Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Prin ce se remarca noul Megane IV
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
Modus
Renault promoveaza pe Facebook anumite detalii legate de noul model:

- un Megane GT cu un volan superb, scaune sport care arata excelent si scaune incalzite https://media.giphy.com/media/3oszKnRx1PQctc2Gyc/giphy.gif

ligrivis
Daca imi este permis am gasit un articol interesant despre noul Megane 4 in care sunt explicate diferentele intre Megane 3 si 4
http://www.promotor.ro/masini-noi/news/nou...e-foto-14702567
Modus
Noul Megane IV Sport Tourer in teste http://www.carscoops.com/2016/01/2017-rena...rer-caught.html

aqua
Au aparut in showroom? Am vazut azi pe platforma prin oras un megane gt si un talisman, aratau f bine, initial am crezut ca talismanul e un vw cc, dupa care am vazut semnul central pe jante
Dreamer
Pe site-ul oficial nu a aparut nici Megane 4 nici Talisman.
aqua
Cred ca o sa apara la vreun dealer in curand, erau neinmatriculate si am un feeling ca le ducea in vreo reprezentanta, nu la vanzare momentan, doar pentru showroom
Vanzatorul de Iluzii
Au fost expuse sub portalul de la intrarea la Inter. M-am sucit puțin pe lângă ele și arată bine amândouă.
mihaimgm
O poza nu ai facut?
dansora
Tot pe 27 e facuta...
Modus
Ce ma bucur ca aduc Megane IV GT in Romania!
Piper101
Arata bine, dar daca nu vin cu motorizari noi, degeaba. Pe talisman vezi 2 guri de evacuare imense de zici ca are minim un V8 sub capota, si are de fapt un 1.5 dci de 100 de cai. Renault are mare nevoie de motorizari de generatie noua, intre 130 si 180 de cp.
Horatiu Mihai
@Piper101: Asa este.
madhorsefuzzy
Nu ca tin cu Reno dar are tot ce ziceti.

La 130CP ai un 1.6dci care pare modern. Vechi nu e oricum.
La 160CP ai un 1.6dci EDC (pentru concurenta cu DSG) cu 2 turbine care e modern. Aici ai acoperite flotele pe langa 1.5dci 110 pentru carausi.
La 200CP ai benzina cu EDC7 ceva finutz pentru elitisti.

Eu zic ca 95% sunt acoperiti. Pentru aia 5% nu renteaza sa-si mareasca investitiile cu 50%.
Piper101
Unde vezi motorizarea de 1.6 dci 160 cp? Nu este disponibila pe renault.ro pt megane sau kadjar. De cea de 200cp benzina nu mai vorbesc. Vedem cand se lanseaza oficial.
mircea_aq
si dci160 edc si tce200 edc sunt in fisa de produs a talismanului, probabil vor ajunge si in cea a MIV.

http://www.reno.ro/Preturile-pentru-Romania-t294421.html

Si in test: http://www.autobild.de/artikel/renault-meg...ht-8593987.html

marius_1st
QUOTE(Piper101 @ 8 Feb 2016, 17:47)
Unde vezi motorizarea de 1.6 dci 160 cp? Nu este disponibila pe renault.ro pt megane sau kadjar. De cea de 200cp benzina nu mai vorbesc. Vedem cand se lanseaza oficial.
*



Salut
Am primit de la dealer o oferta pentru modelul de benzina 200 CP. In varianta de echipare top, pretul 29 900 euro, deocamdata.
fish
Cred ca oferta se referea la Talisman.
cuki46
L-am vazut in Germania intr-un Mall...arata bine masina, dar cred ca a venit 2-3 ani prea tarziu. Am citit in diagonala despre ceva sisteme "inovative" din punctul lor de vedere...mie imi parea mai mult Marketing. Nu cred ca acel sistem de virare cu toate cele 4 roti (aparent ii in serie) face o mare diferenta, atata doar ca pot sa spuna cei de la Renault ca au ceva in Plus fata de altii.

Motoarele binecunoscute...3 benzina de 100, 132 si 205 CP si 3 diesel de 90,110 si 130CP. Preturi de la 17.000-30.000...Pe mine m-a interesat Dieselul de 130CP care incepe de la 25.000.

Din Punctul meu de vedere este mult prea mare acest pret....un GTI sau GTD incepe de la 26.000...si acolo vb de minim 180CP in cazul GTD.

Astea sunt preturile pe Germania, probabil ca la noi vor fi un pic mai mici, dar nesemnificativ.

Din punctul meu de vedere, masina a ajuns prea tarziu pe piata, pretul momentan este mult prea piperat, iar pana cand ajunge cu adevarat "rentabila" vor mai trece inca vreo 2-3 ani...timp in care concurenta nu doarme.


m3st_tce
Prin ce se remarca? Prin lipsa!
Desteptii de la Renault au scos Megane-ul 3 hatchback din oferta de Ro (la altii l-a lasat), acum, cand TVA-ul a scazut (efect psihologic, coane Iancule!).
Nu cumva pregatesc productia (carui model?) in Turcia si schimba linia?
Haustrum
Lungesc foarte mult lansarea in România. Din ce-am mai vorbit pe la dealeri, o sa fie la sfârșitul lui Martie.
mircea_aq
Trebuie sa se lanseze Talisman-ul week-end-ul asta smile.gif
Pe de alta parte asa a fost si cu megane-ul III, prezentat la salonul de la Paris 2008, a ajuns in martie-aprilie 2009 in showroom-urile noastre.

@cuki - masina e fara dubii in intarziere, 1 an zice reno, de fapt sunt mai degraba vreo doi. Daca tot vine mai tarziu, macar sa fie o masina buna.
Despre preturi, banuiesti si tu ca in Romania vor fi cu totul altele. De obicei sunt caustic la adresa domnilor de la reno, dar fisa de produs de la talisman arata promitator, deci am toate motivele sa cred ca si MIV va fi la un pret competitiv.

Diesel-ul de 130 de cai pare sa fie cea mai echilibrata motorizare. In privinta pretului in Germania, un GT Line incepe (dupa aplicarea discountului) de la 22.000 Euro.
Banuiesc ca la noi va fi chiar ceva mai jos de atat. Nivelul de echipare la GT Line e foarte bun, o stim de la actuala generatie, pe optionale nu cred ca spargi mai mult de 2000 euro. Banuiesc ca mai da si reno un discount, vreun 5% cat era si la m3.

Daca te uiti peste gard la poluatori, probabil ca un 2.0 150 HL e o versiune relativ comparabila, pleaca de la 23k euro, dar HL-ul romanesc e chel si ajungi sa dai 5k pe optionale. Primesti o masina ceva mai performanta, dar la un pret cu vreo 20% mai mare.

ssilviu
Am intrat eu intr-un GT line acum o saptamana. Meh. Inghesuita plus multe chestii nasoale comparativ de exemplu cu Megane 2. Stalpul A invelit in plastic in loc de velur-ul ala de la Megane 2, consola de bord in locul unde tii genunchiul drept avea plastic tare in loc de spuma ca la Megane 2. Iar tableta de pe bord complet neintuitiva. Nu prea sunt deloc impresionat.

Ah mi-a placut totusi ca booteaza rapid tableta aia si cel mai important, porneste inca de la descuiere, astfel incat pana ajungi sa te pui in masina, ea e pornita. Asta e bine, la Clio adorm pana porneste ea.
Modus
un drive test cu magnificul GT http://blogmoteurs.blogs.lavoixdunord.fr/a...bons-rails.html

mircea_aq
Pentru ca downsizing:

Duel : Renault Megane IV GT vs Renault Megane III 2.0 TCe

1 Mar 2016, 10:15:
Test: https://www.youtube.com/watch?v=PchPCEwMUk8

mircea_aq
Inca un test cu 1.6 dci gt line: https://www.youtube.com/watch?v=FiDoAhMt49I
silvanu96
Iak. La Geneva M IV SportWagon-ul are codita de rechin ... mad.gif
Chiar asa, sa fi ramas in criza de idei??
xymzar
Cine dracu a dat tonul cu tableta in bord, Tesla?
Oribil arata si nu doar la Renault.
m3st_tce
Tableta in bord este apreciata de multi, putem spune ca cei de la Renault sunt in trend. wink.gif
Shuri
Proaspat proprietar de M3 GT Line, am bagat putin unghia in gat dimineata... Masina mi se pare superba. I-am facut si cateva poze la stop.

Pareri? Avem vreun dornic de asa ceva pe aici? A facut careva drive test?

Later Edit: Mda, scuze, uitasem ca e deja sectiune pentru M4.
mircea_aq
AG cu 93 in coada, asta e, l-am vazut saptamana trecuta prin floreasca, duminica pe turda. Cred ca e masina de probe. Oficial rcr-ul nu vinde m4.

@Shuri nu-ti baga unghia ca n-ai vazut lista de preturi. Asta albastra configurata cu tot ce-i trebuie banui ca va sari de 27k pret de lista.
b76bgaarh
oau, au pastrat antena de la megan 2.
mircea_aq
Interesant ar fi sa vedem pretul reperului pentru M2/3/4.
m3st_tce
Mai interesant este ca din spate arata putin ca un Ibiza '02 (masina din fata) cu facelift. smile.gif
Shuri
La asta ma uitam si eu m3st_tce. Amuzant.

Stiu ca e mai scump, e o diferenta de vreo 9000-10000 fata de cat am dat eu, dar e frumos n-ai ce zice.
helldriver11
Un Megane IV in Franta are un pret de pornire de 18.200 Euro. Când va fi adus in Romania, probabil va pleca de pe la un 17.000 Euro.
textex
QUOTE(mircea_aq @ 15 Mar 2016, 15:14)
@Shuri nu-ti baga unghia ca n-ai vazut lista de preturi. Asta albastra configurata cu tot ce-i trebuie banui ca va sari de 27k pret de lista.
*



22250 euro.
http://www.auto-testdrive.ro/noul-renault-...leta-de-preturi
Shuri
20400 1.6dci 130cp probabil standard. Cu extra optiuni ajunge spre 25000 deci oricum mult peste ce am dat eu. Nu e rau oricum, ma asteptam la preturi mai mari pentru GT.
mircea_aq
au inceput drive testele pentru presa si in ro:

http://viteze.ro/test-drive/test-drive-ren...-edc7-4control/

b76bgaarh
https://www.youtube.com/watch?v=bQw1MGT94gQ

cica cu lipsuri.
pavilion8373
QUOTE(b76bgaarh @ 22 Mar 2016, 13:42)



Iei un GT si adio lipsuri...
Motorina nu are ce cauta in orase.
simon
Personal, gasesc masina foarte scumpa, iar marketingul Renault in Romania un mare rahat cu perje garni.
Modus
test cu 1.6 dCi http://www.auto.ro/renault-megane/noul-ren...130--55099.html

textex
M-am suit intr-un GT, in showroom. Arata foarte bine masina, atat in interior, cat si ca aspect exterior. Chiar mi se pare ambianta interioara mai reusita decat la Talisman, unde totul e foarte posomorat - cel putin in varianta Intense cu tapiterie neagra. La Megane GT, totul mi se pare mai atractiv si mai potrivit cu specificul masinii.
Ca si puncte mai slabe:
- tapiteria Alcantara costa 1000 euro mai mult decat cea standard - Alcantara este microfibra (plus) - n-are nici o legatura cu pielea. Lateralele sunt oricum vinilin. N-am vazut tapiteria standard, dar cred ca ar fi o optiune mai potrivita;
- scaunele din fata au sezutul foarte ingust, cel putin pentru mine. Stai doar pe partea centrala a sezutului, deoarece umerii sunt foarte abrupti si putin deranjanti. In schimb spatarul e in regula, are o buna sustinere;
- in spate e clar ca nu poti merge confortabil pentru distante mai lungi, bancheta e potrivita cel mult pentru femei si copii;
- portbagajul nu ma impresioneaza ca volum, dar asta e, compacta clasa C;
- penibil esapamentul, de fapt e o singura teava desi sunt 2 orificii in bara. Ce bine o sa arate iarna, scotand abur doar prin stanga...
- cred ca incarcata cu bagaje - ca pentru concediu, garda la sol scade si mai mult si ar arata destul de cocosata. Cred ca este gandita ca o masina pentru 2 persoane cu o geanta de sport aruncata in portbagaj.
Nu stiu pina la urma daca este masina potrivita pentru o excursie in Europa pe sosele montane (acolo o vad in elementul ei). Pina sa ajungi acolo ai nevoie de confort si spatiu de bagaje, asa ca se ajunge iar la ecuatia Talisman - oare de ce e atat de scump pt un Renault?
De fapt si GT-ul este 25000 cand il configurezi...

Ramane sa vad ce inseamna masina aceasta in miscare, poate imi schimba radical impresiile.
simon
Mi se pare mie sau Renault chiar foloseste varianta GT ca vîrf de lance in promovarea Megane 4?
Mi se pare aiurea, modelul este o compactă familiala, ce ne tot baga in ochi 'supersportiva'?
rusus
Până acum nu am văzut niciun m4,dar talisman am văzut o grămadă de platforme pline cu ele
mircea_aq
GT: https://www.youtube.com/watch?v=56iFVBs6GDY
papa_mulo
QUOTE(textex @ 23 Mar 2016, 18:00)
- penibil esapamentul, de fapt e o singura teava desi sunt 2 orificii in bara. Ce bine o sa arate iarna, scotand abur doar prin stanga...
*



Da, o sa rada toata lumea de tine. Mai ales aia care au passat ultimul model si le iese fumul de sub masina, nu le iese pe nici un ornament din cele doua din bara. De fapt nu m-ar mira sa nu fie asa si la megane gt. Cati producatori crezi tu ca se apuca sa faca split la evacuare de 4 in linie doar ca sa iasa fumul pe doua gauri? Ei nu stiu cum sa taie din ele ca sa iasa masina mai ieftina...

PS: da si un search pt alcantara sa vezi ce inseamna, prin definitie nu are legatura cu pielea intoarsa, doar imita pielea intoarsa. Are avantajul ca se poate curata in timp ce pielea intoarsa iti mananca zilele...nu se pune decat pe masini luxury.
cj98czh
QUOTE(simon @ 23 Mar 2016, 19:03)
modelul este o compactă familiala, ce ne tot baga in ochi 'supersportiva'?
*



Pai la 205 caluti alerti eu zic ca are valente sportive ... nu prea poti sa zici ca este chiar o compacta de familie ..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.