Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1410 Sport '85
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
sobolan
frumos exemplar de sport dar aia verde din spate pare mai interesanta biggrin.gif
sorin105
QUOTE(Alex1300BV @ 18 Apr 2016, 15:07)
Cât de mult imi place Dacia Sport fara modificari, clasica, eleganta, cu masca de origine......
*


Foarte putine au rămas originale..multe au tuning-ul vremii.

QUOTE(sobolan @ 18 Apr 2016, 21:33)
frumos exemplar de sport dar aia verde din spate pare mai interesanta biggrin.gif
*


Ce ochi de vultur ai sobolane excl.gif

Piese noi "da vechi" cam scumpă o platină 47 de lei wacko.gif
sobolan
47 ron ? wtf ???? ohmy.gif am aruncat vreo 3-4 de-astea sigilate....erau prin portbagajul masinii cand am luat-o..... am pus doduco smile.gif da' am impresia ca mai am.....
Ov
ROL
Alex1300BV
"Foarte putine au rămas originale..multe au tuning-ul vremii."
Pai aveati dvs ocazia sa aveti un sport original....
BLUE R 19
QUOTE(sorin105 @ 19 Apr 2016, 17:53)

Piese noi "da vechi" cam scumpă o platină 47 de lei wacko.gif
*



Aliaju' radmasa.gif ...face banu'.
sobolan
am sigur ramase de alea sigilate si desigilate dar noi....is asa de bune oare ? huh.gif
BLUE R 19
Vad ca nu sunt de Electroprecizie, daca tot le ai, incearca-le. Sa nu fie oxidate suprafetele de contact.
sorin105
QUOTE(sobolan @ 19 Apr 2016, 21:17)
47 ron ? wtf ???? ohmy.gif  am aruncat vreo 3-4 de-astea sigilate....erau prin portbagajul masinii cand am luat-o..... am pus doduco smile.gif  da' am impresia ca mai am.....
*


47 de lei vechi,de pe vremea lu' nea Nicu..

QUOTE(Ov @ 20 Apr 2016, 09:21)
ROL
*


exact

QUOTE(Alex1300BV @ 20 Apr 2016, 09:25)
"Foarte putine au rămas originale..multe au tuning-ul vremii."
Pai aveati dvs ocazia sa aveti un sport original....
*


Mersi,este originală cat de cat,nu ca una nevopsita..

QUOTE(BLUE R 19 @ 20 Apr 2016, 13:18)
Aliaju' radmasa.gif ...face banu'.
*


Aliajul ca aliajul,dar sa isi faca treaba.

QUOTE(sobolan @ 20 Apr 2016, 16:31)
am sigur ramase de alea sigilate si desigilate dar noi....is asa de bune oare ?  huh.gif
*


Sunt foarte bune,am montat pe masina si functioneaza super.

QUOTE(BLUE R 19 @ 21 Apr 2016, 01:57)
Vad ca nu sunt de Electroprecizie, daca tot le ai, incearca-le. Sa nu fie oxidate suprafetele de contact.
*


Am pus,pe contacte a avut ceara,am curatat-o usor si am pus si a pornit imediat.
Calitate de pe vremuri nu rahaturi de china ..

Am "uns" masina cu vaselina de la OMW rezista de la -30 pana la +120 grade..
Pe lângă ceara bagata am zis ca vaselina este mai buna,mai ales ca nu va curge,din 3-4 cutii bagate de ceara jumatate a curs..
johnybic
De uns ai unso nimic de zis dar ai băgat și pe unde nu trebuie,defapt în zonele vizibile părerea mea nu trebuia sa dai ca o sa se imbacseasca cu praf și o sa arate ca dracu mai ales dacă este vaselina care se curata greu o sa ai numai probleme tot timpul o sa fie mâzgălit de praf îmbâcsit cu vaselina
sobolan
trebuia prin usi sa bagi....o lasai la soare apoi si intra minunat prin toate dublurile/falturile tablei.........eu asa am facut,m-a invatat un mos..... smile.gif ,reteta e eficienta,ceara e pantaloni scurti radmasa.gif aia unde o pui asa ramane,vaselina "lucreaza" in timp si se deplaseaza pana in ultimul mic-mic colt de tabla....unii puneau vaselina+ziar+vaselina in usi,ei nici chiar asa sa exagerez dar vaselina pura e aur curat....la vara ii bag prin lonjeroane vaselina de nu se vede,astup tot ce-i gaura si torn dupa ce o incalzesc ca sa fie lichida,desi am ceara la greu bagata nu strica nici vaselina....
BLUE R 19
QUOTE(sobolan @ 21 Apr 2016, 23:29)
trebuia prin usi sa bagi....o lasai la soare apoi si intra minunat prin toate dublurile/falturile tablei.........eu asa am facut,m-a invatat un mos..... smile.gif ,reteta e eficienta,ceara e pantaloni scurti radmasa.gif aia unde o pui asa ramane,vaselina "lucreaza" in timp si se deplaseaza pana in ultimul mic-mic colt de tabla....unii puneau vaselina+ziar+vaselina in usi,ei nici chiar asa sa exagerez dar vaselina pura e aur curat....la vara ii bag prin lonjeroane vaselina de nu se vede,astup tot ce-i gaura si torn dupa ce o incalzesc ca sa fie lichida,desi am ceara la greu bagata nu strica nici vaselina....
*



Incalzita pe foc intr-un vas metalic si se face ca uleiul (mai groasa sau fluida, dupa necesitate), apoi se poate turna, injecta. Atentie la posibile accidentari (ochi, piele) daca o faci fierbinte).

Chiar era scumpa o platina la 47 lei, imi aduc aminte ca pe la sfarsitul anilor '80 era 5 lei un Brifcor de o litra (si era si asta bun, cu mult suc natural in el). Dar sunt foarte bune dupa cum aflu, e bine de stiut; deci, aliajul pastilelor este cel care trebuie. Cooperativa avea competenta.
sorin105
QUOTE(johnybic @ 21 Apr 2016, 21:52)
De uns ai unso nimic de zis dar ai băgat și pe unde nu trebuie,defapt în zonele vizibile părerea mea nu trebuia sa dai ca o sa se imbacseasca cu praf și o sa arate ca dracu mai ales dacă este vaselina care se curata greu o sa ai numai probleme tot timpul o sa fie mâzgălit de praf îmbâcsit cu vaselina
*


Ai dreptate cu zonele vizibile,au fost sterse imediat cu o cârpă..

Toata treaba constă ca acele zone intra apa si pământul si retine umezeala,cu timpul se formeaza rugina si vezi înflorită vopseaua si zici "cum naiba a ruginit pe aici,ca am dat grund mastic,terosonat"..
Un batran m-a invatat si are treptate,majoritatea aripilor de dacie ruginesc la prinderi si mai ales la stâlp..
Cu un jet puternic de apa se poate îndepărta orice,dar mai bine murdară de vaselina decat ruginită.
QUOTE(sobolan @ 21 Apr 2016, 23:29)
trebuia prin usi sa bagi....o lasai la soare apoi si intra minunat prin toate dublurile/falturile tablei.........eu asa am facut,m-a invatat un mos..... smile.gif ,reteta e eficienta,ceara e pantaloni scurti radmasa.gif aia unde o pui asa ramane,vaselina "lucreaza" in timp si se deplaseaza pana in ultimul mic-mic colt de tabla....unii puneau vaselina+ziar+vaselina in usi,ei nici chiar asa sa exagerez dar vaselina pura e aur curat....la vara ii bag prin lonjeroane vaselina de nu se vede,astup tot ce-i gaura si torn dupa ce o incalzesc ca sa fie lichida,desi am ceara la greu bagata nu strica nici vaselina....
*


Am băgat in praguri,in usi am facut pozele..
In lonjeroane o sa bag la vara cu o "sculă" care injecteaza vaselina la nu stiu câți bari,ca pe ceara,fara sa fie pusa pe foc si topită

QUOTE(BLUE R 19 @ 22 Apr 2016, 01:13)
Incalzita pe foc intr-un vas metalic si se face ca uleiul (mai groasa sau fluida, dupa necesitate), apoi se poate turna, injecta. Atentie la posibile accidentari (ochi, piele) daca o faci fierbinte).

Chiar era scumpa o platina la 47 lei, imi aduc aminte ca pe la sfarsitul anilor '80 era 5 lei un Brifcor de o litra (si era si asta bun, cu mult suc natural in el). Dar sunt foarte bune dupa cum aflu, e bine de stiut; deci, aliajul pastilelor este cel care trebuie. Cooperativa avea competenta.
*


Eu zic ca încălzită vaselina isi pierde din proprietatii si va curge,eu am folosit vaselina din cea mai buna calitate (găsită in Pitesti)probabil se gaseste si mai buna..
Chiar daca va curge nu va curge ca una normală,vad la vara ce sa intampla,am un 1300 băgat vaselina normala si a curs cand a stat in garaj pe praguri,peste tot..

După mult timp au ajuns si placajele de la tâmplar pentru fetele de usi,tapiterul s-a apucat de ele..sper pana diseară sa fie gata..
johnybic
eu am dat cu vaselina la axul unui stergator la opel ca se gripase,nu stiu ce vaselina este dar IONUT alias sobolan stie ca i-am povestit ,am dat prin toamna iarna si nici in momentul de fata dupa atata timp nu sa curatat surplusul care sa manjit pe haion ,daca nu uit am sa ii fac si ceva poze
la tub sa ne lamurim cu totii ,iar daca si tu ai dat cu un tip de vaselina de genul la a mea ai sa blestemi in fiecare zi, dacia oricat ai antifonao si protejao cu timpul tot se strecoara dracul de rugina ,cea mai buna solutie este decapare acida in baie si apoi galvanizare(zincare) totala in baie electrolitica dar nici nu vreau sa ma gandesc ce costuri implica

22 Apr 2016, 21:07:
apropo super frumoasa sportiva,felicitari
sobolan
QUOTE(sorin105 @ 22 Apr 2016, 11:27)
Toata treaba constă ca acele zone intra apa si pământul si retine umezeala,cu timpul se formeaza rugina si vezi înflorită vopseaua si zici "cum naiba a ruginit pe aici,ca am dat grund mastic,terosonat"..
Un batran m-a invatat si are treptate,majoritatea aripilor de dacie ruginesc la prinderi si mai ales la stâlp..
*




stii cand discutam la mine acasa de aripile fata si chederele alea sau ce or fi dintre ochelar si buza aripii....ti-am spus ca le am dar nu le pun,prefer sa dau puternic cu apa la jet acolo si s-o stiu fara pamant acolo....se vede urat poate distanta aia si locul gol dar e mai sanatos asa....la dacie sunt unele repere care nu mai trebuiesc puse....deflectoarele alea de pe intaritura stalpului(de sub aripa) trebuie rupte de acolo,eu le-am lasat si imi pare rau,e vorba de aripioarele alea metalice in forma de L ,la 1300 sub grila stergatoarelor ,scurgerea la jgheab se face printr-un furtun situat sub aripa,pe unde vine cablul antenei la 1310,mai sus,ala e un rahat de doi lei gandit de un betiv ordinar probabil,pai se infunda des si sta apa acolo sau o baga in masina pe la grila caloriferului....ala se da jos cu tot cu tabla aia ambutisata......la aripi se punde mastic doar unde trebuie ,multi pun si unde nu trebuie....sub chederul lunetei scurgerile is gandite prost,eu le-am dat mai jos prin adancire la cald,unii le muta pe colt si e mult mai sanatos asa......is multe de zis....
sorin105
QUOTE(johnybic @ 22 Apr 2016, 22:04)
eu am dat cu vaselina la axul unui stergator la opel ca se gripase,nu stiu ce vaselina este dar IONUT alias sobolan stie ca i-am povestit ,am dat prin toamna iarna si nici in momentul de fata dupa atata timp nu sa curatat surplusul care sa manjit pe haion ,daca nu uit am sa ii fac si ceva poze
la tub sa ne lamurim cu totii ,iar daca si tu ai dat cu un tip de vaselina de genul la a mea ai sa blestemi in fiecare zi, dacia oricat ai antifonao si protejao cu timpul tot se strecoara dracul de rugina ,cea mai buna solutie este decapare acida in baie si apoi galvanizare(zincare) totala in baie electrolitica dar nici nu vreau sa ma gandesc ce costuri implica

<span class='edit'>22 Apr 2016, 21:07:</span>
apropo super frumoasa sportiva,felicitari
*


Rugină apare..eu i-am dat pentru linistea mea..voi vedea daca vor ramane urme,am curatat ieri foarte bine,posibil sa rămână in unele zone interioare...

Mersi,masina a iesit 90% cum mi-am dorit eu..mai sunt mici defecte pe care le voi face in viitor,fiind facuta din ciocan nu are cum sa iasa "perfectă"

QUOTE(sobolan @ 22 Apr 2016, 22:17)
stii cand discutam la mine acasa de aripile fata si chederele alea sau ce or fi dintre ochelar si buza aripii....ti-am spus ca le am dar nu le pun,prefer sa dau puternic cu apa la jet acolo si s-o stiu fara pamant acolo....se vede urat poate distanta aia si locul gol dar e mai sanatos asa....la dacie sunt unele repere care nu mai trebuiesc puse....deflectoarele alea de pe intaritura stalpului(de sub aripa) trebuie rupte de acolo,eu le-am lasat si imi pare rau,e vorba de aripioarele alea metalice in forma de L ,la 1300 sub grila stergatoarelor ,scurgerea la jgheab se face printr-un furtun situat sub aripa,pe unde vine cablul antenei la 1310,mai sus,ala e un rahat de doi lei gandit de un betiv ordinar probabil,pai se infunda des si sta apa acolo sau o baga in masina pe la grila caloriferului....ala se da jos cu tot cu tabla aia ambutisata......la aripi se punde mastic doar unde trebuie ,multi pun si unde nu trebuie....sub chederul lunetei scurgerile is gandite prost,eu le-am dat mai jos prin adancire la cald,unii le muta pe colt si e mult mai sanatos asa......is multe de zis....
*


Stiu ca am vorbit cand am fost la tine,eu zic sa le pui,dar fiecare face cum vrea, gandeste-te ca nu mergi zilnic pe drumuri cu nămol..deci greu va ajunge acolo pământul..
La spălătorie cu jetul puternic pe sub aripi vei arunca orice pământ.

Poate te mai duci la mos porumbel..vorbim la telefon excl.gif

23 Apr 2016, 18:05:
La 1300 am scurgeri pe la cutie..se merita sa bag aditiv pentru scurgeri?
maho
Vezi intai pe unde curge, daca pe la simeringuri (de obicei pe acolo mai picura), le schimbi, dar daca planetarele sunt mai uzate, nu tine mult. Preferabil cand schimbi planetarele schimbi si simeringurile. Depinde si in ce ritm pierzi uleiul, baga o tava, ceva, dedesubt, cateva zile in care n-o misti, sa-ti faci o idee.
Aditivi de-astia n-am incercat niciodata, ce fac, ingroasa uleiul?.
sobolan
QUOTE(sorin105 @ 23 Apr 2016, 13:10)
La 1300 am scurgeri pe la cutie..se merita sa bag aditiv pentru scurgeri?
*



man,ala cam ingroasa uleiul,la rece nu-ti intra ok in viteze.... cum a zis si maho,cauta cauza si repar-o,daca inlaturi efectul nu faci nimic....si a mea lasa cam 1cm2 de ulei pe jos din cutie....are simeringuri noi fartec,degeaba daca am joc usor in rulmenti,s-au olarit si astea.....alea cu pasla is bune dar nu dau de ele inca....

mosu' a pus ochii pe-amea...cica mai baga 500 de europeni si baba alba...l-am trimis la plimbare fara sa-l injur....

QUOTE(maho @ 23 Apr 2016, 18:30)
Vezi intai pe unde curge, daca pe la simeringuri (de obicei pe acolo mai picura), le schimbi, dar daca planetarele sunt mai uzate, nu tine mult. Preferabil cand schimbi planetarele schimbi si simeringurile. Depinde si in ce ritm pierzi uleiul, baga o tava, ceva, dedesubt, cateva zile in care n-o misti, sa-ti faci o idee.
Aditivi de-astia n-am incercat niciodata, ce fac, ingroasa uleiul?.
*



de regula cedeaza simeringul primul...sistemul asta de etansare e de kkt....adica una : ai joc intre planetara si axul planetar-joc exercitat pe simering,doi: ai joc in rulmenti,trei:ai uzura la planetara adio.....la alea in 5 calca simeringul pe axul planetar,se mai elimina din cauze(elimin 1.3)....
sorin105
QUOTE(maho @ 23 Apr 2016, 18:30)
Vezi intai pe unde curge, daca pe la simeringuri (de obicei pe acolo mai picura), le schimbi, dar daca planetarele sunt mai uzate, nu tine mult. Preferabil cand schimbi planetarele schimbi si simeringurile. Depinde si in ce ritm pierzi uleiul, baga o tava, ceva, dedesubt, cateva zile in care n-o misti, sa-ti faci o idee.
Aditivi de-astia n-am incercat niciodata, ce fac, ingroasa uleiul?.
*



Probabil ingroasa uleiul si astupă orificile pe unde "plânge"..Mi-a fost recomandat de un mecanic,cicaeste folosit pentru dube..l-am comandat,acum vad daca este bun..
Pe la semeringuri pica..
QUOTE(sobolan @ 23 Apr 2016, 21:19)
man,ala cam ingroasa uleiul,la rece nu-ti intra ok in viteze.... cum a zis si maho,cauta cauza si repar-o,daca inlaturi efectul nu faci nimic....si a mea lasa cam 1cm2 de ulei pe jos din cutie....are simeringuri noi fartec,degeaba daca am joc usor in rulmenti,s-au olarit si astea.....alea cu pasla is bune dar nu dau de ele inca....

mosu' a pus ochii pe-amea...cica mai baga 500 de europeni si baba alba...l-am trimis la plimbare fara sa-l injur....
de regula cedeaza simeringul primul...sistemul asta de etansare e de kkt....adica una : ai joc intre planetara si axul planetar-joc exercitat pe simering,doi: ai joc in rulmenti,trei:ai uzura la planetara adio.....la alea in 5 calca simeringul pe axul planetar,se mai elimina din cauze(elimin 1.3)....
*


Lasa-l ca este cu porumbel lui..la câți anii are normal ca este uzura..probabil o voi desface pe viitor sa vad ce este pe acolo.

Am rezolvat cu pneurile pe fata..urmează saptamana viitoare sa iau si pentru spate.
sobolan
ai gresit....155/80 trebuia wink.gif
sorin105
QUOTE(sobolan @ 24 Apr 2016, 14:33)
ai gresit....155/80 trebuia wink.gif
*


Nu am gresit,eu am vrut 155/70 ca le voi pune pe spate,urmează sa schimb arcurile cu unele originale si masina va fi mai joasă,nu vreau sa imi atingă în aripi..
Conform cartii de identitate este specificat:155sr13 fara alte specificații,70 sau 80,chiar doresc sa comenteze vreun inginer de la RAR ca ii fac cartea de identitate pălărie..Totul este legal !

Am mai facut mici nimicuri,am recentrat inima de cheder pe centru,prima data nu o pusesem pe centru si se vedea ca naiba..

Am schimbat esapamentul de inox care nu venea deloc,aveam pierderi si se auzea ca un tractor..Am cumparat unul nou,facut pe comanda de o firma de la cluj,tot de inox,care este ce trebuie.

sorin105
Clasic..
sobolan
or fi tubeless ? oricum asta da smecherie ! smile.gif
Daciotul_98
Acu scuze ca mă bag dar un sport nu trebuie sa fie cu suspensie sport ? Mașină e prea înaltă.
sobolan
din fabrica a iesit cu suspensii ca la orice alta dacie berlina parca.....
Ov


QUOTE(sobolan @ 1 May 2016, 22:35)
din fabrica a iesit cu suspensii ca la orice alta dacie berlina parca.....
*



FALS!
si arcurile sunt mai comprimate si amortizoarele sunt mai scurte.


QUOTE(Daciotul_98 @ 1 May 2016, 22:34)
Acu scuze ca mă bag dar un sport nu trebuie sa fie cu suspensie sport ? Mașină e prea înaltă.
*



e ok pt un sport, am vazut si mai "cocotate"
sorin105
QUOTE(sobolan @ 1 May 2016, 22:53)
or fi tubeless ? oricum asta da smecherie ! smile.gif
*


Tubles..trebuie sa le pun un manson de cauciuc pe interior deoacere camera freaca pe prezoane,cu timpul rămâi pe pana..

QUOTE(Daciotul_98 @ 1 May 2016, 23:34)
Acu scuze ca mă bag dar un sport nu trebuie sa fie cu suspensie sport ? Mașină e prea înaltă.
*


Poti sa spui ca nu este supărare,pe fata suspensia este originala,am desfacut-o,sa stiu ca este ceea ce trebuie..
Pe spate zic ca sunt arcurile schimbate,deoarece sta prea inalta,nu am desfăcut partea de suspensie pe spate sa verific daca sunt cele originale,urmează sa dau totul jos,verificat si daca este schimbată voi pune telescoape noi si arcuri scurtate.

QUOTE(sobolan @ 1 May 2016, 23:35)
din fabrica a iesit cu suspensii ca la orice alta dacie berlina parca.....
*


Nu,partea de arcuri,telescoape erau făcute/modificare la Câmpulung,deoarece pe unele telescoape era stantat ARO.

QUOTE(Ov @ 1 May 2016, 23:54)
FALS!
si arcurile sunt mai comprimate si amortizoarele sunt mai scurte.
e ok pt un sport, am vazut si mai "cocotate"
*


Ai dreptate.Multumesc pentru completare.

Pe viitor vreau sa fac o suspesie reglabila,cum erau pe daciile de raliu,am vazut 2 telescoape făcute,sper sa tina.
DACIOTUL_97
Frumoasa foc ! Nitel mai jos cu ea si o sa fie ce trebuie ! wink.gif
sobolan
eu as fi taiat vreun centimetru din tija filetata de la telescoapele fata(jos,unde intra T-ul) si o spira la arc apoi refacute capetele la autogen...asta pe fata...pe spate n-am idei dry.gif
Daciotul_98
eu am suspensie originala noua de sport, daca ai nevoie de masuratori
sorin105
QUOTE(DACIOTUL_97 @ 2 May 2016, 13:55)
Frumoasa foc ! Nitel mai jos cu ea si o sa fie ce trebuie ! wink.gif
*



Mersi,mai sunt defecte,dar asta este..momentan ramane asa,probabil la toamnă vreau sa mai fac unele modificari sa fie impecabilă.
QUOTE(sobolan @ 2 May 2016, 20:11)
eu as fi taiat vreun centimetru din tija filetata de la telescoapele fata(jos,unde intra T-ul) si o spira la arc apoi refacute capetele la autogen...asta pe fata...pe spate n-am idei dry.gif
*


Nu tăi din T-ul de la amortizor,mi-au spus multi..unii au lăsat doar o piulita..nu vreau sa am vreo surpriza in curba..merg pe siguranta.

QUOTE(Daciotul_98 @ 2 May 2016, 22:55)
eu am suspensie originala noua de sport, daca ai nevoie de masuratori
*


Mersi,rămân dator cu o bere!
eye88full
cand venim la tine, sa pitesti masina ca daca o vad baietii asa inalta, astia au o " pasarica" pe creier si vad in fata ochilor doar flexul smile.gif)) chop-chop, stii ce zic? =)))
sorin105
QUOTE(eye88full @ 5 May 2016, 10:08)
cand venim la tine, sa pitesti masina ca daca o vad baietii asa inalta, astia au o " pasarica" pe creier si vad in fata ochilor doar flexul smile.gif)) chop-chop, stii ce zic? =)))
*


Oricum e demontata din nou..va astept sa va băgați la arcuri,am luat măsurătorile pe un sport la Brasov..

Credeam ca am terminat masina dar nu..intra din nou la o restilizare..pe care nu am facut-o prima data si acum îmi pare rău,nu mai ma grăbesc deoarece vreau sa iasa o masina 100% originală cu mici modificari exterioare.
sorin105
Pe la masina nu s-a mai facut nimic in ultima perioada,am mai achiziționat câteva piese pentru o restilizare,am gasit elice cromata,pe care o voi monta alaturi de capacul de culbutori tot cromat,4 jante fergat in stare ok..

Am o mica problema cu încărcarea,datorită locasurilor de pe aripi..Eu le am legate pe pozitie,din fabrica asa veneau?
sobolan
alea-s lampi de stationare,nu pozitii,aveau un intrerupator la bord cu un simbol aparte,mai rar,cei care-s mai "batrani" in domeniu pot sa-ti confirme....
Daca ai probleme pe incarcare din cauza lor ori pui un alternator de 50A cum am facut si eu(e identic ca format) ori pui bec cu led in ele si adio consum mare.....
Ai mare grija la arcurile fata,iti trebuie presa ok,rezistenta,exista risc de moarte acolo daca aluneca din presa arcul,iti ia capul pe loc.....chiar ieri am reasezat un arc fata pe cupela si m-au trecut toate apele de emotii,urata treaba cu arcurile fata la dacie....trebuie sa-mi caut o presa rezistenta,am o bagabonteala de aia cu gheare universala,e cam firava....
Elica aia de fier iti va face praf rulmentii de la pompa de apa....de fapt nici nu prea are ce cauta pe sportiva,alea se puneau pe 1300....
Jantele is faine,is pe 14 ?
nelutzu'
Toate 4 lucasurile erau legate pe pozitie de fabrica,problema cu incarcarea este sigur din alta parte.Lampile de stationare la buton erau doar la 69-71.In legatura cu elicea,toate sportivele au avut GMV.
sobolan
pai is 8 becuri la pozitie atunci in loc de 4,asta chiar n-afecteaza cu nimic oare ? pai ia un multimetru si masoara,tre' sa ai intre13,6 si 13,9V cu faza scurta aprinsa la maxim 2500rpm.....
maho
QUOTE(sobolan @ 27 May 2016, 00:26)
tre' sa ai intre13,6 si 13,9V cu faza scurta aprinsa la maxim 2500rpm.....
*


Cam putin, ideal ar fi intre 14-14.4 in orice conditii, iar turata cu atat mai mult sa fie peste 14.
sorin105
QUOTE(sobolan @ 26 May 2016, 21:41)
alea-s lampi de stationare,nu pozitii,aveau un intrerupator la bord cu un simbol aparte,mai rar,cei care-s mai "batrani" in domeniu pot sa-ti confirme....
Daca ai probleme pe incarcare din cauza lor ori pui un alternator de 50A cum am facut si eu(e identic ca format) ori pui bec cu led in ele si adio consum mare.....
Ai mare grija la arcurile fata,iti trebuie presa ok,rezistenta,exista risc de moarte acolo daca aluneca din presa arcul,iti ia capul pe loc.....chiar ieri am reasezat un arc fata pe cupela si m-au trecut toate apele de emotii,urata treaba cu arcurile fata la dacie....trebuie sa-mi caut o presa rezistenta,am o bagabonteala de aia cu gheare universala,e cam firava....
Elica aia de fier iti va face praf rulmentii de la pompa de apa....de fapt nici nu prea are ce cauta pe sportiva,alea se puneau pe 1300....
Jantele is faine,is pe 14 ?
*


Jantele sunt pe 13,fergat de pe renault'urile 12 ts.
Despre elice,pot zice ca este ceea ce trebuie,deoarece completează masina,nu termina pompa de apa,la câți km fac..Este grea dar rezista,cum ai rezistat pe 1300 si nu rezista la mine.
La arcuri nu ma bag,cand nu ma pricep nu îmi bag nasul,o sa chem băieții de la Ploiesti si in câteva ore se rezolva.


QUOTE(nelutzu' @ 27 May 2016, 00:08)
Toate 4 lucasurile erau legate pe pozitie de fabrica,problema cu incarcarea este sigur din alta parte.Lampile de stationare la buton erau doar la 69-71.In legatura cu elicea,toate sportivele au avut GMV.
*


Multumesc,m-am gandit sa montez gmv,momentan nu am radiator corespunzator cu sonde si instatia a fost modificată de fostul proprietar.

QUOTE(sobolan @ 27 May 2016, 00:26)
pai is 8 becuri la pozitie atunci in loc de 4,asta chiar n-afecteaza cu nimic oare ? pai ia un multimetru si masoara,tre' sa ai intre13,6 si 13,9V cu faza scurta aprinsa la maxim 2500rpm.....
*



Problema era bateria,am schimbat-o cu una de 56 de amperi si nu mai sunt probleme,inainte aveam una de 40-si ceva de amperi,deabia pornea.

QUOTE(maho @ 27 May 2016, 11:25)
Cam putin, ideal ar fi intre 14-14.4 in orice conditii, iar turata cu atat mai mult sa fie peste 14.
*


Am măsurat,este peste 14 încărcarea.

A sosit atestatul de la retromobil,credeam ca va fi respinsă masina,am avut o mica "frica,dar a fost bine.

Astazi am intrat in posesia unei noi sportive pe care o voi pregatiti 100% ca o replică de raliu.Daca aveti poze cu sportive de raliu,care nu sunt si pe "goagle"va rog sa postati.
Masina este din '89 serie sasiu 399x.
sorin105
Pregătită pentru RAR,cu jante de 4,5 j si capace țestoasă,arata binisor..

Maine facut plinul cu benzina 98 sa dea bine la gaze,ca sigur cu 95 vor iesi mult peste.
sobolan
QUOTE(sorin105 @ 31 May 2016, 21:37)
,ca sigur cu 95 vor iesi mult peste.
*



daca-i motorul ok si chiulasa nu scapa ulei pe la ghiduri nu ies gazele nasol nici cu 95......
sorin105
QUOTE(sobolan @ 31 May 2016, 21:45)
daca-i motorul ok si chiulasa nu scapa ulei pe la ghiduri nu ies gazele nasol nici cu 95......
*


Sa fiu sigur este mai bine...

Am schimbat uleiul si filtrul,am băgat de la SHELL 20W50 pentru "rodaj",voi face 1 mie de km si il voi schimba,inainte motorul a funcționat numai pe gaz,o sa fie o curățare si dupa voi baga ceva mai bun,probabil motul 20w50.

Astazi a venit din nou mecanicul,am reglat din nou culbutori,verificat din nou tijele,am schimbat platina,chiar daca era made in France,tot un rahat a fost..

Franele au fost si ele verificate,totul este in regula,vedem la ITP daca tin radmasa.gif

Probabil in weekend o voi scoate la o plimbare prin oras.
ydaniel
Pune Gotronic At011 cu senzor 011 si vei avea performante crescute!!
sobolan
eu mergeam cu o platina doduco 2-3 ani(cam 60-70ooo km) .....a nu se intelege aiurea ca-s contra sau alte celea .....o sa imi pun si eu o aprindere de asta numai de ciuda happy.gif ....
sorin105
QUOTE(ydaniel @ 1 Jun 2016, 22:56)
Pune Gotronic At011 cu senzor 011 si vei avea performante crescute!!
*


Am aprindere,momentan merg pe platină,deoarece fac rodajul motorului,dupa 2 mii de km urmează aprindere,un dublu corp weber si axa sport.

QUOTE(sobolan @ 4 Jun 2016, 03:25)
eu mergeam cu o platina doduco 2-3 ani(cam 60-70ooo km) .....a nu se intelege aiurea ca-s contra sau alte celea .....o sa imi pun si eu o aprindere de asta numai de ciuda happy.gif ....
*


Eu zic ca la mine a fost problema ca si-a mai băgat un mecanic mana pe acolo,sa verifice el,si cum toți sunt "meseriasi"vor se verifice si ei la rândul lor.

Rezolvat cu ITP-ul in RAR,totul ok,luat pe bune,acum masina va stationa pana in august când ne vom strânge un nr de pasionați si de dacii si vom face Trabsfagarasan-ul.

Daca doreste cineva sa participe astept mesaj privat si voi da toate detaliile.
sorin105
Câteva noutăți,am scos masina prin oras si deja a devenit "atractie turistică"

Singurul lucru care nu îmi place sunt urmele de mâini lăsate de oameni,pe aceasta culoare se observă totul.

Colega de "salon" care va venii la Pitesti.
harby ;))
Gata, domne, vin sa-mi sterg amprentele biggrin.gif smile.gif))) Iertare!
sorin105
wink.gif)+18 Jun 2016, 11:28-->
QUOTE(harby wink.gif) @ 18 Jun 2016, 11:28)
Gata, domne, vin sa-mi sterg amprentele biggrin.gif smile.gif))) Iertare!
*


Te astept cu laveta icon_mrgreen.gif
johnybic
Spor la treaba cu alba de Buzău,o știu este o baza buna cel puțin așa arata la prima vedere când treceam pe lângă ea
sorin105
QUOTE(johnybic @ 19 Jun 2016, 19:32)
Spor la treaba cu alba de Buzău,o știu este o baza buna cel puțin așa arata la prima vedere când treceam pe lângă ea
*


Dacia de la Buzău a fost cumpărată pe nevăzute,am trimis bani si a fost cumpărată,din ce mi-a spus prietenul meu este ok,ramane de vazut,exteriorul este ok din poze,dar interiorul este "tiganit' în ultimul hal..

Momentan nu fac nimic la masina pana in 2018-2019 cand va trebui sa o aduc cat mai aproape de original sa o certific si sa o trec pe AG.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.