Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DACIA 1300 - 1974 - AG 74 FUM
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
MuciX
QUOTE(ionutf @ 10 Mar 2016, 22:16)
Din punctul meu de vedere reconditionare înseamnă [...]

Deci ce a facut Mihai la masina, din punctul meu e restaurare [...]
*


Baieti, parerile noastre personale nu prea valoreaza cand vine vorba de definitia unui termen.
Pentru a elimina orice dubiu, cel mai bine este sa consultam DEX-ul.
Sa luam aminte:
QUOTE
RESTAURÁ, restaurez, vb. I. Tranz. 1. A repara, a aduce în bună stare, a reconstitui o lucrare de artă, un monument de arhitectură, respectând forma inițială, stilul originar. 2. A instaura din nou un suveran, o dinastie sau o formă de guvernământ abolită. [Pr.: -sta-u-] – Din fr. restaurer, lat., it. restaurare.
Sursa: DEX '09 (2009)
RESTAURÁ, restaurez, vb. I. Tranz. 1. A repara, a aduce în bună stare, a reface în forma inițială un monument de arhitectură, o pictură etc. 2. A instaura din nou un suveran, o dinastie sau o formă de guvernământ abolită. [Pr.: -sta-u-] – Din fr. restaurer, lat., it. restaurare.
Sursa: DEX '98 (1998)


Gasisem o referire la procesul de reconditionare al unui autovehicul, dar era intr-un dictionar de neologisme nerecunoscut de catre Academia Romana. Cel mai probabil va fi imprumutat si acest sens de catre Academie, dar pentru moment, este considerat gresit.

Problema aici este una de imprumut mecanic al unui termen din limba engleza, care se intampla sa semene cu un cuvant din limba romanda, dar care inseamna altceva deci nu pot fi echivalate, adica "restoration" vs "restaurare".
Exemple similare pacalesc pana si jurnalistii si liderii unor institutii, vezi "expertise" vs "expertiza".
Cel mai potrivit termen este acela de reconditionare. Alternativ, personal, referindu-ma la masina din dotare, vorbesc de reparatie capitala.
maho
Se pare ca pt. unii, a restaura = a inlocui. Ma rog, parerea lor. Ce fraieri aia care au restaurat manastirile din nordul Moldovei, habar n-au avut ca trebuie sa inlocuiasca picturile vechi, cu unele noi, ieseau mai ieftin si mai rapid cu manopera.
Nu despre "dacia - obiect valoros" era discutia, iar eu n-am nici o problema cu cei care-si duc dacia la expozitii pe platforma, asa cu nu am nici cu cei care o folosesc zi de zi.
Faptul ca Mihai a bagat o gramada de bani, munca si timp in ea, + piese, unele mai bune decat originalul, e laudabil.
MuciX
Nu vad cum este laudabil, ca doar a bagat bani pentru el si pentru masina lui. Noi astia care bagam bani in niste fiare chiar nu facem nimanui niciun favor. Nu vad de unde simt unii nevoia sa primeasca laude pentru ceea ce fac si de ce se supara cand primesc critici. Nu vorbesc de cineva anume, doar am vazut ca se poarta.
Probabil ca unii se alinta, numind-o restaurare, crezand ca astfel pun cumva mai multa enfaza pe importanta demersului lor.
maho
E, eu apreciez orice gest de a baga bani intr-o dacie (sau alta masina veche), pt. piese bune, in detrimentul pieselor ieftine si proaste. Reparatie, inlocuire sau restaurare, calitate sa fie, nu carpeala sau spoiala. biggrin.gif
Ov
Propun sa mutam toate topicurile din acest sub-forum care se cheama "Restaurari" ca sa fiti voi multumiti. Incep?

P.S. - nu stiu daca ai observat maho, dar la suceava se prefera piesele noi noute wink.gif
MuciX
Am zis ceva de nemultumiri? Am oferit niste clarificari acolo unde era clar o lacuna. Iar sub-forumul este denumit gresit, daca ma intrebi pe mine. Dar atat timp cat nu deranjeaza adminii (este produsul lor), nu vad nicio problema.
Ov
Parerea mea e ca sunteti carcotasi si va jucati cu definitiile. Pentru voi o reparatie de 1000 de euro e o reparatie si una de 10.000 de euro e restaurare smile.gif
Sau poate 100.000 de euro ?
bucatzel
da-da, hai sa le mutam la "Imbunatatiri - Dacia Clasic", ca nu mai prea avem musterii pe-acolo biggrin.gif

Amu' desi-s de acord ca termenii se suprapun de-i doare capul, exemplul cu pictura/manastirea nu-s tocmai potrivit, ca alea n-au o carca de piese care se uzeaza prin utilizare. Si no, si la o manastire, daca o usa/fereastra e pe duca, banui ca se da aprobare s-o inlocuiasca cu una preferabil facuta la fel.
MuciX
Eu chiar am spus ca niciuna nu este restaurare.
QUOTE(MuciX @ 11 Mar 2016, 09:31)
Problema aici este una de imprumut mecanic al unui termen din limba engleza, care se intampla sa semene cu un cuvant din limba romanda, dar care inseamna altceva deci nu pot fi echivalate, adica "restoration" vs "restaurare".
[...]
Cel mai potrivit termen este acela de reconditionare. Alternativ, personal, referindu-ma la masina din dotare, vorbesc de reparatie capitala.
*



Faptul ca ai bagat doar 1000 de euro vs 10000 poate insemna doar ca ai avut o baza mai buna de pornire. Iarasi, daca ma intrebi pe mine aia de 1k nu e mai putin importanta decat aia de 10k, daca rezultatele legate de masina sunt similare.
Inca ceva, faptul ca unii dintre noi aleg sa puna si preturi mi se pare un "privilegiu" pe care il ofera cititorilor care pot afla astfel ce ar presupune un viitor proiect al lor. Puteau foarte bine sa tina cifrele pentru ei, iar in felul asta nu isi mai masura nimeni bugetul.
Ov
parerea mea (o noua parere tongue.gif, sunt plin de pareri azi biggrin.gif) e ca de la un anumit nivel de rezultat final in sus termenii astia 2 devin sinonime
MuciX
QUOTE(bucatzel @ 11 Mar 2016, 11:09)
hai sa le mutam la "Imbunatatiri - Dacia Clasic", ca nu mai prea avem musterii pe-acolo biggrin.gif
*


Hai ca nu suntem asa rai, sa vreti sa fugiti de noi. tongue.gif
Nu e cazul sa fie mutate, ca nu e relevant sub-forumul ala pentru ce se face aici. Eu sugeram redenumirea astuia. blush.gif
maho
QUOTE(Ov @ 11 Mar 2016, 11:04)
P.S. - nu stiu daca ai observat maho, dar la suceava se prefera piesele noi noute wink.gif
*


Daca nu ma-nsel, parca la 00002 l-am vazut pe Danut luand la mana fiecare saiba veche, originala, a masinii; am si zis ca n-as face asta in veci, e munca de chinez batran, sadism in toata regula. N-o fi facut la toate masinile chestia asta, dar mi-a placut ideea in sine.

Discutiile:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3961411
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3961484
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3962346
Ov
A mai facut una bucati in acelasi timp pt piese, cea cu seria 774 si daca te uiti in pozele cu piesele duse la galvanizat (desi cred ca le-a sters si pe alea) o sa observi ca-s toate in dublu exemplar. Asa ca in cazul in care n-a marcat fiecare saiba care pe ce masina a fost atunci sunt sanse sa fi ajuns ceva piese de pe 774 pe 002, prin urmare conform teoriei tale nici aia nu e restaurata smile.gif

Hai sa fim seriosi, e de laudat ca se chinuie sa foloseasca un numar cat mai mare de piese din 69 si restul piese cat mai "originale", cred ca-i suficient cat sa se numeasca ce face el acolo restaurare chiar daca a pus bare noi, faruri noi, stopuri noi si multe alte piese noi. Noi = NOS.
deceneu32
QUOTE(Ov @ 11 Mar 2016, 12:44)
A mai facut una bucati in acelasi timp pt piese, cea cu seria 774

A facut-o bucati numai pentru atat?


<span class='edit'>11 Mar 2016, 22:59:</span>
QUOTE(Ov @ 11 Mar 2016, 12:44)
sunt sanse sa fi ajuns ceva piese de pe 774 pe 002

Doar ceva piese?
Mihai,ro
eu - analfabet fiind - inteleg ca unii se cam simt nebagati in seama si binevoitori fiind, acestia simt nevoia sa se afirme, de ce?! simplu, pt ca omu' rau seamana cu carbunele: daca nu te arde te murdareste, care bineinteles, acestia, vor gasi 3-4 prosti din elita firava a societatii care sa'i sustina, dar oamenii care au discernamant nu se uita'n gura astora si vad foarte bine intentiile lor ascunse. Si stiti de ce fac asta? pt ca mai rau decat sa fii barfit este sa fii nebagat in seama, uitat si anonim. Va dati seama ce hal de om tre' sa fie cineva care in viata de zi cu zi si de fata cu oamenii care'l cunosc mimeaza bunatatea si normalitateea, chiar si educatia, iar ascuns in spatele unui monitor este un "monstru care face rau"?!care cu cat latra mai mult, cu atat se observa ca se simte inferior si ca e disperat sa te aduca la nivelul sau?!

acu' sa n'o luati in nume de rau, da nu fac referire la toti oamenii care au comentat p'aici, ca iintr'un fel m'amuza tot tamtamu' asta pt un cuvant, trebuia sa'mi fi dat seama ca suntem defapt la ora de literatura si un cuvant scris gresit strica toata povestea, dac'am scris restaurare ce sa mai.. topicu' nu mai are niciun farmec.. pute'ti da pe proTV ca oricum intr'un final acest rahat cu frisca peste care'l fac eu p'aici o sa iasa la fel ca altele sau chiar mai naspa, asa ca nu stiu la ce mai pierdeti timpu' wacko.gif

concluzie = restaurare nu e adoptat inca in dictionaru' academiei romane, dar o sa fie in scurt timp asa ca nu ma deranjeaza daca topicul ramane cu aceeasi denumire. si punct sa fie.




maho bucatzel Ov si ceilalti
cu scuzele de rigoare sper sa nu'ntelegeti altceva decat ceea ce trebuie, si in caz ca.. sper sa ne mai auzim p'aici dar cu sugestii referitoare la taraba mea ca repet am deschis topicu' ca sa primesc sfaturi sau crititci referitoare la masina, ca daca tot m'am apucat de transa' vreau sa iasa cat mai bine.. cool.gif
maho
Din partea mea, nici o problema, nu ma impiedic de un cuvant, am si spus ca apreciez ce faci cu masina asta (asta conteaza).
Constat cu tristete ca unii incep sa comenteze munca altora care (dintr-un motiv sau altul) au decis sa nu mai scrie pe forumul asta, abia acum, cand nu li se mai da replica; inainte, toti erau cu laudele...; daca era ceva de contestat, ar fi trebuit atunci, nu acum. Asa cum era, cu defectele si calitatile lui, consider plecarea lui Danut (si a lui Remus, de fapt) o pierdere pt. forumul asta. sad.gif

Mihai, daca consideri ca postarea asta nu-si are locul aici, o poti sterge.
81mat
Maho daca ar fii loc de Like pe aici ai primi unul de la mine... wink.gif
Mihai,ro
maho multam de aprecieri! si sunt perfect de acrod cu tine in privinta lui Danut si Remus si altii care inainte erau mult mai activi si mai saritori la orice chestie, iar acum, datorita unora sau altora au decis, pe buna dreptate, sa renunte la a'si mai istovi fortele in zadar..

In privinta postarilor, poti sta linistit, din partea mea chiar ma bucur ca esti unul dintre aceia care au inteles ce trebuie referitor la postul meu de mai devreme cool.gif postarile nu le sterg ca sunt de acord cu toate parerile pro sau contra si daca am ceva de zis, prefer sa spun lucrurilor in fata decat sa ma ascund dupa deget si sa sterg comentariile, caci fiecare are dreptul sa spuna ce vrea si nu sunt eu un pui de drac sa tai in carne vie cand nu'mi convine ceva icon_mrgreen.gif


intre timp, am urcat si motorul pe masina - cu macaraua.

cateva poze:
sobolan
QUOTE(Mihai @ ro,12 Mar 2016, 11:21)
inteleg ca unii se cam simt nebagati in seama si binevoitori fiind, acestia simt nevoia sa se afirme, de ce?! simplu, pt ca omu' rau seamana cu carbunele: daca nu te arde te murdareste,
*



up.gif

Foarte bine gandit,din punctul meu de vedere e o masina "facuta" corect si cum am scris si mai sus este "restaurata" din punctul meu de vedere.....
Sa nu fim tampiti va rog radmasa.gif si sa punem filtre de ulei din anii 80(uitate prin rafturi sau spalate cu motorina) ca sa fie masina originala.....sa nu punem cilindri de frana vechi doar pentru ca-s originali,cauciucul ala din ei se coace in timp.....unii merg cu anvelope victoria pe sarme non-tubeless,viata lor n-o fi pretioasa dar viata altora este.....totusi suntem in anul 2016......setul ala borgo din motor e o "piesa" foarte buna la fel si stilul de lucru....pacat ca nu toti vad lucrurile astea,o repet ca poti baga in dacie si 5000E,important e sa-i placa posesorului cum a iesit !!!

Nu fac referire la nimeni anume,astea-s adunate in timp de pe aici,una de-acolo,alta de dincolo,etc......

BTW: Acuma alta buna si poate primesc si un raspuns: cum naiba sa merg eu cu dacia cu alternatorul ala de kko de 30A in conditiile cand am un mp3 deschis,faza scurta aprinsa si poate imi e frig si dau si drumul la ventilator iarna si dezaburirea pe luneta ?am pus unul de 50A.....sa ma bata Dumnezeu daca am gresit,e tot de dacie,arata la fel....sau poate ca trebuia sa-i pun capacele de la ala vechi unde scrie 30A ?rezolv si asta daca trebuie....
Eu zic ca fiecare isi poate adapta masina functie de cerinte dar ca si vehicul istoric acesta trebuie sa respecte anumite cerinte......deci.....
MuciX
QUOTE(Mihai @ ro,12 Mar 2016, 10:21)
Va dati seama ce hal de om tre' sa fie cineva care in viata de zi cu zi si de fata cu oamenii care'l cunosc mimeaza bunatatea si normalitateea, chiar si educatia, iar ascuns in spatele unui monitor este un "monstru care face rau"?!care cu cat latra mai mult, cu atat se observa ca se simte inferior si ca e disperat sa te aduca la nivelul sau?! - acu' sa n'o luati in nume de rau, da nu fac referire la toti oamenii care au comentat p'aici, ca iintr'un fel m'amuza tot tamtamu' asta pt un cuvant, trebuia sa'mi fi dat seama ca suntem defapt la ora de literatura si un cuvant scris gresit strica toata povestea, dac'am scris restaurare ce sa mai.. topicu' nu mai are niciun farmec
*


Mi-ar plăcea sa stiu ca nu fac subiectul pasajului. De altfel, daca tu iti faci impresia asta despre mine, cred ca ar trebui sa definim inca vreo cateva notiuni, de care pari sa fii străin.
Este curios ce scop ascuns ar putea avea unii care discuta notiuni elementare de limba română pe un forum care inca in regulament specifica nevoia scrierii corecte (2.d).
Spor la reconditionat.
Mihai,ro
QUOTE(MuciX @ 13 Mar 2016, 09:09)
Mi-ar plăcea sa stiu ca nu fac subiectul pasajului. De altfel, daca tu iti faci impresia asta despre mine, cred ca ar trebui sa definim inca vreo cateva notiuni, de care pari sa fii străin.
*



Si mie mi'ar placea acelasi lucru. Cat despre notiunile de care par sau sunt strain - nu multumesc, prefer sa raman analfabet cool.gif

Si multumesc pt. urari wink.gif
eye88full
cocos, bate Intalnirea la usa, da-i bice sa o termini sa o admir si eu la bv biggrin.gif poate ne vizitezi si la Rasnov unde organizam intalnirea nationala Dacia, mai schimbam o vorba, un sfat, o parere wink.gif daca nu, ne gasim sigur in parcarea de la Timis ca o sa dau o fuga pana acolo cu baba mea wink.gif cheers.gif
Catalin THW
Mihai , nu mai raspunde la provocari,continua cu ce ai inceput ca faci treaba de calitate , in rest stim noi foarte bine cine esti.
Spor la lucru.
Mihai,ro
eye88full Salutare, da cocos, ma straduiesc s'o termin da stii cum e, graba strica treaba icon_mrgreen.gif de admirat ce sa zic.. sunt altele care arata mult mai bine cool.gif

Catalin THW Salutare domn Catalin, pai incerc sa nu prea raspund, da' cateodata mai rasar si eu prin peisaj sa fac putina ordine'n dezordine laugh.gif Multumesc de aprecieri! cool.gif



Intre timp am inceput sa mai miscam una alta pe ici - colo:

- am lipit cu prenandez paslele insonorizante de pe caroserie - cea care vine in spatele compartimentului motor (in habitaclu) si restul
- am pus si bordul si alte maruntisuri pe la electrica
- am pus tapiteria de plafon, parbrizul, luneta si chederele de la usi - sfat de urmat pt. cei care or sa faca recau' la masina - sa aliniati usile pe masina si capota spate cu chederele care raman pe masina - io am pus chedere noi la usi si capota spate si acu' imi stau unflate ca dreq.. in timp stiu ca o sa se lase si o sa se muleze dupa usi, dar oricum atunci, trebuiesc aliniate din nou.. asa ca aveti grija, io la momentul respectiv am avut chederele vechi ale masinii si cu acelea am aliniat toate piesele, dar intre timp am facut rost de altele noi.
- am pus mocheta masinii, dar inainte am spoit tot sasiul prin interior cu ceara de cavitati (sa vezi la vara cum miroase..)
- am aruncat si scaunele, bancheta si ce mai era de pus prin masina fete de usi alea alea..
-am revizuit macaralele de la geamuri si broastele usilor - curatare/gresare/ungere



sobolan
radiator mic oem pus pe-o dacie din 78(fosta) si ce necazuri am avut cu el.....arunca-l naibii biggrin.gif daca-mi permiti,vara pe canicula o sa ai de furca cu apa dry.gif
Mihai,ro
cam atat pt azi:
eye88full
frumos lucrat wink.gif eu astept caldura ca sa pot sa bag ceara in praguri si in sasiu, ca daca bag acum, nu se lipeste de caroserie si curge...asa daca e cald si bate soarele, are aderenta mai buna. eu am evitat sa dau cu ceara pe podea din cauza mirosului...in schimb, pe spate, am dat un strat subtirel de ulei la pensula si cred ca am facut greseala ca o sa miroasa si mai rau si mi-e sa nu stric mocheta...acu sa vedem la vara biggrin.gif si crede-ma, ai o masina superba, ai lucrat frumos la ea, ingrijit, cu atentie la detalii..bravo!
R12G
eye88full ca sa nu murdaresti mocheta pune sub ea o folie si ai scapat de grija.Si automat nu o sa mai murdareasca nici mocheta
Mihai,ro
sobolan sa vedem, eu tind sa cred ca n'ar trebui sa faca figuri daca sistemu de racire e pus la punct. o sa vad la vara cool.gif

eye88full pai am lucrat eu frumos la cazan, da' stii cum e, nu le poti face pe toate singur icon_mrgreen.gif
uleiul pe care l'ai bagat in spate nu cred ca o sa miroase, stai sa vezi cum o fii cand bagi ceara, la a mea se simtea de la intrare in atelier mirosu si asta cand masina era fara usi, fara geamuri.. da' iti dai seama la vara cand s'o incinge ala si masina o fii cu usile'nchise ph34r.gif

R12G mai bine un cearceaf pus in 2 straturi sau eventual pasla.. folia face condens.



Intre timp bineinteles ca am incercat sa pornim motoru' si chiar a pornit la prima cheie, da' nu m'am bucurat cine stie ce ca a trebuit sa'l oprim ca sa refacem electromotoru' caruia i'am schimbat bendixu' vechi cu unul nou cu ceva timp in urma si ghici ce.. ramanea cuplat... asa ca demonteaza'l din nou si de data asta am schimbat si carbunii si inclusiv am luat un bendix nou care chiar e ce trebuie..

cateva poze pe care voiam sa le mai pun aseara icon_mrgreen.gif
eye88full
QUOTE(R12G @ 28 Mar 2016, 21:50)
pune sub ea o folie si ai scapat de grija.
*


ba o sa am mai multe griji pt ca folia creeaza condens...o sa pun cred o bucata de cearceaf wink.gif stii care e treaba Mihai...daca Doamne fereste intra apa in masina sau se sparg garniturile la pompa de frana si curge lichid...si tu ai dat cu ceara podeaua...e vara...caldura....ce faci?ceara se inmoaie, in amestesc cu lichidul...se umfla tot pana la tabla...eu am zis asa, mai bine o las doar data cu antifon si in caz de doamne fereste, scot repede mocheta si sterg si se usuca repede, asa daca am ceara pe podea...e durerere sa stergi...ma bate gandul chiar sa dau la pensula un strat de vopsea pe podul pedalier la vara, sa las sa se usuce si stiu ca nu mai am niciun stres! iar ceara bag doar in interiorul pragurilor, in stalpi iar pe dedesubt in sasiu...eu zic ca e ok...pt sasiu si praguri aleg ulei amestecat cu vaselina si ceara de albine cu rol intaritor...le incing bine si bag cu pistolul, chiar daca pragurile se vor murdarii pe partea inferioara, jos, asta e....si daca tot am ceara de albine si vaselina din belsug, dc sa nu aleg tratamentul asta? si a ta, fata de a mea, e lucrata mult mai frumos...eu m-am grabit ca nu aveam unde sa o tin sa lucrez, nu aveam scule, nu aveam bani sa schimb totul sa pun nou, multe le-am reconditionat....tata are 70 de ani, cat sa ma ajute si el...plus ca ardea dorinta de a iesi cu ea pe sosea...si de a nu ma prinde iarna cu ea neantifonata si nevopsita pt ca nu aveam garaj...asa ca jos palaria pentru tine, ai o masina frumoasa foc! cheers.gif
sobolan
aveti grija cu lichidul de frana mai ales dot 3,nimiceste tot pana la tabla....
Geox16v
Ce pasla ai pus sub mocheta? Aia neagra din poza 9 de mai sus
maho
QUOTE(eye88full @ 28 Mar 2016, 09:14)
eu astept caldura ca sa pot sa bag ceara in praguri si in sasiu, ca daca bag acum, nu se lipeste de caroserie si curge...asa daca e cald si bate soarele, are aderenta mai buna. eu am evitat sa dau cu ceara pe podea din cauza mirosului...

In functie de producator, se aplica intr-un interval de temperaturi, nici prea joase, dar nici prea ridicate (de exemplu, la Ixell scrie in instructiuni de 20 grade, la fix o ora de la aplicarea pasivizantului); de curs o sa curga oricum, cam 2-3 ore (mai ales la cele 3+3 evacuari de apa de la praguri), apoi se opreste. Mirosul va persista vreo luna-doua, dar trece.

QUOTE(Mihai @ ro,28 Mar 2016, 22:16)
iti dai seama la vara cand s'o incinge ala si masina o fii cu usile'nchise ph34r.gif
.. eventual pasla..

Dac-o aerisesti bine la final si umbli cat de cat, pana la vara scapi de miros (si oricum, mai bine sa miroasa a ceara, decat a rugina tongue.gif ).
Pasla e buna, dar e pacatoasa daca intra putina apa, se usuca greu.

QUOTE(eye88full @ 28 Mar 2016, 22:55)
ba o sa am mai multe griji pt ca folia creeaza condens...o sa pun cred o bucata de cearceaf wink.gif stii care e treaba Mihai...daca  Doamne fereste intra apa in masina sau se sparg garniturile la pompa de frana si curge lichid...si tu ai dat cu ceara podeaua...e vara...caldura....ce faci?ceara se inmoaie, in amestesc cu lichidul...se umfla tot pana la tabla...eu am zis asa, mai bine o las doar data cu antifon si in caz de doamne fereste, scot repede mocheta si sterg si se usuca repede, asa daca am ceara pe podea...e durerere sa stergi...

Asa e, dar si mocheta cauciucata tine condens; trebuie verificat des pe sub ea, mai ales toamna la umezeala+frig si iarna.
eye88full
pai eu ma gandeam sa fac dopuri de hartie ca sa nu curga imediat biggrin.gif
maho
Stai linistit ca nu curge tot, doar putin; dupa ce se intareste, sa desfunzi c-o sarma gaurile de scurgere a apei (cum sunt cele de la praguri).
DACIOTUL_97
Frumos lucrat Mihai ! happy.gif

Cam pe cand estimezi ca va fi gata ? Oare ne vei onora cu prezenta la retroparada ? biggrin.gif
Mihai,ro
eye88full multumesc de aprecieri! cool.gif

Geox16v pai.. pasla normala, fonomin dala sau cum se numeste.. partea proasta e ca mocheta de cauciuc a masinii nu mai sta asa bine - mulata pe sasiu cum statea inainte, dar sper sa se mai lase si pasla aia

DACIOTUL_97 habar n'am ca io unu stau cam foarte prost cu timpu' in ultima vreme..mai fac pe la masina asa cand apuc




intre timp:

-am pus chedereu de portbagaj
-am bagat ceara prin usi - urmeaza capotele
-am mai montat una alta si am spalat masina ca era plina de praf..
-am trimis ornamentele din inox la un baiat sa le "reimprospateze"
-am trimis si rotile la sablat dupa care o sa le vopseasca in camp electro - sa vedem ce'o iesii din ele ca nu'mi fac mari sperante, cu toate ca's rotile masinii - Dunlop 74 cu serie pe ele..


si astea sunt pozele:
4x4
Bravo! Fara sa exagerez, ai facuto mai buna ca din fabrica wub.gif
razvan32
superb. imi place
sobolan
pune-i anvelope de 155/80 ,prinde viteza mai mare si vitezometrul indica corect ! alea-s ceea ce-i trebuie ei de fapt !
harby ;))
Cu ornamentele puse ti-a fost frica sa pui poze =)))). Ale naibii cleme cu mama lor astazi si maine ph34r.gif
Confirm,masina e superba!!! Ma bcur ca am putut sa te ajut. laugh.gif
Iti aduc bere data viitoare,ca Cola te trage la somn radmasa.gif
MuciX
QUOTE(Mihai @ ro,3 Apr 2016, 19:14)
-am bagat ceara prin usi - urmeaza capotele
*


Ce ceara s-a folosit si unde poate fi gasita, ma intereseaza si pe mine?
Catalin THW
sobolan - eu am pus pe '70-ul meu 145 /80 cu 13 cum s-a montat pe primele seri in '69 , arata bine, sunt mai usoare si fara camere....
Mihai,ro
4x4 si eu care ma gandeam ca mai rau am stricat'o laugh.gif multumesc de aprecieri! cool.gif


razvan32 multumesc de aprecieri, si mie imi place da' intotdeauna e loc si de mai bine icon_mrgreen.gif


sobolan care'i diferenta intre 145 si 150 - asta ce e inaltimea/latimea? sau care'i smecheria? unsure.gif

harby wink.gif) pai alea cu ornamentele nu le'am descarcat inca laugh.gif nu mai mintii lumea ca nu e cine stie ce:wacko: si multam fain pt chederu ala de capota nou si duzele alea noi de strop gel si ce mi'ai mai dat, sa mai vii pe la mine ca nu refuz nimic laugh.gif


MuciX Salutare, ceara este ixell bicomponeta - pac1 si pac2 - mai intai se aplica pac1, se lasa 1 ora, si apoi se aplica pac 2. Ceara am luat'o de la userul sorin100, cred ca mai are ceva seturi wink.gif


Catalin THW Salutare domn, superba furia visinie, frumoasa culoare wub.gif si eu tot fara camera am cauciucurile de pe masina si tre' sa iau altele ca astea le'am avut doar pt deplasare de colo colo stiu ca nu's ce trebuie wink.gif rabla cand am luat'o avea victoria alea originale, am pus poze la inceputul topicului, de se vedeau sarmele prin ele.. si am zis totusi sa arunc unele cat de cat icon_mrgreen.gif
oldtimercraiova
O să-i pui proiectoarele galbene până la urmă?
oldtimercraiova
Eu zic totuși măcar să-i pui becuri galbene , i-ar sta mult mai bine decât cu cele albe!
sobolan
QUOTE(Mihai @ ro,4 Apr 2016, 22:41)
sobolan care'i diferenta intre 145 si 150 - asta ce e inaltimea/latimea? sau care'i smecheria?  unsure.gif

*



pe carte ai trecut 155r13.....anvelopele corecte la tine is 155/80R13 .....155 e latimea trenului de rulare/80 reprezinta inaltimea talonului adica 80% din 155 /R13 adica diametru de asezare la janta-13 toli/inch....
Daca-i pui proiectoare s-ar putea sa ramai fara talon daca te prinde rar-ul in trafic biggrin.gif
ydaniel
155 este latimea anvelopei!!
Banda de rulare este mai mica de 155.
sobolan
QUOTE(ydaniel @ 11 Apr 2016, 07:52)
155 este latimea anvelopei!!
Banda de rulare este mai mica de 155.
*



latimea benzii de rulare a anvelopei man,te grabesti la scris smile.gif sau eu ?
maho
Latimea anvelopei, banda de rulare poate fi (la acelasi cauciuc) mai ingusta sau mai lata cu cativa mm (oricum mai mica decat latimea, sa nu se inteleaga altceva), in functie de cat de mult sau putin e umflat cauciucul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.