treaba cu treaba,etc,etc.....vorbim,glumim,etc,etc.....teoria o vorbim,practica ne ucide
....
testul de compresie e estimativ si te inseala daca ai vreo supapa care nu inchide perfect....
Cand desfaci motorul si scoti o camasa punand un segment nou in ea sa vezi exact uzura e una si vorbaria e alta......se mai pune si un ceas comparator,asa de proba,ca sa-i masori ovalitatea camasii,asa intr-o doara......tralala....se poate pune si arborele pe o prisma si se poate incerca masurarea "sagetii",daca are,tot intr-o doara......ehhhhh.....
BTW,un motor cat de cat ingrijit in timp nu are mocirla in el sau pe el....
...ce-mi place mie la unii ca au asa niste masini super-faine si ingrijite si dichisite pana la ultimul surubel dar motorul "mai merge asa" ,o inspectie buna la lonjeroane nu e facuta,cat mai multa smoala pe dedesubt daca se poate
si ce-mi mai place la unii ca dau sfaturi,ajuta,se tot chinuie pe masina altuia dar pe a lor o fac altii...
Atentie ca nu fac referiri anume,zic asa si eu intr-o doara
,oricum nu-mi place efectul de turma
......
Luati exemplu de la Sorin in cazul de fata,un om de nota 10,masina facuta ca la carte,pacat daca nu se umbla in motor(asta e doar parerea mea).....
Vreti sa vedeti evolutia unei dacii de la rugina la masina de lux ? urmariti evolutia Daciei alea negre a lui einstein,o sa ramaneti uimiti,totul a fost facut corect !!!
Sorine,poti sterge,poate ajunge si ideea pe unde trebuie si scuza-ma daca gresii !