Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2
andreion24
Salut tuturor pasionatilor de pe aici! Am intrat si eu in aceasta lume a restaurarilor dupa 4-5 ani de asteptare (tata nu era de acord cu pasiunea mea, credea ca e trecatoare).
Deci sa ma prezint. Ma cheama Andrei, am 17 ani si sunt din Pitesti. Am achizitionat o dacie 1300 din satul de unde ma trag (Rona de Sus) care e cam la 1-2 km de granita cu Ucraina smile.gif). Masina este din 79' cu doar 53k km la bord. A fost masina unor batrani si condusa doar de femeie si de fata ei (faceau naveta cu ea, nimic mai mult).
Poze cu masina nu am, o sa pun imediat ce ajunge in pitesti (asta peste cateva zile cand o sa vina tata cu o platforma sa o aduca).

http://olx.ro/oferta/vand-masina-bunici-da...ea-ID27TNX.html

Aceea este masina, are cateva pete de rugina superficiale, motorul e impecabil iar interiorul m-a dezamagit putin. Are absolut toate piesele cu , care a iesit din fabrica in afara de vopsea. Femeia batrana mi-a zis ca nu i-a placut culoarea verde si a vopsit-o gri.
maru
pai nu prea inteleg cam ce vrei tu ! sa o restaurezi sau sa o vinzi ? daca vrei sa o vinzi, vezi ca pe acest forum exista sectiunea BURSA si poate acolo ai mai multe sanse
roby_1300_rap
nu ma el se refera ca a cumparat masina de pe anuntu acela smile.gif
95bogdi
QUOTE(andreion24 @ 9 Aug 2014, 09:35)
Salut tuturor pasionatilor de pe aici! Am intrat si eu in aceasta lume a restaurarilor dupa 4-5 ani de asteptare (tata nu era de acord cu pasiunea mea, credea ca e trecatoare).
  Deci sa ma prezint. Ma cheama Andrei, am 17 ani si sunt din Pitesti. Am achizitionat o dacie 1300 din satul de unde ma trag (Rona de Sus) care e cam la 1-2 km de granita cu Ucraina smile.gif). Masina este din 79' cu doar 53k km la bord. A fost masina unor  batrani si condusa doar de femeie si de fata ei (faceau naveta cu ea, nimic mai mult).
  Poze cu masina nu am, o sa pun imediat ce ajunge in pitesti (asta peste cateva zile cand o sa vina tata cu o platforma sa o aduca).

http://olx.ro/oferta/vand-masina-bunici-da...ea-ID27TNX.html

  Aceea este masina, are cateva pete de rugina superficiale, motorul e impecabil iar interiorul m-a dezamagit putin. Are absolut toate piesele cu , care a iesit din fabrica in afara de vopsea. Femeia batrana mi-a zis ca nu i-a placut culoarea verde si a vopsit-o gri.
*



bravo , asteptam niste poze cu masina smile.gif sa ai noroc de ea
QUOTE(maru @ 9 Aug 2014, 10:19)
pai nu prea inteleg cam ce vrei tu ! sa o restaurezi sau sa o vinzi ? daca vrei sa o vinzi, vezi ca pe acest forum exista sectiunea BURSA si poate acolo ai mai multe sanse
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
andreion24
Mie mi se pare aiurea sa intelegi ca o vand, asta daca ai citit macar ce am scris acolo. Oricum, sunt nerabdator sa ma apuc de ea si sa ii fac poze:))
Stefan.alex78
Sa o stapanesti/conduci sanatos! Astept poze mai detaliate cu masina si sper sa duci la bun sfarsit proiectul.

Din intamplare am urmarit si eu anuntul masinii si speram sa ajunga pe maini bune.

P.s: pastrezi culoarea gri sau o vopsesti in verdele original?
andreion24
Masina a fost vopsita destul de prost si inca se vede in unele locuri verdele original. Nu imi place nici culoarea actuala si nici verdele ala, deci nu. Eu vreau un albastru cu dungi gordini, dar oricum o sa o vopsesc la sfarsit de tot adica prin primavara/inceputul verii deci poate imi schimb parerea.

L.E. Voi reveni pe topic imediat ce ajunge masina in pitesti, pana atunci nu are rost sa umplu topicul aiurea (l-am facut pentru ca muream de nerabdare:)) ).
bogdan2001
Inca una salvata.Din poze arata bine!Sa o stapanesti sanatos! biggrin.gif
DACIOTUL_97
Spor la restaurat wink.gif
harby ;))
QUOTE(andreion24 @ 9 Aug 2014, 18:13)
Masina a fost vopsita destul de prost si inca se vede in unele locuri verdele original. Nu imi place nici culoarea actuala si nici verdele ala, deci nu. Eu vreau un albastru cu dungi gordini, dar oricum o sa o vopsesc la sfarsit de tot adica prin primavara/inceputul verii deci poate imi schimb parerea.

L.E. Voi reveni pe topic imediat ce ajunge masina in pitesti, pana atunci nu are rost sa umplu topicul aiurea (l-am facut pentru ca muream de nerabdare:)) ).
*



Salut ! Bine ai venit in trupa tinerilor biggrin.gif.

Arata bine masina , sa ne tii la curent cu starea ei si cu poze dupa ce ajunge .
Daca ai nevoie de ajutor poti sa ne intrebi , suntem cativa pasionati din Pitesti . Curand preconizez ca vom reusi sa facem si o intalnire mai de Doamne ajuta smile.gif).

Bafta.
Daciotul_98
printre care si eu pe aproape
harby ;))
QUOTE(Daciotul_98 @ 9 Aug 2014, 21:09)
printre care si eu pe aproape
*


si Negru. ce mai , din Arges s gata smile.gif)
sorin105
Felicitari pentru achizitie,pot zice ca am ramas pasionat de dacii doar sa le privesc imi ajunge de atata munca la ele.
Spor la treaba.
andreion24
se poate sterge topicul? nu mai are legatura. Am achizitionat o dacie 1100 de la dl. marius. O masina extraordinara, a facut furori chiar si printre cocalari.
harby ;))
Superba ! Da-mi un nr de telefon sau alte date de contact pe lazeastefan@gmail.com
Poate ne vedem prin Pitesti smile.gif
andreion24
Gata
Daciotul_98
Roaga pe cineva sa mute topicul/redenumeasca
andreion24
Ok, atunci continui aici. Deci am fost la mama naibi in Rona de Sus dupa acea dacie 1300, am batut palma. urmatoarea zi trebuia sa o aduc cu o platforma in baia mare. M-am dus cu platforma si surpriza, baba a inceput sa planga si a zis sa o mai las putin ca nu poate sa se desparta de masina. Am asteptat o saptamana si m-am enervat ca raspunsul a fost ca nu vrea sa o mai vanda. Oricum tot raul inspre bine.
Am vrut sa iau de la dl. Marius o dacie 1300 din 75. M-am dus sa o vad si sa o cumpar. Cand am ajuns mi-a prezentat mai multe masini si am ramas masca, printre care si acest 1100. Am luat masina si cum a ajuns in pitesti m-am apucat de ea. La prima vedere nu avea pic de rugina dar cand am scos interiorul sa il curat, podeaua era plinna de rugina pentru ca era apa acolo. Masina are nevoie de putina tinichigerie dar momentan cum nu sunt bani abia prin iarna o sa ma ocup de asta. Momentan vreau sa curat tot interiorul calumea si sa repar pe unde e nevoie.
Au venit mai multi sa vada masina si au ramas uimit de motor ca porneste la sfert de cheie. Cred ca nu e masina pe strada care sa porneasca asa:))).
Asa, acum sa cer si eu niste sfaturi. La portierele de pe fata nu stiu cum sa scot tapiteria ca e manerul de la geamuri si nu stiu cum sa il scot am stat juma' de ora sa ma holbez pe acolo si nu am gasit si la fel, nu stiu cum sa scot clema aia de fier care tine manerul de la usi. Ultima problema e cu tapiteria. In spate la luneta e pitita dupa cheder, trag de cheder si degeaba. Cred ca trebuie scoasa luneta.

maru
faza cu baba pe care ai descris`o pare rupta din filmu` ala BD cand vin aia sa cumpere tablouri si se razgadesc sa le vanda (ba sare nevasta,ba sare cainele costel) desi trebuia sa o pui pe baba sa`ti plateasca drumu` cu platforma radmasa.gif
felicitari pentru achizitie si din cate ai spus cred ca a fost dragoste la prima vedere blush.gif
pentru mai multe detalii pentru restaurare vezi ca exista si sectiunea cu dacii 1100 si ar trebui sa iei din urma tot ce s`a postat pentru ati imbogati cunostintele si de ce nu sa`ti faci si o rubrica la sectiunea restaurari pentru a fi ajutat mai repede

p.s: vezi ca e un baietas pe aici cu nickul tunderbird si am observat ca stie destul de multe de dacia 1100 si poate faceti schimb de numere de telefon sau iesiti la un pahar cu sifon sau brifcor radmasa.gif
andreion24
Mda, sincer sa fiu nu mi-a placut niciodata 1100 pana am vazut-o pe asta. Eram axat pe 1300 si inca sunt, dar 1300 se mai gasesc, 1100 mai greu. Culmea e ca fiica babei e prietena buna cu matusa mea si mna, era aiurea sa ceri bani pentru platforma.
De ce sectiune vorbesti? Ca eu intrasem de pe reno.ro:)))
andreion24
mda, se pare ca nu prea prezinta interes topicul asta. cer si eu unui moderator macar sa imi schimbe numele in Dacia 1100 sau ceva in genul asta.
Am curatat podeaua pana la urma dar nu am antifonat-o, nu are rost acum. In primele 2 saptamani din septembrie ii fac atestat ca sa o pot inmatricula. Pana in iarna imi strang piese iar din iarna o bag la tinichigerie si poate vopsit. Masina nu va ramane mult timp cu atestat(asta e doar sa se plimbe tatal meu cu ea).
Pana vara viitoare sper sa ii pun un 1.4 gtt, o instalatie de ac, stopuri mari de r8, 4 faruri (ma gandeam la masca de gordini dar cand am vazut pretul am zis mai bine nu) si multe altele. Stiu ca o sa va luati de mine, dar eu pe ideea asta am plecat cu modificatul unei dacii romanesti, acum ca s-a nimerit cu 1100 asta e.
harby ;))
Pai vad ca nu apar suticarii smile.gif), ca noi astia cu 1300 mai greu cu probleme la 1100.
Spor cu masina , poate mai pui poze cu ea .
Cum adica stopuri mari de r8 ?
sorin105
QUOTE(andreion24 @ 30 Aug 2014, 16:48)
mda, se pare ca nu prea prezinta interes topicul asta. cer si eu unui moderator macar sa imi schimbe numele in Dacia 1100 sau ceva in genul asta.
Am curatat podeaua pana la urma dar nu am antifonat-o, nu are rost acum. In primele 2 saptamani din septembrie ii fac atestat ca sa o pot inmatricula. Pana in iarna imi strang piese iar din iarna o bag la tinichigerie si poate vopsit. Masina nu va ramane mult timp cu atestat(asta e doar sa se plimbe tatal meu cu ea).
Pana vara viitoare sper sa ii pun un 1.4 gtt, o instalatie de ac, stopuri mari de r8, 4 faruri (ma gandeam la masca de gordini dar cand am vazut pretul am zis mai bine nu) si multe altele. Stiu ca o sa va luati de mine, dar eu pe ideea asta am plecat cu modificatul unei dacii romanesti, acum ca s-a nimerit cu 1100 asta e.
*


Vise..
andreion24
de ce vise? eu pentru asta am vrut dacie. Am respins din start o masina noua. decat sa dau banii pe una noua mai bine bag bani intr-una veche. Nu stiu ce ar putea fi asa anormale modificarile.
sorin105
QUOTE(andreion24 @ 31 Aug 2014, 20:13)
de ce vise? eu pentru asta am vrut dacie. Am respins din start o masina noua. decat sa dau banii pe una noua mai bine bag bani intr-una veche. Nu stiu ce ar putea fi asa anormale modificarile.
*


Nu sti la ce costuri te avanti... excl.gif

Piesele de care vorbesti nu costa 1 leu icon_mrgreen.gif

Termina tu tinichigeria si vopsitoria si cand vei vedea ca vopsitul ajunge la 2000 lei fara tinichigerie o sa zici ramane asa cum este..

La inceput toti avem vlaga de a face ceva,dar pe parcurs se duce. happy.gif

Masina arata bine si nu merita ''traforata''

Multa bafta sper sa iasa ceva superb.

Pune si tu poze cu toata masina la o calitate acceptabila si detaliate pe aripiile fata si capota ca au fost pune urat de cine a umblat pe acolo. ph34r.gif
tunderbird
QUOTE(maru @ 21 Aug 2014, 08:27)
...
p.s: vezi ca e un baietas pe aici cu nickul tunderbird si am observat ca stie destul de multe de dacia 1100 si poate faceti schimb de numere de telefon sau iesiti la un pahar cu sifon sau brifcor  radmasa.gif
*



radmasa.gif
Baietas eram in anul cand te-ai nascut tu... eh, ce bine ar fi sa putem da timpul inapoi... sa ne intoarcem la varsta cand beam brifcor la cofetarie!

Andeion24,
la ce fel de atestat te referi, care ti-ar conditiona inmatricularea?

Daca este vorba despre atestarea ca vehicul istoric, atunci vehicul istoric trebuie sa ramana... daca te apuci s-o traforezi pierzi acest statut... pentru vehicule istorice, ITP se face la RAR... asa ca sanse prea mari de scapare nu exista.

Clema care tine brida manerului flexibil se scoate cu o surubelnita mai scurta si mai ingusta.
Din pacate nu am poze ca sa-ti pot explica pe ele, si fara poze este cam greu de inteles.
Cel mai la indemana este sa te uiti cu o oglinda acolo ca sa-ti poti da seama cum este conceputa solutia. Secretul este sa desfaci o parte, cealalta parte se desface prin rotirea la 90 grade a placutei otelite de siguranta.
Tapiteria nu se poate da jos decat dupa demontarea lunetei, pentru ca este lipita de marginea ramei acoperita de cheder... exact la fel ca la parbrizul si luneta de D1300.
In afara de sectiunea de pe acest forum, mai gasesti informati si aici: http://www.1100club.ro/forum/viewforum.php?f=7 .
andreion24
Da, e vorba de atestat pentru vehicul istoric. Stiu ca nu am voie sa modific si ca itp-ul se face la rar. Vehicul istoric o sa ramana pana in iarna cand incep sa ma apuc de ea(pentru ca vrea tatal meu sa se plimbe cu ea si implicit si eu pe unde pot).
I-am raspuns pe facebook userului sorin105 si o zic si aici: stiu ce costuri implica ce vreau eu sa fac si sunt constient de ce probleme as putea sa am cu rar-ul si cu consecintele maririi puterii. Daca voiam imi luam un r5 sau un e46 sau orice altceva. Am plecat din start cu ideea de a face asta dintr-o dacie. Nu cer sa ma creada nimeni, am vazut si eu multi care au zis ca fac si n-au facut nimic. Eu doar mi-am zis planurile.
Niste poze:
L.E. Am rezolvat cu clemele alea, mi-a facut cineva o schema, mersi.
tunderbird
Taxa de atestare este 100 euro plus 200 lei la RAR pentru inscrierea mentiunii "vehicul istoric" in civ. Asta te scuteste de plata timbrului de mediu, rovigneta si de plata impozitului. Dar dupa ce o traforezi cum rezolvi cu ITP-ul? Ca daca te duci la RAR, aia se autosesizeaza din start, anunta RCR-ul si te trimit frumos acasa, ca sa iei ITP-ul sa readuci masina in starea initiala.
RCR-ul iti revoca statutul de vehicul istoric si in cel mai fericit caz nu anunta pe nimeni... dar poate sa faca o notificare catre Taxe si impozite, AND si Brigada de politie rutiera. Ce-o sa faci? O sa mergi cu masina fara ITP? Traforata cum va fi, cu siguranta va atrage atentia in trafic... cap de creta stau la panda si una doua ramai fara talon si placute de inmatriculare... dupa aceea vii aici pe forum si ceri sfaturi... nu mai bine renunti tu la atestare si te descurci cu ITP-ul pe la statiile private cum se mai descurca si altii? Mai sunt si altii cu sutici traforate, dar nu sunt atestate.
Mintea romanului este diabolica, mereu gaseste solutii din astea deochiate... sau poate ai de gand sa tii masina doar doi ani, atat cat este valabil primul ITP, dupa care o dai la REMAT.
Ov
@tunderbird: up.gif
andreion24
Pai eu ma gandeam ca pot sa fac cumva sa nu mai fie vehicul istoric gen doar ducandu-ma la rar si dand o declaratie ceva. Daca nu se poate renunt la ideea asta cu vehicul istoric.
sorin105
QUOTE(tunderbird @ 2 Sep 2014, 11:01)
Taxa de atestare este 100 euro plus 200 lei la RAR pentru inscrierea mentiunii "vehicul istoric" in civ. Asta te scuteste de plata timbrului de mediu, rovigneta si de plata impozitului. Dar dupa ce o traforezi cum rezolvi cu ITP-ul? Ca daca te duci la RAR, aia se autosesizeaza din start, anunta RCR-ul si te trimit frumos acasa, ca sa iei ITP-ul sa readuci masina in starea initiala.
RCR-ul iti revoca statutul de vehicul istoric si in cel mai fericit caz nu anunta pe nimeni... dar poate sa faca o notificare catre Taxe si impozite, AND si Brigada de politie rutiera.  Ce-o sa faci? O sa mergi cu masina fara ITP? Traforata cum va fi, cu siguranta va atrage atentia in trafic... cap de creta stau la panda si una doua ramai fara talon si placute de inmatriculare... dupa aceea vii aici pe forum si ceri sfaturi... nu mai bine renunti tu la atestare si te descurci cu ITP-ul pe la statiile private cum se mai descurca si altii? Mai sunt si altii cu sutici traforate, dar nu sunt atestate.
Mintea romanului este diabolica, mereu gaseste solutii din astea deochiate... sau poate ai de gand sa tii masina doar doi ani, atat cat este valabil primul ITP, dupa care o dai la REMAT.
*


Se rezolva cu ITP ul la RAR,chiar daca este traforata.

Parerea mea cauta un bloc motor de 1.4 si pui chiuloasa de alpine si muti seriile de la motorul original pe cel de 1.4 si no problem la ITP,ca ingineru se uita la serie nu la chiuloasa.
tunderbird
Ingineru' de la RAR nu se uita numai la serii... ca se face ca nu vede, asta-i alta poveste.

Dar iti garantez ca RCR-ul nu o sa accepte complicitatea... daca vrei sa ai o masina istorica, las-o istorica si pastreaz-o ca atare, daca vrei traforata nu mai incerca tertipuri de tip romanesc ca nu va tine...
La cati bani spune ca vrea sa investeasca in traforare, timbrul de mediu, impozitul si rovigneta sunt complet neglijabile.
andreion24
Eu ma gandeam sa omologhez un 1.4 de dacie (sper ca se poate macar atat) si sa pun seriile de pe 1.4 de dacie pe cel de renault. Daca nu merge asa, aia e, la risc.
E aiurea chestia asta. Cand am mers sa luam masina, dl. marius i-a zis ce avantaje ai de a avea vehicul istoric si mna, tata s-a aratat incantat de asta.
tunderbird
Pai despre aceleasi avantaje ti-am zis si eu... dar aceste avantaje au fost oferite legal pentru a salva si pastra acest gen de vehicul, nu pentru a-l distruge dupa aceea.
Daca vrei sa traforezi, cauta una mai ieftina si cu potential mai slab si modifica la ea dupa pofta inimii... si dupa aceea mergi sa faci omologare individuala RAR. Si daca modificarile le faci in spiritul vremurilor de demult adica asa cum se preparau masinile de competitie pe vremuri, ai toate sansele sa fie atestata si ca vehicul istoric de competitie.
Este un tip Oly care a facut asa ceva pe un Renault Dauphine Gordini... intra pe forumul de D1100 si vei vedea o asa zisa "traforare" super profesionala cu costuri colosale.
andreion24
Sincer si mie imi pare rau de masina, dupa cum am zis am vrut un 1300 romanesc da' mna.. Nu am unde sa bag in curte o a 4-a masina, iar pe strada nu o sa stea niciuna. E prea mult de munca la 2 masini, mai ales ca 1100-le pe care il am acum are si el niste probleme. Iar daca o "traforez", pot sa o readuc la normal, piesele originale raman.
In fine, nu are rost momentan sa mai vorbim despre asta, mai e pana atunci.
De unde as putea sa fac rost de pinii aia care tin fetele de usi prinse? Ma enerveaza ca lipsesc sau sunt rupti si nu stau bine fetele..
tunderbird
Daca faci modificari reversibile, atunci ai impuscat doi iepuri dintr-un foc... o data la doi ani o aduci in starea initala pentru ITP, dupa care o schimbi la loc... vopseaua trebuie sa fie din gama de culori originala... ca doar nu o vopsesti o data la doi ani... au fost doar 5 culori: visiniu, verde, albastru, crem si alb-gri.

Pentru prinderea fetelor de usi poti folosi piesele cu acelasi rol de la D1300/1310... se mai gasesc prin magazine si la masinile de la Remat.
Ov
Eu zic ca daca esti convins ca vrei s-o modifici sa nu o mai faci istorica. Platesti taxa de poluare (care s-ar putea sa fie mai ieftina decat problemele ulterioare daca o faci istorica si o modifici) si-ti faci de cap.
tunderbird
Intr-adevar, foarte multi nu isi dau seama ca (virgula) costurile pentru punerea la punct si mentinerea in forma, aferente unei Dacia istorica, de cele mai multe ori sunt mult mai mari decat scutirile legale de taxe.
sorin105
QUOTE(Ov @ 3 Sep 2014, 11:20)
Eu zic ca daca esti convins ca vrei s-o modifici sa nu o mai faci istorica. Platesti taxa de poluare (care s-ar putea sa fie mai ieftina decat problemele ulterioare daca o faci istorica si o modifici) si-ti faci de cap.
*


Intreb in necunostiinta de cauza,certific un autoturism si dupa 1 an (sa zic) nu mai vreau sa am atestatul si ma apuc de modificari,este dreptul meu daca vreau sa renunt la atestat,ce se poate intampla?!In afara de pierderea atestatului,mare lucru o trec inapoi la impozit...astept detalii.
andreion24
Am si eu 2 mici probleme. M-am apucat de motor dar nu pot sa desfac surubul de la prinderea dinamului de blocul motor sub nicio forma iar a doua problema e ca s-au rupt 2-3 suruburi de la pompa de apa si nu stiu cum sa o scot fara sa stric chiulasa.
harby ;))
QUOTE(andreion24 @ 11 Oct 2014, 17:45)
Am si eu 2 mici probleme. M-am apucat de motor dar nu pot sa desfac surubul de la prinderea dinamului de blocul motor sub nicio forma iar a doua problema e ca s-au rupt 2-3 suruburi de la pompa de apa si nu stiu cum sa o scot fara sa stric chiulasa.
*



Suruburile rupte se scot asa : dai gaura cu bormasina in surub, gaura sa fie mult mai mica incat sa faci un filet cu un tarod (in sensul desfacerii surubului rupt ) , bagi un surub si dai de cheie.

SAU :
1.iei un burghiu care are sensul de gaurire invers fata de cele normale si cat dai gaura se va desface (teoretic)
2. faci o crestatura in bucata de surub cat pentru o surubelnita.
3.daca ai pe cineva priceput cu sudura , iei o piulita si il pui sa ti dea un punct de sudura prin ea , cat sa prinda si restul de surub.

Da si cu niste wd 40 sau alt produs degripant.
andreion24
Are cineva o pompa de apa cu tot cu suport de vanzare?
Robescu Ciprian
Salutare nu ai mai facut nimic la sutica . Eu sunt Ciprian din Timisoara , si doar ce mi am luat si eu o sutica acum caut posturi restaurari sa vad cu ce se mananca . Astept vesti
Adrian Frigo
QUOTE(Robescu Ciprian @ 4 Jan 2017, 20:52)
Salutare nu ai mai facut nimic la sutica . Astept vesti

Mai ai de așteptat...dacă din 2014 și până acum n-a mai postat nimic.....iar de făcut,cred că a făcut-o de tot!Ultima oară era vorba că o modifică în fel și chip,mașină ce nu merita traforată! gun3.gif
sobolan
QUOTE(tunderbird @ 2 Sep 2014, 17:48)
Pai despre aceleasi avantaje ti-am zis si eu... dar aceste avantaje au fost oferite legal pentru a salva si pastra acest gen de vehicul, nu pentru a-l distruge dupa aceea.
*



cu respect dar pe dracu' .....eu i-as pune un motor de 1400 pe ea,cu carburator dublu-corp(scapa de solexul ala 32eisa,e un gunoi),niste jante mai late(daca gasesti niste aliaje pentru ea de pe la vreun r5 e ideal) ,faruri duble pe fata,coborata garda la sol putin .......degeaba o faci istorica daca nu-ti aduce satisfactii,pentru ce-ai mai luat-o atunci ?
harby ;))
Vezi ca de r5 nu merg pe 1100.
La masina sau facut multe chestii faine, a avut probleme cu motorul original, chiar si dupa ce l-a refacut cu piese de origine mergea destul de prost, dandu-si duhul (joc in arbore, etc). Intre timp a mai luat o donatoare de piese si ca tot omul, strange bani pentru restaurarea cea mare. biggrin.gif
Robescu Ciprian
Sobo pui paie pe foc cu poza aia de r8 gordini cel putin pt mine arata superb asa as dori sa arate si a mea, cel putin ca aspect macar .Cu performantele vedem dupa ce si cum .
tunderbird
QUOTE(sobolan @ 5 Jan 2017, 00:14)
....eu i-as pune un motor de 1400 pe ea,cu carburator dublu-corp(scapa de solexul ala 32eisa,e un gunoi),niste jante mai late(daca gasesti niste aliaje pentru ea de pe la vreun r5 e ideal) ,faruri duble pe fata,coborata garda la sol putin .......degeaba o faci istorica daca nu-ti aduce satisfactii,pentru ce-ai mai luat-o atunci ? ...


Depinde ce intelegi tu prin satisfactii! Pentru unii este important sa salveze masinile si sa le pastreze in starea lor original autentica. Pentru altii care vor doar sa faca liniute si sa nu mai plateasca taxe, n-au decat sa le faca sportive, sa le omologheze si vor obtine si scutirile de taxe.
Mai sunt altii care restaureaza in varianta sportiva a acelor timpuri, fara sa le foloseasca la curse si fara sa incerce sa scape de taxe. Altii cumpara ieftin, atesta masinile si apoi le vand scump... si tot asa poti gasi destule moduri de abordare a acestei pasiuni mai mult sau mai putin intensa si reala, pentru oldtimere.
Totul depinde de buzunarul si de nebunia fiecaruia. Asteptam cu interes evolutia preturilor la vechile masini Dacia, dupa 1 februarie cand nu se va mai plati timbrul de mediu...

Si nu ne mai excita atata cu R8G din poza! mad.gif Una din aia originala restaurata impecabil costa peste 30.000 euro.
Ai baga atatia bani intr-o astfel de masina, pentru ca apoi s-o botzesti alergand cu ea la curse? happy.gif
maho
Visele sunt gratis.
tongue.gif
sobolan
QUOTE(tunderbird @ 19 Jan 2017, 13:54)

Si nu ne mai excita atata cu R8G din poza!  mad.gif  Una din aia originala restaurata impecabil costa peste 30.000 euro.
Ai baga atatia bani intr-o astfel de masina, pentru ca apoi s-o botzesti alergand cu ea la curse?  happy.gif
*



DA,din moment ce-ti permiti sa bagi 30k intr-o troaca si s-o scoti brici apoi inseamna ca-ti permiti si s-o repari/intretii corect in urma raliurilor.....daca-s tine-o intr-o vitrina sau as scoate-o o data pe an ce farmec ar mai avea ?pentru ce atata munca si bani ? ca sa beau cafeaua in ea dimineata ? radmasa.gif

QUOTE(maho @ 19 Jan 2017, 14:58)
Visele sunt gratis.
tongue.gif
*



corect cu mentiunea ca "daca vrei poti ! " ,poate nu maine ,poate nu peste un an dar daca vrei neaparat se poate.....orice se poate !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.