Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sacadeaza la apasarea acceleratiei
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25 > Renault 19
costicutz
Salut.
De ceva timp am o problema legata la accelerare, adica sub 2000 de ture imi sacadeaza. Problema apare dupa ce se incalzeste motorul si nume dupa ce indicatorul de temp trece de prima linieaproximativ 40-60 grade. La plecarea de pe loc si cand incerc sa merg constant la 2000 ture atunci e foarte enervant. Daca merg peste 2000 ture nu mai apare aceasta problema. Recent am schimbat furtunul ce duce la senzorul MAP deoarece a crapat. Ieri am schimbat si bujiile dar problema persista. Am cautat ca poate trage aer fals pe undeva dar totul este okay. Am cautat tot forumul si am incercat tot. Am luat prin eliminare fisele si bujiile si toate sunt ok.
A mai intalnit cineva problema aceasta? Are cineva sugestii?
Multumesc.
Masina este un R19 chamade motor 1721 cm monopunct f3n, 54 kw.
Inca ceva: a pierdut din putere... Cu greu urc un deal....
costicutz
Am verificat EGR si e ok, adica are vacum la acceleratie cu motorul cald, am curatat senzorul de pe volanta, si am curatat corp carburator (unde se afla injectorul) cu o solutie W40 - deoarece era mizerie.
Problema persista.
Filtrul de aer este curat, clapeta de pe filtrul de aer e ok.
M-am mai uitat pe la furtune si niciunul nu prezinta crapaturi sau fisuri.
Problema se observa cel mai bine cand ating pedala de acceleratie undeva 750-1500 rot/min si respectiv cand iau piciorul de pe acceleratie (se simte o intrerupere). Toate astea se intampla cand merg pe benzina, cand merg pe gaz face la fel doar ca inzecit: tremura mai tare, intrerupe mai tare (cateodata se aude ca da rateu). Cand masina e pe liber (relanti) pe benzina cand apas acceleratia nu se observa nici o ezitare pe cand la gaz daca nu apas un sfert din cursa pedalei de acceleratie da sa se opreasca.


Am observat ca furtunul ce vine de la galerie si intra in filtrul de aer este mai scurt si nu vine fix pe galerie (deasupra la sonda lambda). O fi de acolo ? De aceea mai iese si putin fum de sub capota cateodata....


Imi poate da cineva sugestii unde sa mai verific sau sa umblu?
costicutz
Am scos furtunul din partea de jos a vanei EGR (piesa care e deasupra ECU) si acum trage aer curat de afara si merge perfect, nu mai sacadeaza (intrerupe). Cand se mai incalzeste afara am sa ma uit la valva aia (vana). Poate reusesc sa o curat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.