QUOTE(sobolan @ 26 May 2016, 21:41)
alea-s lampi de stationare,nu pozitii,aveau un intrerupator la bord cu un simbol aparte,mai rar,cei care-s mai "batrani" in domeniu pot sa-ti confirme....
Daca ai probleme pe incarcare din cauza lor ori pui un alternator de 50A cum am facut si eu(e identic ca format) ori pui bec cu led in ele si adio consum mare.....
Ai mare grija la arcurile fata,iti trebuie presa ok,rezistenta,exista risc de moarte acolo daca aluneca din presa arcul,iti ia capul pe loc.....chiar ieri am reasezat un arc fata pe cupela si m-au trecut toate apele de emotii,urata treaba cu arcurile fata la dacie....trebuie sa-mi caut o presa rezistenta,am o bagabonteala de aia cu gheare universala,e cam firava....
Elica aia de fier iti va face praf rulmentii de la pompa de apa....de fapt nici nu prea are ce cauta pe sportiva,alea se puneau pe 1300....
Jantele is faine,is pe 14 ?
Jantele sunt pe 13,fergat de pe renault'urile 12 ts.
Despre elice,pot zice ca este ceea ce trebuie,deoarece completează masina,nu termina pompa de apa,la câți km fac..Este grea dar rezista,cum ai rezistat pe 1300 si nu rezista la mine.
La arcuri nu ma bag,cand nu ma pricep nu îmi bag nasul,o sa chem băieții de la Ploiesti si in câteva ore se rezolva.
QUOTE(nelutzu' @ 27 May 2016, 00:08)
Toate 4 lucasurile erau legate pe pozitie de fabrica,problema cu incarcarea este sigur din alta parte.Lampile de stationare la buton erau doar la 69-71.In legatura cu elicea,toate sportivele au avut GMV.
Multumesc,m-am gandit sa montez gmv,momentan nu am radiator corespunzator cu sonde si instatia a fost modificată de fostul proprietar.
QUOTE(sobolan @ 27 May 2016, 00:26)
pai is 8 becuri la pozitie atunci in loc de 4,asta chiar n-afecteaza cu nimic oare ? pai ia un multimetru si masoara,tre' sa ai intre13,6 si 13,9V cu faza scurta aprinsa la maxim 2500rpm.....
Problema era bateria,am schimbat-o cu una de 56 de amperi si nu mai sunt probleme,inainte aveam una de 40-si ceva de amperi,deabia pornea.
QUOTE(maho @ 27 May 2016, 11:25)
Cam putin, ideal ar fi intre 14-14.4 in orice conditii, iar turata cu atat mai mult sa fie peste 14.
Am măsurat,este peste 14 încărcarea.
A sosit atestatul de la retromobil,credeam ca va fi respinsă masina,am avut o mica "frica,dar a fost bine.
Astazi am intrat in posesia unei noi sportive pe care o voi pregatiti 100% ca o replică de raliu.Daca aveti poze cu sportive de raliu,care nu sunt si pe "goagle"va rog sa postati.
Masina este din '89 serie sasiu 399x.