QUOTE(re.no @ 4 Mar 2015, 21:55)
Si daca sta accelerata tot timpul?
S-ar putea sa fie garniturile de la galeria de admisie facute praf.
Exact aceeasi problema am avut si eu, cand porneam motorul si era rece, statea turata de la 1500 in sus iar in mers cand scoteam schimbatorul in punctul mort, turometrul oscila de intre 800 si 1500.
Dupa o vizita la mecanic am facut o reparatie provizorie adica s-a dat masca de la galeria de admisie jos, s-a curatat cu alcool dupa care am aplicat un silicon special. Mentionez ca azi mi-au venit garniturile originale care costa in jur de 60 de RON.
Dupa ce a pus silicon s-a vazut automat diferenta, nu mai tragea aer fals iar indiferent cat de rece era motorul, turometrul statea la 1000 de RPM iar in punctul mort nu mai oscila motorul deloc.
Garniturile seamana cu cele de mai jos:
Garnitura 1Garnitura 2