bogdan1978buc
3 Jan 2016, 13:51
Salut,
Sunt interesat de o modificare pe partea de alternator la Megane 2 1.5 dci 82cp avand nevoie de ceva mai mult curent la ralanti decat in varianta stock.
Exista posibilitatea inlocuirii fuliei cu alta avand diametrul mai mic astfel incat sa-i creasca turatia alternatorului cea a motorului ramanand neschimbata? In caz ca nu exista s-ar putea modifica pe strung?
Sau modificarea excitatiei ar fi o varianta? Se poate face un asemenea reglaj?
Si in cele din urma, daca nu mai sunt alternative, se poate pune un alt alternator care, la ralanti, sa ofere o putere mai mare decat alternatorul standard?
Mulțumesc!
s3r_ban
3 Jan 2016, 14:27
Salut,
Nu te supara, de curiozitate, ce consumatori ai de te gandesti la modificarea alternatorului?
Eu personal am destul de multi consumatori si nu am avut probleme deloc. (bine... folosesc si doua condesatoare de 2f bucata)
norbdc
15 Mar 2016, 18:45
De ce nu cauti sa-ti faci la strung acea piesa?
Dai originalul, il verifica si compara si-ti creeaza una cu 10% mai mica si ai ce vrei. Piesa asa nu cred ca o gasesti de alta dimensiune.
Bafta!
dethave
15 Mar 2016, 23:20
Pai....
Din bruma de fizica ce o mai stiu: doar dinamul va incepe sa genereze mai mult curent la mai multe ture. Alternatorul nu cred ca va face asta pentru ca nu-l lasa regulatorul sa treaca mai multi volti decat cei pentru care a fost calibrat (14,4, de regula) .Amperii sunt si ei batuti in cuie. Poti sa-l invarti cu 3000 de ture : tot atat va scoate...Cred ca tie iti trebuie amperi mai multi( putere) si asta nu se poate rezolva decat schimband alternatorul. Daca gresesc rog un coleg de forum mai priceput sa ma corecteze.
PS. Se poate monta un alternator ma puternic dar trebuie sa aiba aceleasi prinderi si cam aceeasi fulie pentru a putea folosi cureaua recomandata de producator.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.