Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: vreau sa imi cumpar un Megane
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Diverse
nasosu903
Salut! As dori sa imi cumpar o masina si dupa ce am bantuit internetul, am ajuns la concluzia ca un Renault Megane 2( facelift) ar fi optiunea. Tin sa mentionez ca sunt student si sunt la 300 km de locul natal, asa ca va fi supusa la drumuri lungi,( intentionez sa si calatoresc) iar in oras prefer sa ma deplasez cu transportul in comun. Intrebarile mele sunt urmatoarele:

- Ce motorizare imi recomandati?
- Ce alte optiuni as mai avea ( legat de marca masinii) avand in vedere ca am un bugat de 5000 de euro?
- De unde sa cumpar masina? Din tara sau din Germania?

Imi cer scuze daca am gresit categoria... sunt nou! smile.gif
oanavas
Tinand cont ca esti student, in oras transportul in comun e o varianta buna si poti sa o iei in calcul si pentru deplasarile la locul natal gen cfr, etc. In plus daca nu ai prietena in ce sa investesti, ia-ti o masina. Megane,,, descris de tine nu este o masina rea, conceptul de design este ok ne place si noua posesorilor, pachet generos de dotari, motoare performante si economice, doar ca a adus probabil un plus cifrei de afaceri renault pe parte de servisare.
disaster
Megane 2 este deja o masina veche de 7-8 ani. La bugetul tau te incadrezi la un megane 3 , masina care dpdv al fiabilitatii este mult peste 2.
Iti recomand ca înainte sa vezi masina"real live action" sa faci rost de seria de caroserie si sa suni la o reprezentanta. O sa fi surprins sa afli cat de greu gasesti o masina cu kilometraj real. Abia dupa ce vezi ca este si pe hârtie ce spune vânzătorul du-o la service pentru o evaluare.
Ca motorizare iti recoamnd 1.5 dci, oricare varianta. Este un motor extrem de economic si fiabil daca este intretinut corect. Benzinarul nu îl recomand din doua motive: Este gurmand si enervant de lenes.
Cypry Brasov