ontario
5 May 2015, 12:25
Salutare,
Va scriu si eu in speranta ca experienta voastra ma poate ajuta sa identific cateva probleme la clio-ul meu.
Am un Renaul Clio, achizitionat de 2 luni de la un tip care l-a adus acum doi ani din Germania.
Este din 99 cu motor de 1,2 si are 187.000 km la bord.
Pana acum toate bune si frumoase, motorul merge bine, porneste la sfert de cheie, toarce frumos.
Acum am o problema in sensul ca motorul(cred) scoate un zgomot ca de dinam sau cauciuc ovalizat, in sensul ca merge normal dar se aude ca la bicicleta cand e roata ovala si atinge anvelopa de cadru, vrum, ok, vrum, ok, vrum si tot asa.
Asta mi-a aparut dupa ce am schimbat anvelopele de vara cu cele de iarna, am luat initial 2 michelin si 2 verdestein, am crezut ca de la ele se aude si, desi mecanicii au zis ca nu e de la cauciucri, i-am pus sa mi le schimbe, acum am 2 michelin germany si 2 good year italy, degeaba.
Am schimbat si uleiul+filtrul de ulei, degeaba.
Motorul nu da semne de schimbare, nu scade/creste turatia, nu ma deranjeaza decat acel zgomot, care difera in functie de viteza, se aude mai pronunat la viteza mai mare, se aude doar in mers de la 40-50 in sus, asa mi se pare mie.
La relanti nu se aude.
Din cand in cand, mi se aprinde martorul de noxe in bord, sta asa 1-2 zile si dispare singur, am schimbat piesa de prindere dintre catalizator si toba, se auzea zgomot de toba sparta, asa ca am luat un colier de la Bosal si l-au inlocuit doi mecanici, o fi de la asta, cei drept se aprinde si se stinge o data la 3-4 saptamani,
Aveti ceva recomandari, avand in vedere ca eu sunt din Craiova poate ma puteti pune in legatura cu cineva.
Va multumesc anticipat pentru raspuns.
[/QUOTE]
Acum am o problema in sensul ca motorul(cred) scoate un zgomot ca de dinam sau cauciuc ovalizat, in sensul ca merge normal dar se aude ca la bicicleta cand e roata ovala si atinge de cadru, vrum, ok, vrum, ok, vrum si tot asa.[QUOTE]
http://www.daciaclub.ro/Zgomot-suspect-la-...ana-t35437.htmlo posibila problema
PS
nu te supara dar nu m-am putut abtine
spor
ontario
5 May 2015, 13:22
cred ca asta e cea mai buna descriere pentru zgomotul respectiv
)))))
se aude doar in mers, dupa cum spuneam mai sus
5 May 2015, 13:26:QUOTE(wolfin @ 5 May 2015, 12:55)
Acum am o problema in sensul ca motorul(cred) scoate un zgomot ca de dinam sau cauciuc ovalizat, in sensul ca merge normal dar se aude ca la bicicleta cand e roata ovala si atinge de cadru, vrum, ok, vrum, ok, vrum si tot asa.
QUOTE
http://www.daciaclub.ro/Zgomot-suspect-la-...ana-t35437.htmlo posibila problema
PS
nu te supara dar nu m-am putut abtine
spor
citind postarea am ras si eu de ce a iesit, dar in acest moment nu am alta descriere mai buna pentru zgomotul ala, care daca imi aduc bine aminte se simte usor si la pedala de acceleratie cand toarce, acel "vrum".
vibratii in pedala...cand franezi se simte si in pedala de frana?
posibil un rulment....
dupa un drum ai pus mana pe jante sunt diferente de temperatura stanga/dreapta? un piston blocat pe fata sau spate...
la mine cand apas claxonul vibreaza pedala de accelaeratie de exemplu....(dupa un acceident la reparatie cred la l-au montat anapoda....)
oricum toate le poti obs pe rampa........in mers prea multe zgomote
RazvanF
5 May 2015, 17:21
[quote=wolfin,5 May 2015, 12:55]
[/QUOTE]
http://www.daciaclub.ro/Zgomot-suspect-la-...ana-t35437.htmlo posibila problema
[/quote]
Asta chiar mi-a facut ziua
ontario
5 May 2015, 18:29
@wolfin
vibratii in pedala...cand franezi se simte si in pedala de frana?
Nu in pedala de frana nu se simte, se simte doar la viteza mare in cea de acceleratie.
posibil un rulment.... asa ma gandesc si eu.
dupa un drum ai pus mana pe jante sunt diferente de temperatura stanga/dreapta?
inca nu am facut asta, dar este o idee buna.
merci pentru tips.
RazvanF
5 May 2015, 18:59
Daca nu stii cand a fost schimbata distributia, schimb-o cat mai repede, totodata schimba si cureaua de accesorii+intinzator, verifica fulia de la alternator+rulmenti alternator.
ontario
5 May 2015, 19:36
QUOTE(RazvanF @ 5 May 2015, 18:59)
Daca nu stii cand a fost schimbata distributia, schimb-o cat mai repede, totodata schimba si cureaua de accesorii+intinzator, verifica fulia de la alternator+rulmenti alternator.
Distributia a fost schimbata cand a adus ostul propietar masina in tara, in 2012, m-am uitat la ambele si par inlocuite recent.
O sa verific fulie + rulmenti alternator.
Multumesc.
alexgeogabriel
5 May 2015, 20:44
Cum te-ai uitat la cureaua de distributie, ai scos capacul de distributie?
devilgenius
5 May 2015, 22:06
Iti spun eu sigur ce are, e de la intinzatorul curelei de distributie... asa face si la mine, e programata schimbarea pe maine!
Adrian Frigo
5 May 2015, 22:24
[quote=RazvanF,5 May 2015, 18:21]
http://www.daciaclub.ro/Zgomot-suspect-la-...ana-t35437.htmlo posibila problema
][/quote]
Asta chiar mi-a facut ziua
[/quote]
și mie....
Ontopic:la mine se auzea la fel,după ce am schimbat rola+cureaua de accesorii a dispărut....dar depinde...
ontario
9 May 2015, 23:13
O sa merg saptamna asta la un service pentru diagnostic, @devilgenius, sa-mi spui si mie ce ai facut si cat te-a costat.
devilgenius
10 May 2015, 10:27
Am schimbat rola intinzatoare, am pus SKF - 65 lei si manopera la un prieten -30 lei..
ontario
13 May 2015, 23:07
Am fost la un service si dupa ce au analizat pe rampa, la mers in gol si la mers pe sosea, au ajuns la concluzia ca nu sunt rulmentii de vina sau cureaua de accesorii, ci zgomotul vine din cutia de viteze, unde ar fi de vina acei rulmenti sau pinioanele turnate, depinde de unde vine zgomotul.
Cel mai rau se aude in treapa 4.
300 lei manopera + 80 lei ulei special de cutie
Au mai constat ca trebuie sa schimb si garnitura de chiuloasa, deja pierde usor ulei, asta mi-a mai spus cineva acum 2 luni la un service unde am schimbat un colier de la catalizator.
300 lei manopera, 60 lei garnitura, 100 de lei nu stiu ce indreptat, ca altfel ajunge la fel.
Au mai zis ca daca tot umbla la cutia de viteze sa schimb si ambreiajul, ca e cam tare si trebuia schimbat kitul mai de mult, ca altfel iar o sa ma coste 250 lei manopera cand o sa-l schimb pe viitor.
Maine, o sa mai merg la un alt service, recomandat de cineva care repara si intretine flota de 20 de masini, RIV Service, sa vedem ei ce constata, apoi vedem ce operatiuni o sa fac.
In prima faza, banuiesc ca o sa schimb acei rulmenti sau axul cu pinioane din cutia de viteze.
Voi ce ziceti?
alexgeogabriel
14 May 2015, 06:35
Daca tot desfaci cutia de viteze si umblii si la ambreiaj...schimba si distributia, accesoriile, alternatorul, bateria, lichidele, ca tot au deschis capota. Glumesc, aia prea sunt pusi pe luat bani. Mi-au mai zis unii ca am probleme cu cutia cand de fapt era doar rulmentul de la roata. Cutia de viteze are un huruit-fluierat.
razvantrc
14 May 2015, 09:35
La cate probleme au zis aia ca ai la masina, o cumperi iar?!
ontario
15 May 2015, 21:50
Asa ma gandeam si eu, oricum le-am spus mai baieti pai daca fac toate reparatiile astea, mai bine iau alta
)
dupa asta au zis ca garnitura de la chiuloasa nu e urgenta si ca ambreiajul poate sa mai duca 5000 sau 30.000 cum am norocu`
) da cu rulmentii din cutia de viteze trebuie rezolvata urgent .... ziceau ei.
Oricum am vorbit cu un sef de coloana care a dat un telefon la service-ul unde duce el masinile sa-mi faca o diagnoza reala cei de acolo, nu i-am spus de probleme ca sa vad daca zic si ei acelais lucru sau nu.
Sa vedem cei de acolo ce zic, mai ales ca sunt un service mai maricel si mai mergeam si eu cu masina de serviciu la ei.
Maine dimineata merg la diagnosticare, va tin la curent cu dinamul din motor
ontario
17 May 2015, 22:20
La RIV service mi-au gasit rulmentul la roata dreapa si pivotu, maine ma duc sa le schimb, sa vedem daca au dreptate
30+70 sa vedem cat o sa fie manopera.
andutu
18 May 2015, 01:25
Presupun ca nu ei pivot de la reprezentanta.Am schimbat pivotii weekendul acesta, daca sunt inca cei de origine zic sa pastrezi suruburile.Eu cand am bagat surubul de tine pivotul in fuzeta am inceput sa strang si s-a rupt surubul am ramas prost
si nu sunt un mic hulk.Am incercat sa ik refolosesc pe cel de orgine dar deja il strambasem ca am dat cu ciocanul in el sa iasa , am reusit sa salvez pe cel de pe partea cealalta si l-am pus tot pe acela de origine dar intr-o parte tot am ramas cu unul din acela "stralucit" pe care nu l-am strans foarte tare.
Au fost pivotii 39 lei de la Febi , data viitoare cumpar de la TRW chiar daca sunt 58.
Aveai joc la roata de au zis mecanicii ca e si de la pivot? Jocul se verifica cu roata suspendata , mana la ora 12 si 6 incercand sa misti roata.
Eu m-am saturat de mecanicii lu peste ultima oara cand a calcat masina mea in service a fost cand i-am facut geometria.Si asta facuta de mantuiala ca volanul sta putin intr-o parte si nu am observat atunci pe moment
.
alexgeogabriel
18 May 2015, 07:51
Cum ziceam, de la cutie viteze, ambreiaj si chiulasa, a ajuns la un amarat de rulment si pivot
)) . Nu trebuia sa te calicesti la rulment de 70 lei, probabil Febi, mai puneai 30-40 lei si puneai Snr, Ruville, Skf.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.