e o eroare: e vorba de art. 114 din regulamentul de aplicare a oug nr. 195:
Articolul 114
(1) Conducătorii de autovehicule și tramvaie sunt obligați să folosească instalațiile de iluminare și/sau semnalizare a acestora, după cum urmează:
a) luminile de pozitie sau de stationare pe timpul imobilizarii vehiculului pe partea carosabila în afara localitatilor, de la lasarea serii și până în zorii zilei, ziua când ploua torential, ninge abundent sau este ceata densa ori în alte condiții care reduc vizibilitatea pe drumul public;
luminile de intalnire sau de drum, în mers, atât în localități, cat și în afara acestora, după gradul de iluminare a drumului public;
c) luminile de intalnire și cele de ceata pe timp de ceata densa;
d) luminile de intalnire ale autovehiculelor care însoțesc coloane militare sau cortegii, transporta grupuri organizate de persoane și cele care tracteaza alte vehicule sau care transporta marfuri ori produse periculoase, în timpul zilei;
e) luminile de intalnire atunci când ploua torential, ninge abundent ori în alte condiții care reduc vizibilitatea pe drum;
f) luminile pentru mersul inapoi atunci când vehiculul este manevrat către inapoi; g) luminile indicatoare de direcție pentru semnalizarea schimbarii directiei de mers, inclusiv la punerea în miscare a vehiculului de pe loc.
(2) Pe timpul noptii, la apropierea a doua vehicule care circulă din sensuri opuse, conducătorii acestora sunt obligati ca de la o distanta de cel puțin 200 m sa foloseasca luminile de intalnire concomitent cu reducerea vitezei. Când conducatorul de autovehicul se apropie de un autovehicul care circulă în fața sa, acesta este obligat sa foloseasca luminile de intalnire de la o distanta de cel puțin 100 m.
(3) Pe timpul noptii sau în condiții de vizibilitate redusa conducătorii de autovehicule și tramvaie care se apropie de o intersectie nedirijata prin semnale luminoase sau de către politisti sunt obligati sa semnalizeze prin folosirea alternanta a luminilor de intalnire cu cele de drum dacă nu încalcă astfel prevederile alin. (2).
(4) Pe timpul noptii sau în condiții de vizibilitate redusa autovehiculele sau remorcile cu defectiuni la sistemul de iluminare și semnalizare luminoasa nu pot fi conduse sau remorcate fără a avea în functiune pe partea stanga, în fața o lumina de intalnire și în spate una de pozitie. (5) Luminile de avarie se folosesc în urmatoarele situații:
a) când vehiculul este imobilizat involuntar pe partea carosabila;
când vehiculul se deplaseaza foarte lent și/sau constituie el insusi un pericol pentru ceilalti participanti la trafic;
c) când autovehiculul sau tramvaiul este remorcat.
(6) În situațiile prevăzute la alin. (5), conducătorii de autovehicule și tramvaie trebuie să pună în funcțiune luminile de avarie, în mod succesiv, în ordinea opririi și în cazul în care această manevră este impusă de blocarea circulației pe sensul de mers.
(7) Când circula prin tunel conducatorul de vehicul este obligat sa foloseasca luminile de intalnire.