Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Resoftare motor 2.0 dCi Laguna III
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
laguna33
Salut tuturor,

Ma intereseaza sa fac o resoftare la un motor 2.0DCI de la 130 la 175 sau 150,inca ma mai gandesc.Probabil ca ii sta foarte bine la 150,cum sunt majoritatea,din ce am citit este identic acelasi motor lasat la 130 din cauza taxelor.

Ce recomandati? E bine,nu e bine,cat costa,stie cineva vreun meserias bun in zona Cluj,Alba,Sibiu,Brasov,Mures? Afecteaza la ceva? Eu as zice ca nu.

Domnii de la Renault au spus ca sunt aceleasi motoare pur si simplu,aceleasi piese,injectoare etc.

Masina e ok si dar mi-ar placea sa am o rezerva sau pur si simplu sa stiu daca se face,cum si cat.

Va multumesc !
florinoana
Salut,

Eu am laguna resoftata la cei de la Racingcode Bucuresti. Motorul este 2.0 DCI, 150CP. Masina este resoftata de 2 ani jumatate si are cam 70.000 Km facuti cu noul soft. parerea mea este ca se merita! Nu am avut probleme abosult deloc pana acum, ca si pret cred ca a costat in jur de 350 e.

vali64
Am resoftat si eu Megane si Laguna 2 la turbocip.
Va las telefonul aici 0722384553
Masinile au iesit foarte bine , ambele si merg si acum fara probleme.
Sper ca v-am fost de ajutor .
solorad
Nu am facut rampare, doar am condus masini rampate. Conteaza foerte mult km pe care ii are masina. Dupa 150-170.000 nu se mai merita (din cauza stresului). Mai multa putere = mai mult combustibil consumat (in oras se vede cel mai bine diferenta). Nu poti fizic sa ai mai multa putere si sa consume la fel. Mai multi caluti+cuplu=cost pe km mai ridicat.
Nu cred ca va fi o problema la Ambreiaj pe Laguna.
Daca folosesti masina 90 % in oras nu se merita.
Eu am 2.0 150 Hp ma indoiesc ca a mea, consuma mai putin decat a ta. Stiu ca nu se rezuma totul numai la consum.......dar el nu corespunde din fabrica....dupa o rampare, poti sa ai surprize si mai mari.

Sfatul meu este sa o duci in sus cat mai putin (daca tot vrei sa o rampezi). Nu o du in 170 Hp...180-190...etc. Motoarele de generatie noua de la BMW, Audi...2.0 au max 177 HP...dar au fost concepute pentru acest randament si difera din multe puncte de vedere.

Risti foarte mult sa ceri unui motor din 2008-2011 sa se comporte ca un motor de top din 2014.

Sper ca nu am vorbesc prostii, este doar parerea mea personala.

O seara buna!
stefyi2001
Si ceva detalii referitoare la imbunatatiri (cuplu, CP, curba de cuplu)?

Ma bucur sa vad ca nu sunt probleme pe partea tehnica ca m-ar bate gandul si pe mine la cei 150 Cp sa-i cresc.
solorad
Am aceeasi motorizare.......baga in pedala mai tare...schimba la 3500 si nu o sa-ti mai trebuiasca rampare.
In cazul meu....eu nici nu am pe unde sa ma bucur de cei 150 Hp, unde sa ma duc......?...in ala din fata doar..., si daca-i dau, imi este frica de ambreiaj la cum smunceste masina daca schimb la turatii mai mari.
pishky
QUOTE(solorad @ 26 Jan 2015, 19:56)
  Motoarele de generatie noua de la BMW, Audi...2.0 au max 177 HP...dar au fost concepute pentru acest randament si difera din multe puncte de vedere.

    Risti foarte mult sa ceri unui motor din 2008-2011 sa se comporte ca un motor de top din 2014.

   Sper ca nu am vorbesc prostii, este doar parerea mea personala.

   O seara buna!
*



2.0 diesel, de pe 325 d, 525 d - are 218 cp - si e de prin 2012,
2.0 diesel biturbo - pe noul pasat - 240 cp - 2014 / 2015
2.0 diesel - insignia / astra - 195 cp, penalizate serios de greutatea masinii, motoare tot cam asa 2011 / 2012
2.0 diesel - 173 cp - laguna 2006 / megan 2ph2 rsD (motor lansat prin aprilie/mai 2006)

2.0 - 180 de cai nu e un motor de top in anul de gratie 2015 - e un motor normal / mediocru.

2.0 la benzine un motor modern e undeva la 300 cp, la diesel peste 200 cp e...normal de acum.

despre resoftare......nu comentez, m-ar tenda, dar mi-e frica.
pe de alta parte multe masini cu 70 - 130 K km - au de fapt preste 300-400 cand ajung la noi in tara, si daca pe afara duc km astia - ori e mentenanta corespunzatoare, ori sunt ele foarte robuste, deci nu vad de ce s-ar teme de o resoftare.


diferenta de la deceiiii-ul de 130 cp la cel de 175/ 180 sigur este, in brosura reno intre cel de 150 si cel de 175 diferenta este la turbo, arbore cotit si nu mai stiu ce (probabil si injectoare).
solorad
Motoarele peste 2.0 Diesel nu intra in discutie. (525 si benzinare). Laguna din cate stiu eu nu este biturbo.
Sa nu uitam ca motoarele 1.9 TDI aveau intre 90 si 131 HP (cam acolo este tehnologia Lagunei 2005-2010 pe motoarele mentionate de baieti).
Sa cred ca-mi pot duce motorul din 2008 (cazul meu) cu tehnologie probabil din 2005-2006 (acuma 10 ani) in 200 Hp cu aceeasi turbina...... nu ma imbat cu apa rece, nu cred...sau nu se merita din multe puncte de vedere.
Si 1.5 are 110 Hp (dar mare atentie la cuplu si cilindree). Am mers cu o amarata de Skoda 90 Hp 1.9 .....mergea frate nu se balbaia.
E o moda acum sa puna pe passat, skoda 3, golf 6....motoare 1.6 diesel.....dupa ce le conduci cu 5 oameni in masina si bagaj la deal iti trece repede. Prefer 1.9 cu 90 de Hp amarati.
Randamentul de 2000 cm3 la 200 Hp se poate in special la benzinar (si acolo are nevoie de turbina pentru 250-260 HP).....la Diesel e o abureala, se numeste Marketing.
Din punctul meu de vedere.....motoarele de 2.0 Diesel (in vremurile noastre) sunt duse deja la extrem. Nu cred ca o sa apara 2.0 Diesel cu 250 HP.....a cu 5 turbine si un motor pe curent in spate+100 de baterii.....habar nu am....poate.



26 Jan 2015, 21:10:
Am uitat sa spun, ca odata cu cresterea Hp.....un Diesel se apopie de consumul unui benzinar. Gata cu 6.5-7 prin oras.... ia un 11-12.5....pai vrei sa mergi cu 195 Hp cum mergeai cu 90 Hp.....DA, ca e e Diesel..... Gresit.....e un Diesel supraalimentat, sau cu turbine care isi fac treaba....., dar care papa.
pishky
la mine fara 8 urban nu discuta, totusi benzinarul echivalent (a lui kum ca e cel mai la indemana se duce spre 12)
extraurban ma invart undeva la 6 juma
b06fcn
Eu nu am inteles ce sunt alea "rampare" si masina "rampata"...
Daca e vorba de "remapare" si de efectele ei, atunci va pot impartasi din experienta proprie :
- Renault Megane Classic 1,9 dci, 2003, 105 cai din fabrica, in prezent aproape 230000 km, resoftat la aproape 100000 km si dus undeva spre 135 de cai. In afara de ambreiaj care a cedat dupa 100000 km, in rest nici o problema, iar consumul a ramas in aceeasi parametri la mers legal spre normal (5,1 la suta pe DN1 mergand legal +20 in localitati si 120/130 in afara);
- Kia Cerato 1,6 crdi, 2007, 120 cai din fabrica, in prezent 137000 km, cu powerbox de la vreo 40000 km parca (astea asiatice nu se pot remapa), la drum intins consumul a scazut si raspunsul masinii e mai prompt. Puterea actuala 145 de cai;
- Laguna mea are 150 de cai, pana acum nu am simtit nevoia de mai mult si pot spune ca merg tare cu ea...Urban nu mai stiu cat ia, ca singurele drumuri pe care le face masina in oras sunt cand plec de acasa si ma intorc de la Galati si la orele la care fac chestia asta orasul e liber...iar extra-urban merge de la 5,3 la mers legal +20 kmh pe CC pana la maxim 7 la mers tare pe autostrada...
solorad
Nu stiu ce motorizare ai pishky. Eu cu 2.0 DCI 150 Hp, 100% urban am 11.5. Apa nu trece de 30 grade (distanta zilnica de 3.5-4KM dus) si viteza de deplasare 16 KM/ora (daca fug pe frigul asta ajung mai repede). In afara 6-6.5 mers normal spre sportiv. Daca-i fac medie de 7, inseamna ca am mers ca un discreierat.
Nu as face rampare....sa am viteza medie de 16.5 KM/ora ....na pleaca mai repede.....si sa ma trezesc cu 14-15 in bord. Dar am 180 HP.....se merita. Am 150 Hp la 4000 ture.....real oare cam cati caluti folosesc zilnic cu adevarat.
Dupa cum am spus mai sus.......daca vreau mai mult....apas pedala mai tare....am de unde, o calc la fund si nu dezamageste.
Din ce am observat.......poate mi se pare...problema este cutia de viteze (treapta 1 si 2) si nu potenta motorului.
Cand schimb normal, relaxat, pe la 2300-2400 din I , imi ajunge in II pe la 1500-1600...mult sub cuplu (2000 ture) si apre un lag, mai f si turbina asa. Daca sunt nevoit sa o calc in II..... pana ajunge la 2000 imbatranesc.....desi trage bine de la 2000 in sus, este foarte incomod pana te obisnuiesti (masina este grea).
Daca sunt in "rahat" schimb I la 3000, apoi restul vine de la sine pana la viteze de peste 100 KM/H din scurt.
Ca sa raman la subiect, ramparea probabil amelioreaza acest disconfort (cuplu mai mare la turatii mai mici), da nu stiu ce se intampla in III si IV cand te ia valul sa depasesti repede (in afara) la turatii mari. Inclin sa cred ca motorul se va supraincalzi la turatii mari si in sarcina maxima.
Concluzia ar fi : Cutia de viteze joaca un rol extrem de important....fie ca motorul este rampat sau nu.

pishky
am doi deceii de 173, si de la mine oriunde as pleca drumul incepe cu autostrada....
asa ca ...138 vede fregvent.
caii nu ii folosesc pe toti decat extrem de rar, dar cuplul... trag de el zilnic.
solorad
Tu sigur locuiesti in Romania smile.gif)) , eu nu am mai fost pe autostrada.....sa ma gandesc....a parca am fost anul asta in Costanta si....parca am mers pe o bucatica.... autostrada cred ca era smile.gif))) .
Ca sa las gluma la o parte, daca se merita, imi fac si eu rampare de la 150 Hp....nu mai mult de 170 Hp, dar pentru asta avem nevoie de cobai smile.gif)).
Eu m-am gandit sa-mi schimb toate bec-urile cu LED (semnalizare si lumini de zi), dar sa umblu la motor.....e o provocare, desi imi "tataie fundul",nu sunt dezamagit de el.
Pe principiul ca romanul se baga exact sa regleze "ce merge bine"...... asteptam pareri pro si contra.
florinoana
fisa mea dyno...
pishky
[attachmentid=1627979089]
solorad
Morul de 2.0 150 Hp, pare asemnator cu cel de 173 Hp.....dar cred ca au modificat cate ceva.....posibil sa aiba si alta turbina?
Al meu e M9R-N7.....mie mi se pare ca cel de 130 HP (tot M9R cred ca este) poate fi dus lejer in 150 HP......dar nu m-as risca sa ma apropii de cel de 173 sau 180 Hp....care probabil este de generatie mai nou.

Daca este cineva care se pricepe, ar pride bine un sfat.
gAnY
Si pe mine ma intereseaza, am avut niste discutii cu cei de la exelixis motorsport cu ceva timp in urma. Citez mails:

PS: in afara de ei nu as avea încredere..

QUOTE
Buna ziua,
In cazul masinii d-voastra prin resoftare se castiga +25-35cp si +70-90Nm.
Pretul resoftarii este de 400euro la care se adauga optional un cost de 50euro in cazul in care doriti masurare dyno inainte/dupa resoftare.


Eu:
QUOTE
Buna ziua,

Si în cazul în care anulãm si fap-ul (mecanic+electronic) mai putem creste din ponei putin? La ce pret mã ajunge cu resoftare + fap scos? Evident, cu dyno cu tot. Se pot face într-o singurã zi toate cele mentionate mai sus?


Exelixis
QUOTE
Buna ziua,
Se poate face inlaturarea DPF iar situatia sta in felul urmator:

1. inlaturarea se poate efectua in 2 moduri:
-100 euro golirea celui de pe masina( dat jos taiat frumos golit si sudat la loc ca de fabrica nu se observa nimic masina ramane in garantie)si apoi montat pe masina.
- dat jos cel vechi si contruit un nou downpipe care costa 350 euro.

2. din punct de vedere a softului, pretul va creste cu inca 50euro, iar castigul va fi de maxim +10cp (tot ce este peste aceasta valoare risca sa puna in pericol injectoarele si turbine).


Schimbarea DPF-ului +resoftare poate dura intre 2 si 4 zile in functie de metoda aleasa.

i_am_sleek
Am si eu masina remapata. este al doilea Reno pe care l-am remapat si nu au fost nici un fel de probleme. Am crescut de la 150 cp la 180. modificarea am facut-o acum 3 ani si 50k km la RBN. Merita fara doar si poate din pct meu de vedere.
solorad
A afectat consumul prin oras? Ma intereseaza deoarece eu o folesesc 90% in mediu intraurban.
Motorul este puternic, dar si gurmand. Acum am 11.5 in bord.....ramparea creste mai mult de 1-1.5 L/100 km?
florinoana
QUOTE(i_am_sleek @ 28 Jan 2015, 22:15)
Am si eu masina remapata. este al doilea Reno pe care l-am remapat si nu au fost nici un fel de probleme. Am crescut de la 150 cp la 180. modificarea am facut-o acum 3 ani si 50k km la RBN. Merita fara doar si poate din pct meu de vedere.
*



ai facut test DYNO?

laguna33
Foarte interesant tot ce am vazut,
va multumesc pentru informatii.

si eu zic la fel: cel de 130 este identic cu cel de 150, lasat la 130 pentru masinile de companii in tarile unde se calculeaza impozitul si dupa puterea motorului.

deci de la 130 la 150 easy
mai departe mai citesc
o sa ma documentez f bine si va anunt ca am 2 baieti fff buni in chestii dinastea.

ciau !
i_am_sleek
Sincer nu am sesizat modificarea consumului chiar daca suna paradoxal. Si nici la un megane 1,9 remapat pe care l am avut inainte. Daca e o crestere e insesizabila.

Legat de Dyno nu am facut. ce am zis sunt valorile de la tuner. Nu consider ca merita efortul cat sunt multumit de rezulatat.

florinoana
QUOTE(i_am_sleek @ 2 Feb 2015, 02:00)
Sincer nu am sesizat modificarea consumului chiar daca suna paradoxal. Si nici la un megane 1,9 remapat pe care l am avut inainte. Daca e o crestere e insesizabila.

Legat de Dyno nu am facut. ce am zis sunt valorile de la tuner.  Nu consider ca merita efortul cat sunt multumit de rezulatat.
*



te-am intrebat pentu ca la mine valorile date de dyno mi se par foarte "ciudate"

Adica, la un motor cu 150 cp declarati de producator, dyno masoara 130 CP si asta la motor.

Avand in vedere ca masina are aproape 2 tone, cu 130 CP la motor care devin poate 120 la roata smile.gif nu o face la fel de rapida ca o masina de 1 tona si sa zicem 90 de cai? smile.gif

pishky
de cand n-am mai scris pe topicul asta am facut soft (la TCM Turbo).
~ 50.000 km mai tarziu n-am nici o prblema.
Consumul a crescut post soft (posibil si cumul de mai multi factori, atat mecanici cat si probabil talpa ).

Mai e cineva care a scos mai mult?
Daca da cum? intercooler mai mare? turbina hybrid? etc?
argon
La 210 cai ai facut cresterea? Ai grija la transmisie, e certificata max 400 nm. Eu am facut de la 150 la 180, si 400 nm, nu am avut probleme, dar la 440 nm..sa nu apara.
pishky
era 360 nm stock - pica ambreiajul primul nu cutia.
L-am vazut de vreo 2 ori ca turometrul era bini di tat, dar vitezometrul venea destul de agale din urma (fix in acelasi loc, pe urcare dupa ce am dat treapra 2 destul de viguros si la schimbarea in a 3-a) - totusi doar de doo ori in ~ 2 ani (deci undeva la 500 de treceri prin locul respectiv)
acum ar avea, ipotetic, undeva la 200 cp si 400 nm => masurati cu butt dyno (asta nu emite fise tehnice radmasa.gif ).
masina a vazut intre timp si jante pe 18 = > din pacate suspensia nu prea se descurca cu ele (se simteau grele, si incaltate cu 235/ 40 / 18) am renuntat la dansele.
am revenit la 17. is foarte comode cu o guma putin diferita de ce crede producatorul ca ar fi optim.
acuma.... poate e cineva care a stors mai mult din motorul asta...
m-ar tenta si pe mine, ca sa schimb masina cu totu la doiturbo...parca nu imi vine.
N-are rost sa o vand pe asta la pret de pufuleti, pe de alta parte nici nu prea o mai folosesc => consumu nu conteaza ( am alte inca doo masini de care ma pot folosi).
marius80_eugen
QUOTE(pishky @ 4 Oct 2017, 12:59)
~ 50.000 km mai tarziu n-am nici o prblema.
Mai e cineva care a scos mai mult?
Daca da cum? intercooler mai mare? turbina hybrid? etc?
*


Eu am facut de la 130 pana pe la 170+ si nu imi pare rau. Puterea si cuplul in plus se simt fara nici un dubiu si cu butt_dyno si cu toate. Ambreiajul se simte ok pt ca nu abuzez si a fost schimbat de fostul proprietar pe la 110k , iar cipul a fost facut pe la 160K, iar acum am aprox 185K. si totul merge ok.
Cred ca ambreiajul functioneaza si ca o protectie in anumite conditii pentru restul transmisiei, in rest ... toate bune.
Daca aveam consum ok la 130 CP , stock , dupa cip e ok si consumul si puterea. Papa ca disperata daca ma dau la ea, dar daca merg ok, chiar daca folosesc cuplul castigat prin cip, consumul se pastreaza ok.
Nu ma tenteaza roti pe 18 din cauza gropilor, dar vreau sa imi iau roti si mai usoare pe 17. Sincer si daca s-ar putea gratis mai multa putere si cuplu ... nu ai ce face cu ele doar pe puntea fata. La peste 150 CP deja simti nevoia ca restul puterii sa vina si din alte parti si poate ca RS-ul are putere multa, dar are si mai multa tehnologie in suspensie, directie si restul ca sa poata struni acea putere, iar RS-ul nu e de mers in fiecare zi prin gropile orasului.
La Megane3 am facut cipul pe la 170K si la peste 233K mergea totul ok.
Daca tu vrei mai mult sau intrebi cat au scos altii , inseamna ca acea masina trebuie testata si cam toate trebuiesc testate pe acelasi dyno, dar chiar si cu acelasi soft ... vor fi puteri si cupluri diferite pe masini cu aceleasi motoare.
argon
QUOTE(marius80_eugen @ 4 Oct 2017, 23:17)
a fost schimbat de fostul proprietar pe la 110k , iar cipul a fost facut pe la 160K, iar acum am aprox 185K. si totul merge ok.
*



Cand pica ambreiajul la 100k la o maisna de genul, apar niste semne de intrebare, ori a fost bataia cuiva de joc, ori are km mult mai multi.
Flatron
QUOTE(argon @ 5 Oct 2017, 12:28)
Cand pica ambreiajul la 100k la o maisna de genul, apar niste semne de intrebare, ori a fost bataia cuiva de joc, ori are km mult mai multi.
*



Depinde cât de mult circuli în oraș, cât stai cu ambreiajul apăsat la semafor, cât stai cu el apăsat atunci când frânezi, etc. biggrin.gif
madhorsefuzzy
Voi vorbiti doar de ambreiaj sau si de volanta cu masa dubla?

Eu le-am schimbat pe ambele la 180.000Km. Si erau cam duse de pe la vreo 120.000Km cand am luat masina de la neamt. Mi-am dat seama dupa schimbare ca erau duse de cand am luat masina. Si semne foarte evidente nu dadeau decat daca o incingeam bine in trafic de Bucuresti.

La Deva evident ca totul va fi roz pana la 500.000Km.
argon
E clar ca si tu ai luat masina la 120.000 'reali' icon_mrgreen.gif Eu nu prea circul in Deva, ci extraurban, dar ambreiajul si volanta sunt cele originale de fabrica, de la 330.000 la 400.000 cu tiuning de 180 de cai, de la 150. Nu da nici un semn de oboseala. La 100k se schimba ambreiajul odata demult la Dacia 1310, la o masina mai mai moderna sh k noua nu ambreiajul e problema, ci romanul care pune botul la 100k reali.
OVIDIUS
Confirm ce zice Argon. Am 150.000 cu Laguna si aprox. 110.000 cu Twingo si nici vorba de oboseala la ambreiaj...
madhorsefuzzy
Km sunt pe factura firmei din Germania de unde am luat masina. Se risca aia? Adica astia: https://www.autoexpo-portal.de

La Logan, luat de nou de la dealer (cel putin asa cred dupa factura si livrare) am schimbat primul ambreiaj la 80.000Km si al doilea la 160.000Km.

@OVIDIUS: asa credeam si eu la 150.000Km. wink.gif
argon
Depinde cum s-a mers cu masina, daca o arzi zilnic in Bucuresti, poate sa pice la 50.000, dar era vorba de masini aduse de dincolo, unde nu se merge bara la bara zilnic.
Lupu_Cadmiel
pishky, pentru putere mai mare poti face o turbina hibrid, traseu de admisie si evacuare marit si un intercooler mai mare si AM si un soft stage 2 si ai rezolvat problema. Pe partea de ambreaj poti sa trimiti ambreajul tau in Ungaria la modificat.
madhorsefuzzy
QUOTE(argon @ 5 Oct 2017, 16:46)
Depinde cum s-a mers cu masina, daca o arzi zilnic in Bucuresti, poate sa pice la 50.000, dar era vorba de masini aduse de dincolo, unde nu se merge bara la bara zilnic.
Pai o ard zilnic in Bucuresti doar ca nu asa de mult in bara la bara, iar neamtul cata bara la bara crezi ca a facut daca in 2 ani a facut 120.000Km.
marius80_eugen
QUOTE(argon @ 5 Oct 2017, 11:28)
Cand pica ambreiajul la 100k la o maisna de genul, apar niste semne de intrebare, ori a fost bataia cuiva de joc, ori are km mult mai multi.
*


La mine a fost schimbat la 110k, complet, cu tot cu volanta si kit pompa amgreiaj, cel putin asta am vazut in intrarile din service, pe baza VIN-ului.
Masina nu are mai multi km, am luat-o la 155k din cate tin minte, a avut un singur proprietar francez si eu sunt al doilea. Este posibil sa fi aparut anumite zgomote sau vibratii de la ambreiaj si de asta sa fi fost schimbat. Masina era si este in stare foarte ok si la peste 185k ... deci presupunerile astea chiar nu ma intereseaza.
pishky
QUOTE(Lupu_Cadmiel @ 5 Oct 2017, 16:23)
pishky, pentru putere mai mare poti face o turbina hibrid, traseu de admisie si evacuare marit si un intercooler mai mare si AM si un soft stage 2 si ai rezolvat problema. Pe partea de ambreaj poti sa trimiti ambreajul tau in Ungaria la modificat.
*


cand o pica turbina am sa ma uit de una hybrid.
evacuarea si admisia sunt standard
(mecanicul mi-a zis ca filtrele sport sunt mai permisive, dar intra si gunoaie in turbo ceea ce nu e de dorit)
marius80_eugen
Filtrele sport sunt mai permisive, dar poti sa le si cureti. Daca tu crezi ca acelasi filtru stock o sa-ti poata oferi cantitatea de aer de la 130 la 205 CP MEREU ... eu nu cred. Dar mai spune ceva de acea turbina hybrida, pentru ca si eu sunt curios. Eu ma gandeam doar la un compresor in plus, electric, ceva plug&play ... dar cam atat ... cu toate astea, cred ca toate astea tot de un surplus de aer se folosesc, nu ?
pishky
Filtrul tre sa ofere cantitatea de aer de la 173 la ~ 200 cp, si o face (masurati de debitmetru masinii, si de faptul ca alte 3 sau 4 filtre mai tarziu - fix acelasi model - masina merge binemersi)



https://profiturbo.com/product/hybrid-turbo...c-volvo-s40v40/

pentru 1,9 dci, poate candva or face si pt 2.0
marius80_eugen
Am citit, nu ma incanta. Cred ca un compresor electric poate aduce mai mult castig decat sa umbli la o turbina care duce pe la 180-200 CP.
Daca te bagi deja la modificari, poti incerca tuning pe mecanica, adica o turbina mai mare, intercooler mai mare, alte injectoare si soft adaptat pe mecanica masinii Stage 2 , ajungi la 250CP , dar atunci cu siguranta vei avea probleme cu ambreiajul, transmisia si transmiterea puterii si ajungi la aceeasi problema de care am spus acum ceva timp ... un 4x4 de genul xdrive, 4motion, quadro ... nu se compara. Am mai incercat si altele, mai puternice si numai cu tractiune fata ... 'geaba putere.
luc1annn
QUOTE(laguna33 @ 25 Jan 2015, 00:50)
Salut tuturor,

Ma intereseaza sa fac o resoftare la un motor 2.0DCI de la 130 la 175 sau 150,inca ma mai gandesc.Probabil ca ii sta foarte bine la 150,cum sunt majoritatea,din ce am citit este identic acelasi motor lasat la 130 din cauza taxelor.

Ce recomandati? E bine,nu e bine,cat costa,stie cineva vreun meserias bun in zona Cluj,Alba,Sibiu,Brasov,Mures? Afecteaza la ceva? Eu as zice ca nu.

Domnii de la Renault au spus ca sunt aceleasi motoare pur si simplu,aceleasi piese,injectoare etc.

Masina e ok si dar mi-ar placea sa am o rezerva sau pur si simplu sa stiu daca se face,cum si cat.

Va multumesc !
*


Salut!
Pana la urma ai aflat daca se poate pune pe un motor de 130cp soft de 150 sau 170?
Multumesc!
b06fcn
Daca te uitai la profilul userului laguna 33, vedeai ca nu a mai dat pe aici de 4 ani...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.