Salut,
Acum 4 zile, dau sa pornesc masina si nu vrea fara a avea un martor aprins in bord.
Cu ajutorul unui prieten si al unor cabluri masina a pornit...zic clar este de la baterie
Am sunat la Renault, si conform specificatiilor/ carte masina, bateria trebuie sa fie de ~ 52 ah...in conditiile in care am pe masina bateria originala si este de 60 Ah 600 A;
Ma interez eu mai bine si am zis ca aleg o Varta Silver de 61 Ah cu 600A; merg la NorAuto si imi fac baietii un test de baterie--> bateria este OK insa alternatorul baga ~ 13,4 si cica de aici este problema.
Bun, merg la alt service, se reface testul si primesc acelasi raspuns...alternatorul baga ~13,37 la relanti si fara consumatori si ~ 13,3 - 13,2 cu consumatori la relanti... toate astea dupa un drum de ~ 20 km ( nu stiu daca conteaza)
am gasit aici http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=287888&st=30 ca defapt, la modelel mai noi asa trebuie sa mearga alternatorul insa mai toti de la service mi-au spus ca nu imi pot face garantie pentru noua baterie daca nu baga alternatorul minim 13,8
Multumesc pentru orice sfat & un an nou fericit
PS: discutam despre un Renault Fluence 1.6 16v din 2011