Victor3001
27 Jan 2016, 20:36
sobolan
27 Jan 2016, 20:55
n-arata rau baba,ochelarii astia de 1300 grosi is destuli de rari,eu as face-o perfecta la tabla/tinichigerie/vopsitorie si motor si ce-o mai fi dar as lasa-o asa la look,e doar parerea mea......in rest spor la mesterit !
PS : interesant garajul,cand ploua ai belele cumva ,fiind sub nivelul solului ?
Victor3001
27 Jan 2016, 22:08
Nu sunt probleme cu garajul deoarece(nu stiu daca se vede bine) este un grilaj cu care intra in canalizare si asa nu intra apa. Singurele probleme sunt cand este aproape inundata strada si apa trece peste grilaj dar intra putin in garaj. Ca si comparatie fata de cat de abrupt e, Dacia freaca, sus in toba si jos la intrare cu teava de la esapament.
roby_1300_rap
27 Jan 2016, 22:36
iti urez multa bafta cu proiectu si sfatu meu daca e , barile de pe masina sa nu le arunci ca is de sportiva primu tip cu usa lunga
si poate mai is care cauta
eu n-as renunta la bari si la masca fata
sobolan
28 Jan 2016, 10:05
QUOTE(Ov @ 28 Jan 2016, 10:59)
eu n-as renunta la bari si la masca fata
nici eu,asta i-am scris mai sus ,avem gusturi identice
.....in configuratia actuala are un "aer" mai sportiv ,e ceva retro usor imbunatatit parca.....
eye88full
28 Jan 2016, 10:15
he he, i-ai facut topic, bravo! spor la surubarit!
Pentru ai mai nepriceputi, in ce a constat faceliftul bricolat?
Parerea mea, este ca e nefericita combinatia de albastru cu negru (barile), dar in acelasi timp sunt constinent ca am avut din totdeauna o problema cu ea.
Un unchi de-ai mei avea o dacie cu faruri de 1300 si ochelari din astia grosi, era rosie masina, mi-am amintit de ea si acum. Inca nu m-am hotarat daca imi place sau nu, dar eu as pastra masca aia, in locul tau. O face mai putin comuna.
Spor la lucru.
iustin_uap
28 Jan 2016, 10:58
QUOTE(MuciX @ 28 Jan 2016, 10:15)
Pentru ai mai nepriceputi, in ce a constat faceliftul bricolat?
In principal, in schimbarea barelor si a mastii, care-s de cooperativa si care probabil au venit la pachet cu niste aripi si o capota de 1310. Pe langa astea, ar mai fi adaugarea lampilor de marsarier.
Aha, deci ochelarii aia nu au fost "de uzina"? Uite ca asta nu stiam, desi ma intrebam care e treaba cu ei.
sobolan
28 Jan 2016, 15:10
QUOTE(iustin_uap @ 28 Jan 2016, 11:58)
probabil au venit la pachet cu niste aripi si o capota de 1310.
probabil,ochelarii aia merg pusi si pe aripa de 1300,putin de bricolat dar merg,romanul e inventiv
......asa daca te pui ar trebui schimbat si o parte din contra-aripa sau trebuie taiat faltul acela care trece pe deasupra farurilor ca sa poti prinde ochelarii aia sus,nu stiu daca m-am facut inteles....posesorul poate da jos un ochelar si poate ne pune si noua o poza sa vedem exact ce aripi are......capotele-s identice pe exterior,eu asa stiam.....
Victor3001
28 Jan 2016, 21:41
QUOTE(iustin_uap @ 28 Jan 2016, 10:58)
In principal, in schimbarea barelor si a mastii, care-s de cooperativa si care probabil au venit la pachet cu niste aripi si o capota de 1310. Pe langa astea, ar mai fi adaugarea lampilor de marsarier.
''Facelit-ul'' a constat in schimbarea barelor si a mastii. Aripile si capota sunt cele de 1300. Din pacate fusta fata a fost schimbata cu tot cu contra-aripi, dar cred ca a fot facuta in uzina sau cel putin undeva profesional deoarece e sudata in puncte ca cea originala.
Referitor daca o las asa, nu stiu inca, dar intotdeauna mi-am dorit o Dacie bleu 68 cu tampoane mari si de aceea am cautat un an dupa una. Daca reusesc sa iau un break pe care am pus ochii poate o las asa pe asta si pe aia o fac originala la sange.
Pana la urma e fierul tau, dar barile alea clar nu sunt de acolo. O poti tine asa, drept curiozitate a perioadei, daca te incalzeste, dar parerea mea este ca ar trebui sa o faci asa cum trebuie. Cu atat mai mult cu cat am inteles ca barile alea sunt rarirati de pe un alt model, cu un troc cinstit il poti face pe altul fericit si sa obtii si tu ceva util.
Victor3001
29 Jan 2016, 08:02
Pai deja 3 oameni stau la coada pentru ele. Trebuie sa le demontez si ei sa gaseasca bare cum vreau eu. Barele care sunt mai bune le iau si eventual ii dau ceva diferenta omului si sa le foloseasca sanatos. Si eu sunt de parere ca nu arata bine si un 1300 cu tabla buna cum e a mea merita facuta ca la carte.
APP: A venit tinichigiul si s-a uitat la masina si a zis ca la prima vedere arata chiar bine.
iustin_uap
29 Jan 2016, 14:04
QUOTE(sobolan @ 28 Jan 2016, 15:10)
capotele-s identice pe exterior,eu asa stiam.....
Si la interior, avand in vedere anul de fabricatie. Totusi, exista o mica deosebire si la aia ma refeream eu. Cea de 1300 are 7 tumburucuri de-a lungul buzei in care se agata clemele pt. prinderea ornamentului cromat superior. Sunt curios cum se pupa alea cu masca, in caz ca mai exista.
[attachmentid=1628021252]
eye88full
29 Jan 2016, 14:09
atatea am si eu la a mea
Victor3001
29 Jan 2016, 14:23
Dupa cum am zis, capota este cea originala a masinii si nu are taiati pinii aia si totusi nu freaca in masca.
Si o poza cu bateria care era in portbagaj.
Tare bateria. Am auzit ca s-ar putea refolosi carcasa pt o baterie noua
Victor3001
30 Jan 2016, 19:53
Astazi am terminat de demontat interiorul(si de curatat jegul din ea
) si am gasit prima gaura
de vreo 4cm patrati la oala spate. Am vrut sa fac mai multe poze cu detalii dar mi-a pierit tot cheful dupa asta.
Avand in vedere ca fusta mea nu este originala fiind schimbata cu tot cu contra-aripi cu una de 1310 si stiind ca este mai scurta ca una de 1300 si ochelarii de plastic nu se potrivesc, daca schimb doar fusta(lasand contra-aripile deoarece au fost sudate cum trebuie in puncte) revine oare la dimensiunea potrivita? Nu stiu daca se intelege ceva din ce am spus dar sper sa pricepeti...
sobolan
30 Jan 2016, 21:26
QUOTE(Victor3001 @ 30 Jan 2016, 20:53)
Astazi am terminat de demontat interiorul(si de curatat jegul din ea
) si am gasit prima gaura
de vreo 4cm patrati la oala spate.
ai sa mai dai de gauri,totul e sa stii unde sa le cauti
.....daca te-ai enervat de la prima gaura eu spun s-o vinzi si sa te lasi de reconditionat masini...
La ce spui tu fusta ? la masca fata ? contra-aripile-s la fel la 1300 cu 1310 pana in 86-87 daca nu ma insel....aripile difera doar de la 1300 fata de 1310 face-lift(eu am 1310 cu aripi de 1300),capota e la fel(ma rog ,cum s-a scris mai sus,ramane problema ornamentului nichelat si a gaurilor de fixare al lui si faptul nederanjant ca are armaturile altfel,un fleac),masca fata difera.....poti face din ea 1300 sub forma asta : lasi farurile in pace ,pui ochealari/grila subtiri si ii pui bari nichelate cum am eu(cu semnalizarea in ele) ,o faci un fel de renault 12ts ph1 ...
Eu nu inteleg de ce te complici asa tare,dezbrac-o,fa-o boboc la tabla,vopseste-o si asambleaz-o la loc,arata destul de ok in "configuratia" actuala.....daca vrei s-o transformi ai nevoie de ceva banuti de service sau daca ai indemanare si scule adecvate acasa o poti face tu,ramane problema timpului in rest....
LE: era mult o poza la aripa sub ochelar ca sa ne dam seama si noi ???
Victor3001
30 Jan 2016, 22:03
Unu la mana:nu m-am enervat, dar mi-e drag de ea si-mi pare rau cand gasesc defecte. Sunt constient ca voi mai gasi gauri.
Doi la mana:cand zic fusta ma refer la masca, ochelarii de tabla si suportul de radiator.
Oricum faza cu faruri de 1300 si bare ca ale tale cade. Speranta mea e sa o fac demna de atestat si sa fie pe placul meu si de aceea vreau sa o fac albastru 68.
Luftul la care ma refer este ca masca sta mai inauntru ca aripa.
A, si alta chestie, eu in service nu o fac, o fac impreuna cu tatal meu si tinichigiul este prieten de familie.
Si referitor la evolutia lucrarilor, lucrez cand am timp deoarece scoala este prioritara.Din iulie incep in forta.
Doar pozele astea le-am gasit in telefon dar o sa fac unele mai explicite.
sobolan
30 Jan 2016, 22:26
QUOTE(Victor3001 @ 30 Jan 2016, 23:03)
.
Luftul la care ma refer este ca masca sta mai inauntru ca aripa.
.
gresit...aripa sta mai inafara decat masca
,inainte de montaj ai nevoie de un ciocan de lemn pe care-l aplici cu incredere pe la aripa....mai tragi de masca.....se rezolva in 5 minute,un tinichigiu stie ce are de facut....asta ai sa vezi tu mai exact dupa ce inocuiesti masca,proasta pozitionare sau piesa de rahat sau sa n-ai vreun cap de lonjeron sifonat,etc,etc,etc....
Aripile tale-s de 1300 toata ziua....masca pare a fi de 1310....si asa se vede peticita pe dreapta fata(sub bara),replace-it......
BTW : nu prea pare sa fi fost masina de garaj,cauta bine la tabla peste tot...spor !
ceva nu pare in regula la masca sau unghiul/lungimea/wtf? aripii.....am incercuit cu rosu....
Victor3001
30 Jan 2016, 22:52
Si aripa este de kkt-ul(Connex) si da, masca de 1310. Va veni schimbata
Referitor la cat a stat masina in garaj sau in ce garaj ne poate spune approx Marius1978. Toata tabla va fi curatata la luciu pe dedesubt si interior si nu se va face economie la materiale de calitate.
L.E. Doar aripa pe dreapta e schimbata, cea de pe stanga e originala si unde ai incercuit tu masca e de vina.
Sper sa o scot la capat cu masina asta, macar sa o repun in circulatie si sa nu dispara de pe fata pamantului.
Poze:
<span class='edit'>31 Jan 2016, 16:00:</span>
31 Jan 2016, 16:02:
Din pacate azi am aflat ca batanul care avea Dacia a murit acum 2 saptamani. Dumnezeu sa-l ierte.
In alta ordine de idei, de ceva vreme caut bare frantuzesti in stare foarte buna si la preturi omenesti si nu gasesc deci cred ca le voi recroma pe cele primite odata cu masina.
Si tot odata cu masina am primit si tampoane mari dar ar cam trebui intinerite. Oare daca le-as imbraca in fibra de sticla si dupa vopsite negru mat ar iesi bine? Fibra de sticla prinde pe cauciuc? Sau sa caut unele cum vreau?
iustin_uap
31 Jan 2016, 19:11
E greu si cu tampoanele. Tre' sa ai multa rabdare, sau noroc la remat ca sa gasesti in stare buna. In jumatate de an eu n-am prins decat 2 masini care aveau asa ceva, dar alea de pe ele erau praf.
Victor3001
31 Jan 2016, 19:40
Am un oras una din 75 cara are tampoanele ca noi si toate piesele care imi trebuie la a mea, dar e praf la tabla. Nu stiu cum sa-l conving pe om sa o vanda ca mai umbla cu ea.
sobolan
1 Feb 2016, 21:27
QUOTE(Victor3001 @ 30 Jan 2016, 23:52)
Fibra de sticla prinde pe cauciuc?
nu......
trebuie sa-ti cauti si o pereche de balamale model vechi pe la capota daca tot revii in configuratia cu ochelari+masca subtiri !
Victor3001
1 Feb 2016, 21:38
Multe-i trebuiesc...
Poate-l prind pe omul cu Dacia de care ziceam mai sus si-l abordez.
sobolan
1 Feb 2016, 21:40
ai sanse mari sa faci ceva concret cand ai doua.....mai muti de pe un pe alta(chiar si tablarie) pana obtii ce vrei si mai raman si piese de rezerva....sa te uiti la ea bine sa nu aiba aceeasi bube cu aia a ta,n-o lua doar pentru bari si alte maruntisuri,astea le poti gasi pe la bursa,pe olx,etc.....nu te grabi,las-o usor,totul e sa iasa ceva frumos asa cum iti doresti !!!
Victor3001
12 Feb 2016, 19:22
Gauri...filtrul...a facut crusta mizeria pe filtrul ala...saraca masina
Petecele anterioare vor fi taiate si ele chiar daca nu sunt ruginite si vor fi sudate altele cap la cap cu argon. Maine sper sa scot motorul.
harby ;))
12 Feb 2016, 22:11
SA NU CUMVA SA TE PRIND CA SCHIMBI SEMI-ARIPILE.
Eu ma asteptam sa fie ca cele de Cn. Posibil ca cea cu seriile sa fi fost schimbata,fiindca nu are suportul de romb. Dar arata foarte ok si "e ce trebe"
Eu unul,nici fusta nu as schimba-o. As decupa locasurile si la capetele de lonjeron ar fi mai multe posibilitati (fusta fiind de 1310,cu suporti de bare de 1310) :
-metoda neortodoxa,as taia tabla de la masca din dreptul lonjeroanelor si as inlocui-o cu unele corespunzatoare..desi nu e cea mai buna idee dpdv al singurantei
-mister tinichigiul astupa gaurile si o face sa arate a masca de 76.
-cauti semi-masca(ADICA PARTEA DE JOS) noua de uzina. Are un baiat pe olx. Iti trimit link.
Nu as schimba-o,deoarece:
-fiind o modificare de epoca,mai mult ca sigur nu e de connex.
-nu o sa gasesti o alta masca fata COMPLETA.
Victor3001
12 Feb 2016, 22:28
Contra-aripile nu vreau sa le schimb deoarece au fost sudate un puncte ca si originalul, ochelarii nu sunt nici ei afectati de rugina, vreau sa schimb doar semimasca (de la ochelari in jos) si daca nu gasesc ori o fac pe asta ori (in cel mai rau caz) o las asa ca e de pe vremuri si nu e ruginita.
Ce nu pricep e de ce a fost schimbata ca nu pare sa fi fost lovita, s-ar fi vazut macar ceva la lonjeroane daca ar fi fost lovita in asa fel incat sa necesite schimbarea contra-aripilor.
harby ;))
12 Feb 2016, 22:42
pentru ca a fost pusa bara de randunica,care are semnalele in ea. Cea de 1300 le avea pe fusta si nu se pupa + ca suportii la cele din fibra sunt ca cei de la barele de 1310.
Spor la treaba!
Victor3001
12 Feb 2016, 23:02
Bara randunica se prinde pe locasurile de 1300. Maine le fac o poza. In legatura cu masca de pe OLX, daca e vorba de baiatul care avea vreo 5 in pachet, am vorbit cu el si nu mai are.
Daciotul_98
12 Feb 2016, 23:25
)+12 Feb 2016, 22:11-->
QUOTE(harby
) @ 12 Feb 2016, 22:11)
SA NU CUMVA SA TE PRIND CA SCHIMBI SEMI-ARIPILE.
Eu ma asteptam sa fie ca cele de Cn. Posibil ca cea cu seriile sa fi fost schimbata,fiindca nu are suportul de romb. Dar arata foarte ok si "e ce trebe"
Eu unul,nici fusta nu as schimba-o. As decupa locasurile si la capetele de lonjeron ar fi mai multe posibilitati (fusta fiind de 1310,cu suporti de bare de 1310) :
-metoda neortodoxa,as taia tabla de la masca din dreptul lonjeroanelor si as inlocui-o cu unele corespunzatoare..desi nu e cea mai buna idee dpdv al singurantei
-mister tinichigiul astupa gaurile si o face sa arate a masca de 76.
-cauti semi-masca(ADICA PARTEA DE JOS) noua de uzina. Are un baiat pe olx. Iti trimit link.
Nu as schimba-o,deoarece:
-fiind o modificare de epoca,mai mult ca sigur nu e de connex.
-nu o sa gasesti o alta masca fata COMPLETA.
Domnu' Stefan, singura solutie este sa schimbe fusta fata complet, mai putin ochelarii, deoarece colegul Victor doreste ca masina sa fie originala. Vei trebui sa tai de pe o dacie din remat, una intreaga si neperforata !!
Victor3001
14 Feb 2016, 16:56
Cred ca pot ingropa pompa de apa, sau se poate reface? ...supotii barei randunica.
Daca sunt enervante toate detaliile sa-mi spuneti.
Daciotul_98
14 Feb 2016, 19:10
Īnlocuiește corpul și pompa de apa
sobolan
14 Feb 2016, 20:55
a avut apa fara antigel si asa se corodeaza aluminiul in timp....pui alt corp de pompa,nou !!!
Victor3001
14 Feb 2016, 21:03
Apa pe care am scos-o era cu antigel ca am masurat si era pana la -12°C, poate inainte.
sobolan
14 Feb 2016, 21:12
daca avea antigel in ea tot timpul n-ajungea asa....mai exista un scenariu : unii merg cu apa vara si iarna golsesc blocul iar aluminiul ala lasat pe uscat se corodeaza....
Posibil sa fi avut antigel "gresit", care ataca aluminiul.
Victor3001
5 Mar 2016, 21:36
Se lucreaza la masina...descoperim noi gauri...nu am poze noi...
Ati mai vazut asa capac de delcou, ca eu nu.
sobolan
5 Mar 2016, 21:36
QUOTE(Victor3001 @ 5 Mar 2016, 22:36)
n-are farmec
Victor3001
5 Mar 2016, 21:39
Da rapid esti... am postat din greseala in loc sa adaug poza si ai si raspuns. In legatura cu pozele o sa ii fac, dar azi am lucrat altceva...am carat vre-o tona de crengi de brad, am spalat masinile, etc...
BLUE R 19
6 Mar 2016, 01:12
Ati mai vazut asa capac de delcou, ca eu nu.
[/quote]
Eu am vazut, parca scrie UM Mija (Uzina Mecanica Mija). Arata bine executate, nu cunosc cum se comporta fata de EP Sacele, mai sunt si unele facute la Cluj (INDCOOP CLUJ-N), tot asa cu aspect serios; Metaplast nu se pune.
marius1978
6 Mar 2016, 12:31
Aveam pe timpuri o plasa plina de astfel de capace de la tata care a lucrat vreo 35 de ani ca maistru pe acolo, bunicele capacele la fel ca si pivotii facuti la Mija. Pinioanele,rotile dintate coroanele volanta erau foarte bune.
Victor3001
17 Mar 2016, 21:20
Astazi, fiind in drum la Hornbach mi-a luat tatal meu 1L de Feruginol de proba . E ceva de el sau e apa de ploaie?
De Evipass stiu ca e bun dar de acesta nu stiu prea multe.
sobolan
18 Mar 2016, 01:44
e bun ,citese instructiunile inainte de a-l utiliza...unele tratamente necesita spalare cu apa dupa X ore ,in caz contrar risti sa iasa rugina prin vopsea.....de ce nu cauti un "convertor" de rugina ?
Victor3001
20 Mar 2016, 21:52
Problema mareee... am dat de un gauroi de intra 2 oameni prin el
Revenind la lucruri mai serioase asta e cea mai grava parte a masinii,... lada rotii de rezerva si o proba cu Feruginol.
Aro244
20 Mar 2016, 22:04
Nasoala gaura
Victor3001
2 Apr 2016, 21:03
Am fost la cumparaturi...
. Mult blamatii segmenti de Connex mi se par chiar bine facuti, un pic ciocaniti si ies chiar bine...Urmeaza sa vad ce-mi aduce de pe comanda si chedere. Telescoape a spus ca nu se mai gasesc doar Breckner. Oare daca ma duc la Sibiu la Compa imi vand aia? Si cilindrii de frana tot Breckner, aia cred ca voi fii nevoit sa ii iau. Aaa, si am mai luat vreo 50 de cleme in total, de toate felurile.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.