Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: motor in 3 pistoane
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
marcelcibi
buna ziua am si eu un clio din 2003 cu 1.5dci in prima faza mi sa aprins martorul de la bujii care in mers rse stingea uneori iar dupa aprox 40 km a inceput motorul sa troncane. am oprit imediat am adus masina pe remorca cand sa o dqam jos am dat la automat a pornit daqr mergea f rau tremura nu mergea rotund dupa aceasta a inceput parerile meseriasilor am duso la cineva cu tester care mia spus ac pe un piston ii da un defegt necunoscut am mai duso la cativa dar toti isi dadeau cu presupusul . eu avand ceva habar am tot exersat pe ea constatand ca motorul merge in 3 p[istoane fisa la al 4 inj nu avea nici o influenta adica sau era bagata mufa la acel inj sau nu motorul nu isi schimba mersul in aceasta situatie sunt acum daca a mai patit cineva simptomele asta sa ma ajute si pe mine .ms
andutu
Salutare, cauta un service care se pricep pe injectie.Daca zici si de unde esti poate te vom ajuta si cu recomandari.
marcelcibi
de la sibiu


2 Apr 2015, 12:09:
variantele care mi sau dat sunt urmatoarele
1 sa verific injectoarele dar nu este dse acolo pt ca am inversat injectoarele intre ele si acelasi rezultat
2 este din chiuloasa adica din supape
3 este din calculator sau cablaj
pasi care urmeaza sa ii fac eu sunt prin metoda eliminarii sunt
1 pun un injector invers lcu conducta de motorina legata si pun mufa de la injectie daca injectorul pulverizeaza inseamna ca este din chiuloasa dacda nu pulverizeaza este din injectie sau partea elecrica electronica adica calculator sau cablaj intrerupt. asta este planul meu da atac daca are cineva o idee mai buna sa o spuna astept variante ms
Addyd
Nu se pot schimba injectoarele intre ele fara sa le scrii codul in ecu.
Cablajele la injectoare se pot testa cu ddt.
sfat: Trebuie sa ii faci diagnoza la cineva care stie sa foloseasca testerul.
Daca ii faci pune erorile aici sa le vedem si noi.
marcelcibi
maine dimineata vine cu testeru si in prima faza scriem inca o data toate injectoarele poate este de acolo cea ce nu cred as scapa prea usor din auzite daca un injector nu este scris motorul merge ceva mai rau dar la mine injectorul cu pricina nu are nici un efect in afara decat sa bata
Addyd
Poti sa incerci sa faci si un test de retur la injectoare, mai ales la injectorul alasau poate e infundat.
pistritu
daca te hotarasti sa reconditionezi injectoarele, neaparat sa ti se genereze alt cod ptr fiecare injector reconditionat in parte si sa ti le scrie in ECU
Ptr Bucuresti userul ady24 face treaba foarte buna. Are topic la bursa
marcelcibi
am facut testul la injectoare la injectorul cu priciina da la retur ff multa motorina sau mai bine zis la fel de multa indiferent daca este comanda injectorului (mufa)bagata sau nu
pe acel piston am pus cel puti 3 inj si nici o diferenta
in concluzie pistonul nu functioneaza
RazvanF
Poate are segmentii blocati sau aliniati, poti incerca varianta cu ulei 2 timpi amestecat cu motorina.
Pentru cei interesati de defecte ale injectoarelor recomand acest articol:
http://www.dieselpowermag.com/tech/1211dp_...injectors_fail/
CipTal
Daca ar fi segmentii aliniati/sparti sau piston spart ar trebui sa se creeze presiune in interiorul carterului motor si sa se simta daca scoti busonul de umplere cu ulei de pe capacul de chiulasa; se poate ca uleiul sa ajunga si in admisie daca scurgerea epuratorului este infundata; ca o masura de siguranta pentru a trece mai departe este sa verifici compresia motorului. Asteptam vesti
marcelcibi
stie cineva la tester ce inseamna DF 133
Addyd
DF133 Combustion chamber no4
CipTal
Este o eroare care apare de obicei cand sunt probleme la injectie pe cilindrul nr. 4. Incerca sa o stergi si daca reapare inseamna ca este o problema pe circuitul de comanda al injectorului sau injectorul 4 este defect. Daca nu mai apare dupa stergere inseamna ca a fost doar "PREZENTA" pentru ca ai scos mufa injectorului. Inverseaza mufele de la 4 cu 3 si da-i comanda de deschidere din tester (AC605) pentru injector 4. Daca injectorul 3 functioneaza inseamna ca injectorul 4 este defect si trebuie inlocuit. Daca nu functioneaza inseamna ca e problema de conexiune.

Dar daca troncane, parerea mea este ca ar trebui inainte de toate sa-i verifici compresia.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.