OVIDIUS
5 Mar 2015, 08:52
Renault va renunta la modelele Laguna si Latitude, ambele plasate in segmentul D, si va prezenta pana in vara acestui an un nou model care sa le inlocuiasca pe amandoua, care va avea un nume complet nou si va fi o masina noua din toate punctele de vedere, a declarat Laurens van den Acker, seful de design al Renault Group. Potrivit acestuia, noul Renault Megane va fi dezvaluit la Salonul Auto de la Frankfurt din acest an, in toamna.
Sursa:
http://0-100.hotnews.ro/2015/03/04/laurens...ezentat-in-2015
diesel_power
5 Mar 2015, 10:01
In oferta din Romania deja disparusera de ceva vreme.
laguna este inca in oferta din romania, doar latitude a disparut.
e o strategie buna, sa ai o singura masina buna decat doua asa-si-asa...
IRONICK
5 Mar 2015, 19:13
Hmmm, Laguna si Latitude.
Laguna 3, super contractul lui Ghozn nereusit. Si ce s-a mai laudat la vremea lui ca scoate Renault din buda. Latitude, alt esec. Koleos, la fel. Este lumea rea si nu stie sa aprecieze masinile.
Ghozn strica ce a inceput Schweitzer.
mie imi place atat laguna3 cat si koleos ca design,
motorizarile sunt decente, nu m-am plimbat cu nici una din ele ca stiu si cum se tin pe drum.
QUOTE(OVIDIUS @ 5 Mar 2015, 08:52)
un nou model care sa le inlocuiasca pe amandoua, care va avea un nume complet nou
Longitude?
VladSoare
6 Mar 2015, 08:57
Oare va fi un Renault autentic, sau tot un Samsung rebrănduit?
Unde-s vremurile cînd Renault știa să facă bijuterii precum Laguna I sau Safrane...
OVIDIUS
6 Mar 2015, 09:54
Chiar asa, mai bine l-ar numi Safrane...
meganus_bicorpus
6 Mar 2015, 10:05
In Dubai am vazut Safrane dar era doar sigla, de fapt era Latitude-le care se comercializeaza la noi, si aveau doar benzinarele v6 de 3.5l...
QUOTE(VladSoare @ 6 Mar 2015, 08:57)
Oare va fi un Renault autentic, sau tot un Samsung rebrănduit?
Unde-s vremurile cînd Renault știa să facă bijuterii precum Laguna I sau Safrane...
Renault/design european ce va fi usor modificat pentru piata asiatica.
IRONICK
6 Mar 2015, 11:41
QUOTE(VladSoare @ 6 Mar 2015, 07:57)
Unde-s vremurile cînd Renault știa să facă bijuterii precum Laguna I sau Safrane...
Alte vremuri, alti manageri.
QUOTE(IRONICK @ 5 Mar 2015, 18:13)
Ghozn strica ce a inceput Schweitzer.
Highwayman
6 Mar 2015, 11:43
@meganus_bicorpus: Parca in functie de piata Renault Safrane era de fapt un Samsung SM5 (a.k.a. Renault Latitude) sau Samsung SM7 (a.k.a. Renault Talisman)
ssilviu
6 Mar 2015, 11:47
Anii de glorie ai lui Renault in 2002-2003 au fost. Era cel mai mare producator de masini din Europa, 5 stele la euroncap, 1,5 dci-ul folosit si acum, Megane cel mai vandut model din Europa, Laguna 2 si ea masina foarte buna. O singura problema a avut renault atunci: fiabilitatea redusa. Care din pacate s-a propagat de-a lungul anilor destul de mult. Asta de fapt a fost si singura greseala a lui Schweitzer, pe care a reparat-o insa in ultimul sau proiect, cand a facut Loganul.
IRONICK
6 Mar 2015, 13:50
Si Clio3 s-a vandut bine si a fost fiabil. Tot mana lui Schweitzer. Iar L2 s-a tras din Nissan Primera ...
Loganul nu a fost fiabil, ci nu a avut ce sa se strice pe el din lipsa de dotari. Dar si asa a ruginit si a avut destule. Vopsea proasta, fire de masa subtiri, casete care troncane, cutii de viteza care tacane, ac zgomotos, senzori, tablou de bord care se reseteaza, lombar care se rupe, este forumul plin de bube.
meganus_bicorpus
6 Mar 2015, 15:24
si totusi, raportul pret/calitate la logann este imbatabil, dupa parerea mea
IRONICK
6 Mar 2015, 16:26
QUOTE(meganus_bicorpus @ 6 Mar 2015, 14:24)
si totusi, raportul pret/calitate la logann este imbatabil, dupa parerea mea
Desi nu este topicul, defineste. Ce inseamna calitate in viziunea ta?
IRONICK
6 Mar 2015, 18:31
zici ca este un passat-ul ala vechi
andri1940
6 Mar 2015, 22:10
Probabil va fi un fel de Peugeot 508, care a inlocuit practic doua masini: 407 si 607.
N-ar fi rau sa ii zica Safrane, cu toate ca regret faptul ca renunta la "Laguna"- mi se parea un nume foarte frumos. Eu am avut Laguna 1 si acum am Laguna2, ambele albastre
Parca te trimite direct in concediu denumirea...
b76bgaarh
6 Mar 2015, 22:20
latitude = 605
centurion
8 Mar 2015, 10:47
QUOTE(IRONICK @ 6 Mar 2015, 14:50)
Si Clio3 s-a vandut bine si a fost fiabil. Tot mana lui Schweitzer.
VelSatis si Avantime? Mana cui a fost?
QUOTE(IRONICK @ 6 Mar 2015, 14:50)
Loganul nu a fost fiabil, ci nu a avut ce sa se strice pe el din lipsa de dotari.
Deci a fost fiabil.
sorin1983
8 Mar 2015, 11:50
velsatis si avantime au fost chiar "avant time" ... daca o tineau ca vw 20 de ani cu aceleasi linii erau mult mai sus acum. dar in general ce iese din tipar e greu de digerat de majoritatea.
mircea_aq
8 Mar 2015, 14:00
Si Megane 2 avea aceleasi linii avant time si a fost cel mai vandut model in Europa doi ani la rand 2003 si 2004.
Avantime era o masina superba. Eu caut asa ceva si nu gasesc.
o familie cu break, sedan, hatc,h coupe, SUV mi se pare o decizia buna.
ss_remus
8 Mar 2015, 15:30
Sa inteleg ca RENAULT renunta la haion si la traditia inceputa cu Renault 16 pentru modelele mari, continuata cu modelele 20/30, 25, Safrane si Laguna. Pacat, acuma seamana prea mult cu Passat.
Nu as vorbi de traditie ci de faptul ca francezilor le plac mai mult masinile cu hayon. Cu toate acestea, noua Laguna va reveni la originile trasate de R18 si R21, de berlina in trei volume. Daca stau sa ma gandesc, chiar daca in varful ierarhiei au fost masini cu hayon (vezi R20/30, R25, R Safrane), restul au avut ambele declinatii - hayon si sedan (9/11 , 19, Megane in gama medie si R 21 in categoria familialelor). Ca sa nu mai zic de R12 si R18 care nu au existat decat in patru usi si break.
Practic Laguna a fost modelul care a marcat disparitia versiunii sedan in gama familialelor de la Renault.
centurion
8 Mar 2015, 17:15
QUOTE(sorin1983 @ 8 Mar 2015, 12:50)
velsatis si avantime au fost chiar "avant time" ...
Din pacate, asa este. Meritau o soarta mai buna.
Si chiar si asa, Megane 2 a prins la public.
QUOTE(dizzy @ 8 Mar 2015, 15:04)
Avantime era o masina superba. Eu caut asa ceva si nu gasesc.
Am vazut o singura data una 'pe viu'. In Bucuresti, in Sectorul 3, era de culoare albastra. Superba masina. Am stat putin si am analizat-o.
QUOTE(ss_remus @ 8 Mar 2015, 16:30)
Sa inteleg ca RENAULT renunta la haion si la traditia inceputa cu Renault 16 pentru modelele mari, continuata cu modelele 20/30, 25, Safrane si Laguna. Pacat, acuma seamana prea mult cu Passat.
Sper sa fi copiat modelul Mondeo: adica oferta de caroserie de 3 feluri: sedan, hatch, break. Eu asta as deduce din ceea ce a spus Renault: omoara Laguna si Latitude ca sa ofera un singur vehicul.
sorin1983
8 Mar 2015, 17:27
megane-ul a prins la public datorita pretului
velsatis si avantime erau departe de omul de rand dar si acum sunt futuriste... pe afara mai sunt cum mai sunt ca le stie toata lumea dar la interior... acolo era ceva mai interesant
VladSoare
8 Mar 2015, 18:32
Designul futurist, stil "rodul iubirii dintre o navă spațială și un fier de călcat", la care nu știi care-i fața și care-i spatele, prinde la tinerii idealiști și non-conformiști. Or VelSatis și Avantime se voiau mașini de lux, scumpe și exclusiviste, adresîndu-se unei clientele dintr-o altă clasă socială. Care clasă socială are gusturi mai conservatoare.
Muritorii de rînd care visau nave spațiale nu și le permiteau, în timp ce bogații care și le-ar fi permis nu apreciau forma de tigaie călcată de tren.
În schimb, Megane II era ieftin și și-l permiteau, așa că ăla s-a vîndut bine.
andreist
8 Mar 2015, 19:50
QUOTE(VladSoare @ 8 Mar 2015, 18:32)
forma de tigaie călcată de tren
Nu mi-au palcut designurile respective, dar interiorul... am stat odata intr-un velsatis cand am cumparat Symbolul... Mi s-a parut mult peste ce era in marcile cu pretentii si la pret asemanator la vremea aia, pana si scaunele erau mai confotabile decat fotoliile facute pentru casa.
VladSoare
8 Mar 2015, 20:19
În interior era superb VelSatisul, într-adevăr. Ce-i al lui e al lui.
IRONICK
8 Mar 2015, 21:43
Logan
QUOTE(centurion @ 8 Mar 2015, 09:47)
Sigur, du-te si baga la frecat niste rugina. La pachet cu plafonul mucegait. De fiabil ce a fost.
De ce nu Renault? Pentru ca VW Passat!
[attachmentid=1627985190]
aphophis
8 Mar 2015, 23:15
QUOTE(ssilviu @ 6 Mar 2015, 11:47)
Anii de glorie ai lui Renault in 2002-2003 au fost. Era cel mai mare producator de masini din Europa, 5 stele la euroncap, 1,5 dci-ul folosit si acum, Megane cel mai vandut model din Europa, Laguna 2 si ea masina foarte buna. O singura problema a avut renault atunci: fiabilitatea redusa. Care din pacate s-a propagat de-a lungul anilor destul de mult. Asta de fapt a fost si singura greseala a lui Schweitzer, pe care a reparat-o insa in ultimul sau proiect, cand a facut Loganul.
atata doar ca fix fiabilitatea asta a fost cea care a ingropat renaultul atata timp. Fiabilitatea lagunei 2 si a m2 fara facelift a indepartat o gramada de clienti. Degeaba ai o masina aratoasa daca iti face belele. Si acum vad ca incep sa-si revina. Fiabilitate in media concurentei, design de multe ori peste concurenta, vanzari in crestere..
Imagini noi cu inlocuitorul Lagunei
adytym
12 May 2015, 22:02
Teribil de distroportionata imaginea asta.
Markos
12 May 2015, 22:59
Deja arată a Bentley.
Highwayman
12 Jun 2015, 15:51
b76bgaarh
12 Jun 2015, 16:01
urat cu spume, interiorul de laguna.
IRONICK
12 Jun 2015, 16:03
Ce butoane de aragaz are.
meganus_bicorpus
12 Jun 2015, 17:14
din lateral seamana a Opel Astra H...ce mult si-a pierdut din identitate acest nume..
Highwayman
15 Jun 2015, 09:34
Ce-or testa sub caroseria aia de Sandero Stepway generatia veche?
Highwayman
29 Jun 2015, 18:45
Pai si masina Din linkul lui novio ce o fi, o dacie mai mare? ca parca nu seamana stopurile cu talismanul?
Highwayman
2 Jul 2015, 16:04
Sunt aceleasi butoane de navigatie ca si pe espace.
ssilviu
3 Jul 2015, 13:25
Eu nu inteleg pozele cu interiorul de megane de mai sus. Ce cauta butucul pentru cheie la volan?
b76bgaarh
3 Jul 2015, 13:31
e ca la megan de turcia, lou cost.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.