Salut
nu am ajuns inca la un tester(a promis un meserias ca vine in aceasta seara, dar suntem in romania...nu a mai ajuns)
Masina nu a mai pornit in urma cu o saptamana,am dat la automat pana am descarcat bateria, am pus-o pe redresor si a doua zi am dat din nou la automat,si cand sa-si dea ultima suflare(bateria) a pornit. Odata pornita masina a mers impecabil,am verificat returul la injectoare si sunt OK( sunt patit cu injectoarele in mai multe randuri, asa ca stiu aproximativ ce debit trebuie sa aiba pe retur),am oprit-o si am pornit-o in mai multe randuri si totul a fost OK....pana a doua zi cand nu a mai vrut sa porneasca.Am mai omorat odata bateria si am abandonat-o.
Astazi am pus din nou bateria(urma sa vina mecanicul neserios) si am dat din nou la automat...nimic. Am constatat ca martorul de la bujii nu se aprinde deloc,am verificat tensiunea de la buji si lipseste cu desavarsire.
Am luat un ciocan si am lovit in pompa de injectie( am citit pe ici pe colo pe net) si surpriza...a pornit,s-a aprins si martorul de la buji si din nou a mers impecabil.
Am facut o tura de oras si am oprit-o,a pornit la sfert de cheie si martorul de buji a functionat de fiecare data. Dupa o jumatate de ora nu a mai pornit si ghiciti ce... nu mai merge nici becul cu pricina.
Acum nu stiu ce sa cred, sa fie pompa de injectie de vina? Ce legatura are cu lipsa tensiunii de la bujii?
Sa fie un contact imperfect pe undeva, si ciocaniturile mele la pompa sa fi restabilit contactul?
Nu am remarcat daca acum o saptamana becul din bord functiona....
A mai intalnit cineva acest defect?
Masina este din 2006, Euro 3,varianta full option, si are urmatorul istoric:
La 90k au cazut pompa de injectie si injectoarele(s-a oprit din senin la 30km de Viena, o fericire...).
Am pus o pompa reconditionata, si injectoare noi cumparate de la un tip de pe net, injectoare care au tinut exact 5000km.
Am reconditionat vechile injectoare la un mecanic si au tinut 12k, am cumparat supape de retur chinezesti(argintii) si le-am schimbat singur, si masina a mers doar un drum pana in Italia si inapoi, dupa asta am gasit supape de retur originale, am spalat tot sistemul de alimentare si nu am mai pus decat filtre de motorina originale si masina a mers pana in prezent cand are 243k. Am folosit motorina de la benzinarii, am pus si biodiesel prin Italia si din orice bidon sau galeata de la Tir-isti , nu am protejat aceasta masina mai deloc desi am strabatut Europa in lung si-n lat cu ea.