Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1300 "Patina"
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4
Ov
zice-ti mersi, ca eu am stat un an dupa ultimul specimen si mi-am recuperat-o cu scandal si prost vopsita ...
MuciX
Deci nu sunt singurul care "o lungeste"? Citeam numai povesti de succes pe aici pe forum. Tot nu ma simt mai bine, dar se pare ca nu sunt exceptia.
Stefan.alex78
Am fost si eu in clubul asta. Aproape un an de zile am stat cu ea la nenea mesteru si degeaba. Sfatu meu: daca nu a plecat bine de la inceput, sa munceasca cu spor, nu va face nimic ok pana la sfarsit.
MuciX
Pai asta nu e un sfat. smile.gif
harby ;))
Toate ca toate prostii ca la mine nu cred ca au fost facute, o sa pun cand o termin poze =)). Noroc ca le-am reparat.

Inca o data, scuze de off-topic si spor la treaba!
SiloS
Eu i-am explicat ca nu am nevoie urgenta de masina, dar am facut treaba asta in ideea in care nu are rost sa se grabeasca, sa dea buleala.
Totusi, o vreau vopsita cat timp mai e cald afara... ba chiar am pretentii de cuptor.
DACIOTUL_97
Patit si eu cu meseriasii care se lauda la inceput cu adevarate miracole, dar la sfarsit a iesit o porcarie.In privinta timpului nu ma pot pronunta, intr-o luna de zile mi-a schimbat o gramada de tablarie, dar neingrijit si aiurea... Ideea e ca daca nu stai cu geana pe respectivul, si nu esti prezent atunci cand lucreaza la masina, o sa dea buleala, si implicit durata reparatiei va fi mai lunga (sau in unele cazuri, buleala in doi timpi si 3 miscari) excl.gif
sobolan
cel mai ok o faci singur.....cand nu esti de profesie sau nu ai habar prea mult despre masini chiar si o "buleala" ti se poate parea lucru de calitate....acuma nu fac referiri doar dau un exemplu banal,nu e naparat ca un doctor,de ex, sa stie prea multe despre suduri,omu' da banu' corect si o vrea ok.......
Tin minte ca intr-o iarna grea m-a pus dracu sa schimb bieletele de directie si m-am dus la service.....acolo ala a scos vechiturile,a pus piesa noua si la strnagere a folosit un mox de tevi(pentru astea model nou cu articulatie sferica) cam asa se face....si tot se scremea cand le strangea....mi-am dat seama ca nu era ok ceva si am verificat si eu de fata cu el.....erau slabe,omu' doar mima ca le strange....si stii de ce ? pentru ca daca le strangea corespunzator nu mai cadea ok saiba aia cu pinten pentru blocare.....ar fi cazut eu ok dar daca omu' n-avea creier si lenea cat casa ma lasa cu bieletele slabe si intram naibii intr-un copac......plm.....
bogdan2001
Si eu am patit asa,doar ca numai cu vopsitoria(Tinichigeria am facut-o impreuna cu un prieten,a iesit super.).Si mie imi spunea ce ii va face,ca ii trage banda de teroson de pe praguri,ca imi baga ceara,mi-o aliniaza,ii vopseste rotile,o vopseste complet.Timp: 3-4 saptamani(estimat de el).Rezultat:nu mi-a tras terosonul pe praguri,ceara mi-a dat o cutie de 1 litru,aliniatul usilor si aripilor a fost facut,jantele le-a vopsit la insistentele mele,stalpii din interior nu erau vopsiti,usile doar pe rame,in portbagaj sprituit doar putin,ca e scumpa,la motor cum i-am dus-o asa o vopsit-o,nu a mai prelucrat nimic.El zice ca mi-a sudat si usile din spate,care cica aveau putina rugina.Timp in care a facut-o: 9 saptamani,din care a lucrat la ea cam maxim 2-3 saptamani.Restul timpului a stat afara.
SiloS
A mai trecut o saptamana... DEGEABA!!!
Victor3001
Cam in 2 saptamani ma apuc de a mea. Daca iese bine(ceea ce sunt aproape sigur ca am vazut lucrari de-a lui), veniti toti la Medias rofl1.gif naughty1.gif .

Revenind la treburi serioase, daca nu se apuca de ea in max 2 saptamani eu zic sa o duci la altcineva(daca ai unde) sa nu te prinda frigul cu ea negrunduita macar.
Alex1300BV
Noutati cu proiectul?
SiloS
Din pacate, nu. Sunt multe de spus, dar nimic constructiv.

Tinichigiul lucreaza bine, dar e imprastiat. "M-a amenintat" de mai multe ori ca o sa fie gata "saptamana viitoare", dar masina o sa faca in curand un an de zile de cand se afla in ograda lui.

Daca in septembrie 2016 eram necajit ca nu e masina gata, deja in octombrie ma rugam sa nu o mai termine. La inceputul lunii noiembrie a trebuit sa eliberez garajul, eu ramanand fara un spatiu unde sa depozitez/lucrez la rable. Apoi au venit lunile de iarna in care (evident deja) tinichigiul nu a lucrat nimic, dar macar a tinut masina o mare parte din iarna in garaj. Venirea primaverii a insemnat pentru tinichigiu un nou start. Nu de lucru, ci de amentintari: "Intr-o saptamana e gata! Maine o dau pe-o parte si sa vezi ce o sa o curat, o sa..."

Per total zona gascanului a fost reparata, pasajul rotii spate a fost si el reparat, "colturile" lunetei au fost reparate, suportul rotii de rezerva inlocuit... daca stau si ma gandesc, masina intr-adevar e aproape gata.
Ar trebui data pe o parte, curatata, reparate eventualele zone cu probleme, antifonata burta, antifonat interiorul si luata de la tinichigiu.

Eu din noiembrie 2016 pana acum nu am gasit un alt garaj, dar am cumparat o casa in curtea careia vreau sa construiesc un garaj ( 84 de metri patrati - de saptamana viitoare ar trebui sa inceapa constructia ). Lucrurile s-au miscat incet, fiind imposibil sa torn betoane in mijlocul iernii, iar dupa venirea primaverii am avut alte probleme mai importante de rezolvat.

Un alt punct de vedere este si "Eu ce fac cu masina dupa ce o iau de la vopsitorie?"
Dupa ce iau masina de la tinichigiu e clar ca o sa o duc in service. Acolo o sa o vopseasca relativ repede (fiind in interesul lor sa imi ia banii si sa scape de rabla), dar odata vopsita eu nu mai imi permit sa tin masina in aer liber.

Asa ca momentan imi canalizez energia sa construiesc garajul - vreau ca masina luata de la vopsitorie sa fie bagata direct in garaj.
SiloS
Modeste progrese.
sobolan
nimic nou ? biggrin.gif
SiloS
Ba da.

M-am intalnit cu reprezentantul RetroMobil Buzau ( care, intamplare sau nu, are un service de reconditionari masini de epoca ) si am mers impreuna acasa la Nea' Marinica, acolo unde am Dacia.

Mi-a zis ca masina e o baza buna de plecare, ce poate atinge o valoare de piata destul de mare, dar ca tinichigiul si-a cam terminat treaba. Nivelul lui e de a repara masinile ( si o poate face foarte bine ), dar nu e capabil de o reconditionare. Spre exemplu, conductele de frana/carburant ar fi trebuit date jos inainte de antifonare.
Dupa lungi discutii, dupa ce ne-am intors la service-ul sau sa imi arate o Dacia 1300 in lucru, am ajuns la concluzia ca, intr-adevar, Nea Marinica (si chiar si eu) este depasit de situatie. Cred ca masina va apuca drumul service-ului respectiv unde, contra modestei sume de 2000 E, masina va fi vopsita corespunzator.

Momentan nu am nici o posibilitate de a face pasul asta. In primul rand, ar trebui sa duc la service chederele si incuietoarele masinii pentru "a o trage la linie". Nici nu am habar pe unde se afla piesele astea. Sunt undeva prin camera mea de la apartamentul din Buzau, dar nu pot sa zic ca sunt in patul in care dormeam, sub biroul la care imi faceam temele sau in dulapul cu camasile care nu mai imi vin.

In al doilea rand, nu am un garaj (INCA) in care sa ma intorc cu masina dupa ce va fi gata. In ultimele 2 saptamani la Buzau a plouat destul de des, motiv pentru care cifa nu poate sa ajunga la locul cu pricina (s-ar afunda in pamant).

In al treilea rand, prioritatile financiare pentru mine sunt altele: garajul ( care va avea ~94 m2 ) si o masina relativ noua pentru mersul de zi cu zi.

Macar am masina, baza de plecare!!!

sobolan
QUOTE(SiloS @ 8 Jun 2017, 20:49)
Cred ca masina va apuca drumul service-ului respectiv unde, contra modestei sume de 2000 E, masina va fi vopsita corespunzator.

*




fereasca dumnezeu.....
SiloS
De ce ?
DACIOTUL_97
Risipă de bani.. smile.gif
SiloS
Eu eram pregatit sufleteste pentru o vopsitorie de ~1000 e, dar se pare ca nu gasesc pe nimeni care sa imi faca treaba cu pretentii de retromobil in banii astia.

Eu nu am timpul necesar pentru implicarea activa in proiect, asa ca nu-mi ramane decat "sa sar cu banul" si sa emit pretentii.

Alt exemplu, buzele de la aripile spate au fost umplute cu mastic (de fostul proprietar), apoi dat cu antifon peste. Mie mi s-a parut o treaba buna, astfel nemaiexistand posibilitatea de a ramane namol-apa pe pasaj. Cel de la RCR mi-a spus ca trebuie totul dat jos si refacut conform cu originalul.

Si uite asa acum stau pe ganduri, oare daca o vopsesc in alta parte si nu se remediaza "defectele", nu cumva se naste posibilitatea de a nu primi atestatul ? Va trebui sa iau la puricat topicurilor colegilor cu masinile tipla, sa vad exact care sunt cerintele...
sobolan
QUOTE(SiloS @ 9 Jun 2017, 08:35)
Eu eram pregatit sufleteste pentru o vopsitorie de ~1000 e, dar se pare ca nu gasesc pe nimeni care sa imi faca treaba cu pretentii de retromobil in banii astia.

*



blink.gif cum adica ? dezvolta !

Eu cu 2000E cumpar un logan bun gata vopsit happy.gif si mai merg cu el inca 5 ani ......stiu persoane care au revopsit super-fain masini scumpe si asta pana in 1000E .....
MuciX
Intrebarea e simpla. Pentru ce vrei atestatul? Va fi garage queen?
Am avut si eu un schimb de opinii cu Ov si se pare ca nu sunt compatibil cu ideea lor de automobil clasic - limita de kmp, etc. Asta nu inseamna ca trebuie sa isi schimbe ei regulamentul. Doar ca e foarte posibil sa nu mai vreau eu atestat.

In fine, fa-o pentru tine, nu pentru parade, treaba aia cu masticul pare o chestie buna pentru a face o masina cu probleme cunoscute de rugina sa reziste mai mult. Asta e ideea, nu? Conservare.

9 Jun 2017, 09:01:
L.E. fii sigur ca si la 2k va fi cu probleme.
Daca e "ieftin" - "ce vrei la banii astia?", cand scoti banul fara sa comentezi - "ce vrei, perfect?"
SiloS
Vreau ca tabla masinii (la care e cel mai mult de munca) sa fie eligibila de RetroMobil. Nu vreau sa existe surpriza neplacuta in care eu sa investesc si sa imi toc nervii si apoi sa primesc replici de genul : "Ne pare rau, dar aici nu e conform cu originalul!"/"Conducta asta de frana este plina de antifon, trebuie schimbata!"

Un stop, o inima de cheder - se schimba ulterior fara bataie de cap, tabla o data se face.

MuciX
Parerea mea: finisajul, da, mi se pare normal sa ai pretentia sa fie de "concurs", mai ales la banii aia. Dar daca apelezi la un artificiu de genul celui de mai devreme, care nu afecteaza forma, in schimb prelungeste viata pasajului ala cu vreo cativa ani, nu consider ca e o problema.
Unul dintre obiectivele retromobil, ar trebui sa fie acela de conservare. Da trebuie sa fie si conforme perioadei, dar asta nu e o scuza pentru a "nega" unui om dorinta de a o conserva cat mai bine.
Da, nu e normal sa ai sony explode pe ea, sau teroson pe conducta de frana, dar un cordon de mastic pe interiorul pasajului...
SiloS
Mucix, eu vreau sa fac masina dupa preferintele si pretentiile mele. Dar se pare ca eu nu am standardele atat de inalte - pe mine nu ma deranjeaza conductele de frana antifonate, tapiseria de plafon cred ca o pot curata suficient de bine chiar si asa, montata pe masina.

Oarecum incep sa regret ca nu i-am dat o spoiala rapida de 1500 de lei, fara prea mare efort. Am un prieten care si-a luat o 1300 cam in acelasi timp cu mine. A dus masina la vopsitor pe rotile ei, cu motorul mergand. Vopsitoria - garajul unui individ de la tara.
Rezultatul ? O Dacie care arata bine si cu care omul participa la raliuri de regularitate, se plimba de fiecare data cand isi doreste si la care nu munceste mai deloc. Umbla in portbagaj cu trusa de scule, cu piese de rezerva, masina nu ruleaza chiar impecabil ( Dacia mea rula mult mai frumos decat a lui ), dar el se bucura de Dacioara lui. Pana la urma despre asta e vorba. Sa nu fii sclavul unui fier si sa te poti bucura de el. El s-a dat cu masina pe Transfagarasan ( in cadrul unei competitii, deci drumul inchis circulatiei publice ), eu doar am m-am ales cu un maldar de fiare...
sobolan
QUOTE(SiloS @ 9 Jun 2017, 09:17)
Pana la urma despre asta e vorba. Sa nu fii sclavul unui fier si sa te poti bucura de el.
*



up.gif

Despre vopsea si pret nu mai zic nimic,fiecare face cum crede cu banii lui....
maho
E putin de discutat: cand mi-am facut masina (pt. mine, dupa cum am mai spus, nu pt. atestat), nu s-au demontat conductele de frana si carburant (nici sub masina, nici sub capota, pompa de frana a ramas acolo, ca si caseta de directie), s-a facut lucrarea cu ele montate. Normal ca arata mai nasol asa, dar costul (relativ mare) care ti s-a spus, e justificat de o lucrare care dureaza mult mai mult, arata (in locurile care nu se vad de pe strada) mult mai bine, iar la remontare pot aparea probleme (sa se f*ta conductele, de ex.). Ideea e ca mie nu mi-a spus nimeni dupa lucrare ca n-as putea lua atestatul pe motiv de conducte vopsite, eu zic sa ceri mai multe pareri (sunt destui membri RCR cu "greutate" pe aici, pe forum), nu doar a reprezentantului local.
Treaba cu masticul poate fi utila sau nu, depinde.
Servisurile care se inhama la dacii vechi pt. reconditionari cu pretentii sunt destul de rare, iar cu banii... trebuie sa-ti faci singur singur socotelile, cu o marja de siguranta; oricum, mai bine o faci o data si bine, decat de mai multe ori.
FiveThreeFive
SiloS, sunt de aceeasi parere cu cei care considera ca a obtine atestantul cu orice pret este un demers inutil.
Exigentele celui de la Retromobil par exagerate. Mai ales ca exista multe alte masini (diverse marci), atestate Retromobil, care sunt total incompatibile cu astfel de exigente. De unde rezulta suspiciunea unui interes financiar direct intre exigentele respective si service-ul de reconditionari al reprezentantului Retromobil...

As intelege necesitatea atestarii Retromobil daca masina ar avea un motor cu capacitatea cilindrica de peste 2600 cmc, nivel de la care impozitul anual ajunge la cote aberante.
De asemenea, as intelege necesitatea atestarii daca iti propui sa transformi aceasta masina intr-o investitie prin care sa speri la un profit frumusel - in ideea ca poate ii va creste brusc valoarea peste un anumit numar de ani de acum incolo (vezi ideea de "garage queen" la lui MuciX).

Altfel, nu vad rostul atestarii.
MuciX
QUOTE(SiloS @ 9 Jun 2017, 09:17)
eu doar am m-am ales cu un maldar de fiare...
*


imbratisare.gif

QUOTE(FiveThreeFive @ 9 Jun 2017, 09:57)
As intelege necesitatea atestarii Retromobil daca masina ar avea un motor cu capacitatea cilindrica de peste 2600 cmc, nivel de la care impozitul anual ajunge la cote aberante.
*


RCR, pe buna dreptate, fix de tipul asta de atestare vor sa scape, aceea facuta pentru a evita taxe si impozite.
sobolan
QUOTE(MuciX @ 9 Jun 2017, 10:05)
RCR, pe buna dreptate, fix de tipul asta de atestare vor sa scape, aceea facuta pentru a evita taxe si impozite.
*



si-ar fugi toti cu porsche-urile,mercedes,bmw si alte masini din club si-ar ramane doar cu trei dacii si doua oltcit-uri radmasa.gif
Daca autovapantul/insonorizantul dat pe tevi e un impediment/greseala tehnologica atunci inseamna ca eu personal is tampit,nu ca n-as fi radmasa.gif .....acum o saptamana am schimbat o teava de frana la un vectra B,era putrezita......voi credeti ca toate daciile au tevi de cupru ?
Eu am mai scris,la o parada din Braila am vazut vreo 5-6 GUNOAIE de masini expuse....pai dacia mea verde e AUR pe langa alea si totusi e facuta in curte,e cum e fata de ce vad aici pe la unii dar sa dai 2000E pe o vopsea la dacie e jaf la drumul mare,o da cu cristale scaraoschi sau ce naiba ii face ?
Fiindca spunea cineva mai sus de service-uri si dacia ...pai nimeni nu le vrea iar care le vrea face tarif preferential,e normal.....imi ia 15 minute sa schimb un amortizor la un logan cu doua trei chei si imi ia peste o ora la o dacie cu prese si alte dispozitive,unde mai pui ca-s suruburile intepenite si alte impedimente,e firesc sa fie asa....un brat de dacie inferior poate iesi afara doar cu tija taiata la autogen,am patit,unde mai pui ca piesele de schimb is de kkt si azi o faci iar maine cade iar.....lumea crede ca dacia e jucarie biggrin.gif in realitate e un "junghi" mai ales in anul 2017.
MuciX
Cred ca RCR incearca sa isi regaseasca putin identitatea.
Au devenit mai notorii acum, decat erau acum 15 ani, deci nu ii mai intereseaza volumul, cat calitatea membrilor si masinilor inscrise.
Acum serios, nu ai ce cauta cu pumnul de chit in RCR, fie ca e spoit pe un porsche fie ca e pe o lada.
sobolan
QUOTE(MuciX @ 9 Jun 2017, 12:24)

Acum serios, nu ai ce cauta cu pumnul de chit in RCR,.
*



esti sigur ? rolleyes.gif
maho
QUOTE(sobolan @ 9 Jun 2017, 10:54)
sa dai 2000E pe o vopsea la dacie e jaf la drumul mare
....lumea crede ca dacia e jucarie biggrin.gif in realitate e un "junghi" mai ales in anul 2017.
*


Tocmai de-aia, ca-i "un junghi", se pot cere 2000E pe toata lucrarea, nu doar vopsit. Daca lucrarea e de calitate, nu mi se pare astronomic pretul.

QUOTE(MuciX @ 9 Jun 2017, 12:24)
Acum serios, nu ai ce cauta cu pumnul de chit in RCR, fie ca e spoit pe un porsche fie ca e pe o lada.
*


De acord, cu o mica nuanta: nu ai ce cauta cu pumnul de chit pe masina, daca vrei sa te tina 100 de ani (asta nu e legat de intrarea in rcr sau de atestare, conditiile nu sunt deloc exagerate).
SiloS
[quote] De unde rezulta suspiciunea unui interes financiar direct intre exigentele respective si service-ul de reconditionari al reprezentantului Retromobil.../quote]

Corect.
Exact asa am gandit si eu.

Eu am vazut o 1300 in lucru la ei (alaturi de un Ford din anii '30, un Mustang '67 si alte masini deosebite) si pot spune ca intr-adevar fac treaba buna: masina trasa "la linie" la perfectie, dedesuptul era totul ca si nou, portierele aratau ca si scoase acum de pe poarta fabricii... intrebarea e daca se poate face aceeasi treaba si cu 1000 E, sau 1500 E.

Si, acum intru intr-o discutie un pic subiectiva: oare nu exista posibilitatea de a-mi gasi "nod in papura" daca nu fac masina la service-ul lor? Oare daca imi fac masina cu 1500E nu va trebui sa completez pana la 2000 E sub alte forme ? Si pe langa tabla, conteaza si altele: poate daca imi fac masina la ei ,"o sa treaca cu vederea" faptul ca unul dintre stopuri are cromul de pe laterale un pic crapat, spre exemplu ? Nici nu stiu c e sa fac pe viitor... Momentan imi canalizez energia pentru garaj...
sobolan
QUOTE(maho @ 9 Jun 2017, 13:33)
Tocmai de-aia, ca-i "un junghi", se pot cere 2000E pe toata lucrarea, nu doar vopsit.


omul a spus doar vopsit nu si tinichigerie....eu ce sa mai inteleg ??? wacko.gif

QUOTE(SiloS @ 9 Jun 2017, 13:35)
oare nu exista posibilitatea de a-mi gasi "nod in papura" daca nu fac masina la service-ul lor?
*



NU,imposibil.....stop putin crapat ? esti prea meticulos.....altii dau bani grei pe stopuri seima crapate putin si nu se plang doar pentru ca scrie pe ele seima....la prima ploaie faci acvariu in ele sau o tii doar in garaj.....aici e dilema,o vei folosi ocazional sau deloc ?
MuciX
Nu m-ar mira sa existe interese de genul, fara a arata cu degetul intr-o directie anume, dar sincer nu ma mai mira nimic.
Sincer, eu de 2k euro consider ca am primit mai putin decat ce povestesti tu acolo.
sobolan
eu simt nevoia sa ma las.....voi vorbiti de miile de euro ca si cum ai zice "bani de-o acadea" .....fir-as al naibii ,am si eu un junghi in ograda ,exagerez si eu in felul meu si dupa posibilitatile mele darrrrr......

MUCIX : up.gif ,interesul poarta fesul ! wink.gif
MuciX
nu te inteleg, vorbim de sume care ne-au fost cerute sau pe care le-am platit.
Asta e piata. Eu sincer sa fiu ma consider mai "sarac" decat tine, spre exemplu, pentru ca eu nu sunt in stare sa mi le fac singur.
sobolan
QUOTE(MuciX @ 9 Jun 2017, 13:50)
pentru ca eu nu sunt in stare sa mi le fac singur.
*



adica eu-s mai bogat ca mi le carpesc singur.....da' nu mi-as permite s-arunc vreo 3000E intr-o dacie,poate nu deodata.....nu stiu exact..... ideea generala e ca orice masina veche cere bani multi la restaurare iar ceea in ce m-am bagat eu se numeste o reconditionare(daca se poate numi asa) si nici p-aia nu o faceam fara scule si fara a avea abilitatea asta....adica nu as fi dat bani la service pentru asta.....
iustin_uap
Silos, eu cred ca te agiti prea tare. Masina trebuie sa fie in stare buna tehnica si estetica, originala, sau cel mult modificata cu repere specifice epocii. Daca respecta criteriile astea n-are de ce sa nu obtina atestatul. In rest, in ceea ce priveste rezultatul si costul final, totul depinde de pretentiile, cunostintele si relatiile fiecaruia.
harby ;))
Ma bag si eu ca musca, dar cu o opinie altfel.
In primul rand, e masina ta, tu decizi, sunt banii tai si nimeni nu poate critica decizia ta, decat tu insuti!
In al doilea rand, ca sa iei decizia pentru a trimite masina la service-ul acela trebuie sa ai in vedere:
- urmarit felul cum se misca oamenii,
- sa vezi o masina facuta de ei dupa ceva ani sau chiar recent.
E foarte important sa vezi cum lucreaza, sunt patit cu meseriasii lui peste. Daca lucreaza bine si suma asta e: vopsit + tinichigerie + dezasamblat, zic ca este un pret decent. E foarte important sa respecte pasii importanti in curatarea caroseriei, protejarea si inlaturarea ruginei etc.
Din propie experienta iti spun, mai bine caut pe cineva care face o treaba buna din start, decat sa stau dupa mesterii romani. O sa ajungi la final sa realizezi ca nu merita, desi dai mai putini bani, e riscul ca treaba facuta sa nu reziste multi ani. PLUS, nu stiu tu cum stai cu timpul, dar sa lucrezi cot la cot cu mesterul care ti-o face e destul de greu, stresant, etc. Asa daca doar te duci in inspectie, e altceva.
Poate eu sunt mai comod, dar si mai ocupat ca timp.
Eu am trecut prin 2 faze din astea. Regret ca nu am facut de la inceput treaba cum trebuie, chiar daca dadeam mai mult, era altceva.
DAR exista si versiunea cand poti face ceva ieftin si bun.

Totodata, oameni buni, traim in 2017, voi inca mai credeti ca o vopsire la cuptor va costa 15mil cu factura si etc. ? Uneori trebuie sa ii intelegem si pe cei care fac un lucru, au taxe de platit, materialele de calitate nu sunt ieftine deloc si mai e si resursa umana, care .. . Adica nu cred ca voua v-ar conveni sa faceti lucrari mari pe 1000e.
sobolan
QUOTE(harby)
O sa ajungi la final sa realizezi ca nu merita,
*



la revanzare nu merita oricum,asta gandita pe plan financiar si nu sentimental....
b06fcn
QUOTE(SiloS @ 9 Jun 2017, 08:04)
Vreau ca tabla masinii (la care e cel mai mult de munca) sa fie eligibila de RetroMobil. Nu vreau sa existe surpriza neplacuta in care eu sa investesc si sa imi toc nervii si apoi sa primesc replici de genul : "Ne pare rau, dar aici nu e conform cu originalul!"/"Conducta asta de frana este plina de antifon, trebuie schimbata!"

Un stop, o inima de cheder - se schimba ulterior fara bataie de cap, tabla o data se face.
*



In conditiile astea rapciuga de 1300 din fata de la taxi Pelicanul, vopsita intr-o culoare galben taxi care nu cred ca era in paletarul epocii, cu barele de 1300 cu tampoane mici vopsite in negru, la fel ca si celelalte foste elemente cromate si colantata taxi pelicanul retro nu putea fi atestata...dar are insigna RCR pe masca...si am mai vazut si alte masini atestate desi au unele modificari...sunt si pe aici pe forum unele...
sobolan
icon_mrgreen.gif ,n-ai vazut ce-am vazut eu cu ochii mei....cu atestate.....
Adrian Frigo
Numai tu?! radmasa.gif

Treaba e una și bună:vrei lucrare de calitate,cauți meseriași și plătești.Vrei cârpeală cu 1500 de lei,ai la alegere câți ''meseriași'' vrei tu!Și varianta 3->ți-o faci tu singur cu mânuțele tale! wink.gif Exemple pe aici cu băieți artiști sunt destule...
După mine,viitorul proiect (exceptând vopsitoria finală) așa o să-l fac! smile.gif

Q.E.D!
DACIOTUL_97
@harby wink.gif) - Stefane,dar nici sa dai 2000 de euro DOAR pe vopsit...nu merita,e risipa curata.Cu banii astia o faci profi cu tot cu tinichigerie+ceva piese.Eu nu zic ca nu ai dreptate,stiu ce implica pregatirea masinii pentru vopsit,nu e munca pentru oricine,dar hai sa ne gandim ca pur si simplu e o tampenie sa dai mii de euro doar pentru asa ceva.Sper ca nu am jignit pe nimeni,stiu ca sunt proprietari de dacii care investesc destul de mult ca masina sa arate "tipla",si eu chiar admir acesti oameni,dar unii dintre noi nu ne permitem prea mult.
Daciotul_98
Brecul meu are terosonul original pe dedesubtul mașinii, bineinteles ca am conductele gazate cu alb si teroson, de fabrică pe tot cuprinsul lor, așa a venit din fabrică. O precizare pentru colegii restauratori daciile au fost negre pe dedesubt, usor gazat in culoarea caroseriei in zona aripilor fata și spate, așa ca tot e o moda sa fie terosonata in culoarea mașinii. Colegul restaurator care a cerut 2000 e pe revopsire, tot o lucrare de buget va face, sa rămână si profit dar nu va reflecta 2000 e.
Tinichigeria e mama vopsitoriei, nu o protejeze bine va umfla rugină vopseaua.
iustin_uap
QUOTE(b06fcn @ 10 Jun 2017, 21:44)
In conditiile astea rapciuga de 1300 din fata de la taxi Pelicanul, vopsita intr-o culoare galben taxi care nu cred ca era in paletarul epocii, cu barele de 1300 cu tampoane mici vopsite in negru, la fel ca si celelalte foste elemente cromate si colantata taxi pelicanul retro nu putea fi atestata...dar are insigna RCR pe masca...si am mai vazut si alte masini atestate desi au unele modificari...sunt si pe aici pe forum unele...
*



Masina aia arata cu totul altfel cand a luat atestatul. Nu e un exemplu bun.
[attachmentid=1628063972]
harby ;))
QUOTE(b06fcn @ 10 Jun 2017, 21:44)
In conditiile astea rapciuga de 1300 din fata de la taxi Pelicanul, vopsita intr-o culoare galben taxi care nu cred ca era in paletarul epocii, cu barele de 1300 cu tampoane mici vopsite in negru, la fel ca si celelalte foste elemente cromate si colantata taxi pelicanul retro nu putea fi atestata...dar are insigna RCR pe masca...si am mai vazut si alte masini atestate desi au unele modificari...sunt si pe aici pe forum unele...
*



Masina aia a fost stricata de nenorocitii aia, era impecabila. Si nu cred ca mai are atestat in halul cum au facut-o!

QUOTE(DACIOTUL_97 @ 10 Jun 2017, 23:15)
@harby wink.gif) - Stefane,dar nici sa dai 2000 de euro DOAR pe vopsit...nu merita,e risipa curata.Cu banii astia o faci profi cu tot cu tinichigerie+ceva piese.Eu nu zic ca nu ai dreptate,stiu ce implica pregatirea masinii pentru vopsit,nu e munca pentru oricine,dar hai sa ne gandim ca pur si simplu e o tampenie sa dai mii de euro doar pentru asa ceva.Sper ca nu am jignit pe nimeni,stiu ca sunt proprietari de dacii care investesc destul de mult ca masina sa arate "tipla",si eu chiar admir acesti oameni,dar unii dintre noi nu ne permitem prea mult.
*



Eu il astept pe Silos sa ne zica daca e doar vopsit sau cu tinichigerie. Totul depinde de calitate.


QUOTE(Daciotul_98 @ 11 Jun 2017, 11:07)
Brecul meu are terosonul original pe dedesubtul mașinii, bineinteles ca am conductele gazate cu alb si teroson, de fabrică pe tot cuprinsul lor, așa a venit din fabrică. O precizare pentru colegii restauratori daciile au fost negre pe dedesubt, usor gazat in culoarea caroseriei in zona aripilor fata și spate, așa ca tot e o moda sa fie terosonata in culoarea mașinii. Colegul restaurator care a cerut 2000 e pe revopsire, tot o lucrare de buget va face, sa rămână si profit dar nu va reflecta 2000 e.
  Tinichigeria e mama vopsitoriei, nu o protejeze bine va umfla rugină vopseaua.
*


Nu stiu, cred ca a ta a fost low-cost radmasa.gif
Dar 1307-le meu a fost alba si stiu alte exemple clare ca masinile erau vopsite si pe sub.

@sobolan
Eu ma refeream la cu totul altceva. Ca nu merita sa dai bani putini pentru a iesi masina mai nasol decat era! Si ca sa mai fac o paranteza, nu o sa merite ca valoare Dacia pana intr-un punct, cand nu o sa mai de unde sa le iei, piese or sa fie doar reproduceri.
Si va spun ca valoare creste, chiar daca e Dacie.

Scuze, Silos, ptr. off-topic.
b06fcn
In cazul asta ar trebui ca RCR sa revoce atestatul...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.