Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: martor antipoluare
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
doicutbogdan
Buna ziua! Nu am mai cautat alt topic sa vad daca exista dar sunt disperat. Acum doua zile am mers cu masina la Bucuresti , eu sunt din Turnu-Magurele . Adica am parcurs cam 215 km dus-intors. Toate bune, m-am dus la Bucuresti ,mi-am facut treaba , m-am intors si ce sa vezi . Cand m-am intors acasa am oprit masina pentru 5 minute si dupa cand sa plec ..nu mai pornea si imi este becul antipoluare aprins. Am crezut ca este de la baterie dar motorul invarte . Am pus o baterie noua dar tot degeaba. Vreau sa va mai spun ca pe drum am constatat ca daca mergeam cu o viteza mai mare de 130 km la ora mi se aprindeau 2 martori si anume (martorul "STOP" si martorul de la "APA" ambii se aprindeau in acelasi timp ) si cand reduceam viteza sub 130 acestia se stingeau. Acum masina este in garj si nu mai porneste. Invarte dar nu vrea sa porneasca si sta martorul antipoluare aprins . Cineva mi-a spus ca nu am benzina dar am rezervorul full . De la ce sa fie? Va rog mult ajutati-ma .Astept raspuns de la dumneavoastra. Multumesc frumos si o zi buna in continuare
Masina este un Renault Symbol din 2008
espacern
Lasa disperarea si baga un tester....asa afli ce semnifica martorul aprins in bord.
CipTal
Daca masina nu a mai pornit deloc, iti pot relata un caz general cel mai grav: totul pleaca de la o rola gripata sau cu joc accentuat in rola intinzatoare - cureaua de accesorii se rupe si/sau sparge capacul de plastic de la distributie si patrunde intre cureaua de distributie si pinioane; rupe si cureaua de distributie si motorul este praf. Nu vreau sa te dezamagesc: este un caz general care se potriveste cu ce ti s-a intamplat (martorul de la apa se aprindea pentru ca se rupsese cureaua de accesorii). Sper sa nu fie adevarat!
vasilecool
In Bucuresti e multa poluare, d-aia...
Cum arata martoru' asta ?
alexgeogabriel
Ciptal, despre ce capac de distributie din plastic vorbesti? Eu am vazut numai din metal, ma rog din cine stie ce aliaj destul de greu...nu prea vad cum ar sparge capacul asta o curea din cauciuc.
@bogdan, vezi ca faza cu distributia rupta poate fi adevarata, e un caz similar azi in alt topic.
vasilecool
La 1.5 DcI, e din plastic... Probabil si la alte motorizari.
RazvanF
QUOTE(vasilecool @ 3 Jun 2015, 19:29)
In Bucuresti e multa poluare, d-aia...
Cum arata martoru' asta ?
*


Varianta romana pentru "check engine" laugh.gif
alexgeogabriel
Ce porcarie... cum sa puna capac de plastic la distributie? Zici ca au facut inadins in cazul ti se rupe cureaua de la accesorii.
vargamihai11tm
QUOTE(doicutbogdan @ 3 Jun 2015, 11:03)
Buna ziua! Nu am mai cautat alt topic sa vad daca exista dar sunt disperat. Acum doua zile am mers cu masina la Bucuresti , eu sunt din Turnu-Magurele . Adica am parcurs cam 215 km dus-intors. Toate bune, m-am dus la Bucuresti ,mi-am facut treaba , m-am intors si ce sa vezi . Cand m-am intors acasa am oprit masina pentru 5 minute si dupa cand sa plec ..nu mai pornea si imi este becul antipoluare aprins. Am crezut ca este de la baterie dar motorul invarte . Am pus o baterie noua dar tot degeaba. Vreau sa va mai spun ca pe drum am constatat ca daca mergeam cu o viteza mai mare de 130 km la ora mi se aprindeau 2 martori si anume (martorul "STOP" si martorul de la "APA" ambii se aprindeau in acelasi timp ) si cand reduceam viteza sub 130 acestia se stingeau. Acum masina este in garj si nu mai porneste. Invarte dar nu vrea sa porneasca si sta martorul antipoluare aprins . Cineva mi-a spus ca nu am benzina dar am rezervorul full . De la ce sa fie? Va rog mult ajutati-ma .Astept raspuns de la dumneavoastra. Multumesc frumos si o zi buna in continuare
Masina este un Renault Symbol din 2008
*


Stiu ca esti disperat, apoi suparat dar nu ete asa de grav.
Cred ca este de la senzorul de pe volanta ori este murdar ori este stricat, dar mai mult ca sigur daca nu porneste este stricat. Costa cam 120 de lei cu monopera cu tot.
Bafta.
Grigo0605
Și mie mi se pare a fi de la senzorul de pe volantă.
Am văzut destule Renault/Dacia să nu pornească pt ca era murdar acel senzor.
Până la urma cum ai rezolvat problema? Să știe și alți colegi dacă va avea cineva nevoie de o soluție!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.