Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu mai pornește :(
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
waly_2006
Hello,

Până azi mașina a mers ok, nu am avut probleme în ultimele luni cu ea, și am mers zilnic. Ehhhh, azi s-a încăpățânat să nu mai pornească după 20 de chei. sad.gif

Acum e în parcare și eu mă uit la ea...

Ce poate fi? Bateria e schimbată acum 6-7 luni, la fel și 2 bobine de inducție și cele 4 bujii...

Electromotorul învârte în gol, hârâie, hârâie, dar nu pornește. Un vecin mi-a sugerat că ar fi ceva senzor, altul îmi zice s-o împing...

Cu benzina sunt la jumătate, am alimentat ieri cu vreo 20 de litri.

Există ceva sprayuri de pornire cu care să încerc până la service? Asta tot un vecin mi-a sugerat, recunosc că nu mă pricep...

Heeeelp!!!
RazvanF
Palpaie becul rosu din bord cand dai cheie?
waly_2006
Nup, se stinge. Am mai avut problema cu pâlpâitul acum vreo 2-3 ani și am schimbat cheia la Renault service. Deci e altceva, din nefericire... sad.gif
alexgeogabriel
Vezi senzorul de pe volanta. Mai multe info, aici pe forum.
waly_2006
Am găsit ceva de senzorul ăla, dar doar la 1.4 8V. Are cineva idee de cel de pe 1.4 16V?
myhay1208
cand duci cheia la pozitia in care ti se aprind si se sting toti martorii din bord, auzi tiuitul specific bobinelor de inductie la motor ?
waly_2006
O să verific mai pe seară, dar cred că da...
eduardsebe
Sa nu fie vreo sonda lambda care ti-a facut avansul prea bogat in combustibil si sa fi inecat motorul de la prea multe incercari de a-l porni. Lasa-l o zi sa se evapore benzina si vezi daca mai face asa.
waly_2006
Ok, merci, mai încerc mâine...
Ayden_CJ
ai cînd pui contactul se aude cum se "armează" pompa de benzină, ai ceva siguranțe arse? Eu am pățit demult o chestie, am spălat'o cu furunul pe dedesubt și n'a vrut să pornească, probabil a intrat apă , după 3-4 chei și accelerări a luat-o și n-a mai făcut așa ceva , dar nici n'am mai spălat'o în halul ăla.

Senzorul de pe volantă e destul de ascuns la motoarele noastre.
cum te apleci deasupra motorului, înlături rezonatorul care merge la filtrul de aer, și cum privești de sub capotă, de sus ,motorul înspre dreapta ta vezi o grămadăde furtunuri destul de groase de cauciuc negru care merg spre fața mașinii, între ele se vede un cablu tot negru, de fapt un varniș, ca să ai acces la șuruburile senzorului tragi cu o mînă ușurel să nu rupi furtunurile și cu o manivelă cu clichet cu prelungitor și o cheie de 10 desfaci șuruburile, vezi să nu le scapi pe acolo, curățirea ia cel mult 10 minute, remontarea e oarecum mai dificilă că trebuie să potrivești șuruburile. Atenție, nu le strînge FOARTE tare pentru că ele se înșurubează în aluminiu, apar forțe și datoriă dilatării în funcționare. nu am poza la îndemînă. Caută pe forum că s'a discutat. sau vezi aici
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.