Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pornire grea dimineata
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
aoprea
Salutare,
de cateva zile a inceput sa-mi porneasca greu tare dimineata
nu cred ca este de la baterie - are un an - si e verde semnalizarea ei, plus ca motorul invarte bine

problema este dimineata ... trebuie sa dau cateva incercari sa porneasca iar ieri si azi dupa 4-5 incercari a pornit insa au ramas martorii de stop si ulei aprinsi in bord (imagine)
am oprit motorul am facut o pauza de 1 minut si l-am pornit si nu s-au mai aprins martorii

am observat aceasta problema si in timpul zilei dupa o pauza de cateva ore ... porneste la a doua cheie si are un mic tremurat in motor.

imi puteti da cateva indicatii ?

multumesc
CipTal
STOP si TEMPERATURA MOTOR. Inainte de toate verifica nivelul antigelului. Referitor la pornirea greoaie cred ca mai intai ar trebui sa verifici functionarea bujiilor incandescente apoi etanseitatea sistemului de alimentare (aer pe conductele de alimentare) si bineinteles testul de injectoare (returul injectoarelor).
crisolro
QUOTE(aoprea @ 18 Sep 2015, 08:42)

imi puteti da cateva indicatii ?

*



tester renault? ... pt. martori in bord cu motive incerte, clar tester RENAULT

sa nu fie vreun scurt pe la vreo sonda de temperatura ... umezeala, spalat motor in ultima vreme?

ceva ros de soareci pe acolo? furtun de alimentare ros de la trepidatii? (asta pt. chestia cu mersul neregulat)

adica, daca ai la indemana un tester din afara retelei si care sa fie gratis, profita de el ... daca nu, risti sa dai banii de pomana si tot la un tester renault ajungi
aoprea
Rezolvat problema ... multumesc

capacul motorului nu avea un picior si a ros (rupt) furtunul de alimentare

i-am facut si testul injectoarelor si tester-ul calculatorului - no errors
CipTal
Aprinderea martorului TEMPERATURA MOTOR nu are legatura cu conducta fisurata. Inseamna ca pe undeva mai ai o problema: conexiuni electrice slabe sau cablaj intrerupt. Insa trebuia sa apara pe tester eroarea respectiva ca fiind permanenta sau sporadica. Nivelul antigelului l-ai verificat?
crisolro
QUOTE(aoprea @ 18 Sep 2015, 12:29)
Rezolvat problema ... multumesc

capacul motorului nu avea un picior si a ros (rupt) furtunul de alimentare

i-am facut si testul injectoarelor si tester-ul calculatorului - no errors
*



la prima vizita a mea intr-un service renault (cred ca era priam revizie sau ceva de genul), mecanicul care s-a ocupat de masina a decupat exact acel colt al capacului de la motor smile.gif ... in prima faza imi venea sa-l laesc; deh, masina noua, prima mea masina dar acum imi vine sa-l caut sa-i dau o bere radmasa.gif

sa urmaresti bine tot traseul conductelor din compartimentul motor caci mai sunt niste zone unde sar clipsurile care le fixeaza etc sau chiar se freaca intre ele wink.gif ... strecori o bucatica mica de burete in zona (stiu, solutie romaneasca dar ca sa-i faci???)
aoprea
QUOTE(CipTal @ 18 Sep 2015, 13:42)
Aprinderea martorului TEMPERATURA MOTOR nu are legatura cu conducta fisurata. Inseamna ca pe undeva mai ai o problema: conexiuni electrice slabe sau cablaj intrerupt. Insa trebuia sa apara pe tester eroarea respectiva ca fiind permanenta sau sporadica. Nivelul antigelului l-ai verificat?
*



din ce mi-a explicat mecanicii, aprinderea martorului de temperatura a fost din cauza pornirii grele si a tinerii contactului pe demaror prea mult timp ...

nivelul antigelului e oki

am sa vad zilele astea cum se manifesta ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.