luat in calcul viteze mai mari decat limita legala de pe autostrazi din mai toate tarile europene. Daca depasesti 160 km/h, presiunea scazuta cauzata de curgerea accelerata a aerului (legea lui Bernoulli, pentru pedanti) tinde sa traga in sus trapa care se lupta din rasputeri sa ramana inchisa smile.gif)... Reuseste, dar cu vibratii importante, insotite de zgomot destul de mare. Devine inconfortabil sa conduci in conditiile astea pe distante lungi...In plus, daca bate vantul foarte tare, chiar si la viteze normale, rafalele pot genera acelasi efect neplacut.

Dar - repet - asta se intampla doar la viteze de peste 160 km/h. Altfel, e ok... wink.gif
dantes
Trage cortina si e stas.

Intotdeauna geamurile nu pot antifona la fel de bine ca o tabla cu smacuri pe ea si tot felul de antifoane.
NordicN
Pentru mine trapa este un element pentru ochi. Nu am detinut masini cu trapa, tocmai pentru a evita eventualele complicatii, dar intorc capul dupa ele pe strada. Nu stiu daca la mine va invinge vreodata dorinta ratiunea, fiind un tip mai mult decat realist, dar vom vedea.
Cat despre 4Control, il consider un sistem extraordinar, cel putin din punct de vedere al stabilitatii si al sentimentului (perceput de oameni in mod diferit). Nu ma gandesc la fiabilitate, neauzind de probleme de la detinatori. Pentru mine, este excelptional sentimentul cand fac tranzitia de la masina mea la Talisman cu 4Control (avand unul in familie). Intr-un sens giratoriu, care unde traiesc eu are o singura banda si rar 2 benzi, poti sa intri cu viteza mai mare pastrand aceeasi directie ca o masina fara 4C la viteze mai reduse. La viteza mare (160+) nu am testat inca, conducand Talismanul 2-300 km lunar, dar la 130-140 pot sa spun ca nu am nicio senzatie aparte in mod negativ, ci dimpotriva, imi place. Cred ca difera de la om la om.
Pe de alta parte Parkpilot nu il folosesc, desi masina il are, considerand ca nu e necesar pentru mine. L-am testat, merge in anumite situatii, in anumite situatii da gres nevazand o parcare complet libera sau liniile de marcaj. Poate nu ii cunosc eu toate secretele si nu i-am indeplinit conditiile cum trebuie.
O curiozitate pentru mine sunt dimensiunile cauciucurilor la un motor de dimensiuni destul de mici. Venind de pe 205/55/R17 sau 18 m-a cam socat costul unui cauciuc bun 245/45/R18 sau 245/40/R19.
ninja87
evitati trapa si daca e gratis in pachet , nu va aduce nici o bucurie doar costuri si neplaceri , va spun din exp detin o masina cu trapa momentan si mi-a mancat zilele
mars
De ce?
chivereanumarian
Am avut și eu pe o Laguna 2015 ,zdrancanit la gropi foarte mici ,altii cu scurgerile înfundate !e frumoasa nu e ninic de zis dar nu se merita
kodiak23
Mie imi place ideea de trapa , dar pe termen lung inteleg de ce poate fi problematica .
=> 1. Masina mai grea (si daca nu ma insel nici nu e asa rigida ca una cu acoperis normal)
=> 2. Clima trebuie sa lucreze mai mult vara .
=> 3. Daca pica ceva si se sparge sticla e cam nasol .
dantes
QUOTE(ninja87 @ 14 Jan 2019, 01:41)
evitati trapa si daca e gratis in pachet , nu va aduce nici o bucurie doar costuri si neplaceri , va spun din exp detin o masina cu trapa momentan si mi-a mancat zilele
*


Serios?
Argumente? Probleme punctuale?

Personal o am si dupa 1an si jumate e super ok. Nu scartaie, nu troncane, nu intra apa... Necesita doar un pic de atentie, gen sa fie curate chederele.
Imi plac useri care dupa 5 zile de la inscriere incep sa posteze aiurea...

PS...e diferita trapa de la talisman cu cea de pe laguna 3. Pe amandoua le am/avut.
chivereanumarian
Dacă e diferita la talisman fata de cum e la laguna și Megane,tot respectul ,s-o fi gândit și renault sa fie mai atent la detaliile astea după probleme anterioare
ninja87
domnu dantes nu am zis ca e renault masina care o am acum deci poate o trapa la o masina noua 1-2 ani nu apar prbl asa o fi daca zici ca ai , eu am momentan un 520 cu trapa de 10 ani , troncane la gropi , la viteze se aude daca nu trag cortina , si sa fie cireasa pe tort odata a plouat si erau infundate scurgerile , ce crezi ? 2850 euro reparatia , sa dus apa in portbagaj la sistemu electric , dauna totala , te-ai suparat degeaba pe mine ca sunt nou si mi-am permis sa postez un sfat personal sad.gif
dantes
Era vorba de talisman si de trapa lui. Restul nu isi au rostul in discutie decat ca si comparatie, iar din postarea respectiva nu se intelege ca e vorba la modul general.
mars
Asa am avut si eu trapa la Laguna II si, dupa 10 ani, n-avea nicio problema, niciun zgomot. Dar nu are nicio relevanta in topicul asta.
ninja87
poate o fi buna trapa , dar dupa ce am patit nici sa imi dea bani nu as mai achizitiona o masina cu trapa sad.gif , exista vreo optiune unde merge sa postam si poze ??
kodiak23
Ca sa postezi poze cred ca trebuie sa ai un anumit numar de "postari" pe forum . Nici eu nu am putut la inceput
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.