nemo nemmo
26 Aug 2015, 07:34
Salut tovarasi de pe forum . Am o problema cu un Renault Clio din 2003 , 1.4 benzina , pana acum am fost foarte multumit de ea . Pana acum ceva zile cand am observat ca imi fierbe apa in borcan . Ajuns la un service imi spune mecanicul ca este garnitura de chiulasa. Aveti idee un service bun prin sectorul 4 , de preferat prin Aparatorii Patriei unde sa demontez chiulasa si sa o si rectific . Stima!
espacern
26 Aug 2015, 08:12
Chiuloasa se rectifica doar daca exista diferente de planeitate......nu se face automat la orice schimb de garnitura.
nemo nemmo
26 Aug 2015, 09:49
La orice demontare a chiulasei de pe masina la carte scrie ca se verifica planeitatea si la nevoie, se planeaza . Cel mai bine ar fi sa consult un meserias . Pareri ?
baban sergiu
26 Aug 2015, 09:54
poate ai noroc si este doar ciupita garniture - si atunic nu mai este nevoe de planat chiuloasa.
bundy220
26 Aug 2015, 11:47
QUOTE(nemo nemmo @ 26 Aug 2015, 07:34)
Salut tovarasi de pe forum . Am o problema cu un Renault Clio din 2003 , 1.4 benzina , pana acum am fost foarte multumit de ea . Pana acum ceva zile cand am observat ca imi fierbe apa in borcan . Ajuns la un service imi spune mecanicul ca este garnitura de chiulasa. Aveti idee un service bun prin sectorul 4 , de preferat prin Aparatorii Patriei unde sa demontez chiulasa si sa o si rectific . Stima!
Stabileste si cauza care a dus la arderea garniturii,caci daca nu rezolvi cauza....mai schimbi o garnitura...
devilgenius
26 Aug 2015, 14:30
Eu am schimbat o garnitura, era foarte ruginita si in dreptul cilindrului nr. 4 era gaurita.. si baga antigel in cilindru....
marutz
16 Oct 2015, 09:05
Salut.
La mine face presiune in borcan si pierd din apa fara sa curga sau sa aiba scurgeri pe undeva si a inceput sa manance ulei cam 1l/ 1000-1500km asta de vreo' 2 luni pana atunci nu manca nici gram sa fie tot chiuloasa?
CipTal
16 Oct 2015, 09:18
Nivelul antigelului in vas nu este constant, scade sau creste in functie de temperatura motorului dar daca scade mai mult sub nivelul minim atunci exista o problema; de obicei sunt pierderi externe (de exemplu pe la aerisitor, furtune etc) dar poate fi si de la garnitura de chiulasa care se poate arde din motive diverse (aerisire incorecta/incompleta a instalatiei, supraincalzirea motorului etc); daca se constata ca este garnitura arsa, se verifica si chiulasa (planeitate, stare generala-fisuri crapaturi etc). Cam asa se face.
vallixx
16 Oct 2015, 11:06
Ce culoare are fumul care iese pe evacuare?
Daca e albastru, atunci papa ulei din cauza uzurii.
Daca e albicios, ai garnitura de chiulasa ciupita si intra antigel in motor, se arde, de aia iese fum alb si de aia si iti scade nivelul.
Daca iese fum negru, mergi prea subturat.
Daca ai ulei in vasul de expansiune, iar se poate sa fie garnitura de chiulasa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.