QUOTE(Adrian Frigo @ 14 Oct 2017, 22:01)
Aoleu!
Super tare ideea!Din ce le-ai făcut,zamac sau
haluminiu?Cu piciorușele cum ai rezolvat?
Mai ai de încercat și cu UAP,pusă linia de producție în funcțiune și te-ai scos!
Sunt făcute din aluminiu cu tot cu picioruse.
O sa revin cu poze dupa finisare.
QUOTE(Rob3rto @ 16 Oct 2017, 20:06)
Cu cat cifra octanica e mai mare, cu atat se aprinde mai greu. Pt. R.C. de ~9:1 cat are Dacia 1300, nu se justifica sa o alimentezi cu C.O. mai mare de 95
Exact.
QUOTE(BLUE R 19 @ 16 Oct 2017, 23:23)
Benzina cu CO mai mare arde controlat, pe masura ce R.C. creste este tot mai nevoie de aceasta caracteristica, altfel explodeaza in cilindru...adica detoneaza (termenul consacrat). Motorul functioneaza bine cand arderea este graduala, acesta e principiul, detonatia este abatere si cu ea se duce dr... toata functionarea. Benzina superioara (cu CO ridicat) nu ofera efectiv mai multa putere, nu direct, puterea vine insa, din faptul ca se poate functiona optim la turatie mai mare, temperatura, regim brutal, pt. ca nu mai apar detonatiile.
Masina o scot odată la 2 ani.
Benzina de '99 este buna pentru motoarele noi,dar nu pentru dacie,bani aruncati pe fereastră din punctul meu de vedere.
QUOTE(sobolan @ 19 Oct 2017, 21:36)
eee,acu' ne aliniem la normele europene cam cu toate celea inafara de salarii
stati sa vedeti ce taxe de poluare apar pentru masinile non-euro
Ne aliniem pe naiba,avem încă legi care sunt "bune" si altele nu.
Pe varianta:ne facem de cap cat putem ca stat membru.
Revenim la subiect.
Sâmbătă ne vedem la Bucuresti la retroparada toamnei,o sa aduc cu mine o surpriză