QUOTE(bogdan2001 @ 27 Sep 2015, 13:48)
Dar nu stiu de ce se tureaza motorul si tacane destul de tare. Care ar fi motivul?De pornit,porneste relativ usor.
Motorul se tureaza din cauza carburatorului.Probabil ca prinde aer fals,sau ceva mecanic pe la clapeta de acceleratie,nu inchide bine.
Ar trebui dat jos,curatat bine,talpa planata,verificat si axul clapetei, si montate garnituri noi.
Tacanitul ala poate fi de la axa cu came uzata.Asta era boala veche a motoarelor Oltcit,din care este provenit si motorul tau.De fapt jumatate,au folosit doar partea cu delcoul,de aceea au montat pompa electrica de benzina.
Daca pe culbutori s-a facut groapa,degeaba ii reglezi,vor bate din nou.
Daca tot dai capacele jos de la culbutori,verifica si camele.Daca sunt uzate,cu urme mari pe ele,atunci ai sigur si uzura mare a culbutorilor.
O solutie mai empirica si de compromis ar fi sa-i dai jos,sa rectifici la polizor partea care calca pe axa cu came,s-o aduci cit de cit la forma,si dupa aceea lustruita.Dar nu va tine mult.
Daca umbli pe acolo,procura intii toate garniturile care-ti trebuie,pentru capace,pentru axele culbutorilor.
Ai grija cind dai afara axele culbutorilor,cum bati si mai ales cu ce bati in ele,ca sa nu strici filetele din capete.
Vezi ca sunt si acolo niste inele de etansare pentru ulei.
Ar fi bine daca ai reusi sa schimbi macar culbutorii,eventual axa cu came daca are uzura mare,dar nu stiu cum se mai gasesc piesele de Oltcit.
Bafta !