Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1410 Sport '85
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
nelu_1985
Grup 9X34, tr. a V-a lunga, pinioane 29X38; 1.3-ul nu face fata;
iulica89
Teoretic e cutia cu 9x34 si pinionul de a 5-a "de nova". Cea mai lunga cutie pusa pe dacie, care lesina 1.3-ul (in afara de vale). Merge de minune cu un 1.6 sau 1.4 in mintile lui.
razvan1985
Am avut o cutie similara,pe o berlina din '99,cu motorul pilaf,fugea ca nebuna,mergeam cu ea 120km/h,de "voie"!
Adrian Frigo
QUOTE(sorin105 @ 3 Mar 2017, 23:02)
Am cumparat aceasta cutie 5 trepte

E aia de la Claudiu? smile.gif
sobolan
QUOTE(nelu_1985 @ 4 Mar 2017, 16:55)
Grup 9X34, tr. a V-a lunga, pinioane 29X38; 1.3-ul nu face fata;
*



up.gif
sorin105
Din ce cauza nu face fata? Nu are putere ? Sau este vorba doar cand este in a5-a?
sobolan
pai 54 vs 62cp ....ti-ar trebui 365-10,aia e cel mai ok etajata si merge si asa si asa ! wink.gif
sorin105
QUOTE(sobolan @ 4 Mar 2017, 22:34)
pai 54 vs 62cp ....ti-ar trebui 365-10,aia e cel mai ok etajata si merge si asa si asa !  wink.gif
*


Motorul nu este chiar stock,va dezvolva dupa rodaj cel putin 70-80 de cai,am spus ca s-a luat din chiuloasa,volanta usurata,axa sport,dublu corp dupa rodaj..

Nu este cutia de la Claudiu,a fost cumpărată de la centru de dezmembrari cu planetare traversa si 2 jante de 5,5 J canade cu 50 de lei icon_mrgreen.gif

Vedem cum se comporta,daca nu va face fata,fac un motor de 1.6,dar ma gandesc ca masina este mult mai usoară fata de berlina si o conduc doar in weekend..
sobolan
Nu cred eu ca motorul tau va scoate 70 de cai din ce-ai facut tu,dar o sa te lamuresti singur......motorul de 1,6 e INUTIL si lipsit de vlaga daca cumva iti trece prin cap sa-i pui un carfil monocorp desi nu cred ca ai face asta...din ce-am vazut eu iti place sa alergi sportiva aia pe la diverse evenimente,pe sportiva aia iti trebuiesc rapoarte scurte,inspre tractiune,ceva care s-o faca sa tasneasca rapid pe un circuit ,cu rapoartele din cutia aia a ta n-o sa fii impacat,aia e cutie de croaziera mai mult,ca sa spun asa......si sa stii ca te respect enorm pentru ceea ce faci !!! spor !!! smile.gif

LE: daca gasesti pe undeva 365-38 buna ia-o fara sa clipesti,o sa-mi dai dreptate....eu am avut cutia aia pe o berlina din 98 luata din fabrica de ala batran.......la 100 in a5a ai 3000 ,cutia aia era incredibila,cu motor stock de 1400 scartaiau rotile si cu a3a .......aia iti trebuie tie la masina ta,parerea mea...
Adrian Frigo
QUOTE(sobolan @ 5 Mar 2017, 00:14)
LE: daca gasesti pe undeva 365-38 buna ia-o fara sa clipesti

Greu să găsească una,poate are noroc.
Oare ce rapoarte o avea? smile.gif

QUOTE(sorin105 @ 4 Mar 2017, 23:24)
...a fost cumpărată de la centru de dezmembrari cu planetare traversa si 2 jante de 5,5 J canade cu 50 de lei

Dacă zici tu... huh.gif
sorin105
QUOTE(sobolan @ 5 Mar 2017, 00:14)
Nu cred eu ca motorul tau va scoate 70 de cai din ce-ai facut tu,dar o sa te lamuresti singur......motorul de 1,6 e INUTIL si lipsit de vlaga daca cumva iti trece prin cap sa-i pui un carfil monocorp desi nu cred ca ai face asta...din ce-am vazut eu iti place sa alergi sportiva aia pe la diverse evenimente,pe sportiva aia iti trebuiesc rapoarte scurte,inspre tractiune,ceva care s-o faca sa tasneasca rapid pe un circuit ,cu rapoartele din cutia aia a ta n-o sa fii impacat,aia e cutie de croaziera mai mult,ca sa spun asa......si sa stii ca te respect enorm pentru ceea ce faci !!! spor !!! smile.gif

LE: daca gasesti pe undeva 365-38 buna ia-o fara sa clipesti,o sa-mi dai dreptate....eu am avut cutia aia pe o berlina din 98 luata din fabrica de ala batran.......la 100 in a5a ai 3000 ,cutia aia era incredibila,cu motor stock de 1400 scartaiau rotile si cu a3a .......aia iti trebuie tie la masina ta,parerea mea...
*


Până nu este gata motorul si pus pe masina nu pot spune nimic,eu m-am "grăbit" sa o termin ca voi pleca câteva luni afara la o specializare si când ma întorc sa pot "alerga" prin oras si la mini raliuri/circuite.
Eu zic ca voi scoate 70 de cai,dupa calculele inginerului care a facut motorul.

Eu nu voiam sa schimb cutia de 4 trepte,dar in august voi face un tur al europei si trebuie sa meargă destul de bine pe autostrada si neturata.
QUOTE(Adrian Frigo @ 5 Mar 2017, 00:55)
Greu să găsească una,poate are noroc.
Oare ce rapoarte o avea? smile.gif
Dacă zici tu... huh.gif
*


Pot spune ca am avut noroc la piese,luate pe un pret de nimic..dar după sufletul omului excl.gif
sobolan
nu e greu de gasit,au fost o serie prin 97 care aveau cutia asta......in remat orice gasesti.....rapoarte ? habar n-am,pe aia n-am desfacut-o,in carte nu e mentionata,mondiru e un teoretician si atat,eu pun pariu ca daca-l pui la niste "incercari" mai grele la fata locului se pierde radmasa.gif ......dac-o gasesc eu in remat ? rolleyes.gif pe mine nu m-a interesat s-o gasesc dar dac-o gasesc ?

70 de cai.....adica 16 cai in plus de la o axa,o evacuare ,un carbelitor ? ma pui pe ganduri......eu spun real 60 dar "cu bataie" ,umflat.......volanta usurata nu-ti da cai,te lasa sa urci mai repede in ture si-ti da de cap in anumite scenarii chiar si la ralanti daca e usurata din "ureche" ..... cand o termini vin-o sa facem un "sprint" impreuna,eu am 62 de cai pe dacia mea,motor stock de 1400,te tine sa te pui cu rabla mea ? icon_mrgreen.gif
maho
QUOTE(sobolan @ 5 Mar 2017, 18:58)
70 de cai.....adica 16 cai in plus de la o axa,o evacuare ,un carbelitor ?

Si in primul rand o chiulasa rectificata, ca de fapt aia-i "inima" motorului. Da, merge, vezi replica de raliu a lui Dan Spuderka.
sobolan
voi visati.....
maho
Uite aici, dupa 0:30. Nu-i nici un vis, am vazut-o si-n realitate in actiune, acu' 2 ani, cand mergeam spre locul de adunare pt. intalnirea nationala (la motelul de pe dn1), m-a depasit pe mine (aveam ~75-80/h) si inca doua masini din fata mea, in curba (fara prea multa vizibilitate blush.gif ), usoara urcare, totul (3 masini) cam in 4 secunde... wink.gif
Rob3rto
QUOTE(sobolan @ 4 Mar 2017, 23:14)
.....motorul de 1,6 e INUTIL si lipsit de vlaga daca cumva iti trece prin cap sa-i pui un carfil monocorp....
*


Avut 1.6 cu carfil de 1.3-foarte multumit, diferenta mare fata de 1.4
Avut pe acelasi 1.6 dublucorp de Lada-extrem de multumit! Consum bun la mers omenesc si reprize bune de acceleratie smile.gif
iustin_uap
Un filmulet cu ea in actiune in 2015, la Brasov. Poate va ajuta cu ceva.
sobolan
film,film da' n-a pus-o nimeni pe dyno....eu am mai scris,voi credeti ce-o fi....in jurul unul bloc de dacie poti construi o mica bestie de maxim 90 de cai,asta ca sa si tina,adica sa fie safe cat de cat.....ca sa ajungi la 90 e musai turbina........eu nu contest ca o axa te ridica dar nu asa de sus,asta tot zic.....o chiuloasa da,mareste RC-ul,depinde....dar nu iei din astea 16 cai....eu asa cred,voi injurati-ma si gata.....
Ex,de cand am chiuloasa de 1600 porneste la rece fara soc probabil din cauza supapelor de admisie mai mari,paremi-se ca ar urca mai repede in ture,poate mi se pare....logica e ca motorul se decomprima deci devine mai puturos.......din 102-13 e 102-14....
La chiuloasa se poate lucra cu un biax la traseele de adm-ev,eu le-am finisat ca oglinda,nu marit,doar finisat dar degeaba daca nu-s facute si galeriile la fel......aici is multe de zis,se pot pune serpisori.....ca sa castigi acei 16 cai e de munca......vorbim ca sa ne aflam in treaba......eu am mai "mesterit" la o dacie prin anii 2000,repet ca vorbesc din experienta mea si nu baliverne.....
Jur ca am curaj sa fac o line cu masina lui.....cu rabla mea verde......

QUOTE(Rob3rto @ 6 Mar 2017, 12:36)
Avut pe acelasi 1.6 dublucorp de Lada-extrem de multumit!
*



ce model era carburatorul,poti sa-mi zici ? eu pot face rost .....am auzit si eu ca astea de lada is faine la dacii !
Rob3rto
Carburator de Lada 1200, prima clapeta foarte mica, iar clapeta a2a actionata vacuumatic. Am inteles ca cel de 1500 e mai bun ca asta. Prima clapeta e mai mare iar actionarea celeilalte se face mecanic... Partea buna e ca ambele seamana f mult cu carfilil si merg si jicloarele de carfil(in caz ca se vor marite pe a doua treapta, exista burghie si bormasina)
Am mai avut unul de Lada Samara, nou nout(primit de la colegul Muttley)... S-a comportat IMPECABIL pe 1.6-le de Dacie fara sa umblu la nimic in el. Cu el am scos cele mai mici consumuri, tragea foarte liniar si urca mai mult in ture. Cand l-am pus pe Alpine am umblat la surubul de amestec si am stricat toata jucaria sleep.gif
BN64FLO
Si eu am de pe Lada 1200 doar ca al meu are clapete egale si jigloarele de benzina diferite, pe camera 1 mai mare si pe camera 2 mai mic...alea de aer is egale...trage bine cu el, din cate imi aduc aminte e facut tot sub licenta Weber ca si carfilul
sobolan
Mersi de sfaturi,o sa incerc sa iau unul nou....de lada 1200 smile.gif ,ar fi mai bun la motorul de 1.3.
sorin105
Motorul de 1.3 este cel mai bun motor deoarece urca repede in ture,rezista la "talpă"

Motorul domnului Spuderka este un motor la care s-a muncit foarte mult,dovadă rezultatul de 85 de cai.

Pentru motorul meu daca ajunge la 70 de cai cu un carburator weber 32 dir este de ajuns.

Carburatorul de lada este foarte bun,sper sa pun mâna pe unul si sa il urc pe masina sa vad cum funcționează.

Ieri am urcat "porcul" sus si până seara l-am pornit,dupa ce l-am luat la manivelă de câteva ori sa urce uleiul in rampa,pompa de ulei sa tragă ulei si sa faca presiune.

A mers la ralati aproximativ 30-40 de minute,astăzi il mai las o ora la ralati.

Astăzi pe seara il scot la un drum sa văd rezultatul munci mele.
sobolan
QUOTE(sorin105 @ 8 Mar 2017, 08:30)
Motorul de 1.3 este cel mai bun motor deoarece urca repede in ture,rezista la "talpă"

*




Nu,urca mai greu in ture si atinge puterea maxima la 5250 de ture......cel mai repede urca in ture un motor de 1.4,are puterea maxima la 3200 de ture si e "patrat" sau ma rog,aproape "patrat" ...motoarele "patrate" is motoare de turatie in teorie si au randament mai bun......motorul tau,daca e cu palier marit,urca mai repede in ture fata de unul normal de 1.3 daca-i puneai volanta si kit ambreiaj de 200,asamblul asta fiind mai usor cu peste un kilogram decat cel de 180,dar spui ca ai usurat volanta.......e ok........e ok ca-l lasi la pe loc sa mearga,mai lasa-l si azi un pic inainte sa pleci cu ea pe roti,dupa 500 de km cand ai sa restrangi chiuloasa ii pui alt ulei....mergi pe Motul 15w50 smile.gif si spor,km multi !!!
Rob3rto
QUOTE(sobolan @ 8 Mar 2017, 10:12)
......cel mai repede urca in ture un motor de 1.4...
*


Pe cat facem pariu ca urca mai repede un 1.6?
Adrian Frigo
Pe un Pepsi merge? tongue.gif
sobolan
QUOTE(Rob3rto @ 8 Mar 2017, 23:17)
Pe cat facem pariu ca urca mai repede un 1.6?
*




e posibil dar nu prea as crede,ma bag la pariul asta smile.gif ....motoare stock,da ?

QUOTE(Adrian Frigo @ 8 Mar 2017, 23:30)
Pe un Pepsi merge? tongue.gif
*



si pe doua ! smile.gif
BLUE R 19
Aveti amandoi dreptate biggrin.gif, 1,4 urca mai repede pe liber, 1,6 cu masina in spate.
sorin105
QUOTE(sobolan @ 8 Mar 2017, 11:12)
Nu,urca mai greu in ture si atinge puterea maxima la 5250 de ture......cel mai repede urca in ture un motor de 1.4,are puterea maxima la 3200 de ture si e "patrat" sau ma rog,aproape "patrat" ...motoarele "patrate" is motoare de turatie in teorie si au randament mai bun......motorul tau,daca e cu palier marit,urca mai repede in ture fata de unul normal de 1.3 daca-i puneai volanta si kit ambreiaj de 200,asamblul asta fiind mai usor cu peste un kilogram decat cel de 180,dar spui ca ai usurat volanta.......e ok........e ok ca-l lasi la pe loc sa mearga,mai lasa-l si azi un pic inainte sa pleci cu ea pe roti,dupa 500 de km cand ai sa restrangi chiuloasa ii pui alt ulei....mergi pe Motul 15w50 smile.gif  si spor,km multi !!!
*


Cu volanta usurata si echilibrată si cu aprindere de golf,care urmează sa fie montată dupa rodaj,va urca in ture la aproximativ 7000 de ture,am văzutun motor in Pitesti si nu vorbesc prosti.

Ralatiul datorită axei trebuie sa stea peste 1500 de ture,pot sa il reglez la 1000 dar functioneaza "întrerupt"

Accelerarea va fi mai bruscă,presimt ca voi terminat câteva planetare.

QUOTE(Rob3rto @ 8 Mar 2017, 23:17)
Pe cat facem pariu ca urca mai repede un 1.6?
*


Nu stiu ca nu am condus nicio dacie cu motor 1.6,a avut tata un papuc prin 94-96,din spusele lui tragea bine,dupa a facut pe comanda un break visiniu metalizat cu motor tot 1.6,dar nu l-a ținut mult.

QUOTE(Adrian Frigo @ 8 Mar 2017, 23:30)
Pe un Pepsi merge? tongue.gif
*


Fara sucuri cu chimicale,apa nu va mai place? icon_mrgreen.gif

QUOTE(sobolan @ 9 Mar 2017, 02:03)
e posibil dar nu prea as crede,ma bag la pariul asta smile.gif  ....motoare stock,da ?
si pe doua ! smile.gif
*


Usor,fara pariuri,eu vreau o lada de bere laugh.gif

QUOTE(BLUE R 19 @ 9 Mar 2017, 02:23)
Aveti amandoi dreptate biggrin.gif, 1,4 urca mai repede pe liber, 1,6 cu masina in spate.
*


Urmează sa fac un motor 1.4 si chiuloasa de alpine,chiuloasa o am,mai trebuie sa caut un bloc motor 1.4 cu arbore palier mic,cum am avut pe sportul visiniu,1.4 palier mic.

Video cu motorul funcționând.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid...562026997337182
Ov
QUOTE(Muttley @ 16 Jun 2006, 13:20)
dry.gif

motor / alezaj x cursa

1.3 / 73x77
1.4 / 76x77
1.6 / 77x83.6

*



cursa la 1.6 e mai lunga decat la 1.3/1.4 deci nu prea are cum sa urce mai repede in ture

teoretic cel mai ok motor si standard si pt modificari este motorul de 1.4
Rob3rto
Sa ne intelegem... Urca in ture mai repede pe loc, ori in sarcina? Pe loc, pt mine putin conteaza. In sarcina ar trebui sa urce mai repede, ca doar nu au proiectat inginerii aia un motor de 1.6 sa fie mai slab decat un 1.4 sleep.gif
sobolan
eu cred ca in sarcina urca mai rapid ala de 1.4.....ca nu e mai puternic,aia e altceva....ala de 1600 are puterea si cuplul la turatii mai mici,erau niste grafice dar nu dau eu de ele...

QUOTE(Ov @ 9 Mar 2017, 11:54)
teoretic cel mai ok motor si standard si pt modificari este motorul de 1.4
*



up.gif
sorin105
Motorul de 1.6 este facut sa ducă greul la turati mici.

Aseară am iesit cu masina,va trebui sa desfac cutia din cauza plăcii de presiune,a mers bine si dupa a inceput sa patineze,deja mi-a mâncat toate zilele..astazi o bag in garaj si din nou pe demontat..

sobolan
QUOTE(sorin105 @ 10 Mar 2017, 11:11)
va trebui sa desfac cutia din cauza plăcii de presiune,a mers bine si dupa a inceput sa patineze,deja mi-a mâncat toate zilele..a
*




asta-i un fleac,o rezolvi.......
sorin105
QUOTE(sobolan @ 10 Mar 2017, 11:57)
asta-i un fleac,o rezolvi.......
*


S-a rezolvat cu încă o zi de munca..
4x4
Daca ai so faci ca si jantele, mai bine te opresti aici.
johnybic
nu o sa o faca ca jantele acolo doar sa jucat un pic si se pot reface usor ,la caroserie este deja alta mancare de peste nu se poate juca ca la jante in fiecare zi wink.gif
sorin105
QUOTE(4x4 @ 12 Mar 2017, 00:55)
Daca ai so faci ca si jantele, mai bine te opresti aici.
*



Ce treaba are jantele cu masina,jantele le-am facut cum m-am priceput,oricum nu le voi monta pe masina,au fost făcute sa le pun pe perete in garaj.
Am alte jante mai "speciale"ca nu se mai umbla la pasajele spate.
QUOTE(johnybic @ 12 Mar 2017, 02:34)
nu o sa o faca ca jantele acolo doar sa jucat un pic si se pot reface usor ,la caroserie este deja alta mancare de peste nu se poate juca ca la jante in fiecare zi wink.gif
*


La caroserie nu ma "joc" eu,las specialiști sa se ocupe,eu doar fac poze icon_mrgreen.gif
M.C.
QUOTE(sorin105 @ 9 Feb 2017, 11:28)
arcuri schimbate la supape cu unele de rally,pentru a deschide mai mult.


*


Arcurile mai tari nu se monteaza pentru ca supapele sa deschida mai mult( nici nu ar avea cum din arcuri ,deschiderea mai mare se poate face doar prin folosirea unei axe cu camele mai inalte ),se monteaza pentru ca supapele sa inchida mai repede in turatii ridicate.
Dar de aici pot aparea uzuri mai rapide ale axei cu came,culbutorilor,tachetilor impingatori care acum se pot strimba si sari mult mai usor in ture.


QUOTE(sorin105 @ 9 Mar 2017, 10:37)
Ralatiul datorită axei trebuie sa stea peste 1500 de ture,pot sa il reglez la 1000 dar functioneaza "întrerupt"


*



Ralantiul neregulat nu este din cauza axei cu came, este datorat volantei care a fost usurata.
sobolan
QUOTE(M.C. @ 14 Mar 2017, 09:33)
Dar de aici pot aparea uzuri mai rapide ale axei cu came,culbutorilor,tachetilor impingatori care acum se pot strimba si sari mult mai usor in ture.

Ralantiul neregulat nu este din cauza axei cu came, este datorat volantei care a fost usurata.
*



exact ce-am scris si eu mai sus da' m-asculta cineva ? eu am impresia ca unii joaca GranTurismo prea mult si cred ca la o masina adaugi cai in nestire doar dintr-o axa.....un motor "tunarit" bine facut ca sa tina macar 40oookm e opera de arta si nu multi o reusesc.......de la arcurile alea o sa belesti ghidurile supapelor,culbutorii,tachetii,axa chiar si blocul in cele din urma,forta de apasare e suportata de axa,axa sade in palierele blocului si asa sub-dimensionate....presimt ca o sa bucsezi blocul la palierele axei rolleyes.gif arcurile stock is suficiente atat timp cat foloseai o axa cu came high-lift dar ATENTIE la cursa supapei in chiuloasa,am impresia ca maxim 2mm poti sa lungesti cursa si asta in cazul in care dai jos simeringurile supapelor.....nu stiu ce rol au arcurile intarite la 4-4500 de rotatii ,alea se pun pentru motoare care urca tare in ture pentru a elimina efectul inchiderii anulate la turatii mari(practic supapa nu mai apuca sa revina)....eu nu mai zic nimic.....te-ai complicat,puneai un motor de 1600,un carbelitor zdravan,o cutie de tractiune in 5,planetare glaenzer si te "jucai" la greu cu masina aia...sau varianta hard o chiuloasa de r5gt/gtt,turbina aferenta cu galerii cu tot si carburatorul "suflat" si ce mai era(pompa de ulei cu lobi/baie etc) si iar te jucai.....
M.C.
up.gif
Dar este masina lui, si face ce doreste cu ea.
Probabil ca in urma acestor modificari, isi asuma riscul uzurilor mai accentuate ale motorului, care , evident, se va defecta mai repede.
sobolan
asa este....fiecare face cum vrea...am dat si de cutia 365-38,o am acasa,totul e posibil.... smile.gif
sorin105
Am revenit pe stradă.

300 de km făcuți,usor usor fac 1000 de km sa strang chiuloasa si sa pun dublu corp sa vad cum se comportă.
sobolan
QUOTE(sorin105 @ 20 Mar 2017, 11:30)
Am revenit pe stradă.

fac 1000 de km sa strang chiuloasa
*




500 mai exact,asa ar fi ok,se poate si la 300....la 1000 deja schimbi garnitura daca o scapi nestransa....
sorin105
La 500 vreau sa ii schimb uleiul.

Am pierdut in jur de 500 de ml de ulei,pe la baie,am strang baia,dupa a inceput sa dea pe la pompa de benzina,am strâns si acolo,prevăd ca peste o săptămână mai "plânge" in alta parte.

Ai dacie,ai scurgeri de ulei..
sobolan
QUOTE(sorin105 @ 21 Mar 2017, 21:32)
Ai dacie,ai scurgeri de ulei..
*



le remediezi si nu mai ai pierderi,garantat.....si e mai rau asa radmasa.gif ,la mine e asa de curat incat a ruginit blocul pe buza delcoului......dar cand spun curat spun ca e ca nou,n-are gram de ulei nicaieri.....
La pompa pierde ca e cala stramba sau mai rau si de regula e corpul pompei deformat,pune o coada de subler pe el si ai sa vezi....in cazul asa se da pompa jos,se face bucati,se scoate cama afara si se trage pe o piatra plana corpul pompei urmand sa tragi si cama,altfel intra pompa mai spre bloc in urma planarii si axa ataca cama mai sus wink.gif ...orice e posibil daca vrei,orice se poate,garantat !!!
Repet,chiuloasa o strangi la 500,daca nu o sa plangi dupa garnitura sau dupa inelele de la baza cilindrilor ca la 1300 is de hartie......o sa vezi smile.gif la ce cuplu ai strans-o ?
Adrian Frigo
QUOTE(sorin105 @ 21 Mar 2017, 21:32)
Ai dacie,ai scurgeri de ulei..

Ntz,isi marcheaza teritoriul! biggrin.gif
sobolan
da' ,ce-i caine ?
sorin105
Muncim cu drag si spor.

Motor 1.4 aproximativ 40k km
sobolan
alta nenorocire,e cu set pe inele de cauciuc radmasa.gif .....greu gasesti set la ala,nimeni nu le mai face.....motorul e din anii '89-'95 ! daca e 102-13 e din '93-'95 ,sub e 102-00 !
Axa n-o dai jos ? nu faci curat prin tot traseul de ulei ? trebuie verificate si fusurile axei,camele,angrenajul....
sorin105
QUOTE(sobolan @ 25 Mar 2017, 21:57)
alta nenorocire,e cu set pe inele de cauciuc radmasa.gif .....greu gasesti set la ala,nimeni nu le mai face.....motorul e din anii '89-'95 ! daca e 102-13 e din '93-'95 ,sub e 102-00 !
Axa n-o dai jos ? nu faci curat prin tot traseul de ulei  ? trebuie verificate si fusurile axei,camele,angrenajul....
*


Nu trebuie schimbat setul,eu l-am desfăcut ca vreau prin vara sa il urc pe masina sa il trec in carte si sa înscriu masina pe Ag.

Ii bag set de segmenti si cuzineti,dar nu au uzură deloc,când l-am cumparat i-am dat chiuloasa jos sa verific uzura.

Stiam masina care a fost dusă la casat.

Motorul are stantat anul de fabricatie "1996"
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.