Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme pornire Clio 1,5 Dci
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
vladd7
Buna ziua. Am o problema la clio-ul meu,2001, Motor 1.5 dci. Nu porneste intotdeauna la prima cheie. Cateodata porneste la a 2-a sau a 3-a cheie, dar atunci cand "o ia"porneste fara probleme , nu invarte mult, nu tremura. Am aceasta problema de vreo 8 luni, acum a ajuns sa ma deranjeze. Am dus masina la tester si nu a iesit nici o eroare. A verificat mecanicul bujiile, electromotorul, bateria, senzorul ax cu came (cred , nu am cunostiinte foarte mari in materie de masini/motoare).
Nu am vazut aceasta problema in alte topicuri, daca exista, imi cer scuze ca am facut un topic nou.
vasilecool
Verifica alimentarea. Poate iti trage aer pe undeva si se dezamorseaza putin instalatia. Ai umblat pe la conductele acelea din plastic, inainte sa faca asa?
Incearca sa dai la :para" de cateva ori, inainte sa pornesti masina
vladd7
O sa incerc. Ideea este ca va trebuie sa incerc inainte de fiecare pornire, pentru ca dupa cum am precizat mai sus , poate sa porneasca si la prima cheie.

Am uitat sa precizez ca mi s-a aprins martorul de bujii in bord (cel galben din mijloc) de 2 ori pentru cateva secunde,in acele secunde masina fiind la relanti s-a turat putin, pana pe la 1100. Nu stiu daca are vreo legatura
RazvanF
Odata ce s-a aprins martorul ai o eroare, poate fi legat de presiune, retur injectoare sau alti senzori. Pune din nou pe tester sa vezi daca apare ceva.
vladd7
Am sa o duc din nou, dar in jurul datii de 10. O sa revin dupa ce merg cu ea cu informatii.
fsilviu86
daca sa aprins martorul de la bujii ai probleme cu un injector da motorina pe retur ... dute la un mecanic sa iti fac test de injectoare ... problema se rezolva simplu si nu prea scump daca este vb de un injector 450 ron supapa de retur plus manopera ... eu am schimbat toate supaple de retur si am facut aproape 100000 km si inca merg in parametrii.
Daniel194
Supapele de retur de la injectoare se mai pot verifica astfel:cu motorul pornit scoti de la fiecare injector in parte conducta de retur cea de cauciuc daca arunca motorina este supapa dusa este normal sa arunce dar nu mult doar particule.dupa verificarea unui injector se pune conducta la loc si apoi se verifica altul, dupa toata operatiunea este necesar sa dai la pompita de amorsare deoarece la urmatoarea pornire o s-o ia greu din cauza aerului de pe instalatia de alimentare.Duza de retur duce la pornire greoaie dimineata sau cand motorul este rece dar si cand este cald daca sunt duse rau in special 2sau 3 bucati...stiu deoarece am avut aceeasi problema nu am reusit so pornesc decat cu spay in nas.totul ma costat 600 de lei trei duze in afara de curier leam schimbat singur acasa dupa filmuletele de pe you tube.

3 Aug 2015, 13:00:
Pe test trebuia sa-ti indice presiune slaba la diferite circuite acolo unde este detectata defectiunea
vladd7
Salut.Am fost cu ea la mecanic. Defectul a fost senzor ax cu came (care era in garantie), si mi l-a schimbat. A aparut intre timp o alta problema, a ramas martorul de la bujii aprins si motorul nu functiona in parametri (adica la relanti statea turat la 1000-1100 rpm, mai putina putere in mers). Aceasta problema a aparut deoarece pe undeva a intrat apa la releu si o mufa nu mai functiona cum trebuia (calculatorul nu mai vedea pedala de acceleratie). Am rezolvat si aceasta problema. Momentan masina este ok .
Multumesc pentru sfaturi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.