sobolan
3 Jan 2017, 23:23
ai mai luat una sau fa-ma sa inteleg ?
Victor3001
3 Jan 2017, 23:27
Am mai luat-o pe aia de pe trailer pentru piese....pentru 200 de lei era pacat sa n-o iau
sobolan
3 Jan 2017, 23:36
la banii astia ce sa mai zici ? bogdaproste
oldtimercraiova
4 Jan 2017, 02:39
Panou spate in ce stare este?
Victor3001
4 Jan 2017, 14:51
Din cate tin minte arata chiar bine partea din spate, doar in fata e praf ca s-a ingropat in pamant de la atata stat. De ce?
oldtimercraiova
4 Jan 2017, 17:53
Vreau eu panoul spate , daca-l vinzi..
Victor3001
7 Jan 2017, 16:17
Ca sa o inmatriculez acum ca a cazut taxa, trebuie sa am itp-ul valabil neaparat?
BLUE R 19
7 Jan 2017, 21:14
Da, si la RAR si la Politie.
sobolan
7 Jan 2017, 21:18
nu se mai merge la rar cu inmatricularea decat cu masinile cu numere straine....
deci dupa 1 feb. direct la fisc pentru fisa fiscala /politie la serviciul inmatriculari si cam gata...
BLUE R 19
7 Jan 2017, 21:21
Stiu, trebuie insa sa faca identificarea si am impresia ca solicita sa ai ITP-ul.
sobolan
7 Jan 2017, 21:22
BLUE R 19
7 Jan 2017, 21:33
Foarte bine
nu stiam, e rost de economie
Multumesc pt. info.
Executron
7 Jan 2017, 21:41
Nu mai este necesar certificatul de autenticitate, dar nu e nevoie de un ITP valabil la inmatriculare?
sobolan
7 Jan 2017, 21:42
nu stiu exact.....
BLUE R 19
7 Jan 2017, 21:50
Trebuie ITP si RCA la Politie, asta daca nu s-a schimbat iar ceva
hai ca incepe sa-mi placa...
Executron
7 Jan 2017, 21:52
Incepe sa devina rezonabil, ce-i drept. Desi vor trebui adoptate niste masuri reale sa se descurajeze in urmatorii 10-15 ani motoarele cu combustie interna, nu prostia de taxa de inmatriculare/mediu etc.
sobolan
7 Jan 2017, 21:55
taxa e scoasa de 1feb17 ,problema e ca umbla la impozite,am impresia ca un impozit de dacie 1300 o sa ajunga USTURATOR sau umbla la carburanti sau ambele.....daca o atestezi ca autovehicul istoric scapi de impozit....
Executron
7 Jan 2017, 21:59
Da se va scoate, pentru ca e prost conceputa, probabil va fi integrata in impozit. Prieteni, stiu c-avem toti masini vechi pe care le iubim, dar trebuie cumva descurajata poluarea.
sobolan
7 Jan 2017, 22:02
QUOTE(Executron @ 7 Jan 2017, 22:59)
dar trebuie cumva descurajata poluarea.
nu era asta o problema primordiala in tara asta dar is total de acord....
Victor3001
7 Jan 2017, 22:35
Eh, poluarea....poveste lunga...ma rog, o sa mai intreb pe cineva din domeniu cu toate ca nu mai am sperante ca o pot inmatricula pana sa o termin.
Victor3001
31 Jan 2017, 14:32
Avem si faruri noi
....urmeaza update-uri mai mari in viitorul apropiat cand ma apuc de motor.
Farurile noi vor face o diferenta enorma. In locul tau as mai cauta un rand, nou, pentru zile negre.
P.S. 45 lei sau euro?
Victor3001
31 Jan 2017, 15:29
45 de lei in '95....o sa reconditionez 2 seturi de faruri dar astept sa mi se mai stranga mai multe sa duc o tura la cromat...intradevar, toate elementele ce tin de iluminare au efect foarte mare daca sunt noi, mai ales stopurile.
De curiozitate, cat ai dat tu pe ele?
Victor3001
31 Jan 2017, 15:36
350 lei, nu sunt din acela care e secretos...
P.S. Am gasit si culise si chedere exterioare noi...
Este super ok pretul, parerea mea.
sobolan
31 Jan 2017, 21:55
QUOTE(MuciX @ 31 Jan 2017, 16:45)
Este super ok pretul,
pentru un mercedes.
iertare mucix
,eu am impresia ca noi nu ne dam seama ca acum vreo 5-6 ani piesele astea zaceau prin magazine pline de praf cu preturi derizorii.....acum,daca nu se mai gasesc,le cumperi la pret de aur....sa nu uitam ca-i dacie totusi iar un om cu bani nu restaureaza o dacie decat daca n-o are in colectie,exista si exceptii dar is putine....
Victor3001
31 Jan 2017, 22:18
M-am resemnat sa-mi fac ganduri de piese ieftine cum erau odata. O tratez ca pe orice alta clasica si o si apreciez la nivelul asta. Mi-am scos din cap ideea de "dacie"...adica sunt constient ca odata erau ieftine si gaseai peste tot, dar acum de unde samai scoti piese ca "rumanii" astia ai nostrii au dat tot la fier vechi
sobolan
31 Jan 2017, 22:30
QUOTE(Victor3001 @ 31 Jan 2017, 23:18)
O tratez ca pe orice alta clasica si o si apreciez la nivelul asta. Mi-am scos din cap ideea de "dacie"...
In ochii mei e tot dacie oricum ai face-o si trebuie tratata cu respect ca stii ca ai bagat in ea bani si stii ca te-ai trudit la ea .....
Unii nu-s constienti...o masina restaurata nu mai e masina noua NICIODATA,orice ai face,tabla n-are reguli dar se repara...o peticesti/tai/inlocuiesti
ca la carte dar tot nu mai e ca atunci cand a iesit pe poarta fabricii.....in schimb ,dupa ce-ai reparat la ea tot ce e de reparat,poti sa-i prelungesti viata ingrijind-o corespunzator si tinand-o in garaj in fiecare zi(mergi-garaj-mergi-garaj si tot asa) sau macar o prelata,conteaza mult ca sa nu intre apa /condensul prin toate "colturile" si sa mai si inghete iarna...
In ultimii ani in care am avut dacie am gandit eu ca e ok sa stea p-afara....dupa doua ierni grele am reparat masiv la tinichigerie,era vorba de o dacie din 98 proasta la tabla din fabrica,niciodata n-a vazut ceara prin lonjeroane sau alte dracii,ingrijita a fost oarecum....dupa ce am facut-o ok am dat-o fiind constrans oarecum de alte imprejurari si nicidecum de reparatiile ei sau alte celea...si acum regret masina aia....
Victor3001
31 Jan 2017, 22:36
Aia nu contest, unde a dat rugina poti sa ai mama inhibatoarelor si sablarile de pe lume ca n-o mai scoti 100%, stiu din experienta cat am lucrat la ochelarii aia sa.i curat unde se dubleaza tablele. Norocul meu e ca in locurile expuse cum ar fi unde bat rotile, peste tot pe unde sudez si la dubluri ii dau cu miniu de plumb, aia treaba...
sobolan
31 Jan 2017, 22:44
Eu,pe unde mai fuse rugina prin vreo doua trei locuri, am folosit un inhibitor numit NIGRIN,cica converteste rugina in ceva chimic si sta pe loc asa....acuma sa nu intelegem c-am dat asa direct,am curatat bine de tot si apoi am dat/lasat la uscat/grund si apoi alte celea.....de multe ori am dat si preventiv pe luciu metalic ca prima mana.....
Daca ai miniu de plumb esti BETON,ala e belea de tot,bun al naibii dar nu se mai fabrica de mult.....
...foloseste-l cu incredere !!!
QUOTE(sobolan @ 31 Jan 2017, 21:55)
iertare mucix
,eu am impresia ca noi nu ne dam seama ca acum vreo 5-6 ani piesele astea zaceau prin magazine pline de praf cu preturi derizorii
Cine le-a luat atunci sa ii traiasca. De asta au devenit clasice, pentru ca nu se mai gasesc pe toate drumurile, iar ceea ce devine rar devine si scump.
Te invit sa cauti pretul pentru faruri noi de urs. Tot fier vechi e si ala, tot da rugina in el, tot i-ar prinde bine niste faruri noi.
sobolan
1 Feb 2017, 12:50
ursul e BMW ,dacia e Dacia.....ca si cum ai compara un cartof cu o ceapa
,or fi ele legume ambele dar........
Adica daca-s vrea musai sa am o clasica in curte m-as uita si la buget.....sunt multi care ar vrea un Testarossa prin ograda darrrrr.....
Adica Dacia are preturi aproape de BMW la piese(e 46) si daca vrei sa o vinzi vreodata iei mai nimic pe ea....
Diferenta este ca piesele de E46 inca se mai fabrica, pe cand cele de Dacia, nu.
Daca luai faruri de Reno 12 cu banii aia te simteai mai bine?
Marca nu are nimic de-a face cu pretul, nu mai are, cel putin.
sobolan
1 Feb 2017, 13:01
QUOTE(MuciX @ 1 Feb 2017, 13:59)
Daca luai faruri de Reno 12 cu banii aia te simteai mai bine?
Da....una e Cibie,alta este Elba,vorbesc ca si calitate,ca si "emblema"....
Sa vezi tu cand n-or mai fi de niciunele. Gandeste-te ca au fost niste masini vandute in numere relativ mici, in doar cateva tari. Ma refer la 1300. Gandeste-te la acele masini care necesita fabricarea reperelor lipsa, pentru ca nu se mai gasesc.
sobolan
1 Feb 2017, 23:32
lasa-le pe alea de afara,alea is rare acolo si au mai ramas cateva,acolo da chin pentru piese......aici e partia lor,cu ele ne-am crecut,cu ele am invatat sa conducem,pe ele am facut mecanica....intr-adevar ca nu se mai fabrica piese(multe) pentru ca nici ele nu mai sunt(au ajuns la topit).....
Eu am dat planetare bune(vreo 5) pe aici la 50 ron bucata,romanesti,sh,nerectificate...bune....altii le dau la 150 cel putin.....ce e asa rar la o planetara de dacie ? pot aduce si maine inca 10 bune,imi aleg......
Cand am o alfa/bmw din anii 80 sau ce masina vrei tu e clar ca le iau de pe ebay sau alt site de afara,e clar ca dau banu' pe ele chiar daca nu fac ca n-as avea de unde sa le iau,e clar ca platesc shipping si taxe vamale,asta e......da' sa dau pe o piesa de dacie un pic mai putin decat pe una de bmw e ....cum e.....o sa-mi fac "dusmani" pe baza la postarile astea,altii o sa ma creada cretin(poate ma si cred deja) dar traim in romania cu salarii de romania.....
Repet ca daca aveam banu' pe mine faceam ca tine,aia da' masina,se poate pisha si pe una din 2010 noua chiar daca are o gramada de ani iar tu man te tii bine la buzunar si o faci ca la carte,bravo
...pune-ma pe mine....
Am adus un e30 din germania pe roti in 2013 cu acelasi gand ca si tine,il luasem cu 500E,am scos 3 randuri de numere rosii la el si dup-aia m-am resemnat constient ca nu pot(puteam dar constiinta imi zicea ca nu merita,poate am fost fricos eu la faza asta)si l-am dat cu 600E....daca dadeam de vreunu ok in remat il luam si faceam eu cumva din doua rable una ok dar nu am gasit....aveam pragurile de facut,o aripa spate si un planseu....asta la prima vedere fara sa demontez nimic.....
Dacia am luat-o fara frica,eram bazat pe remat si uite ca mi-a mancat ficatii si o suma frumusica de bani(pentru o gluma de masina) pana i-am dat de cap,jur ca n-as mai face asta,prefer dau 1000E(cum am si facut) si sa-mi iau un automodel bun si il alerg prin boscheti,e mai relaxant.....unii cred ca e asa usor sa faci cate ceva dar cand dau de un surub rupt si nu pot sa-l scoata plang......
Victor3001
4 Feb 2017, 22:57
Stie cineva cum se scot astea?
BLUE R 19
4 Feb 2017, 23:55
Daca ai acces prin spate le strangi cu un patent si impingi. Depinde daca vrei sa le recuperezi sau ai altele noi, poti sa faci parghie si cu surubelnita pe sub margine, impingand sau il tai rapid cu o lama/dalta, razant la nivelul tablei. Ele se clipseaza, sunt patrate in gaura patrata si spintecate pe jumatate pentru a se putea flexa.
Victor3001
5 Feb 2017, 09:12
Cred ca raman acolo, ca astea sunt singurele cleme no icare nu le am...
sobolan
5 Feb 2017, 10:34
daca-s alea de la rezervor lasa=le acolo...de regula tinichigii sudau piulite de 6 acolo ca sa nu mai fie belele cand vrei sa umbli si se invart surubele
cu tot cu ele....
Victor3001
5 Feb 2017, 10:48
Nu, sunt prostiile alea de la fusta in care se prinde masca de plastic in partea de sus.
sobolan
5 Feb 2017, 14:13
Daciotul_98
5 Feb 2017, 22:58
QUOTE(Victor3001 @ 5 Feb 2017, 10:48)
Nu, sunt prostiile alea de la fusta in care se prinde masca de plastic in partea de sus.
Sunt ieftine și se gasesc in magazine, dar sunt mai casante.
DACIOTUL_97
6 Feb 2017, 00:17
Si nici nu mai arata la fel..
Victor3001
29 Mar 2017, 16:06
Dupa ceva timp revin cu noutati. Cea mai mare realizare este ca am terminat fusta. Pentru inceput am curatat smoala ce era pe ea, dar am pastrat antifonul original deoarece tabla sub el e impecabila. Apoi am intors-o pe toate partile si am curatat si inhibat rugina cat de bine s-a putut. In trecut a fost lovita de cateva ori. Am indreptat ochelarul stang deoarece era deformat si a mai fost lovita in partea dreapta jos si a fost indreptata in mare, fara sa se respecte ambutisajele . Tata a reusit sa o scoata doar din ciocan si pot sa zic ca i-a iesit aproape perfect. Gaurelele de rugina ce le mai avea au fost cositorite si i-am dat grund pe la toate dublurile pana iesea pe cealalta parte.
M-am mai ocupat si de maruntisuri, scuturile urmeaza sa fie sablate.
Si am mai facut si ceva cumparaturi(sunt noi noute). Urmeaza sa primesc si un set de ornamente de prag, tot noi.
L.E Acum vad la ce calitate mi s-au redimesionat pozele
Victor3001
14 Jan 2018, 14:35
N-am mai scris de mult pe aici pentru ca nu s-au intamplat prea multe...incep din primavara cand m-am apucat sa curat tapiteria de plafon. Am inceput prin curatarea vopselei gazate cu un decapant gel care curata foarte bine vopseaua si o si inalbeste, dar nu ataca materialul. Apoi am curatat bine cu un amestec de soda de rufe cu ultraderm. A iesit decent zic eu, oricum mult mai bine decat inainte. Urmatorul la curatat a fost bordul care a fost cel putin jegos. A avut parte de acelasi tratament, adica ultraderm si mult frecat si ornamentele le-am curatat cu lana de metal ramanand aspectul acela satinat original.
Apoi, am avut nevoie de 2 aripi bune si cand am vazut ce preturi se cer...in stilul specific mie am mai luat o masina pentru aripi. Statea in garaj din 92 cand a fost antifonata, vopsita si motorul refacut de la 0, deci la tabla e foarte buna spre excelenta, din pacate i-au fost furate actele de aceea a si ramas in garaj. Si am si reusit in mare sa-mi strang socul de tablarie ca se pare ca nici Connex nu mai fac piese pt Dacii, tocmai acum cand au dres-o bine de tot cu calitatea. Mai am nevoie de oalele ext si int pe dreapta.
M-am apucat de curatat pe dedesubt unde situatie e ok in mare parte cu exceptia zonelor clasice: suporti de cric, oale spate, dublurile de stalpi, lada rotii de rezerva...cam atat in mare.
Barbalex
14 Jan 2018, 23:09
Foarte frumos,imi place.Multa bafta in continuare.
Victor3001
15 Jan 2018, 22:12
Multam'
o fac eu sa iasa cumva la lumina fata de ce a fost si na...mi-am pus eu in cap sa demonstrez ce poate face si tineretul...acum sa vad unde naiba mai gasesc o pereche de oale pe dreapta sa intam in linie dreapta cu tinichigeria, ca am un prieten care are magazin dacia si a sunat pe la o gramada de relatii din tara si nimeni nu mai are...si cum connex a intrat in faliment, ne descurcam cu ce gasim pe stoc. Aaa, si un tampon de fata dreapta ar fi bun, sa vad ce oi gasi.
roby_1300_rap
18 Jan 2018, 22:59
Visina cu numere de mures ce ai rezolvat cu ea ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.