Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Clio
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Flaviu21
Salut all ! si scz daca a mai postat careva ceva asemanator nu am gasit..
Am un Renault Clio 2002 48kw de putin timp..masina a stat din 2008 pana acum o luna .. probleme ce am la ea.. porneste la sfert de cheie dupa 5 s apare urmatori martorii : STOP , SERVICE , BUJII , APA
+ ca dupa ce merge 5-10 minute sa zic asa se opreste dintr'o data...si in timpu mersului "troncane" cam tare zici ca e de la injectoare da nus ce sa zic.. eu mam gandit sa nu fie din filtru de motorina/injectoare acuma zilele astea o sa ii schimb filtru de motorina sa vad daca ajuta la ceva..daca nu asta
Daca a mai patit cineva ceva asemanator sau aveti ceva sfaturi pentru mine raman recunoscator. va multumesc anticipat.

Si inca ceva daca se poate : langa baterie unde ii filtru de motorina am o mufa care "Spanzura" pe acolo .. nus de unde ar putea fi lungime 15-20 cm ma gandeam sa fie de la filtru? pe filtru asta nu am nik un fel de loc pt mufa ..sa fie pt alt filtru? sau de alt undeva? ceva ideei , multumesc.
RazvanF
Verifica nivelul de ulei...iar mufa care "atarna" langa filtrul de motorina este furtunul cutiei de viteze care "elibereaza" eventuale presiuni creeate in timpul functionarii.
Flaviu21
Tocmai a fost facuta revizia filtru aer, ulei , si ulei , nu e furtun.. vine de undeva de la calculator e cablu si pe langa filtru e o mufa nus exact cu cati pinii sa zic acuma o sa revin cu post/poza maine
crisolro
n-o fi mufa cu senzorul pt. apa din filtrul de motorina? ph34r.gif
poza?
Flaviu21
imi pare rau nu am mai facut poza nu am avut timp.. dar da e mufa pt filtru de motorina sunt cica unele filtre cu mufa pt apa am cumparat azi filtru nou si lam inlocuit , pe scurt am rezolvat problema asta .mersi mult

dar acuma intrebare dc tot asa face? porneste merge 5 min se opreste singura are urmatoarele becuri aprinse : STOP , BUJII , APA , SERVICE + are un "bataie" mai tare le motor oricum maine o sa pun tester-ul pe ea sa vad ce si cum. daca aveti ceva ideei sunt bine venite. multumesc anticipat wink.gif
cosmin&b
Ai folosit vreun aditiv de curatat injectoare?
baban sergiu
deci: service + buji - de obicei, bujie arsa sau termosta/timer de la buji,
stop + Buji + service = problem la injectie,
toate alea ce le ai tu pot sa fie de la mai multi senzori/calculator cu problem
deci porneste fara problem = presiune buna in injectoare si injectoarele functioneaza relative bine sau chir bine fara problem + pompa de inalta buna
posibil sa nu ajunga suficienta motorina (dar ai schimbat filtru), mai este posibil sa fie infundata sita din rezervor (putin probabil)
mai exista posibilitatea ca pompa de joasa presiune sa fie pe moarte si sa nu poata tine presiune suficienta pt pompa de inalta => insuficienta presiune in injectoare de unde STOP + SERVICE + BUJI si oprirea motorului din lipsa de motorina

vezi ce zice la tester si incepe apoi sa verifici pe rand fiecare

multa bafta
Flaviu21
Salut , mersi pt sfaturi , la masina a fost inlocuit un senzor de temperatura pt apa , am pus testeru si paharasele un injector a fost dus dadea prea mult pe retur maine imi vine de la rectificat o sa il montez si sa vad cand poate sa vina cu testaru sa il rescrie [sper sa merga totul bine :3 ] mersi mult pt ajutor o sa revin zilele astea cand e gata daca sa rezolvat sau mai are ceva bube .
RazvanF
Daca ii pastrezi locul nu trebuie rescris, adica daca l-ai scos de la cilindrul 2 si il pui tot acolo codul lui e ok.
cosmin&b
Si cu bataia pe care ai sesizat-o cum a ramas?
Se mai aude?
Flaviu21
Tipu care a facut injectoru a zis ca e foarte probabil sa fie schimbat aceel injector si vechiul proprietar nu la invatat..bataia e de la injector..sincer sa fiu nu ma troncaneste chiar asa tare..acuma o sa vad sap asta ce vine ..trebe sa vina cu testaru sa invete injectoru si sper sa mearga totul ok wink.gif
Flaviu21
Bun, masina incepe a fi masina:)) sa zic asa.. injectoarele sunt bune, totu e ok..dar tot mai am o problema smile.gif) se opreste dupa vreo 5 min .. daca il tin umpic turat pe la 1500 sa zic nu se mai opreste.. am vb cu unu cu alta au zis ca sa merg la un testar sa il regleza pompa sa nu fie setata aiurea ..a mai patit cineva asa ceva? daca nu o sa incerc sa fac si asta mna nus.. dar nu as da bani aiurea as vrea niste sfaturi daca se poate , multumesc anticipat biggrin.gif
espacern
La DCI nu ai ce sa reglezi la pompa....e cam ca un compresor care doar baga presiune.
Electovanele si senzori controleaza debitul/avansul/presiunea combustibilului la DCI......si astea defecte doar dupa o testare se descopera!
Flaviu21
espacern mersi mult pt informati.. dar totusi dc se opreste? atuncea? injectoarele sunt bune filtru nou conducte curatate/suflate pompa din rezervor curatata mere vreo 5 min si se opreste.. si mai nou si cheia ii mai lunga nu mai inteleg nik..

7 Sep 2015, 19:29:
am vb cu un mecanic si mi'a zis sa curat conductele ce merg la injectoare si regulatoru ala sau cum ii zice nus exact..lam curatat da semne bune porneste la prima cheie acuma dar tot dupa cateva minte se opreste.. si am observat ca undeva langa pompa se aude un tiuit si dupa trepedeaza motoru..ca si cum lar intrerupe.. si face asa o data de 2 ori de 3 ori si dupa tiuie mai tare ..mai mult si se opreste ..ceva ideei pareri? multumesc
CipTal
Regulatorul de presiune de pe rampa de injectie cred ca ar fi problema.
Flaviu21
CipTal o sa incerc sa fac rost de altu sa il schimb sa vad daca mai face si daca nu o sa cumpar si eu unul..nu stii e greu de schimbat?/costa mult? mersi mult
RazvanF
Daca ai sa desfiletezi/reinfiletezi conductele de inalta presiune vor aparea alte probleme. Teoretic odata desfiletate de pe injector/regulator sau pompa trebuie inlocuite cu conducte noi.
Se strang la o anumita valoare cu cheia dinamometrica.
CipTal
QUOTE(Flaviu21 @ 9 Sep 2015, 16:50)
CipTal o sa incerc sa fac rost de altu sa il schimb sa vad daca mai face si daca nu o sa cumpar si eu unul..nu stii e greu de schimbat?/costa mult? mersi mult
*




Chiar nu stiu cat ar costa dar incearca sa gasesti altul macar pentru probe. Teoretic pe net poti comanda orice piesa (de exemplu incearca pe www.epiesa.ro).
crisolro
QUOTE(RazvanF @ 10 Sep 2015, 08:19)
Daca ai sa desfiletezi/reinfiletezi conductele de inalta presiune vor aparea alte probleme. Teoretic odata desfiletate de pe injector/regulator sau pompa trebuie inlocuite cu conducte noi.[U]
Se strang la o anumita valoare cu cheia dinamometrica.
*



hai sa nu fim chiar asa tragici ... n-am auzit asa ceva nici in reprezentanta renault care e in stare sa recomande schimbarea completa a rotii la o simpla pana
operatiunea facuta cu grija si nu zilnic, nu are cum sa cauzeze probleme
Flaviu21
CipTal mersi mult, o sa incerc sa fac rost .
are dreptate crisolro nu are nik ca le dai jos si le sufli si le pui inapoi..cand schimbi injectoru nu dai jos conducta? oricum mersi pt sfaturi..
am o alta intrebare daca are cineva renault clio 1.5 dci cand pui contactu ar trebui sa se auda pompa corect? deci ar trebui sa vina pe conducta de alimentare motorina in filtru corect? eu pun contactu/dau la automat nu vine motorina deloc pe conducta? daca are cineva si stie il rog sa imi zica care e faza.. eu as tinde sa cred ca e dusa pompa.. da ma intreb atuncea dc daca dau de 2-3 ori la automat porneste si mere 2-3 minute ..? cine stie sau a mai patit va rog ajutatima , mersi
RazvanF
Nu trebuie sa se auda nicio pompa, circuitul ramane amorsat dupa oprirea motorului. Daca iti porneste greu verifica inainte de pornire ca toate conductele de motorina sa fie pline cu motorina si nu cu aer.
Vezi sfatul lui CipTal, poate fi regulatorul de presiune sau distribuitorul, cel in care intra conducta de la pompa si din el pleaca conducte separate catre injectoare.
Pe pompa de inalta ai si acolo un regulator de presiune s-a vorbit despre el pe forum, are o garnitura tip oring foarte mica care poate fi ciupita. Tot acel regulator daca nu este strans bine atunci poti avea probleme la pornire sau chiar in mers.
Flaviu21
RazvanF mersi chiar o sa incerc maine sa dau iar jos regulatorul ala.. sa vad daca nu e piscata garnitura.. sau daca e murdar si o sa vad daca face tot asa.. incerc sa fac rostu de unu secand hand si sa vad ce zice dupa , mersi wink.gif , distribuitorul ala lam fost suflata acuma intr'o zi a iesit ce'i drept ceva mizerie din el..da cum il pot verifica daca e dus sau nu? mersi mult
RazvanF
Mai poti conecta testerul cu motorul pornit si sa verifici presiunea in rampa in timp real. Trebuie sa fie constanta la relanti, 23,300 KPa din ce imi aduc aminte, si sa creasca odata cu apasarea pedalei de acceleratie.
Tot pe forum am citit: De relanti se ocupa si injectoarele, daca sunt stricate/obosite, atunci nu pot tine motorul la relanti.
Flaviu21
RazvanF am facut o poza cand a fost ultima data cu testaru si am asa urmatorile valoru : AIR FLOW 332 mg/cp , FUEL FLOW 3.6 MG/CP , RAIL PRESSURE 1458 BAR , RAIL PRESSURE SETTING 230 BAR
tipu cu testaru a zis ca e foarte mare presiunea.. cam care ar trebui sa fie valorile la relanti ? daca sti sau daca stie cineva... mersi mult wink.gif
CipTal
Cred ca e cam mare presiunea in rampa. La ralanti n-ar trebui sa depaseasca 900 bari.
Flaviu21
Asa a zis si tipu cu testaru ca e prea mare presiunea...din ce cauza ma rog poate sa fie? e de vina rampa? sau ce? mersi mult.
CipTal
Regulatorul de presiune de pe rampa de injectie. Incearca cu unul sh.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.