Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pivot RENAULT MEGANE III
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
petree
Pivot RENAULT MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 1.5 dCi (KZ09, KZ0D, KZ1G, KZ1M, KZ1W)

Calitate pivot?


LEMFORDER 3501801 112 lei azi 20.12.2015


TRW JBJ810 73 lei azi 20.12.2015

Sunt din magazin, str M. Em.

Ce aleg?

Cum cunosc sa nu fie contrafacut?
espacern
QUOTE(petree @ 20 Dec 2015, 09:43)
Cum cunosc sa nu fie contrafacut?

Raspunsul este experienta si spirit de observatie......plus ceva cunostinte in domeniu.
La stabilirea cu exactitate a autenticitatii unei piese trebuie sa cunosti/observi aspectul ambalajului.....prima data.
Apoi vezi piesa si calitatea materialelor folosite......si compari daca ai cu ce!
Oricum orice piesa alegi sa cumperi tot este mai buna ca cea defecta de pe masina......ca o mica consolare in caz ca e fake.
adytym
la reprezentanta sigur ii pe original
gangara
Trw urile din post le am eu pe mașină de peste 30k km fără semne de oboseală.
Cu toate astea recomand tot Lemforder. Am numai experiente plăcute cu marca asta...
bebitza_cbs
TRW-urile sunt prea ieftine fata de pretul din piata, verifica sa aiba holograma pe cutie sau cauta Sidem cu un raport calitate pret destul de bun.

23 Dec 2015, 00:12:
De obicei se mai stanteaza si logo-ul producatorului pe piesa.
petree
Pivot Auto karma 70 lei, 73 la concurenta.
Ce sa fac, caut magazinul care vinde foarte scump, sa fiu sigur de calitate?
gangara
Asta i prețul corect pt TRW.
ionutmgn
Sa vezi când ii schimbi ce chinuiască este ca aia originali de pe mașină sunt nitriți:)
75AIM
Eu la Megane 2 cand am avut joc intr-un pivot pe dreapta am schimbat bascule noi de origine,asa se intretine masina nu carpeli cu pivoti AM.
solidconvert
Si la megane 2 se puteau schimba doar pivotii, doar ca se fixau pe bascule prin presare, iar procedeul nu prezenta o garantie reala ca n o sa sara pivotal de acolo... la megane 3 se poate schimba lejer pentru ca se prinde in suruburi pivotul nou. Asta nu mai inseamna carpeala. wink.gif
75AIM
Ideea mea era ca daca pivotul a prins joc nici bucsele la bascula nu sunt prea bune asa ca pivot+2 bucse=bascula noua.
Laurentziu83
Jocul la bucse se verifica odata cu verificarea jocului in pivot. De regula bucsele de bascula la Renault tin peste 200 de mii de km, pivotul mult mai putin.
La epiesa vad ca pivotul OEM e 112 lei. Daca e intr-adevar ce are masina, si pe masina a tinut macar 70-80 de mii de km, eu zic ca piesa a fost buna si as pune tot OEM, nu m-as incurca cu AM-uri ca sa-mi fac iar de treaba peste 20-30 de mii de km.
tip
Am schimbat eu recent tot bratul, pe care sunt pivotii si bucsele. Masina are 70k, eu zic ca au tinut ok, la ce drumuri sunt. Intr-adevar cum a zis un coleg mai sus, pivotii sunt nituiti pe brat, deci e putin de treaba. Am o intrebare, nu prea ma pricep, mi-a dat bratul vechi demontat de pe masina si mi-a aratat niste bucse pe el, acolo trebuie sa fie, pe bratul ala ? Intreb ca el mi-a zis ca nu s-a mai apucat sa taie pivotii a comandat bratul cu totul.
ligrivis
Bratul se numeste bascula si ai varianta sa schimbi bascula cu totul sau tai niturile de la pivot si montezi un pivot nou pe bascula veche.
tip
QUOTE(ligrivis @ 27 Dec 2015, 15:30)
Bratul se numeste bascula si ai varianta sa schimbi bascula cu totul sau tai niturile de la pivot si montezi un pivot nou pe bascula veche.
*



Da, nenea de la reprez. asa mi-a zis, ca am schimbat tot bratul sau bascula cum il numesti tu. Da, a zis ca tot asa trebuiau scoase niturile vechi si montati alti pivoti. Ideea e ca daca mi-a schimbat bratul cu totul, si daca intr-adevar alea erau bucsele e mai ok asa. Eu sunt multumit.
gangara
Bucșele basculelor de pe M3 țin f f f fmult. Lejer peste 200k km. Pivoții nu țin atât.
Nu va speriați ca sunt nituiți. Un mecanic obișnuit ii îndepărtează în max 10 min/roată.
filip3
Al meu are 107k km, luat din reprezentanta din Franța la 96k reali. Are o bătaie pe fata și mecanicul zice ca sunt bucsele de la bascula. Ce e de făcut?
Am găsit bucșe Lemforder, 65 lei. Înțeleg ca trebuie 4?
Sau bascula noua trw complet echipata 200 lei?
Sau nu e de la bucșe dacă zici ca țin 200k km?
gangara
Eu as schimba bascula cu totul. 200 lei e un pret bun.
Masina mea are peste 200k km cu basculele originale, pivotii fiind schimbati acum 3 ani, pivoti TRW la cca 70 lei bucata.
azaghorth
Corect,asa o sa fac si eu.L-am ajutat pe un preten sa schimbe bucsele si pivotii la un C-Max;3h pe o parte...nu merita atata munca.
Is 3 suruburi de desfacut,pui bascula noua si aia e wink.gif
filip3
asa o sa fac, mai merg pana face urat (deocamdata e sesizabil doar la sine de tramvai si crapaturi mai mari) si schimb basculele cu totul. altceva inafara de trw exista? (ma intereseaza cat mai rezistent ca alerg 10-12 ore pe zi prin bucuresti)
luca76
Nu prea cad bucsele inaintea pivotului,eu zic sa mai verifici.
espacern
Bieletele de la bara stabilizatoare le-ai verificat bine?......ca daca sunt uzate implica simptome ca cele descrise de tine.
filip3
Bieletele antiruliu zici? Nu am verificat, m-am luat după ce a zis mecanicul când a tras de roata la ultima revizie când am făcut distribuție, transmisie, ulei, filtre, antigel, lichid de frână și l-am întrebat cum se prezintă articulațiile. A zis ca am joc în bascula sau ceva de genul și ca ar trebui schimbate amândouă dar nu e urgent. Atunci nu sesizam niciun zgomot dar acum după vreo 8000km am început sa aud. O sa vad la schimbul de ulei cum stau, nu as lua bascule noi degeaba. Bieletele cum se verifica?
espacern
QUOTE(filip3 @ 11 Dec 2017, 18:36)
Bieletele cum se verifica?

Se ridica bara stabilizatoare cu un levier pana raman capetele bieletelor detensionate......si se verifica jocul!
luca76
Sau balans puternic stanga dreapta cu masina pe roti si daca au joc le auzi.
marinescu82
Va salut. Ai mei pivoti au început să facă zgomote la gropile mai mari , așa că voi incerca sau schimb cu alți noi . Bucșele par bune nu fac zgomote deloc la denivelări sau gropi mai mici . Cu piesele de la marca lemforder am experimentat mereu lucruri bune. După anul nou voi face schimbarea pivoților ambelor bascule fata. Va tine la curent.
azaghorth
Am schimbat basculele desi suspectam doar pivotii,nu-mi pare rau pentru ca a mers repede si 3 din 4 bucse erau cam praf.Au rezistat eroic totusi aproape 210.000km.
Am pus A.B.S la 171lei/buc,sa vedem cat or tine wink.gif
Silviu881
am aproape 180 k. merita sa schimb basculele? am impresia ca nu bate, dar totusi la devivelari succesive, se aude tronc tronc in caroserie. Mecanicul zicea ca poate e un amortizor mai moale. acum nu stiu ce sa cred.
silvanu96
Un test simplu al bucselor basculelor ar fi:
-masina normal pe asfalt, se baga cheia de la roti pe un surub (prezon) si se loveste cu piciorul in sensul de strangere al surubului. Daca roate se deplaseaza in plan orizontal mai mult de 4-5mm ,bucsele sunt uzate.

8 Feb 2018, 09:12:
"daca roata..."
Silviu881
ok, ms. o sa incerc asta cand o sa schimb rotile smile.gif

app, cu frana de mana trasa si in viteza?
filip3
Am fost ieri la schimb de ulei și plăcuțe spate, aveam o bătaie la denivelări, am scris mai sus acum doua luni. Au zis ca îmi trebuie bieleta antiruliu dreapta și pivot stânga. Nici nu au vrut sa audă de scos doar pivotul și comandat altul, m-au pus sa iau bascula noua, defapt au comandat pe loc bascula delphi și bieleta delphi, 350 cu 80 lei. mad.gif la e piesa scăpam cu 120 de lei mai ieftin. În fine, mașina merge ca noua, nu mai face niciun sunet.

Întrebarea este, e ok marca asta? Sau cade în 30k?

Ma oftic ca am schimbat bascula de origine la care bucsile erau perfecte, în loc sa iau doar un pivot bun Lemforder

S-au mai chinuit și trei mecanici sa o puna
solidconvert
Bine ca nu ti au dat si doo perechi de palme... radmasa.gif
azaghorth
QUOTE(filip3 @ 14 Feb 2018, 20:02)
Ma oftic ca am schimbat bascula de origine la care bucsile erau perfecte, în loc sa iau doar un pivot bun Lemforder

Delphi nu-s cei mai buni dar sunt ok.
Bucse de origine perfecte dupa cati km,150.000+...?Ar fi o minune wacko.gif
E cel mai usor si corect sa schimbi bascula cu totul,fii multumit ca a iesit ok.
Nu e foarte greu sa schimbi bascula,eu am reusit lejer cu un preten...mnah,mesteri si mesteri.
Ca idee,la directie si suspensie se schimba pereche dreapta-stanga,chiar daca doar o parte e praf ,cu sigurarnta ca si cealalta parte e obosita...Faci geometria apoi si e ok.
filip3
QUOTE(azaghorth @ 17 Feb 2018, 16:00)
Delphi nu-s cei mai buni dar sunt ok.
Bucse de origine perfecte dupa cati km,150.000+...?Ar fi o minune   wacko.gif
E cel mai usor si corect sa schimbi bascula cu totul,fii multumit ca a iesit ok.
Nu e foarte greu sa schimbi bascula,eu am reusit lejer cu un preten...mnah,mesteri si mesteri.
Ca idee,la directie si suspensie se schimba pereche dreapta-stanga,chiar daca doar o parte e praf ,cu sigurarnta ca si cealalta parte e obosita...Faci geometria apoi si e ok.
*




masina are doar 115k km, am luat-o din Paris din reprezentanta la 96k, de asta zic ca bucsile erau inca foarte bune, nu am vazut nicio groapa pe acolo smile.gif)

asa m-am gandit si eu, pana la sfarsitul lunii iau inca o bascula tot delphi ca sa se uzeze amandoua deodata, urmand ca data viitoare sa le schimb cu ceva mai bun (sper sa fie ok totusi si sa tina macar 50k)

si vreau sa iau si doua bucsi bara stabilizatoare si inca doua bielete antiruliu Lemforder sa le pun tot atunci, astea sunt sub 300 de lei toate cool.gif
azaghorth
Masina ta are putini km,chiar trebuie schimbate toate piesele alea?
E destula munca sa schimbi bucsele de la bara stabilizatoare,daca au joc merita schimbate,altfel nu prea.
Daca bucsele din bascula is ok,se poate schimba doar pivotul,iesi mai ieftin,insa e mai mult de munca pentru ca trebuie taiate niturile,scoase afara cuiele....e belea.
Bafta,oricum!
Laurentziu83
QUOTE(filip3 @ 17 Feb 2018, 21:03)
masina are doar 115k km, am luat-o din Paris din reprezentanta la 96k, de asta zic ca bucsile erau inca foarte bune, nu am vazut nicio groapa pe acolo smile.gif)
*


Champs-Elisee-ul e tot numa' piatra cubica, eu zic ca se pune si el ca gropi...

Daca zici ca mergi 10-12 ore pe zi cu masina, eu zic sa pui piese de calitate, pui ieftine doar daca iti place de casierita de la service si vrei sa o vezi mai des.

Eu personal merg pe OEM. Daca m-au tinut astea 8 ani, eu zic ca ma vor tine la fel si cele noi. Momentan n-am schimbat nimic in afara de discuri, dar n-am decat 95 de mii de km.
silvanu96
Cine merge 10-12 ore pe zi?
filip3
eu merg, fac taxify in Bucuresti, 3-4 zile pe saptamana sau cate reusesc sa nu beau. am calculat ca fac cam 4000-4500 km pe luna deci in aprilie ajung iar la revizie.

o sa iau atunci bascula pe cealalta parte, tot delphi ca sa fie aceeasi treaba, am gasit-o deja cu 200 de lei (am un prieten care imi aduce piese la pretul lui de achizitie, are magazin on-line)

bieletele lemforder recunosc ca sunt un moft dar la 75 de lei bucata merita si vreau sa le pun pereche.

cu bucsele de bara o sa vad, o sa merg la inca o verificare inainte de revizie, sa stiu exact ce imi mai trebuie, ca sa nu mai patesc ca acum sa mi le comande service-ul pe loc, la preturi nesimtite
cj98czh
QUOTE(filip3 @ 19 Feb 2018, 21:06)
eu merg, fac taxify in Bucuresti, 3-4 zile pe saptamana sau cate reusesc sa nu beau.
*



WTF ???

QUOTE(filip3 @ 19 Feb 2018, 21:06)
bieletele lemforder recunosc ca sunt un moft dar la 75 de lei bucata merita si vreau sa le pun pereche.
*


Lasa-le dracului ca Lanforder sunt niste piese ordinare in ultima vreme ... doar numele au ramas de ei ... calitate este o barat ..
cristian_nechita
QUOTE(filip3 @ 19 Feb 2018, 21:06)
eu merg, fac taxify in Bucuresti, 3-4 zile pe saptamana sau cate reusesc sa nu beau. am calculat ca fac cam 4000-4500 km pe luna deci in aprilie ajung iar la revizie.

o sa iau atunci bascula pe cealalta parte, tot delphi ca sa fie aceeasi treaba, am gasit-o deja cu 200 de lei (am un prieten care imi aduce piese la pretul lui de achizitie, are magazin on-line)

bieletele lemforder recunosc ca sunt un moft dar la 75 de lei bucata merita si vreau sa le pun pereche.

cu bucsele de bara o sa vad, o sa merg la inca o verificare inainte de revizie, sa stiu exact ce imi mai trebuie, ca sa nu mai patesc ca acum sa mi le comande service-ul pe loc, la preturi nesimtite
*



Nu o sa apuci sa iei si a doua bascula delphi. O sa pice aia schimbata intai.
La audi capetele de bara delphi fix 3 luni au tinut.
ovidiuuu_94
Salut !

Am o intrebare.

Pivotul este inclus in bascula sau trebuie luat separat?

Multumesc !
busu 12
QUOTE(cj98czh @ 19 Feb 2018, 23:26)
Lasa-le dracului ca Lanforder sunt niste piese ordinare in ultima vreme ... doar numele au ramas de ei ... calitate este o barat ..

de-aia iau eu de la o vreme incoace piese OEM Renault, de origine. Tin mai mult decat cele aftermarket.
silvanu96
Pentru Ovidiu94: exista ambele variante.
Daca umblii acolo ,verifica si bucsele din brat.
filip3
salutare, scriam in februarie ca am schimbat doar bascula stanga, Delphi. acum cateva zile am fost la mecanic sa schimb filtrul de motorina si sa inspectez bascula pe dreapta. Intr-adevar simteam bine, pivotul are buba. nu m-am complicat sa iau doar pivot, bascula avand 135k doar ca nu am gasit tot Delphi si mi-au dat SWAG spunand ca e mai buna ca Delphi si ca nu o sa am probleme minim 50-60k km.

cu reduceri am dat 220 lei pe ea, e ok sau e chinezarie SWAG?

am luat si doua bilelete antiruliu Lemforder, discuri si placute fata ATE smile.gif
liman64br
de unde cumparati piesele OEM ??? in masura in care manopera pot sa o fac eu ..
cj98czh
Orice vanzator serios iti aduce si OEM, atat online cat si magazin fizic ... fara a face vreo reclama la unul sau altul ..
Laurentziu83
Inclusiv in reprezentanta iti pot vinde piesele in regim de magazin, insa de garantie la ele beneficiezi doar daca ai dovada ca s-au montat intr-un service autorizat RAR.

Ca tot suntem la subiectul pivoti, in cazul in care gasiti un pivot cu joc iar masina are peste 100 de mii de km, schimbati bratul cu totul intrucat si bucsele sunt pe duca la acest rulaj, ca sa nu dati banii pe alt pivot si sa va treziti apoi dupa un timp ca vibreaza volanul la franare la peste 100 km/h (simptom de bucse de brat cu joc).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.