Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: R12 Gordini
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Dragos BN-LIA10
QUOTE(Ov @ 27 Jan 2015, 08:48)
Si pe R12 de la mama lui din franta a aparut vipusca wink.gif
facem recapitulare smile.gif
*



Totusi am o nedumerire, R12-le meu albastru nu are vipusca desi dupa numarul caroseriei este 100% din“74.
deceneu32
QUOTE(Ov @ 27 Jan 2015, 16:03)
il propun pe deceneu sa faca lista smile.gif
*


Momentan lucrez la un registru Dacia 1300 si derivatele(1969-1991).
Ajutati-ma cu serii sasiu-motor(placute si poansoane).
Va multumesc.

O sa ma straduiesc,atat cat ma pricep,sa fac o lista cu echiparile succesive de pe Dacia.


<span class='edit'>27 Jan 2015, 23:06:</span>
QUOTE(Dragos BN-LIA10 @ 27 Jan 2015, 20:36)
Totusi am o nedumerire, R12-le meu albastru nu are vipusca desi dupa numarul caroseriei este 100% din“74.
*


9 805 091 este numarul in seria tipului pentru GORDINI.Nu detaliez semnificatia.
Sigur e 1974?Ce serie de sasiu are(placuta ovala)?
La francezi s-a poansonat pe clopotul telescopului numarul in seria tipului(placuta romb),nu seria sasiului(placuta ovala),ca la Dacie.

Un Renault 12 GORDINI din Ungaria,importat din Franta,serie sasiu 4263,an de fabricatie 1973,are vipusca.

Renault 12 GORDINI s-a fabricat intre 08.1970-12.1974 in 5188 exemplare.
Numar de exemplare fabricate pe ani si serii se sasiu:
1970:65 n° 1-n° 65
1971:2225 n° 66-n° 2290
1972:1743 n° 2291-n° 4035
1973:884 n° 4036- n° 4917
1974:271 n° 4918- n° 5188
Verifica seria de sasiu de pe placuta ovala si in functie de aceasta identifica anul de fabricatie.Francezii au avut prostul obicei de a nu poansona anul de fabricatie pe placuta,ca la Dacia.
Dragos BN-LIA10
Cred ca ai dreptate deceneu 32, seria este 3598 adica cindva pe sfirsitul lui“72, dar dupa ce se vorbeste pe aici sfirsitul lui “72 ar trebuie sa aiba bdeja vipusca blink.gif
harby ;))
QUOTE(Dragos BN-LIA10 @ 28 Jan 2015, 09:26)
Cred ca ai dreptate deceneu 32, seria este 3598 adica cindva pe sfirsitul lui“72, dar dupa ce se vorbeste pe aici sfirsitul lui “72 ar trebuie sa aiba bdeja vipusca blink.gif
*


ca offtopic
ce bine ca inca majoritatea pieselor de la motor sunt originale. Bafta cu dansa smile.gif.

Daciotul_98
ansamblul fata pare schimbat cel putin contraaripa ....dar barele sunt un+
Dragos BN-LIA10
wink.gif)+28 Jan 2015, 21:24-->
QUOTE(harby wink.gif) @ 28 Jan 2015, 21:24)
ca offtopic
ce bine ca inca majoritatea pieselor de la motor sunt originale. Bafta cu dansa smile.gif.
*



Multumesc mult, dar crede-ma ca este si mai bine ca mai si functioneza. 124.gif ca daca nu 166.gif

28 Jan 2015, 22:04:
QUOTE(Daciotul_98 @ 28 Jan 2015, 21:36)
ansamblul fata pare schimbat cel putin contraaripa ....dar barele sunt un+
*



Crede-ma ca la o masina de genul nu te mai intereseaza ce a fost schimbat sau nu esti bucuros ca ai gasit-o si poti sa spui ca este a ta smile.gif Despre bari am mai intrebat odata dar se pare ca nimeni nu stie de unde provin. blink.gif
deceneu32
QUOTE(Dragos BN-LIA10 @ 28 Jan 2015, 09:26)
Cred ca ai dreptate deceneu 32, seria este 3598 adica cindva pe sfirsitul lui“72,dar dupa ce se vorbeste pe aici sfirsitul lui “72 ar trebui sa aiba deja vipusca blink.gif
*


Ma bucur ca ai identificat anul de fabricatie.
Vipusca a aparut pe Renault 12-Dacia 1300 la inceputul lui '72.Gordini a avut alte echipari,n-a tinut pasul cu berlina obisnuita.
Nu stiu de ce tie iti lipseste.Sigur e caroseria originala?Ai gaura in aripa stanga pentru busonul rezervorului?
De exemplu,Gordini lui Silviu Arsenescu,tot din 1972,serie sasiu 3738,fabricata dupa a ta,are vipusca pe aripa.Probabil in intervalul acesta au schimbat francezii aripile.
Ne trebuie un catalog de piese de schimb pentru a identifica seria cand a aparut aripa spate cu model vipusca.Eu nu am dar Silviu are sigur.A postat pagini scanate.
user posted image user posted image

De fapt,cate Gordini ai?Asta nu e tot al tau?
user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image
Dragos BN-LIA10
Ba da si acela este tot al meu , acesta este numarul 2 in colectie si l-am achizitionat numai la sfirsitul anului trecut.In mare pare sa fie original, mai pun citeva fotografii:
deceneu32
Sa le stapanesti sanatos! smile.gif
Cel de deasupra cu vipusca ce an este si ce serie are?
Dragos BN-LIA10
QUOTE(deceneu32 @ 29 Jan 2015, 17:05)
Sa le stapanesti sanatos! smile.gif
Cel de deasupra cu vipusca ce an este si ce serie are?
*



Multumesc, dupa ce are stantat in aerisiri trebuie sa fie tot din “72 din pacate placuta ovala si rombul lisesc pentru ca are contraaripa noua. Mai exista pe undeva numarul de caroserie cumva stantat la Gordini ? Eu am fost mai mult ca sigur ca este cel de pe oala care a fi 9801515. blink.gif
Ov
hai sa ramanem la elementele specifice de care discutam in titlul topicului
deceneu32
Ov,ingaduie-mi inca un post despre GORDINI,apoi incheiem discutia.Multumesc! smile.gif

Masina lui Dragos este fabricata dupa 01.09.1972 deoarece are monograma pe capota spate cu litere legate printr-o linie orizontala.Intre 1970-31.08.1972 s-a montat monograma cu litere separate.
Monograma cu litere legate s-a folosit pana la 31.08.1973.De la 01.09.1973 a fost introdusa monograma tip placuta,folosita pana la iesirea din productie a modelului.

Francezii poansoneaza pe oala telescopului NUMARUL IN SERIA TIPULUI(placa romb),nu SERIA SASIU(placa ovala),cum suntem noi obisnuiti la Dacie.Deci,ceea ce este poansonat acolo,nu reprezinta seria sasiu.Nu intru in detalii despre acest numar.O sa-ti raspund pe PM sau o sa deschid un topic.
Dragos BN-LIA10
QUOTE(Ov @ 30 Jan 2015, 09:44)
hai sa ramanem la elementele specifice de care discutam in titlul topicului
*



Scuze "Ov" adevarul este ca ne-am intins prea mult cu discutiile dar totul a pornit de la cu sau fara "vipusca" ca sa ajungen pina la urma sa putem dovedi ca si chiar aproape de sfirsitul lui “72 au exista masini fara vipusca contra tuturor parerilor care pina acuma denegau acest lucru.
@ Deceneu vorbim mai departe te rog pe privat deoarece daca te uiti bine ambele masini au aceasi emblema a marci difera doar emblema tipului masinii.
Inca odata mii de scuze si sunt taci.gif
tunderbird
QUOTE(Dragos BN-LIA10 @ 30 Jan 2015, 14:56)
...
@ Deceneu vorbim mai departe te rog pe privat deoarece daca te uiti bine  ambele masini au aceasi emblema a marci difera doar emblema tipului masinii.
Inca odata mii de scuze si sunt  taci.gif
*



Da' faceti fratilor, un topic separat pentru Gordini! De ce si pentru ce atata privat?
Nu doriti sa mai afle si altii?
Dragos BN-LIA10
Ai intr-un fel dreptate dar am ezitat sa deschid topic separat deoarece interesul acordat acestei masi este foarte scazut egal din ce motive si am incercat sa ma rezum strict intrabari legate de subiectul topicului, ca la un moment dat sau lungit discutiile si subiectul a c-am inceput sa esueze este iarasi adevarat si-mi cer inca odata scuze.dar poate ne ajuta Ov si reuseste sa ne puna postarile legate de Gordini intr-un Topic nou 1zhelp00.gif

30 Jan 2015, 17:49:
Multumesc foarte frumos Ov! imbratisare.gif
Daciotul_98
Cea a lui silviu arsenescu nu o luati in considerare plafonul e schimbat
Dragos BN-LIA10
Si daca este schimbat care este problema? Nu stiu in ce masura te-ai informat despre acest tip de Renault 12 dar eu te pot asigura ca vreo 70%- 80% die cite au fost fabricate au un trecut mai mult sa mai putin glorios in diferite competitii sportive din anii “70 sau chiar si “80 si daca are numai plafonul schimbat a scapat binisor deoarece majoritatea au ajuns demult linguri si furculite. smile.gif smile.gif smile.gif
Daciotul_98
e schimbat cu tot cu juma din aripile spate, fostul proprietar era maniac si a reusit sa o rastoarne de cateva ori dupa spusele lui nenea nicu iordache ce a lucrat la ea, motorul este de r16 deoarece cel de gordini a fost calat. Eu ma refer la treaba cu vipusca unde nu mai corespunde
deceneu32
QUOTE(Daciotul_98 @ 31 Jan 2015, 13:18)
nenea nicu iordache ce a lucrat la ea

A lucrat pe dracu' la ea! mad.gif
Lui nenea Nicu Iordache spune-i ca minte.N-a stiut de aceasta masina.Gordina a fost gasita in mod intamplator de Chili(Adrian Chilibar) din Pitesti care l-a informat pe nea Nicu de existenta ei in Bucuresti.Chili a vrut s-o cumpere,s-a razgandit,pana la urma a luat-o Silviu Arsenescu.
Cand a aflat nea Nicu Iordache de existenta unui al doilea Gordini in Romania a facut mare taraboi in sedintele RETROMOBIL.Nu voia sa admita supravietuirea unei alte Gordine.Delira ca masina lui Silviu este o Dacie obisnuita cu placute si serii de GORDINI.
Baa,cum va gaseste moshul asta sa va minta!Mai erau cativa ''neinitiati'' care puneau botul la ''servodirectia din fabrica'' existenta pe Gordina lui.De fapt,era de Renault 20.
Si multi prosti l-au crezut.... smile.gif


<span class='edit'>31 Jan 2015, 14:13:</span>
QUOTE(Daciotul_98 @ 31 Jan 2015, 13:18)
motorul este de r16 deoarece cel de gordini a fost calat.

Pe cuvantul tau? mad.gif
Cine ti-a spus?Tot nen-tu Iordache?
user posted image user posted image

31 Jan 2015, 14:56:
QUOTE(Daciotul_98 @ 31 Jan 2015, 13:18)
fostul proprietar era maniac si a reusit sa o rastoarne de cateva ori dupa spusele lui nenea nicu iordache

Baaa,ce va minte!Nea Nicu nu stia de existenta masinii inainte de 2007.Brusc,s-a trezit din amnezie. biggrin.gif
Masina i-a apartinut unui pensionar din Bucuresti care a cumparat-o in 1986.A folosit-o ca masina de oras,n-a fost pilot,adica ''maniac''! smile.gif
Pe 26.07.2007 a cumparat-o Silviu Arsenescu de la acesta.S-a interesat de trecutul masinii dar n-a aflat nimic,nimic inainte de 1986.Tu de unde stii?
user posted image user posted image
sorin105
QUOTE(deceneu32 @ 31 Jan 2015, 14:48)
A lucrat pe dracu' la ea! mad.gif
Lui nenea Nicu Iordache spune-i ca minte.N-a stiut de aceasta masina.Gordina a fost gasita in mod intamplator de Chili(Adrian Chilibar) din Pitesti care l-a informat pe nea Nicu de existenta ei in Bucuresti.Chili a vrut s-o cumpere,s-a razgandit,pana la urma a luat-o Silviu Arsenescu.
Cand a aflat nea Nicu Iordache de existenta unui al doilea Gordini in Romania a facut mare taraboi in sedintele RETROMOBIL.Nu voia sa admita supravietuirea unei alte Gordine.Delira ca masina lui Silviu este o Dacie obisnuita cu placute si serii de GORDINI.
Baa,cum va gaseste moshul asta sa va minta!Mai erau cativa ''neinitiati'' care puneau botul la ''servodirectia din fabrica'' existenta pe Gordina lui.De fapt,era de Renault 20.
Si multi prosti l-au crezut.... smile.gif
<span class='edit'>31 Jan 2015, 14:13:</span>

Pe cuvantul tau? mad.gif
Cine ti-a spus?Tot nen-tu Iordache?
user posted image user posted image

<span class='edit'>31 Jan 2015, 14:56:</span>

Baaa,ce va minte!Nea Nicu nu stia de existenta masinii inainte de 2007.Brusc,s-a trezit din amnezie. biggrin.gif
Masina i-a apartinut unui pensionar din Bucuresti care a cumparat-o in 1986.A folosit-o ca masina de oras,n-a fost pilot,adica ''maniac''! smile.gif
Pe 26.07.2007 a cumparat-o Silviu Arsenescu de la acesta.S-a interesat de trecutul masinii dar n-a aflat nimic,nimic inainte de 1986.Tu de unde stii?
user posted image user posted image
*


Domnul Daniel,nu are rost sa va enervati,@daciotul este un pusti de 17 ani,la varsta aceea credeam si eu ce imi spuneau altii.

Pana la urma nu conteaza ce s-a schimbat la masiniile acelea,au fost de raliu si este normal sa mai fi fost lovite,nu au fost masini de parada de 100 de km pe an icon_mrgreen.gif
harby ;))
QUOTE(sorin105 @ 31 Jan 2015, 16:50)
Domnul Daniel,nu are rost sa va enervati,@daciotul este un pusti de 17 ani,la varsta aceea credeam si eu ce imi spuneau altii.

Pana la urma nu conteaza ce s-a schimbat la masiniile acelea,au fost de raliu si este normal sa mai fi fost lovite,nu au fost masini de parada de 100 de km pe an icon_mrgreen.gif
*


Nenea si eu am 17 smile.gif)
Nea Nicu e cu povestile lui poti sa-l asculti,dar nu neaparat sa-l si crezi. Il stiu de 4 ani(de cand am vazut prima oara Gordina),aceleasi povesti biggrin.gif. Totusi bine macar ca mai rezista..am zis ca ma duc o data pe la dansu sa vad ce si cum.

@Claudiu.. ai putea sa vorbesti macar cu Silviu despre masina, inainte sa spui *ce ai aflat din auzite.
Dragos BN-LIA10
Oameni buni , haide-ti va rog sa nu ne certam pentru nimic. Cine ce-a spus si ce-a facut este la trecut iar pe noi ne intereseaza prezentul si viitorul acestor masini care din pacate nu se vor inmultii ci din contra vor disparea mai devreme sau mai tirziu depinde cum le este scris.
Si dupa cum se vede nici eu nu ma pot abtine in cea ce priveste motorul de R16 , blocul motor de pe R16 TX este aproape identic cu cel de R12 Gordini deci posibilitatea unei revitalizari din punctul de vedere al motorului cu componente de R16 este foarte posibila si totusi tot un Gordini ramine atita timp cit nu a fost recarosat complet cu o alta caroserie.

Mai bine spuneti-mi daca mai gasesc undeva mumarul de caroserie stantat sau cum o fi in afara de placutele de provenienta? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Daciotul_98
Cel putin la faza asta l-am crezut dar la faza cand a dus masina pe stand si i-a tras lonjeronul de la accident nu...E fascinanta replica: Cine ma, ala... Ii stiu toata viata...... radmasa.gif
Sorin are momente de euforie cand nu-si vede negrul de sub unghii si trebuie tratat ca atare
deceneu32
QUOTE(Daciotul_98 @ 30 Jan 2015, 23:03)
Cea a lui silviu arsenescu nu o luati in considerare plafonul e schimbat

Pe cuvantul tau?Pe-asta cine ti-a spus-o?
Plafonul si aripile spate sunt originale,n-au fost schimbate de fostii proprietari.Numai fusta spate a fost inlocuita cu una de Dacie.
Plafonul a fost inlocuit de catre Silviu,dupa ce a cumparat-o,nu de cei care au detinut-o anterior.Pozele postate de mine sunt facute de Silviu cand a cumparat-o,in 2007.Ele surprind starea INITIALA a masinii,deci inainte de interventia la tablarie a lui Silviu.
user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image


1 Feb 2015, 13:23:
QUOTE(sorin105 @ 31 Jan 2015, 16:50)
Domnul Daniel,nu are rost sa va enervati,@daciotul este un pusti de 17 ani,la varsta aceea credeam si eu ce imi spuneau altii.

Si daca are 17 ani trebuie sa-i acordam circumstante atenuante?
Sa-si vada de treaba lui,sa nu mai faca afirmatii aiurea!Cum isi permite el sa-l faca pe fostul proprietar ''maniac''?Fe unde stie el ca s-a rasturnat cu masina?S-or fi rasturnat altii,nu cel care i-a vandut-o lui Silviu.
Fostul proprietar se ocupa cu artizanatul.La curse participa ocazional,cat sa nu-si piarda licenta.Meseria lui era de artizanat:facea statuete pe care le transporta cu rulota tractata de Gordini,in tara si pe litoral!!!!Scrie in CI ca are rulota.Ar fi cea mai tare faza sa vezi in trafic pitici de gradina transportati in rulota trasa de...GORDINI!!! radmasa.gif

1 Feb 2015, 13:36:
wink.gif)+31 Jan 2015, 18:59-->
QUOTE(harby wink.gif) @ 31 Jan 2015, 18:59)
Totusi bine macar ca mai rezista..am zis ca ma duc o data pe la dansu sa vad ce si cum.

Nu te mai duce!A facut-o kkt.
Am inteles ca mai are o caroserie de Gordini,fara acte, de pe care a taiat table s-o repare pe-asta.E stramba masina.
In loc sa stea sa-si manance pensia linistit,se da cu Gordina la coasta.Nu mai sunt reflexele din tinerete!!!
user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image


1 Feb 2015, 13:40:
QUOTE(Dragos BN-LIA10 @ 31 Jan 2015, 20:40)
Mai bine spuneti-mi daca mai gasesc undeva mumarul de caroserie stantat sau cum o fi in afara de placutele de provenienta? biggrin.gif  biggrin.gif  biggrin.gif
*


Numarul de sasiu nu este poansonat la Renault 12.Il gasesti pe placute sau in acte.
Alex 23
Cunosc masina luata de Silviu, de cānd eram mic, dinainte de 90 de cānd ma tinea tata de mana si tot acolo o stiam parcata si anume in fata garajului. Niciodata nu tin minte s-o fi vazut mergānd. Mosul mai avea inca 0 dacie aceeasi culoare cu aripile evazate si cu roll cage in interior cam in aceeasi stare cu acest Gordini, pe care ulterior a bagat-o in garajul unde nu aveai loc sa arunci un ac. Daca mosul ar mai trai si nu a dat-o la fier vechi si acum ar trebui sa fie acolo.
Se poate ca mosul sa fi alergat in tinerete pe la curse cu ele, anii 70-80.
Daciotul_98
e reparata destul de bine masina, cica pe stand la bucuresti, are multe piese acasa....imi pare rau ca am ascultat ceea ce zicea radmasa.gif radmasa.gif
1300Rally
Gordina lui Nea Nicu, a fost reparata imediat dupa accident, cu ce piese... el stie, dar a iest bine. Anul trecut a fost in Bucuresti la circuit-ul AMCKART.
Imi povestea ca la oprit politia pe drum si ii sa spus ca are o dacie tunata, nu gordini... deci cata prostie cu talonul in mana....
Eu zic sa ne vedem de ograda noastra si sa lasam omul in pace...
deceneu32
Da,foarte bine a iesit.Are chit din belsug la imbinarea aripilor cu fusta fata.
Daciotul_98
A fost un impact destul de serios trebuie sa apreciem faptul ca pentru o pensie 1000lei< a iesit bine, nene nicu are multe piese zice el....
Ov
Eu il apreciez ca are o masina de curse si o foloseste pentru fix ce a fost facuta. Omu' maine poimaine nu mai e, vrea sa se bucure de viata cat poate nu sa tina masina de bibelou. In plus nu cred ca exista masina de curse netroznita, asa ca sincer faptul ca a impachetat-o nea Nicu' sau ala de dinaintea lui Silviu chiar nu ma intereseaza si nu mi se pare anormal smile.gif
deceneu32
Mi-a trimis Silviu o copie din P.R.952:pana la seria sasiu 2100 aripi fara vipusca.De la seria sasiu 2101 aripi cu vipusca sau nervura,cum ii zic francezi.
Asta inseamna anul 1971.
Dragos,cred ca tu ai aripile spate schimbate sau intreaga caroserie.La seria sasiu 3598,adica sfarsitul lui 1972,nu mai exista aripa fara vipusca.
Poate mi se pare,dar printre cifrele seriei de pe oala telescopului,eu vad alte cifre mai vechi.... sad.gif
BN64FLO
QUOTE(deceneu32 @ 2 Feb 2015, 13:49)
Mi-a trimis Silviu o copie din P.R.952:pana la seria sasiu 2100 aripi fara vipusca.De la seria sasiu 2101 aripi cu vipusca sau nervura,cum ii zic francezi.
Asta inseamna anul 1971.
Dragos,cred ca tu ai aripile spate schimbate sau intreaga caroserie.La seria sasiu 3598,adica sfarsitul lui 1972,nu mai exista vipusca.
Poate mi se pare,dar printre cifrele seriei de pe oala telescopului,eu vad alte cifre mai vechi.... sad.gif
*


Explicati-mi si mie va rog rationamentul ca sunt cam confuz....daca de la 2101 apare vipusca, 3598 de ce nu ar mai avea? nedumerire.gif
deceneu32
QUOTE(BN64FLO @ 2 Feb 2015, 15:55)
Explicati-mi si mie va rog rationamentul ca sunt cam confuz....daca de la 2101 apare vipusca, 3598 de ce nu ar mai avea? nedumerire.gif
*

Scuze pentru confuzia creata,am uitat sa adaug doua cuvinte:''la 3598 nu mai exista aripa fara vipusca''.Ai inteles acum?Am modificat postul de mai sus.
Mea culpa smile.gif
B 75 UAP
Salutare tuturor si felcitari Dragos pentru achizitii! Sa speram ca vor ajunge cat mai curand pe sosea si indraznesc sa imi imaginez ca una va fi de strada iar a doua de curse? - cel putin asta e un fetish al meu smile.gif) Din pacate seria nu o vei gasi in alte parti ale caroseriei, dar dupa echipare, masina ta cred ca e fabricata spre sfarsitul anului 73 - 74. Asta luand in considerare emblema de pe portbagaj, volanul si lampile de iluminat numarul.
BN64FLO
QUOTE(deceneu32 @ 2 Feb 2015, 18:20)
Scuze pentru confuzia creata,am uitat sa adaug doua cuvinte:''la 3598 nu mai exista aripa fara vipusca''.Ai inteles acum?Am modificat postul de mai sus.
Mea culpa smile.gif
*


Acum am inteles, ma gandeam ca nu inteleg eu ceva... smile.gif
deceneu32
QUOTE(B 75 UAP @ 2 Feb 2015, 18:47)
masina ta cred ca e fabricata spre sfarsitul anului 73 - 74. Asta luand in considerare emblema de pe portbagaj, volanul si lampile de iluminat numarul.

Are serie sasiu 3598.Asta inseamna 1972.Anul 1973 incepe cu seria sasiu 4036.

1.Emblema de pe capota portbagajului tip monograma(litere legate) s-a montat incepand de la 01.08.1972.Monograma tip placuta,montata incepand de la 01.08.1973.
2.Placa carou neagra pentru numarul de inmatriculare(plaque police) cu doua lampi de iluminare a fost eliminata incepand de la seria sasiu 3551,deci tot 1972,cand s-a montat un nou model de fusta spate cu lampi de iluminare numar incorporate.
3.La volan nu ma pricep dar poate fi montat ulterior.Cate modele sunt?

Bine,rationamentul meu se bazeaza pe ideea ca elementele respective sunt originale si n-au fost adaugate ulterior! sad.gif
Oricum,e ciudata echiparea lui Dragos:are aripi spate de 71(fara vipusca) si fusta de 72(cu lampi).Ceva a fost inlocuit....
Tommi.
Luand in considerare ca masina lui Dragos are serie sasiu 3598 , adica sfarsitul lui 1972, cand NU mai exista aripa fara vipusca dar el are aripi spate de 71(fara vipusca) si fusta de 72(cu lampi) cred ca este logic ca aripile spate sa fi fost schimbate. Alta explicatie nu-mi dau smile.gif
B 75 UAP
Sunt doua tipuri de volane, nu am avut timp sa ma documentez, dar putem afla cand au fost schimbate. Primul volan e cu brate cromate si emblema cu steaguri pe fundal alb, al doilea e cu brate negre, care, din cate stiu a fost introdus odata cu noua sigla Renault si avea in centru decat rombul (nou) pe fundal galben. La Dragos pare sa fie o combinatie intre cele doua.
Dragos BN-LIA10
Multumesc tuturor pentru urari si sfaturi. Am sa incerc in cursul saptaminii sa-i fac niste fotografii prin portbagaj deoarece si eu sunt curios daca aripile au fost sau nu schimbate. Ceva urme ar trebuii sa mai gasesc daca a fost vreodata macelarita (taiata, sudata etc.).
Am sa revi cu fotografii. smile.gif smile.gif smile.gif
Daciotul_98
deasupra usii spate, la baza unde-s sudate de podea interior (daca se poate) exterior,....
B 75 UAP
Orium, pentru mine prea putin conteaza asta. La mine nu au fost schimbate, dar le schimb eu cu mana mea, decat sa fie stramba, prefer sa pun altele. wink.gif
Ov
p'afara daca actele bat cu seria (chiar daca n-a mai ramas din fosta masina decat placuta cu seria) nu e absolut nicio problema. Dar deh, noi trebuie sa fim mai catolici decat papa si sa catalogam orice masina cu table schimbate ca nefiind originala si automat un jeg smile.gif
Dragos BN-LIA10
Ai mare dreptate Ov, eu va trebuii sa merg cu ambele cind o sa fie gata la omologare deoarece actele originale nu mai exista am doar adeverintele de provenienta (adica ca nu sunt furate si ca-mi apartin numai mie) dar de data aceasta sunt 100% sigur ca-mi vor trece ca numar de caroserie seriile stantate de pe oala amortizorului si nu cele de pe placute.
La omologarea R-12-lui meu albastru ca si masina istorica placutele nici nu au fost luate in considerare, importanta a fost numai seria stantata pe caroserie care de altfel se si potriveste cu actele originale ale masinii iar din acest motiv am fost mai mult ca sigur ca seriile stantate reprezinta cu adevarat seriile de caroserie alle masinilor (adevarul ca se si c-am potrivesc 1515 si 5091). smile.gif
B 75 UAP
Pai aia est seria de sasiu (numarul de identificare), cea de pe oala.
Dragos BN-LIA10
Din cite spune Deceneu32 seria caroseriei este la R12 Gordini trecuta pe placuta ovala nedumerire.gif La R12 TL din 1977 sunt sigur ca seria stantata pe oala este cea reala dar la R 12 Gordini nedumerire.gif nu crede.gif
Poate ne ajuta si alti useri la deslusirea misterului blink.gif
Daciotul_98
Complicat blink.gif
deceneu32
QUOTE(Ov @ 6 Feb 2015, 15:28)
sa catalogam orice masina cu table schimbate ca nefiind originala

Cine a spus asta?
Oricum,discutia Dragos a deschis-o cand ne-a intrebat cum sta treaba cu vipusca de pe aripi:


<span class='edit'>9 Feb 2015, 22:16:</span>
QUOTE(Dragos BN-LIA10 @ 27 Jan 2015, 20:36)
Totusi am o nedumerire, R12-le meu albastru nu are vipusca desi dupa numarul caroseriei este 100% din“74.
*



9 Feb 2015, 22:26:
QUOTE(Dragos BN-LIA10 @ 7 Feb 2015, 21:56)
Din cite spune Deceneu32  seria caroseriei este la R12 Gordini trecuta pe placuta ovala nedumerire.gif

Nu ti-am explicat?
Francezii nu poansonau ca romanii pe oala telescopului NUMARUL DE SASIU,ci NUMARUL IN SERIA TIPULUI.
In documentele masinii figura numarul in seria tipului.Numarul de sasiu era folosit numai pentru cautarea de piese in cataloage.
Deschide imaginea si da zoom pe oala telescopului si pe romb:
user posted image

9 Feb 2015, 22:37:
QUOTE(Dragos BN-LIA10 @ 7 Feb 2015, 21:56)
La R12 TL din 1977 sunt sigur ca seria stantata pe oala este cea reala dar la R 12 Gordini  nedumerire.gif  nu crede.gif
Poate ne ajuta si alti useri la deslusirea misterului  blink.gif
*


Nu inteleg ce vrei sa spui? blink.gif
Cum adica,seria reala?
Uite un TS din 1973,serie sasiu 36183.Are pe oala telescopului poansonat numarul in seria tipului,de pe romb:6033257.In acte aceasta serie este trecuta.Da cu zoom ca e poza proasta:
user posted image
Dragos BN-LIA10
Mii de scuze dar deabia acum am reusit sa fac fotografiile cu seria pansonata.

Deci dupa acte seria caroseriei este punctul E numarul FIN = 4621196 smile.gif



<span class='edit'>18 Mar 2015, 16:59:</span>
iar pe oala este pansonat acelasi numar wacko.gif

<span class='edit'>18 Mar 2015, 17:01:</span>
si din acest motiv am fost de parere ca numarul de pe oala este numarul real de caroserie si nu cel de pa placuta ovala care in acest caz nu are nimic comun cu numarul din acte blink.gif

<span class='edit'>18 Mar 2015, 17:03:</span>
Singura diferenta este ca aici este vorba de o masina fabricata in 1978 dupa cum se vede si in acte.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.