Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Espace 4 1.9 dci, 88kw 2003 nu porneste.
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Safrane,Velsatis,Avantime si Espace
danny791204
Salutare tuturor. Am o o problema cu masina mea(renault espace 4 1.9 dci 2003.88kw), si anume nu vrea sa porneasca.A mers bine,fara nici o problema, iar intr-o zi dupa un drum de 100 km am ajuns la servici si peste 3 ore cand sa o pornesc nu a mai vrut . Am pus testerul pe ea(un delphi ds150e) si imi da cateva coduri pe care nu stiu cum sa le interpretez. Codurile sunt DF064 SI DF058. Sunt coduri de pe ecu central, iar pe partea motor nu imi da nici o eroare.
bundy220
DF064
PRESENT
OR
STORED
VEHICLE SPEED SIGNAL
1.DEF : Vehicle speed sensor signal erratic
NOTES
Conditions for applying the fault finding procedure to the stored fault:
– Drive the vehicle at more than 3 mph (5 km/h). Once the coolant temperature is
equal to or greater than 30°C, go into cut-off mode (no load deceleration) for
4 seconds while maintaining the engine speed in the range between 2000 and
5000 rpm.
Check the connection and condition of the vehicle speed sensor connector.
Repair if necessary.
With the ignition switched on, verify the presence of +12 volts on track A of the sensor and earth on track B2
of the vehicle speed sensor.
Repair if necessary.
Connect the bornier in place of the computer and check the insulation, continuity and absence of
interference resistance of the connection:
Computer connector A track F4 Track B1 of the vehicle speed sensor
Repair if necessary.
Ensure sure that the vehicle speed appears consistent by using the parameter window of the diagnostic tool:
PR018 (vehicle speed).
If the signal is not consistent, change the vehicle speed sensor.
If the fault persists, change the vehicle speed sensor.
AFTER
REPAIR
Clear the fault memory.
Follow the instructions to confirm repair.
Deal with any other possible faults.
INJ.5NR-1.1INJECTIO

11 Jan 2015, 15:02:
http://obd2.su/dtc.php?q=DF058&m=renault
danny791204
Multumesc frumos pentru raspuns. dupa mai multe cautari am gasit asta:DF064
<IMMOBILISER WARNING LIGHT CIRCUIT
1.DEF: Open circuit or short circuit
Check the condition and connection of the UCH P101 40-track white connector and the instrument panel
connector.
Check the insulation, continuity and the absence of interference resistance of the following connection:
UCH P101 white connector track 14 → Track 5 of the instrument panel
Repair if necessary..>
Inclin sa cred ca este de la imobilizator.Problema mare este ca trebuie sa dau tot bordul jos pentru a ajunge la UCH. Marea mea problema este acum daca poate fi de acolo problema mea. Afecteaza pornirea aceasta eroare?
bundy220
Afecteaza,practic este antifurtul si pe tine te vede ca fiind hot!
Incearca pentru inceput cu cheia sau cartela de rezerva.
Daca e cu baterie inlocuieste bateria telecomenzii.
Pentru bord,la Espace 3 e simplu de dat jos,se scoate doar capacul de deasupra si ai acces la multe.La tine trebuie sa fie cam la fel,UCH e piesa inlocuibila si trebuie acsesata destul de usor.
danny791204
Multumesc frumos pentru raspuns. O sa incerc sa schimb si bateria dar am considerat ca nu e nevoie deoarece inchiderea si deschiderea din cheie merge bine. Cheia de rezerva am incercat-o si la fel nu merge. Nedumerirea mea este de ce becul rosu mi se stinge dupa ce bag cartela. Azi am reusit sa ajung la calculator. Nu am gasit probleme cu firele sau cu mufele. Le am dat pe toate cu sprei de contacte si le am montat la loc. Am pus testerul si aceleasi erori. Astazi am observat pe tester ca nu poate sa acceseze partea cu instrumentele. Aceasta parte este tot in acel calculator?
espacern
Sistemul este complex si pentru un profesionist.......un amator fara tester dedicat nu are nici o sansa sa depisteze cauza exacta si s-o repare.
Posibil,pentru ca spui ca a intervenit instant,sa fie de la blocatorul volan.....piesa codata.
geo.espace
la mine porneste masina cu cartela si fara baterie (cred k toate pornesc fara baterie), am patit la fel ca tine de mai multe ori. Am avut scurt pe fire si se ardea o siguranta din tablou de la motor langa baterie ( bagam cartela si se punea contactul, dadeam pe start si nu se intampla nimich )

unu + si unu minus,pleaca de la baterie si sunt lipite pe urma cu o banda, la mine erau si foarte oxidate si lipite, nu stiu cum de nu am luat foc.
danny791204
Multumesc frumos pentru raspuns.Nu mai pot verifica nimic la ea pentru ca astazi am dus masina la un service specializat Renault si astept raspunsul lor.
espacern
Au reusit la service sa gaseasca problema?
danny791204
Maine merg la ei sa vad ce si cum pentru ca m-au sunat astazi si mi -au zis ceva de injectoare. Posibil sa fie si pe acolo ceva pentru ca in prima faza a venit un mecanic mobil si fara tester fara nimic a zis ca sunt injectoarele. Acum pe masina am injectoare second hand cumparate de pe ebay. Dar problema cu pornirea sunt aproape convins ca nu e de la injectoare. Ramane de vazut...o sa le duc pe ale mele sa le testez ca sa fiu sigur.
danny791204
Astazi am luat masina de la service. Toate bune si frumoase in afara de faptul ca nu stiu de unde a aparut problema mea. Am testat injectoarele mele si toate au iesit ok. Pentru mine asta a fost invatatura de minte. Cand sunt probleme mai bine apelezi la specialisti direct chiar daca in prima faza pare scump. Cat cheltui cu toti marii mecanici garantat iesi mai scump decat a plati direct la un specialist. Am cheltuit undeva la 300 de lire doar ca m-am apucat sa schimb piese care a crezut un asa zis mecanic ca sunt defecte. In prima faza mi a zis cu siguranta sunt injectoare. Am luat injectiare second 120 lire, dar erau defecte. Apoi le am testat pe ale mele (100 lire) si surpriza erau bune. Multumesc pentru raspunsuri.
espacern
Ai fost la service si ai platit si nu stii pentru ce?
Injectoarele/becul rosu care palpaia/masina care nu se stinge/immobilizator....care a fost rezultatul final?
danny791204
QUOTE(espacern @ 23 Jan 2015, 15:49)
Ai fost la service si ai platit si nu stii pentru ce?
Injectoarele/becul rosu care palpaia/masina care nu se stinge/immobilizator....care a fost rezultatul final?
*


Cum am scris mai sus, ei mi-au gasit injectoarele defecte. Dar pe masina aveam injectoarele cumparate second hand. Am testat injectoarele mele si au iesit ok. Le-am schimbat si masina a pornit. Dar eu nu stiu unde a fost problema mea pentru ca am schimbat o gramada de piese dar am incercat sa o pornesc cu injectoarele defecte. Eu cand am dus masina la service mai aveam doar injectoarele defecte. Deci eu nici acum nu stiu exact care a fost problema cand nu a mai pornit. Becul de la imobilizator se stingea normal dupa ce bagam cartela.
feldi
Buna ziua cam târziu o intervenție am dus si eu rapace ul meu 4 la service pentru pompa de injecție curgea pe la ax am înlocuit se meringul când sa pornesc na mai pornit avea 7 avarii care nu se ștergeau ,o zi întreaga a luat toate mufele calculator, lea măsurat lea dat cu sprei si a pornit, dar nu si a dat seama de unde nu pornea ,sau șters erorile si a pornit
Conea Sorin
Salutare. Vreau sami cumpar un espace 1,9 dci din 2003 cu 240.000 km...ce imi puteti spune despre aceste masini. Va rog si va multumesc
danny791204
Salutare. Dupa mine sunt masini foarte bune.Acum depinde si cum a foat ingrijita inainte si ce s-a schimbat la ea.Sunt piese care cad in timp. A mea are acum 145000 mile (undeva la 230000 km) si pot sa spun ca merge super bine. In afara de problema cu pornirea pe care am avut-o , am mai schimbat acum o luna electromotorul (300 de lire nou cu tot cu mana de lucru in service). In rest doar ulei si filtre si am facut cu ea 25000 de mile in ultimele 6 luni.
Gabryel.GLN
Salut! Sunt nou posesor de Espace 4, 1.9 dci, 88kw/2006 si am o intrebare, la pornire trebuie tinut apasat butonul pana porneste sau trebuie apasat si dat drumu cum e la Laguna/Megane?
espacern
Depinde de starea pargiile din cititor daca trebuie sa menti apasat sau sa pornesti dupa impuls.
Gabryel.GLN
La asta trebuie sa tin apasat pana porneste. Parghiile se pot arcui, ceva? Sau sunt din plastic?
espacern
Cauta pe sectiunea Laguna 2...este aceeasi problema/rezolvare.
Gabryel.GLN
Mai am o problema si anume: opresc la semafor, piciorul pe frana ramane turata ~1200 rpm, iau piciorul de pe frana si calc din nou scade pe la 700, de la ce ar putea sa fie?
Gabryel.GLN
QUOTE(Gabryello @ 30 Jun 2015, 17:30)
La asta trebuie sa tin apasat pana porneste. Parghiile se pot arcui, ceva? Sau sunt din plastic?
*


Cu parghiile am rezolvat, era rupta una, am lipit-o si acum nu mai trebuie sa tin apasat pana porneste. Mi-a mai ramas cea cu relantiul cand opresc la semafor.
geo.espace
salut, mi-am vandut espaceul 4 2.2 dci si as vrea s iau un 1.9 dci. imi poate spune si mie cineva care are consumul in bucuresti si afara la 1.9 ? multumesc
alin_TM
Cred ca mai mult ca 2.2 ul smile.gif
danny791204
QUOTE(geo.espace @ 27 Sep 2015, 11:49)
salut, mi-am vandut espaceul 4 2.2 dci si as vrea s iau un 1.9 dci. imi poate spune si mie cineva care are consumul in bucuresti si afara  la 1.9  ? multumesc
*


Salut. A mea 1.9 in oras destul de aglomerat (poate mai aglomerat ca si in Bucuresti) consuma cam 8,5-9 fara sa o menajez. In regim de autostrada cam 6,5 daca o menajez (120-130 km/h). Daca ma dau la ea mai creste putin consumul dar nu foarte mult. O seara frumoasa.
Marcu Catalin
Salut am un espace 4 din 2004 1.9 dci 88kw , am lseat/o seara in stare buna si a doua zi nu amai pornit, cind bagam cardul nu se mai aprindea bordul ci se aprindea pentru citeva secunde cind scotem cardul va rog cei care ati mai patit asa ceva sa/mi spuneti si mie va multumesc astept un rspuns.
ProfiBv
QUOTE(Marcu Catalin @ 18 Mar 2019, 23:09)
Salut am un espace 4 din 2004 1.9 dci 88kw , am lseat/o seara in stare buna si a doua zi nu amai pornit, cind bagam cardul nu se mai aprindea bordul ci se aprindea pentru citeva secunde cind scotem cardul va rog cei care ati mai patit asa ceva sa/mi spuneti si mie va multumesc astept un rspuns.
*



Cred ca ai ramas fara curent in baterie .Aprinde farurile si vezi daca mai lumineaza ca inainte?
Ghera Geo
Salutare!
D 2 săptămâni sunt fericitul / nefericitul posesor al unui Espace 4 2.0dci din 2006 sad.gif
După problema cu furtunul dintre EGR și intercooler ( p care inca il astept ) a început și cartela s nu fie detectată decât dacă apăs puțin p ea !
Dp un drum prin Cheile Bicazului mi-a apărut în bord "SERVICE INJECTION" si nu se mai accelera peste 3000rpm. A doua zi am mers la service și p tester (CAN CLIP 2 parca ) surpriza: nicio eroare, nimic. Mi-a zis mecanicul s ii dau forja și s revin ! Am mers pt 5-6km cu 104km/h in viteza a 3a și a început s
se ridice temperatura in bord cu încă o linie peste normal . Trag p dreapta mai apar încă 2 linii. Opresc motorul și c s vad : picura antigel p undeva prin spatele motorului! Am așteptat s se mai răcească motorul și am completat cu aproximativ 2litri d apa ! Nu a mai curs și temperatura a revenit la normal și nici nu a mai crescut !
M-am oprit dp vreo 10km s mai verific/cumpăr apa distilata și când am vrut s plec , masina nu a mai pornit decât împinsă sad.gif
Am ajuns până la urmă acasă la socri și m-am apucat d probat electromotorul: cu contactul pus când ating cele doua fire s-a auzit cum sare bendixul o dată și atât . Culmea , dat jos d p mașină și probat la o baterie a mers. Montat la loc , nimic mad.gif . Am verificat vreo 15 siguranțe dp care m-am lăsat păgubaș ! Bordul se aprinde normal , fara nicio eroare !
C poate fi ?
Bateria cartelei este recent schimbata, a 2a cartela nu am sad.gif.
Am incercat cu o baterie la mașină mai mare , noua și la fel .
Începe școala și am rămas cu prichindeii la Zalău și nu avem cu ce s ne întoarcem în București !
Va rog ajutați-ne!
Dati-mi va rog mesaj p WhatsApp la 0765830433 ( nu am semnal aici , stau langa un router )
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.