Buna Ziua.
Acum vreo 5 luni am cumparat un Clio 1.2 8V din 2000, masina are imobilizatorul dezactivat (palpaie ledul in bord ca un nebun). La masina am primit o singua cheie normala fara chip. Masina merge perfect, dar cu vremea de afara mi-au inghetat yalele la masina si nu am avut cum sa o deschid.
Asa ca m-am hotarat sa ii montez o inchidere centralizata AfterMarket (ICA) (10£) pentru ca o Cheie noua reprogramata(~150£)
Am cumparat o inchidere de pe Ebay cu 2 telecomenzi. Lumea mi-a spus sa ma duc la un electrician sa mi-o monteze, dar pretul montajului ajungea la 80£, asa ca am montat-o eu.
Masina mea e basic, fara geamuri electrice sau deschidete portbagaj automata.
Clio are Inchiderea pe NEGATIV.
Aveti atasata un fisier text cu pozele incluse..
Astia sunt pasii:
1. Desfacere consola centrala (Schimbator viteze). Sunt 3 suruburi(2 in partea scaunelor jos si unul sub scrumiera) si 2 clipsuri(unul stanga si unul dreapta sub bord jos)
2. Decuplare mufe avarie, buton inchidere, si bricheta. Eu am scos si butoanele din consola si le-am mufat la loc.
3. Gasirea cablurilor masinii. Sunt in in urmatoare ordine:
- Violet/Mov pentru semnalizare. Localizare: Mufa Avarie sau Maneta bloc lumini.
- Portocaliu/Mov pentru semnalizare. Localizare: Mufa Avarie sau Maneta bloc lumini.
- Roz pentru inchidere usi. Localizare: Mufa Inchidere centralizata.
- Gri pentru deschidere usi. Localizare: Mufa Inchidere centralizata.
4. Conectare cabluri. In ordinea urmatoare:
Semnalizare: Cablurile Maro (ICA) se leaga separat, unul la cablul Violet/Mov, si unul la cablul Portocaliu/Mov.
Inchidere: Cablul Alb (ICA) se leaga la cablul Roz
Cablul Alb/Negru (ICA) se leaga la cablul Gri.
Plus Continuu +: Cablul Rosu (ICA) l-am luat din blocul de sigurante. Cautati o mufa fara siguranta si daca gasiti + continuu fara contact e ok.
Negativ -: Cablul Negru (ICA) se leaga la caroseria masinii.
Cablurile Galben si Galben/Negru (ICA) se leaga la caroseria masinii.
Se conecteaza mufa de la ledul de prezenta ledul eu l-am tras prin bord pana in coltul stang parbriz. Voi puteti sa il puneti unde vreti. Atentie: fara el nu merge inchiderea.
Cablul negru de la antena (ICA) l-am legat cu coliere de manunchiul de cabluri de la avarii.
Urmatoarele cabluri NU se leaga la nimic: Portocaliu, Portocaliu/Negru, Albastru (deschidere porbagaj automat) Verde (Inchidere geamuri electrice) Alb cel din pozitia opusa celui Verde .
IMPORTANT. NU CUPLATI MUFA CEA MARE DE LA (ICA) LA UNITATEA CENTRALA. INTAI LEGATI CABLURILE CUM V-AM SPUS MAI SUS, DECUPLATI MINUSUL DE LA BATERIA MASINII SI APOI PUTETI CUPLA MUFA LA (ICA). Atentie: va va cere codul de casetofon.
Pentru a lega cablurile intre ele puteti folosi cleme, gen cum am pus eu Albastre care erau prea mari si nu faceau masa intre ele, sau puteti sa va legati direct in mufe.
Sincronizare telecomenzi cu (ICA):
1. Se tine apasat 10 sec pe butonul de la (ICA)
2. Se apasa pe rand butoanele de la telecomanda ( puteti sa sincronizati si cea dea doua telecomanda in acelasi timp), lasand un interval de vreo 10 sec sau ascultati releul din (ICA) pana nu mai face clickuri.
Atentie (ICA) estecam lenesa, asa ca intre o deschidere si inchidere din telecomanda tb sa lasati un interval de vreo 5-10 sec. Eu am patito ca inchideam masina si mi-o deschidea singura repede, crezand ca este defecta (ICA). Cel mai bine este sa ascultati clickurile le la releul din(ICA).
Sper ca v-am fost de folos.
Pentru intrebari folositi forumul.