Vă salut,
Pentru început, vă mulțumesc pentru acceptul de a fi membru al acestui forum.
Am devenit membru al acestui forum de câteva zile și am câteva nelămuriri. Am achiziționat un Renault Super 5 TR din 1989 de 6 zile și abea astăzi, am reușit să mă uit mai atent sub capotă și să șurubăresc câte ceva.
1. Lângă baterie pe contra aripă se află un dispozitiv electronic sau electric, iar mufa este deconectată. Am atașat foto, pare a fi un bloc de rezistențe sau ceva incomplet
[attachmentid=1628022829]
2. Aprinderea este BENDIX RE 450, deasupra senzorului de poziție volantă se afla un socket cu 3 pini gol. Să fie pentru turometru? bordul nu este echipat cu turometru.
[attachmentid=1628022831]
3. Carburatorul este SOLEX 32 DIS sau așa am dedus din documentele de identificare. Nu știu care este diferența intre DIS și BIS . Aici am constatat ca pârghia de la vacuum nu este conectată, stă sprijinită pe corpul carburatorului sub pârghia de la șoc, lângă accelerație. Nu am văzut un locaș de conexiune și are cursa foarte mică. Tot din carburator iese un furtun de cca 40cm, care coboară sub motor fără să fie conectat . Se afla între furtunul de alimentare combustibil și furtunul care vine din capacul de la culbutori. Vezi foto.
[attachmentid=1628022834] [attachmentid=1628022836]
Sper că se poate înțelege din poze. Motorul este plin de ulei de la capacul de culbutori. Mergea cam accelerat, avea un arc mic sărit. Capacul distribuitor trebuie înlocuit, bujiile le-am curațat, dar nu am idee când au fost schimbate ultima oară, par noi sunt NGK BPR6ES. Erau foarte afumate. O fișă fură curent.
Voi reveni cu mai multe poze, dacă nu deranjez.
Mulțumesc anticipat pentru sfaturi și sugestii!
Super 5 TR din 1989 motor CIGE720C 1237cmc
11 Feb 2016, 01:54:
Scuze, pentru postările repetate, dar in timp ce am scris și atașat pozele, am fost nevoit să dau refresh la pagină de mai ulte ori.
Mulțumesc admin pentru înțelegere!