QUOTE(Extremero @ 8 Nov 2018, 19:33)
Credeam ca numai eu tin un R5 in garaj de 12+ ani in asteptarea zilei cand voi avea timp de restaurari ...
Daca vrei atestare de masina de epoca eu as zice sa lasi bordul original.
Daca vei vrea vrea sa-l schimbi, n-ai decat sa o faci dupa aia.
Prea multe in plus nu poti avea ... eventual turometru (desi bordurile mai noi de pe variantele cu injectie monopunct nu aveau turometru) si poate ceas de temp apa in loc de bec matror.
Daca ai bord de GTT, mai e acolo un ceas de presiune turbo, dar n-ai la ce sa-l legi....
Plastice si ornamente nu prea ai de unde sa iei in stare buna.
De la dezmembrari au cam disparut masinilea astea iar cei care le mai tin ori nu stau pe net sa vanda piesele (ca nu mai valoreaza mare lucru) ori spera ca intr-o zi sa le restaureze J
Eu as zice sa o termini cu piesele pe care le ai, iar apoi, cand vezi cate o masina in stare mai buna, lasi un anunt in geam...
Sau te opresti pe la toate parcurile de dezmembrari pe langa care treci si intrebi faca nu cumva mai au un Super 5...
Sau rasfoiesti cele peste 7000 anunturi pe OLX care apar cautand dupa 'renault 5' si vezi daca gasesti ceva...
In ce service ai facut-o? Pozele par a fi din Ms...
A mea e tot in TgMs intr-un garaj (pe care va trebui sa-l vand in viitorul apropiat => deci va trebui sa fac ceva cu masina)
Da, sunt din jud. Mures.
Masina am restaurat-o eu, acasa, am dus-o doar la vopsit. Va trebui sa o duc la un service sa revizuiasca franele, asa ca sa fiu sigur.
Este aproape gata, am gasit si restaurat jantele originale, mai am nevoie doar de stergatoare fata/spate, maneta fereastra, cric, siglele "renault 5", "campus" pe spate, rombul pe grila fata.
Pun o poza mai jos, nu este spalata masina, am scos-o din garaj pentru prima data anul acesta.
[attachmentid=1628106858]