Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Rezervor spart
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
verde
Umblai io pe la puntea spate si am gasit o hiba. Rezervorul e ros de cablul de la frana de mana cred.Daca stiti careva cu ce se lipeste ca vreau sa-i pun un petec sa lungesc boala. Pozele sunt cat de cat sugestive asa ca atentie cand ridicati masina pe elevator dati o privire si pe la rezervor .
andutu
interesant, poate ceva de cauciuc lipit , nu cu ceva care se dezlipeste greu ca sa poata fi schimbat usor si inlocuit cand se toceste.Silicon , prenandez
espacern
Materialul din care este fabricat rezervorul nu permite repararea prin lipire/topire......doar schimbare completa.
Chiar daca in poza pare zona roasa peretele rezervorului este destul de gros.....si daca nu sunt scurgeri lasa-l asa!
ccoto
Rezervorul este facut din HDPE, materialul este aproape similar cu cel din care se fac conductele de apa si gaz PE100. Lipirea se face prin termofuziune (topire) in cazul tevilor. La rezervor, nu merge, iti trebuie un adeziv, daca suprafata este plana, ca sa-i pui un petec. Exemplu de adeziv: TAP Poly-Weld sau IPS PPX5. Si mai sunt si altii... putin Google si gasesti si adezivi si tutoriale inclusiv video.

verde
Multumesc Domnilor!! Nu stiam din ce e facut si pe ce directie sa apuc . Urmeaza un elevator/rampa sa vad exact daca atinge permanent sau doar cand e trasa frana.Pe masura ce rezolv ceva o sa revin.
RazvanF
Daca atinge cand e trasa frana de mana nu ar avea cum sa roada din rezervor, ca masina este stationata.
Cred ca atinge cand ai masina incarcata sau partial incarcata si suspensia lucreaza, bascula de la roata urca cu tot cu cablu si atinge rezervorul.
verde
Pozele sunt facute cu puntea jos de tot, fara arcuri si amortizoare pe ea si slabita din bucse. Cred ca pe acolo pe unde a ros , e pozitia cabului in ordine de mers cu masina goala. Circul cam tot timpul gol 1-2 persoane. Mai departe pe sub rezervor , pe cablul de frana e un guguloi de cauciuc pe post de distantier. Probabil voi imbraca si eu cablul cu niste bucati de furtun de cauciuc in aceeasi idee .
RazvanF
Este izolatie pentru tevile de apa, e gri la culoare si cilindrica, taiata pe lungime si e ca un burete. Daca este sa imbraci sufa de frana cu ceva trebuie sa fie moale, daca este sa pui ceva dur, cum este furtunul de cauciuc atunci tot rezervorul va ceda, ca este material mai moale.
andutu
M-am uitat si eu dar nu am gasit nimic suspect.
[attachmentid=1628003471]
[attachmentid=1628003472]
verde
Da cum se vede la tine e distanta mare intre cablu si rezervor. Cred ca reusesc azi sa intruu la service dupa ce termin serviciul. Multumesc de poze!!

<span class='edit'>10 Aug 2015, 18:22:</span>
Urcat pe rampa si intradevar cablu frana in contact direct cu rezervorul in cele 2 puncte din prima poza. La actionare frana de mana , cablu se deplaseaza in jos in zona cu rosatura aia mare. La eliberarea franei de mana se ridica la loc , se plimba cam 2 cm. E mai bombat rezervorul acolo si scapa pe sub bombeul ala. Am pus niste mansoane dintr-un furtun mai gros fixate cu soricei si trebue sa am de grija cand mai dau rotile jos sa inspectez zona (mansoanele). Si 2 poze din zona 1 , 2 poze zona 2.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.