Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1410 Sport '85
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
sobolan
e 102-13....la kilometrii astia camasile sunt ok,asa este,pui doar inelele de cauciuc noi si segmenti noi.....pune-i silicon la inele wink.gif la montaj.....fa-l brici,o sa bata motorul de pe sportiva lejer smile.gif .......daca arborele e ST si arata ok pune-i cuzineti noi daca ai posibilitate,verifica pompa de ulei sa fie ok si pune garnituri/simeringuri noi....daca poti "intra" in chiuloasa cu vreo 8 zecimi maxim.....
Curios,eu am unul din 95 si e pe cupru,astia de la fabrica le-au "zapacit" rau in ultima vreme.......
sorin105
QUOTE(sobolan @ 26 Mar 2017, 10:46)
e 102-13....la kilometrii astia camasile sunt ok,asa este,pui doar inelele de cauciuc noi si segmenti noi.....pune-i silicon la inele wink.gif  la montaj.....fa-l brici,o sa bata motorul de pe sportiva lejer smile.gif  .......daca arborele e ST si arata ok pune-i cuzineti noi daca ai posibilitate,verifica pompa de ulei sa fie ok si pune garnituri/simeringuri noi....daca poti "intra" in chiuloasa cu vreo 8 zecimi maxim.....
Curios,eu am unul din 95 si e pe cupru,astia de la fabrica le-au "zapacit" rau in ultima vreme.......
*


Motorul este 102-00

Astazi il montez,am cumparat cuzineti si semicuzineti noi romlag ST.

Semeringuri noi,urmează sa montez o axă de TS cu galeria de admisie/evacuare si weber dublu corp.

Chiuloasa ramane stock deoarece vreau ca motorul sa funcționeze corespunzator.

Acest motor nu va fii de omor,ci de mers câți multi km

BLUE R 19
102-00 in '96 ? blink.gif daca au respectat datele ar trebui sa aiba 9,5 raportul (deci, oricum mai mare) 65 cai, delcou secific si avans static de 6 grade...standard. Tind sa cred ca reteta asta (valorile amintite) a fost folosita doar la primele motoare de 1,4.
sobolan
e posibil,102-00 din 96 pe papuc....dacie papuc.....am vazut eu.
Daciotul_98
QUOTE(sobolan @ 27 Mar 2017, 15:50)
e posibil,102-00 din 96 pe papuc....dacie papuc.....am vazut eu.
*


Ala e 102-14, la break am 102-15. Probabil motorul a fost înlocuit...în 96 era 102-13, chiar și în 1994 era 102-13
sobolan
....102-14 s-a pus si pe berline,eu umblu prin remat aproape zi de zi si le vad live si tu scrii prostii,iti place sa te contrazici cu mine ??? eu,la anii tai,am lucrat la Dacia si pe-atunci erau numai dacii 1310,le stiam pe de rost....adevarul e ca am mai uitat si eu una-alta pentru ca intre timp am avut alte masini,adica masini in adevaratul sens al cuvantului...
Inca ceva,sunt berline cu T care au 106-00 din fabrica,chiar si bk-uri ......la injectie le-au inversat cifrele....adica 102-14 pe carburatie a ajuns 102-41 pe injectie.....102-00 s-a montat inca din 88 si a tinut ceva...pana prin 94-95....nu mai cititi mondiru,ala e un mare dezinformator radmasa.gif
sorin105
Gata cu cearta!

Nu suntem aici sa ne certam sau sa ne contrazicem.

Eu am gresit,motorul este 102-13..

Ieri a fost urcat pe masina,urmează astazi sa il las sa funcționeze 2 ore la ralanti.

Nu am mai facut poze ca mi-a mâncat zilele.

De luni il bag la munca,voi trage pe el sa vad diferența,sa vad cat de puternic este.

Pana in toamnă sper sa găsesc toate piesele necesare pentru un motor 1.4 turbo.
sobolan
Eu doar am zis din start ca e 102-13 ,nu ne certam,discutam,de fapt imi cer scuze ca am "accelerat" asa tare dar unii is de 10x mai incapatanati decat mine si uneori sustin lucruri tampite.

Diferenta dintre motoare e mare ,la caroseria ei de 800kg cei 8 cai in plus or sa se simta,trust me.

Cu varianta cu "turbo" faci bine,cauta,is raritati dar daca reusesti esti beton !!! r5 gtt wink.gif
BN64FLO
Care 8 cai sobolan? Is 11 cai intre 1.3 si 1.4 102-13 wink.gif 54 vs 65...poate 102-14 sa aiba 62...
BLUE R 19
1,3 are 54, aici toate sursele spun acelasi lucru
1,4 - 102-00 are 65 cai
- 102-13 - 62
- 102-14 - 58
Pt. datele motorului de 1400 trebuie studiat foarte mult, sunt multe informatii contradictorii si nu trebuie luata ca sigura vreo sursa individual, nici Mondiru biggrin.gif sau alta

1,6 - 106-00 - 72 cai
- 106-02 - 68
BN64FLO
La mine la 102-13 scrie 48kW in carte, adica 65cp...cate carti am mai vazut, toate zic 48kW...poate greseste RAR-ul sleep.gif
L.E. Intr-adevar, Mondiru zice 62, pacat ca nu ma pot uita in cartea tehnica a masinii acuma, dar cand ajung acasa direct la asta ma uit...pot jura ca scrie 48kW biggrin.gif
BLUE R 19
La mine in carte e 62,15 cai (45,58 Kw), motor 102-13, in talon l-au trecut 102-14 cu 58,6 cai (43 Kw), acelasi motor, aceeasi serie radmasa.gif Am vazut carti, taloane si cu 46 si cu 48 sau pe aproape...
In carti si taloane scrie in toate felurile, nu sunt de incredere. Nici nu ma refeream la astea cand spuneam de surse. Apar erori si in materialele de prima mana: manuale reparatii, cataloage, manuale utilizare, brosuri, diferite lucrari tematice (aici intra si Mondiru...), apoi articole presa...
BN64FLO
Am vazut si eu acuma pe net una cu 45kW si 58 cp, nici nu da calculul macar wacko.gif se pare ca si RAR-ul da gherle maxime...deci motorul de 1.4 are 60-65 cp fix...stabilit
sobolan
are 62 mai sigur....iar cotetul ala de 102-00 nu-l depaseste cu nimic desi se puneau si pe dacii papuc,primele cu 1.4 ,am un 102-00 acasa si cred ca e sub 62,are chiuloasa cu niste camere de ardere mai mari-deci puturos .......cel de 1600 are 72 doar daca ii pui carb dublu,cu un carfil irma nu mai are nici 60....eu am mai scris ca mondiru e dezinformator ,un teoretician si atat dar nimeni nu citeste....
Chiuloasele de dacie is de vreo 5 tipuri,sau mai multe......desi par la fel nu-s la fel biggrin.gif
maho
QUOTE(sobolan @ 30 Mar 2017, 13:58)
am mai scris ca mondiru e dezinformator ,un teoretician si atat

Acu', ca sa fim realisti, si caii aia de care tot vorbiti voi sunt tot TEORIE, valorile nominale, cãcând era bunica fatã si motoru' nou. Pana azi s-or mai fi pierdut vreo 3-4 din ei...
sobolan
si asta e drept .......un set motor uzat scade dramatic din putere,o chiuloasa "incorecta"/lenesa cu camere de ardere mari (1300 sub 84,alea cu o gaura in minus la apa), pana cand si elicea de racire iti ia din puterea motorului wink.gif ,chiar si alternatorul cand incarca.......is o mie de factori care merg "corectati" sau imbunatatiti usor.....pe dacie merge parfum un ELV si un alternator macar de 50A(de pe daciile de dupa 93) ....
BTW: eliciile de tabla is moartea rulmentilor pompei iar din alea de plastic le-as alege pe cele albe,e plasticul mai ok,is mai late.......deasemeni as pune si o fulie mica la pompa de apa pentru o racire eficienta,diferentele citite pe ceas is maricele,am testat eu....
sorin105
Motorul are aproximativ 60 de cai,plus minus..

După montare are o mica bătaie,mecanicul spune ca este din tachete..ramane de vazut.

Săptămâna aceasta ma ocup de frane si de jante.

După klausenburg masina va intra la conservare,ii ajunge atâta muncă,asteapta 2019 sa fie certificată.
sobolan
daca ati verificat vizual setul si bolturile erau la locul lor inseamna ca totul e ok ,oricum un bolt de biela bate destul de bine,il auzi orice-ar fi,te scoate din sarite......tachetii bat cu tonalitate medie la volum redus si nu mereu,de regula la rece is sesizabili mai tare.....asta inseamna ca ai nitel uzura la bloc sau ai un tachet uzat care nu se mai roteste in bloc,posibil si mici uzuri la profilul camei axei.....mai merge mult....
sorin105
Cadoul de paste.

Chiuloasa de r 5 alpine si interne.
sobolan
up.gif smile.gif
Rob3rto
Te invidiez pt carburtoarele alea daca-s functionale!
Axa o ai? Daca da, sa-i faci niste poze, nu de alta dar sa n-ai surprize wink.gif
sorin105
QUOTE(Rob3rto @ 17 Apr 2017, 17:39)
Te invidiez pt carburtoarele alea daca-s functionale!
Axa o ai? Daca da, sa-i faci niste poze, nu de alta dar sa n-ai surprize wink.gif
*


Nu stiu daca sunt funcționale,deschid clapetele,,nu sunt blocate,le-am suflat,o sa desfac "trompetele" sa scot sita sa vad ce se ascunde înăuntru,sa nu fie pline de cine mai stie ce gunoaie.

Axa este,este ce trebuie..mai îmi trebuie tijele,sper sa fac rost de ele in 1-2 săptămâni si sa ma apuc de treabă.

Trebuie sa studiez motorul foarte bine,îmi va trebui o notiță tehnică.

Chiuloasa va pleca joi la verificat,desfăcută si curățată.

Poate vin la Ploiesti intr-un weekend sa ne uităm la carburatoare.
razvan1985
vrei sa zici ca piesele de mai sus,se vor constitui intr-un motor?
par trecute in rezerva...
sobolan
axa o tii in motorina si-o "scoti" ....da' pistoanele par a se fi intalnit cu vremuri grele,daca-s integre la fuste si nu au ciobituri/fisuri is ok,sa le masori bine diametrul si ovalitate mai ales jos la fusta....
sorin105
QUOTE(razvan1985 @ 17 Apr 2017, 20:40)
vrei sa zici ca piesele de mai sus,se vor constitui intr-un motor?
par trecute in rezerva...
*


Daca sunt ruginite înseamnă ca sunt trecute in rezervă?Am vazut axa ciobita intr un motor si funcționa.
Piesele le-am băgat in motorină,vor pleca la curățat.

QUOTE(sobolan @ 17 Apr 2017, 20:48)
axa o tii in motorina si-o "scoti" ....da' pistoanele par a se fi intalnit cu vremuri grele,daca-s integre la fuste si nu au ciobituri/fisuri is ok,sa le masori bine diametrul si ovalitate mai ales jos la fusta....
*


Pistoanele sunt de aruncat,voi face altele noi,am vorbit,mai durează câteva zile sa isi revină lumea din beție si sa se apuce de treaba.

Chiar daca motorul a stat afara 15 ani intr un sopron se va reface cu piese de calitate in asa fel sa reziste,am discutat cu mai mulți posesori de alpine,se poate pastra blocul de alpine si set motor de dacie 1.4 sau 1.6,eu o sa fac motorul pe 1.4 cu pistoane cocosate.

Daca are cineva cartea tehnică a motorului sa o posteze,ca am cautat si nu am gasit nimic.
Rob3rto
Cu set de 1.4 de Dacie o sa ai R.C. foaaarte mic, la 1.6 se schimba treaba, volumul cilindrului fiind mai mare wink.gif
Esti un om mega norocos, ai axa de aspirat... Daca asculti pe aici si vrei sa o arunci, o primesc cu cea mai mare placere smile.gif)))) Ii poti scoate fata cu un burete abraziv imbibat in ulei.. E de munca dar iese tongue.gif
Pistoanele de Alpine aspirat nu arata asa, acolo cred ca si-a bagat cineva nasu' pe-acolo. Eu nu mi-as bate capul cu aia de la Slatina si as baga un set de 1.6 cu arbore cu tot smile.gif Cat despre carburi, sunt cazuri in care arata extrem de bine si nu functioneaza, du-le la o curatare cu ultrasunete smile.gif
razvan1985
Treaba cu axa ciupita...
Faceam referire in special la pistoane,bolturi ruginite...
Axa,daca nu a "sapat" rugina in ea,iese la fata,total de acord.
Am o axa Renault 11,impecabila,cu exceptia unei came ciupite,nu ma risc sa o montez,realizez ca va face tachetul zob !
sorin105
QUOTE(Rob3rto @ 18 Apr 2017, 11:46)
Cu set de 1.4 de Dacie o sa ai R.C. foaaarte mic, la 1.6 se schimba treaba, volumul cilindrului fiind mai mare wink.gif
Esti un om mega norocos, ai axa de aspirat... Daca asculti pe aici si vrei sa o arunci, o primesc cu cea mai mare placere smile.gif)))) Ii poti scoate fata cu un burete abraziv imbibat in ulei.. E de munca dar iese  tongue.gif
Pistoanele de Alpine aspirat nu arata asa, acolo cred ca si-a bagat cineva nasu' pe-acolo. Eu nu mi-as bate capul cu aia de la Slatina si as baga un set de 1.6 cu arbore cu tot smile.gif Cat despre carburi, sunt cazuri in care arata extrem de bine si nu functioneaza, du-le la o curatare cu ultrasunete smile.gif
*


La masini si piese auto chiar am noroc "maxim".Aceste motor il stiam de 2-3 ani,doar ca a fost de durată,deoarece proprietarul a avut un 1300 si il punea pe masina.dar a vândut masina si m-a sunat sa imi spună dacă il mai doresc..nu am stat pe gand.
Motorul a funcționat,a fost desfăcut pentru a fi reparat,dar din lipsa pieselor,probabil si a banilor a renuntat..
Axa o trimit prin posta,am adresa icon_mrgreen.gif

QUOTE(razvan1985 @ 18 Apr 2017, 15:06)
Treaba cu axa ciupita...
Faceam referire in special la pistoane,bolturi ruginite...
Axa,daca nu a "sapat" rugina in ea,iese la fata,total de acord.
Am o axa Renault 11,impecabila,cu exceptia unei came ciupite,nu ma risc sa o montez,realizez ca va face tachetul zob !
*


Partea de set motor se va arunca,pistoanele vor merge la facut.,am vorbit deja sa imi faca 4 bucăți,probabil o sa le fac de 1.6.

Am desfăcut carbutatoarele,sunt curate,nu ma asteptam,norocul a fost ca au fost închise clapetele si au avut sita in fata la trompete si nu avut ce sa intre.
Unul are nevoie de membrana de sprit,am comandat-o de la unix,pentru carburator dellorto 45 nu se găsesc set de reparație in Ro,dar membrana merge de la dellorto 40.

Am comandat garnitura de chiuloasa si garnitura de la capacul de culbutori.

Mai rămâne sa rezolv cu tijele,zic ca in 2 săptămâni le fac sau comand dupa ebay.
Rob3rto
La ce bani ai gasit garnitura de chiulasa?
sorin105
QUOTE(Rob3rto @ 20 Apr 2017, 19:04)
La ce bani ai gasit garnitura de chiulasa?
*


80 de lei plus curierul 30 lei,ultima pe stoc.. excl.gif

Au sosit culbutori si arculetele.

Luni aflu daca mi se va trimite din Franța tijele.
sorin105
După o perioadă de liniste si munca la masina revin cu poze de la klausenburg.

Față de anul trecut pot spune ca a fost "dezastru" din cauza problemelor tehnice,fisurarea unui disc de frana de la Pitesti la Târgu Secuiesc.

Schimbarea fuzetei si blocarea etrierului.

Una peste alta a fost ok,m-am distrat si voi continua sa modific masina in asa fel sa nu mai am probleme.

Urmează sa montez discuri de.frână ventilate de gordini si sa pun motorul de alpin,pana la editia următoare
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid...562026997337182
sorin105
După o lunga perioadă am gasit capacul de culbutori.

Pot spune ca este un moft,ca design si foarte rar si scump.

Dar tot ce este rar este scump.Se va monta pe sportiva visinie,de la bun inceput am vrut sa fie mai diferită.

O sa vina si un carburator dublu corp weber,momentan trebuie sa gasesc galerie si il voi monta.

Adrian Frigo
Până la urmă la cât ți-a lăsat Dani capacul? smile.gif
Ov
ce model de weber ii pui? Ce a fost pe r12 1.4 ?
sorin105
QUOTE(Adrian Frigo @ 24 May 2017, 21:24)
Până la urmă la cât ți-a lăsat Dani capacul? smile.gif
*




Din punctul meu de vedere l-am cumparat ieftin,la cat de valoros este ca istorie si raritate.

QUOTE(Ov @ 25 May 2017, 09:19)
ce model de weber ii pui? Ce a fost pe r12 1.4 ?
*


De r12.Motorul 1.4 clasic de dacie,vreau sa ii dau chiuloasa jos sa il comprim,chiar daca fac 1000 de km pe an.Eu zic ca merita modificarea facuta.

Am un weber asemănător cu 32-ul,nu am gasit seria pe el,seama cu weber 32 doar nu stiu ce jiglere are in interior,l-am dus la un nene sa il curete si sa il regleze,mai trebuie tabla regaurita pentru a il pune pe o galerie dublu corp de dacie.


La vara am ce mesteri. icon_mrgreen.gif
payty
Axa sigur e de Alpine?

Ca la motorul asta ea iese prin bloc si antreneaza pompa de apa. Si are si un cuzinet acolo iar diametrul de la acel capat e mai mic, nu 38mm ca la restul.


Am avut una impecabila la un moment dat si asa era, cum am zis mai sus.


Legat de pistoane, stii cumva pe cineva care poate face pistoane pe comada ?

sorin105
QUOTE(payty @ 25 May 2017, 21:59)
Axa sigur e de Alpine?

Ca la motorul asta ea iese prin bloc si antreneaza pompa de apa.  Si are si un cuzinet acolo iar diametrul de la acel capat e mai mic, nu 38mm ca la restul.
Am avut una impecabila la un moment dat si asa era, cum am zis mai sus.
Legat de pistoane, stii cumva pe cineva care poate face pistoane pe comada ?
*


Axa mea este de alpine,nu ma pricep,mi-au confirmat băieții care au.

Legat de pistoane este o firma la Slatina sau 2-3 meseriași particulari care fac asa ceva,trebuie sa ai pistonul vechi ca model si iti toarnă.Destul de scump,500-600 lei toate 4 excl.gif

Eu am avut 4 pistoane brute cumpărate de 2-3 ani de la un mosulet,i le-am dat sa le prelucreze,încă nu am fost sa le iau,o sa ma duc dupa ca gasesc blocul motor de alpine,ca al meu este de dacie si nu vreau sa am probleme cu ungerea la anumite turatii.
sorin105
Am schimbat radiatorul la masina si am vazut ca se încălzește destul de tare,la limită..

Cu ce solutie sa il curăț?
sobolan
otet....baga otel in el si lasa-l asa juma' de ora,il mai clatesti si mai bagi la nevoie.....dat jos de pe masina,nu recomand otet in insatalatia de racire !
Poti incerca si metoda hardcore cu detartrant dar se poate gauri daca-i vechi.....asta o faci pe propria raspundere.
Ov
QUOTE(sorin105 @ 5 Jun 2017, 20:26)
Am schimbat radiatorul la masina si am vazut ca se încălzește destul de tare,la limită..

Cu ce solutie sa il curăț?
*



1. verifica daca atunci cand aprinzi/stingi farurile se modifica indicatia de temperatura. Daca da, atunci refa legatura de masa de la alternator la caroserie.
2. eu am dus radiatorul la niste baieti care i-au desfacut lateralele si l-au curatat mecanic pe interior.
dacia_gpg
QUOTE(sorin105 @ 5 Jun 2017, 21:26)
Am schimbat radiatorul la masina si am vazut ca se încălzește destul de tare,la limită..

Cu ce solutie sa il curăț?
*


Detartrant pur daca e dat jos radiatorul, poti lasa o zi la orizontala fara sa-l afecteze.A iesit tot malul ara maroniu,ruginiu.Sau diluat 50/50 cu apa lasat 10 minute cu motorul in functiune.
Am renuntat la radiatorul mic ptr ca mergea prea mult electroventilatorul.Am pus din ala mare.
sorin105
QUOTE(sobolan @ 5 Jun 2017, 22:59)
otet....baga otel in el si lasa-l asa juma' de ora,il mai clatesti si mai bagi la nevoie.....dat jos de pe masina,nu recomand otet in insatalatia de racire !
Poti incerca si metoda hardcore cu detartrant dar se poate gauri daca-i vechi.....asta o faci pe propria raspundere.
*


Radiatorul este de aluminiu.
Ma gândeam la varianta cu otet,dar nu cred ca functioneaza,se gaseste o solutie de curățat sistemul de răcire,o fi bună? Sau povesti si aruncat bani pe fereastra?

QUOTE(Ov @ 6 Jun 2017, 13:35)
1. verifica daca atunci cand aprinzi/stingi farurile se modifica indicatia de temperatura. Daca da, atunci refa legatura de masa de la alternator la caroserie.
2. eu am dus radiatorul la niste baieti care i-au desfacut lateralele si l-au curatat mecanic pe interior.
*


Când dau drumul la aeroterma se ridica acul,ma gândeam sa il duc la cineva specializat sa il desfacă si sa il curete/refacă.
Ce rol are minusul de la alternator ? Eu nu am gmv,elice de plastic si "capac" distributie aer cum este la aro/tractor.

QUOTE(dacia_gpg @ 6 Jun 2017, 15:10)
Detartrant pur daca e dat jos radiatorul, poti lasa o zi la orizontala fara sa-l afecteze.A iesit tot malul ara maroniu,ruginiu.Sau diluat 50/50 cu apa lasat 10 minute cu  motorul in  functiune.
Am renuntat la radiatorul mic ptr ca mergea prea mult electroventilatorul.Am pus din ala mare.
*


La sportiva visinie am radiator mic,elice metalică si nu se încălzește peste 85 de grade nici moartă.

Eu tind sa cred ca este si de la gpl,cumva blochează circuitul.

Il mai dau jos,bag otet cald in el si il las 12/24 de ore,si vad daca a funcționat.Daca nu il arunc si ma duc in remat sa caut unul de injectata,poate acela este mai bun.
Ov
QUOTE(sorin105 @ 7 Jun 2017, 06:31)

Ce rol are minusul de la alternator ?
*



In lipsa unei legaturi bune ceasurile electrice nu-ti mai arata corect. Eu am patit fix chestia asta si dupa ce am dus radiatorul la facut si tot imi indica o temperatura foarte mare mi-a spus Dragos (Stormtrooper) sa verific legatura de la alternator. Dupa ce am refacut-o, indicatia de apa n-a mai urcat peste 80-85 de grade niciodata smile.gif
Adrian Frigo
QUOTE(sorin105 @ 7 Jun 2017, 07:31)
....ma duc in remat sa caut unul de injectata,poate acela este mai bun.

Nu poate,sigur e cel mai bun!Vezi când îl iei,să fie cu tot cu furtune,sunt mai lungi!
sorin105
QUOTE(Ov @ 7 Jun 2017, 15:33)
In lipsa unei legaturi bune ceasurile electrice nu-ti mai arata corect. Eu am patit fix chestia asta si dupa ce am dus radiatorul la facut si tot imi indica o temperatura foarte mare mi-a spus Dragos (Stormtrooper) sa verific legatura de la alternator. Dupa ce am refacut-o, indicatia de apa n-a mai urcat peste 80-85 de grade niciodata smile.gif
*


Am rezolvat problema,îmi rămânea etrierul pe stânga blocat din cauza furtunului..

Eu am vazut ca incalzea roata,am schimbat etrierul dupa ce am ajuns de la Târgul Secuiesc.

L-am curățat cu otet,este ok,pana acum,astept augustul de 40 de grade. icon_mrgreen.gif

QUOTE(Adrian Frigo @ 7 Jun 2017, 16:41)
Nu poate,sigur e cel mai bun!Vezi când îl iei,să fie cu tot cu furtune,sunt mai lungi!
*


Multumesc pentru sfat!

In weekend m-am jucat putin,am turnat câteva miezuri de jante gotti,dupa câteva zeci de încercări am reusit 80-90% sa fac unul.

Mai ramane de finisat,centrat si vopsit.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid...562026997337182
Adrian Frigo
QUOTE(sorin105 @ 11 Jun 2017, 21:34)
...am turnat câteva miezuri de jante gotti,dupa câteva zeci de încercări am reusit 80-90% sa fac unul.

Unde l-ai turnat?Verificare cu ultrasunete îi faci sau...îl lași așa?

P.S-interesante capacele de culbutori... rolleyes.gif
sobolan
QUOTE(Adrian Frigo @ 11 Jun 2017, 21:39)

Verificare cu ultrasunete îi faci sau...îl lași așa?

*



esti in Romania,ce dracu ' ...la primul viraj crapa de-o ia dracu' ,aluminiul din care-i facut jantele nu prea e aluminiu pur,mai are si magneziu,au aia si un CTC care-l verifica de goluri/fisuri etc.....probabil ca roata aia va fi folosita ocazional ca roata de rezerva.
4x4
QUOTE(sorin105 @ 11 Jun 2017, 20:34)
In weekend m-am jucat putin,am turnat câteva miezuri de jante gotti,dupa câteva zeci de încercări am reusit 80-90% sa fac unul.
*



WOW blink.gif Ceva aliaj magneziu turnat la gravitate?
Rob3rto
Sa zicem ca rezista materialul si ca e turnat bine... Ce faci cu buzele, le torni si pe alea?
Adrian Frigo
QUOTE(sobolan @ 11 Jun 2017, 23:00)
esti in Romania,ce dracu ' ...

Nu neapărat!Am făcut eu verificarea la tuburile de oxigen,deci teoretic ar avea unde să le verifice.....totul e să vrei! happy.gif
QUOTE(sobolan @ 11 Jun 2017, 23:00)
....aluminiul din care-i facut jantele nu prea e aluminiu pur,mai are si magneziu,au aia si un CTC care-l verifica de goluri/fisuri etc......

Tocmai de aia am întrebat! wink.gif
QUOTE(Rob3rto @ 11 Jun 2017, 23:42)
... Ce faci cu buzele, le torni si pe alea?

Asta sunt și eu curios....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.