Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Zgomot usa megane 3
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2
manta1993
Salut ! cand deschid usa dreapta fata se aude un trosnit zici ca se rupe usa ce ar putea fii? am inteles ca ar putea fi opritorul usii ....unde as putea sa gasesc unul?
alexbudan
La magazin!
bebitza_cbs
Salut,
In imaginea atasata gasesti codul, spor la cautat.
sonido
Salut,

Si eu am aceeasi problema cu trosnitul. Stie cineva cum se umbla la piesa in cauza?
Mie imi pare a fi ambutizata portiera in partea opritorului.
Am mai avut un Scenic inainte, cu aceeasi problema si era doar slabita o piulita .
manta1993
am gasit piesa ..... mai am o intrebare oare se da toata fata de usa jos sau se poate scoate doar capacul si boxa??
75AIM
Pe topicul de Megane 2 este explicat clar cum se schimba ,eu imi amintesc ca dadusem o gaura finuta cu burghiu de 3 parca si injectasem vaselina fluida cu o seringa cu ac lung si scapasem de zgomot,oricum la mine nu era chiar terminat opritorul.
bebitza_cbs
Incearca cu un spray cu vaselina alba 15-20 lei.
manta1993
am bagat de toate si tot asa face.....pe mine ma intereseaza daca se poate scaoate doar capacul si difuzorul fara sa dau fata de usa jos
75AIM
Nu se poate,cauta topicul la M 2 ca acolo sunt poze cu mecanismul desfacut si unde dai o gaura finuta in lateral parca pe unde bagi vaselina.Eu daca nu eram in garantie asa rezolvam.
solidconvert
Nu l mai trimite aiurea pe topicul de magane 2 ca n au legatura opritoarele intre ele... sunt diferite! Nu trebuie sa dea nicio gaura nicaieri. Pentru acces trebuie sa demonteze fata de usa jos si abia dupa aceea poate sa demonteze opritorul. Are doua bucsi care se uzeaza, motiv pentru care face zgomotul respectiv. Dupa demontare, cu putina pricepere merg inversate bucsile intre ele dar este mult de munca si nu renteaza. Mai bine il inlocuieste si gata. Mai poate sa incerce sa i dea cu spray pe baza de vaselina dar din interior pentru ca pe acolo are acces mai bine. wink.gif
75AIM
Mea culpa...azi m-am uitat cu atentie si eu la usa si da este alt model mult mai simplu la Fluence facelift,adica o limba intra in opritor,limba ce poate fi usor gresata eu i-am dat ceva vaselina pe fata dar oricum avea din fabrica....bucsele aici sunt la vedere si pot fi gresate usor si la spray.
manta1993
OK va mulțumesc ....am sa Desfac mâine fata de ușa sa văd ce este pe acolo
modro
Iti trebuie o rola schimbata la opritor pt ca cele originale la modelele 2009-2014 sunt de plastic. dupa s-au pus de metal. foarte simplu de schimbat. iti trebuie ceva forta la surubul de la stalp.
su nu bagati vaselina sau alte chestii....
spor la treaba
adytym
era pe undeva pe aici pe aria m3 si o rezolvare destul de simpla , ceva cu smirgheluitul rolei , cica se rezolva problema
fabby
eu am schimbat opritorul si s-a rezolvat. parca 200 ron a costat, original.
nu se recomanda ungerea lui cu vaselina sau w40 (cum am facut si eu)
75AIM
de ce?
marius80_eugen
QUOTE(modro @ 15 Feb 2016, 07:51)
Iti trebuie o rola schimbata la opritor pt ca cele originale la modelele 2009-2014 sunt de plastic. dupa s-au pus de metal. foarte simplu de schimbat. iti trebuie ceva forta la surubul de la stalp.
su nu bagati vaselina sau alte chestii....
spor la treaba
*

Degeaba bagati vaselina , ulei si alte smecleuri , face si mai tare pentru ca aluneca mai mult si nu atenueaza nimic . Odata ce incepe sa tacane , trebuie schimbata rola sau tot ansamblul .

Daca spuneti ca se schimba doar ansamblul fara sa dau jos usa sau fata de usa ar fi super , ma bag si eu la schimbat, ca am si eu una care m-a disperat.
Se potriveste de la usa fata la spate si invers sau fiecare usa are codul si cursa ei in functionare ?
75AIM
Astept un raspuns ,de ce nu e bine sa bagi vaselina?
Asa ca tema de meditatie:de ce rod rolele?datorita frecarii uscate in combinatie cu praful...deci de ce nu e bine sa bagi vaselina?aud...
alexbudan
Parerea mea este ca nu e bine sa bagi vaselina tocmai din cauzal prafului pe care l-ai mentionat. Vaselina atrage si mai mult praful, face si mai multe belele, cauzeaza o uzura si mai mare plasticului. Tu ai desfacut complet unul? Adica sa-i scoti arcul si rolele afara, si sa vezi cum functioneaza?

Ei bine, eu am desfacu unul de curiozitate, pe care l-am si bricolat (de fapt am facut din doua defecte, unul bun). Pe langa faptul ca muncesti destul de mult, constati si ca, daca erau facute din alte materiale, nu mai apareau probleme astea. De fapt rolele nu se uzeaza amandoua egal. Cel mai mult se uzeaza rola de interior, tocmai datorita camelor de pe tija. Rolele pot fi intoarse intre ele sau cea uzata excesiv, uniformizata cu ajutorul unui polizor mic.

Dar asta este si un semn de reducere de costuri. Spre exemplu, eu cred ca daca tija era vopsita electrostatic si rolele erau din teflon cu bucsa de uretan, si nu doar plastic obinuit, opritoarele astea nu ar avea moarte. Poate dupa vreo 1.000.000 de utilizari.

Pentru cine nu are timp de bricolat, recomand inlocuirea lui.
gangara
Nu cred ca este vorba de nici un eco mai degraba conceptie proasta.
Rolele sunt de teflon si la megan, insa se uzeaza neuniform.
Trozneala aia am intalnit o si la alte masini nu doar reno.
Eu am ales varianta muuult mai ieftina. Am "rectificat" acele bucsi cu ajutorul bormasinii si smilger insa n a iesit cine stie ce treaba.
Aia cu W40 sau vaselina din pacate n are efect.
Insa cine nu vrea sa faca nici aceasta manevra, mult mai fiabil este sa se slabeasca prin decomprimarea unui capat al arcului sistemului...si gata.
Usa va avea un stop mai slab dar nu mai ai treaba.

Si da...se da fata de usa jos, fara impact la difuzor.
75AIM
QUOTE(alexbudan @ 16 Feb 2016, 07:24)
Parerea mea este ca nu e bine sa bagi vaselina tocmai din cauzal prafului pe care l-ai mentionat. Vaselina atrage si mai mult praful, face si mai multe belele, cauzeaza o uzura si mai mare plasticului. Tu ai desfacut complet unul? Adica sa-i scoti arcul si rolele afara, si sa vezi cum functioneaza?

Ei bine, eu am desfacu unul de curiozitate, pe care l-am si bricolat (de fapt am facut din doua defecte, unul bun). Pe langa faptul ca muncesti destul de mult, constati si ca, daca erau facute din alte materiale, nu mai apareau probleme astea. De fapt rolele nu se uzeaza amandoua egal. Cel mai mult se uzeaza rola de interior, tocmai datorita camelor de pe tija. Rolele pot fi intoarse intre ele sau cea uzata excesiv, uniformizata cu ajutorul unui polizor mic.

Dar asta este si un semn de reducere de costuri. Spre exemplu, eu cred ca daca tija era vopsita electrostatic si rolele erau din teflon cu bucsa de uretan, si nu doar plastic obinuit, opritoarele astea nu ar avea moarte. Poate dupa vreo 1.000.000 de utilizari.

Pentru cine nu are timp de bricolat, recomand inlocuirea lui.
*


Ideea ca vaselina atrage praful nu tine in cazul asta...exista acum vaselina antigripanta speciala de suruburi ce stau prin apa deci mai bine o frecare cu vaselina cu oarece praf decat una uscata.Eu personal cred ca este mai bine sa se schimbe cu totul daca se ajunge la pocnituri si asta in reprezentanta.

aldea florin
va salut , stie cineva unde se gasesc aceste opritoare? pentru ca eu nu am gasit pe net nimic iar iin reprezentanta mi-e teama sa intreb de teama costurilor, am desfacut azi asamblul crezand ca pot rezolva ceva am spalat chiar si polizat unh pic tija de actionare dat tot nimic aceleasi trosnituri la inchidere deschidere. rolele sunt uzate chiar cea care actioneaza pe pertea cu denivelare avea doua adancituri ca si cum ar fi fost ciupita deci clar vina lor este fiind de plastic. apropo am gasit pe olx dar nu mai sunt valabile dar din poze reiese ca sint tot din plastic rolele deci ar fi fost o solutie de moment fiind la sh.
Highwayman
Ati intrebat la Vocea Clientului sau intr-o reprezentanta daca nu cumva masinile voastre sunt pe lista celor la care Renault le schimba pe banii lor? Masina mea nu era, dar dupa une-mail la VC au facut un "gest comercial" si mi le-au schimbat ei, eu platind doar manopera.
silvanu96
Probabil problema asta apare dupa un nr de utilizari ,cand masina nu mai este in garantie.
Si atunci piesa intra pe consumabile.
Highwayman
Nu ma refer la garantie, ci la OTS-ul Renault pentru schimbarea piesei pe banii lor la anumite loturi, chiar daca masina nu mai este in garantie.
aldea florin
a mea este SH si daca as face scrisoare la vocea clientului nu cred ca as rezolva ceva pentru ca nu am cu ce sa justific ca am luat-o de noua si deja are 3 ani jumate.
Highwayman
Nici eu nu o am de noua wink.gif

<span class='edit'>22 Feb 2016, 00:55:</span>
Inainte de VC verifica intai daca seria de caroserie nu e inclusa in acel OTS.
aldea florin
SI UNDE VERIFIC ACEST OTS, trebuie sa merg in service? deja am dat mail la VC. ACUM SA VAD CE IMI VA RASPUNDE. masina este din franta asa ca nu ma mir sa imi dea un raspuns evaziv
manta1993
Sunați aici (0734) 308 225 au cu 125 lei bucata la Deva
aldea florin
QUOTE(manta1993 @ 28 Feb 2016, 12:39)
Sunați aici (0734) 308 225 au cu 125 lei bucata la Deva
*


multumesc!!
sibian
Uite cum am rezolvat eu problema asta acum ceva timp:

http://www.reno.ro/Probleme-Tehnice-t21700...ml#entry4179614
gangara
Este ok cum ai rezolvat tu.
Din postul acela scris de tine m am inspirat si eu si mi-am rezolvat problema.
marius80_eugen
QUOTE(Highwayman @ 29 Oct 2014, 14:22)
Desi nici eu nu apaream in OTS-ul cu opritoarele, s-ar parea ca Renault va suporta contravaloarea pieselor ca "gest comercial", eu platind doar manopera. Chiar nu ma asteptam dupa ce sibian nu a reusit prin Vocea Clientului. E prima data cand apelez la VC si deocamdata nu pot sa zic decat "jos palaria".
*


La Meridian mi-au spus ca nu am nici o rechemare pentru asa ceva. Sa incerc si la Serus si Cobalcescu ? Care ar fi procedura ?
Eu am luat deja un opritor de la dezmembrari, dar daca se poate face asa , prefer sa dau 100 si sa-mi puna unul nou decat sa ma chinui singur si sa montez unul sh.
Highwayman
Trimiti un e-mail direct catre vocea clientului. Le spui ca ai probleme cu opritoarele, ai fost la Meridian dar masina ta nu este inclusa in OTS si ii intrebi cum se poate rezolva situatia, Eu m-am folosit ca argument si de faptul ca sunt la al doilea Renault, toate interventiile (sau majoritatea) le-am facut in reprezentanta etc.
cj98czh
Un pic de curatenie de primavara ... cu aceasta ocazie ii anunt oficial pe cei doi protagonisti (75AIM si mariusica fara frica) ca la urmatorul derapaj de acest gen aveti 2 zile de reflectie si meditatie fara alt avertisment.

Spor!
PuiuGinga
Salut! Ca sa nu mai deschid un alt topic, prezentul numindu-se generic si cum nu se putea mai bine "Zgomot usa megane 3", ma lovesc si eu de un zgomot in usa dreapta, onmiprezent si foarte zgomotos la relanti, pleacarea de pe loc si curba la dreapta la viteze mici, practic atunci cand vibratiile transmise de motor masinii sunt cele mai ridicate.
Sunetul este un zornait, similar ca al unui ansamblu din plastic care are jocuri prea mari, nu e inchegat.
Nu e de la capacele exterioare pentru senzori, le-am lipit deja; am dat fata de usa jos si nu am gasit nimic in neregula. Mai mult, cablul de la mecanismul de deschidere a usii l-am "izola" cu burete in speranta ca el vibreaza si loveste in fata de usa.

Momentan an 3 ipoteze:
1. Suspectez un clips de prindere al fetei de usa, care are un joc prea mare in gaura de pe panoul interior al usii.
2. Sau, ansamblul fetei de usa, care am vazut ca este din mai multe bucati asamblate prin nituirea la cald a pinilor de plastic, care in cazul meu sa nu fie imbinare "perfecta".
3. Fata de usa este dintr-un plastic destul de tare care se aseasa direct pe tabla panoului interior a usii. fara a avea nici cel mai mic luft iar la vibratii mai puternice, panoul interior sau fata de usa sa vibreze provocand cotact intermitent intre ele.

Daca ati intampinat astfel de problema, aveti sugestii referitor la ce anume ar trebui sa mai verific.
solidconvert
Ciudat! Ai facut proba fara fata de usa? Adica ai mers cu masina sa vezi daca mai face? Oricum nu pare complicat de rezolvat. Cu multa atentie o sa identifici zona care vibreaza si face zgomot. In rest sa stii ca nu toate masinile au greieri... tongue.gif
P.S.: daca esti din Bucuresti te pot ajuta eu sa remediezi... free of charge! wink.gif
PuiuGinga
Din pacate nu am mers, doar am pornit-o si am lasat-o la relanti, timp in care nu am auzit nici un zgomot. De la prima pornire cu fata montata la loc s-a auzit zgomotul.
Multumesc frumos pentru bunavointa de a ma ajuta, dar din pacate in cazul de fata nu sunt din Bucuresti ci din Timisoara. Totusi posibilele sugestii de solutionare sunt binevenite.
solidconvert
Trebuie sa le iei incet, prin eliminare...
PuiuGinga
Da, cu siguranta asa voi face. Sper doar sa nu raman cu 2 jumatati de fata de usa in mana.
PuiuGinga
Cred ca am dat de primul indiciu: cu geamul complet coborat, e o liniste totala, nici un zgomot.
rusus
Coboară puțin de tot un 1 cm și numai face ,așa e la mine
silvanu96
Inseamna ca scartaie geamul in cheder, sau rotitele de plastic care tin geamul.
Si macaraua trebuie verificata.
PuiuGinga
Salut!
Problem solved!

Dupa ce am dat fata de usa jos, am izolat cu burete orice cablu ar putea vibra si am facut n ture in jurul blocurilor, zgomotul inca era prezent.
In timp ce puneam suparat fata de usa inapoi, am dat cu capul in montantul A si ghiciti ce? de acolo era zgomotul. Coverul de pe montant vibra atat de bine incat sa loveasca in bord.
Solutia: banda dublu adeziva si zgomotul a disparut.

gangara
Intr un final am izolat toate usile pe interior cu STP.
S-au izolat si anumite zornaieli ciudate dupa ce am izolat cu banda pufoasa toate cablurile suspecte.
De asemnea in interiorul usii este un cablu rigid ce poate atinge tabla. Si acesta trebuie izolat.
Dupa tapetarea cu smoala efectul placut principal este sunetul inchiderii usii. Este un sunet...premium. De asemenea cand ciocani in tabla nu se mai aude ca o tabla chioara, se aude atenuat...a carton.
In rulaj efectul nu este foarte mare, insa e sesizabil.
Eu comandasem 2m2 de STP, respectivul spunandu mi ca mi ar ajunge doar pentru usile fata.
Ajunge foarte bine pentru toate usile chiar si pentru hayon.
Deci, comandati doar 2 m2 (5 folii), cca 200 lei.
Usile le desfaceti cu grija, nu o sa rupeti nici un clips.
Degresati cu ce vreti, eu am folosit spirt.
Mai mult, eu am lipit fata de usa si cu un adeziv negru de la Den Braven.
Nu va chinuiti cu Silent Coat, Dynamat sau alte alea. Dupa cautarile mele pe gogu, STP ul ar fi cel mai OK pret-calitate.
rusus
Nu ai făcut poze ?
gangara
Din pacate n am mai apucat sa fac poze.
Insa nu e cine stie ce.
Cel mai nasol este cu desfacutul de fata de usa spate...iar pozele oricum nu ar ajuta.
Insa cu atentie si cu niste paletzele nu o sa rupi nimic.
STP ul se aplica pe tabla exterioara prin cele doua guri de "vizitare".
E chinuiala si se lasa cu zgarieturi...insa merita smile.gif.
Se aplica in portiuni mici dupa ce a fost totul degresat.
75AIM
Iaca m-a lovit si pe mine boala asta cu opritorul la usa sofer,s-a constatat la dealer si urmeaza sa ma contacteze cand vine piesa,intrebarea mea este asa:noua piesa vine cu role de fier sau tot de plastic?
espacern
Plastic...ca nu suntem in evul mediu!
75AIM
QUOTE(modro @ 15 Feb 2016, 07:51)
Iti trebuie o rola schimbata la opritor pt ca cele originale la modelele 2009-2014 sunt de plastic. dupa s-au pus de metal. foarte simplu de schimbat. iti trebuie ceva forta la surubul de la stalp.
su nu bagati vaselina sau alte chestii....
spor la treaba
*


Pai acilea omu asta zice ca acu sunt de fier.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.