Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Symbol 1.4 8v + GPl
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Farcasu
buna
am si eu urmatoarea problema, am si eu un symbol din 2008 de 1.4 8v benzina + gpl si tot ma sacaie o problema. la relanti pe ac se vad mici oscilatii, si uneori se simte cate o zvacniotura cum nu merge lin motorul. Mai are si simtomul de a te pune in cap la schibmarea de viteze dupa ce a trecut pe gpl si la schimbare de viteze sa scada turometrul sub 500 ture, aproape de 0 si sa se stabilizeze ulterior la 750. mi-a recomandat cineva sa pun un aditiv de curatat injectoare, sa merg pe benzina minim 100 km sa vedem pe urma daca isi revine. cat am umblat pe benzina a fost ok, nu mai scadea turatia sub 500 si trepidatiile la relanti erau mai mici. acum de cand am lasat-o iar pe gaz, aceleasi probleme. seara daca opresc masina ( ea mergand pe gaz) si dimineata pornirea fiind pe benzina, este cand porneste doar la a 2 a cheie , sau porneste la sfert de cheie dar nu ca o pornire normala. parca oa ia in 2 pistoane la inceput si abia dupa 1-2 secunde se simte ca a pornit cum trebuie.
am facut acum 25.000km un reglaj de culbutori avand aceleasi simptome, si problema in mare se rezolvase au ramas doar mici oscilatii ale acului turometru. oare sa fie tot de la culbutori ? sau sa fie problema pe partea de GPL ?
RazvanF
http://www.google.ro/cse?cx=partner-pub-56...anti&gsc.page=1
Pe forum vei gasi multi useri care au problema descrisa de tine.
myhay1208
Problema pare sa fie de la instalatia de GPL avand in vedere ca spui ca pe benzina este destul de ok.

Mergi la service-ul unde ai pus instalatia de GPL si spune-le ce se intampla. Eu cred ca e de la reglajul instalatiei de GPL.
Farcasu
instalatia de gaz este Milano, la service am fost inainte e a face testul pe benzina, a schimbat filtru , instalatia avea doar o eroare de presiune prea mica, i-a facut si o calibrare. aveti idee daca pe instalatiile Milano se poate face reglare in mers, din ce am mai citit pe alte forumuri , spuneau baietii ca e ok sa fie facuta o reglare a instalatiei gpl in mers.
bundy220
Reglaj culbutori si bujii noi,apoi bani de gaz.
Farcasu
bujii am pus ngk , acum 5.000 km ceva buji si pt gpl. laser line daca nu ma insel. am sa vorbesc si cu mecanicul si sa regleze totusi culbutorii, dar nu stiu din ce cauza se tot deregleaza. fluctuatiile nu sunt mari , 1-2 mm pe ac turometru. dar ma deranjeaza punerea in cap la schimbare viteze , pana se incalzzeste. si faptul ca nu porneste normal.
grabyi
bujii bune, gaz este peste tot. dar face figuri la pornire: nu este calibrata bine pe gaz ceea ce a dus la dereglarea mersului pe benzina (cu un epm obdII se va vedea valoarea mare pentru LTFT -> porneste greu prima data in zi )
rezolvare ai asa:
reglaj culbutori + resoftare calc benzina (sau mergi si tu pe benzina vreo 200 km ca are acelasi efect)
mers la service gaz si reglaj pe loc si neaparat si reglaj in mers. iti vei rezolva problema pentru cel putin 30k km.
optional inainte de reglaj gpl poate au ceva injectoare premium sa le inlocuiesti pe ale tale daca sunt low-cost.

succes.

ps : loganclub gpl
bundy220
QUOTE(Farcasu @ 16 Apr 2015, 15:09)
bujii am pus ngk , acum 5.000 km ceva buji si pt gpl. laser line daca nu ma insel. am sa vorbesc si cu mecanicul si sa regleze totusi culbutorii, dar nu stiu din ce cauza se tot deregleaza. fluctuatiile nu sunt mari , 1-2 mm pe ac turometru. dar ma deranjeaza punerea in cap la schimbare viteze , pana se incalzzeste. si faptul ca nu porneste normal.
*


Nu prea inteleg la ce te referi cu punerea in cap.
Pentru recalibrare a ecu-lui benzina,este suficient sa scoti borna de la baterie cateva secunde si apoi sa o pui la loc.
Culbutorii se "deregleaza" din cauza functionarii cu amestec prea sarac.
Ecu benzina incearca sa compenseze,dar nu poate prea mult,si daca ajunge la o imbogatire maxima pe care o poate face,,cand are loc pornirea pe benzina,aceasta va fi prea bogata,adica se va inneca.
In concluzie trebuie reglati culbutorii,verificata membrana vaporizatorului gpl,curatat/schimbat filtre aer,gpl,si in final calibrata corect mapa gpl.
Dar e important sa le faci pe toate inaintea calibrarii,ca daca nu iar o sa ai probleme.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.